heb je airco?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:55 schreef freud het volgende:
Ik moet &^*#$$%*%$ gewoon het hele weekend werken. Is het lot van een ITer denk ik. Gelukkig wordt het heerlijk strandweer en zit ik in op de 5e verdieping in een of ander kantoorpand in Utrecht oost...
Jezus, zou ik ook niet vrolijk van worden. Sterktequote:Op donderdag 29 juni 2006 11:55 schreef freud het volgende:
Ik moet &^*#$$%*%$ gewoon het hele weekend werken. Is het lot van een ITer denk ik. Gelukkig wordt het heerlijk strandweer en zit ik in op de 5e verdieping in een of ander kantoorpand in Utrecht oost...
is ie al uit?quote:
Ja, ik heb hem maandag gescoord en werd aangenaam verrast toen ik op pagina 2 of 3 kleintje aantrof. Leuk verhaaltje ook, ook omdat kleintje natuurlijk op het forum ook vrij open is geweest over haar werk en zo. Positief artikeltjequote:Op donderdag 29 juni 2006 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is ie al uit?
ow dan ga ik 'm vanmiddag ff halen!
Tja, voetbal is dood, dus dan maar weer de oude vertrouwde nemoquote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tja, voetbal is dood, dus dan maar weer de oude vertrouwde nemoterug
[afbeelding]
Ja daar staan ook PS hoogstandjes van mij tussenquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:54 schreef Shark.Bait het volgende:
kheb em uit dit ubergave topic:
[PAINT] Portugal Foto Fuck hier de frustatie van je af
Nope, en ook geen koelkast/magnetron/tv/wireless/mechanische fan.quote:
Dan zuigt het helemaal kontquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:50 schreef freud het volgende:
Nope, en ook geen koelkast/magnetron/tv/wireless/mechanische fan.
Groot en harig...quote:
quote:
Ja!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:39 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben trouwens wel eerder in FOT geweest, maar het valt nu wel een beetj op heh?
Dat werd tijdquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:43 schreef skiczukie het volgende:
En ik heb het een beetje gehad met ONZ.
er kan wel weer eens wat leven in de tent komen jahquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:39 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben trouwens wel eerder in FOT geweest, maar het valt nu wel een beetj op heh?
Nee ik ben er ook niet echt veel meer, eigenlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij hier Flashski!Ik zie je bijna niet meer.
Je wilde zeggen dat er weer eens een noob nodig is?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:46 schreef Re het volgende:
[..]
er kan wel weer eens wat leven in de tent komen jah
Waar ben je gebleven! Met je nummer 1 standen op de topscorerlijstjes enzo!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben er ook niet echt veel meer, eigenlijk
neuh hoor, ik lul ook meestal maar watquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat er weer eens een noob nodig is?
Pcies!quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat er weer eens een noob nodig is?
Je zou het bijna een Leven kunnen noemenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar ben je gebleven! Met je nummer 1 standen op de topscorerlijstjes enzo!
Precies.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou het bijna een Leven kunnen noemen
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Wat??? een buitenstaander in ons Heiligdom???
Eruit jij!![]()
post eerst maar eens een foto!
Inderdaad..quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Wat??? een buitenstaander in ons Heiligdom???
Eruit jij!![]()
post eerst maar eens een foto!
heb je al sok gegeten?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:23 schreef skiczukie het volgende:
FOT is écht een kliekje heh?Gezellig.
Geprobeerd? Jij probeerde dus gewoon vals te spelen door net te doen alsof hij alweer op zijn weg naar buiten was...quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wél een sok aan de andere kant proberen binnen te duwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |