Ja hallo, en ik moet maar duf blijvenquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:57 schreef Re het volgende:
zowww weer op het werk, morgen lekker festivallen
* Re paast eennaar puckzzz, en 4 naar mezelf
quote:Op donderdag 29 juni 2006
10:10 schreef Xilantof het volgende:
Straks de penetratie nog een keer houden met een architect
"t Staat er toch echt goed hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:28 schreef Kleintje het volgende:
![]()
![]()
Xil, ik las iets heeeeeeeel anders.
[..]
![]()
Djeez Eef, je moet je schamen!
Yup...She's back!quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:28 schreef Kleintje het volgende:
![]()
![]()
Xil, ik las iets heeeeeeeel anders.
[..]
![]()
Djeez Eef, je moet je schamen!
whehe koffie addictquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hallo, en ik moet maar duf blijven? HIER met die koffie!
gefeliciteerd Toeps!!quote:
Goeie beslissing gemaaktquote:
De kitlens van 18-55, een of andere uv-filter die ze me hebben aangesmeerd tegen krassen op mijn lens, en een hele vuile spiegel op de foto. (Of bedoelde je die niet?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goeie beslissing gemaakt
Wat voor glaswerk heb je?
rechthoekig met dun zwart montuur:quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Goeie beslissing gemaakt
Wat voor glaswerk heb je?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
rechthoekig met dun zwart montuur:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
rechthoekig met dun zwart montuur:
[afbeelding]
nouja vooruit het is vast wel geslepen in een bepaalde sterkte... F1,25 ofzo Toeps?quote:
je objectief bedoelde ik iddquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:05 schreef Toeps het volgende:
De kitlens van 18-55, een of andere uv-filter die ze me hebben aangesmeerd tegen krassen op mijn lens, en een hele vuile spiegel op de foto. (Of bedoelde je die niet?)
Je hebt een wijze keuze gemaakt denk ikquote:Mijn juffie fotografie (ik had weer een A) vond dat ik snel maar eens een SLR moest kopen, dus ik heb haar raad maar opgevolgd.
Ja, en het is vast nog van pentax ook?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
nouja vooruit het is vast wel geslepen in een bepaalde sterkte... F1,25 ofzo Toeps?
-3,5quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nouja vooruit het is vast wel geslepen in een bepaalde sterkte... F1,25 ofzo Toeps?
heb je airco?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:55 schreef freud het volgende:
Ik moet &^*#$$%*%$ gewoon het hele weekend werken. Is het lot van een ITer denk ik. Gelukkig wordt het heerlijk strandweer en zit ik in op de 5e verdieping in een of ander kantoorpand in Utrecht oost...
Jezus, zou ik ook niet vrolijk van worden. Sterktequote:Op donderdag 29 juni 2006 11:55 schreef freud het volgende:
Ik moet &^*#$$%*%$ gewoon het hele weekend werken. Is het lot van een ITer denk ik. Gelukkig wordt het heerlijk strandweer en zit ik in op de 5e verdieping in een of ander kantoorpand in Utrecht oost...
is ie al uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |