Mag ik dan die sensor, dan ga ik mijn een van mijn ouderwetse camera's digitaal maken!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wacht ik sloop ff mijn sensor eruit, kutding namelijk, en ik ga hem weer geschikt maken voor rollekes
Zou best cool zijn trouwens, als dat lukt
Dat lijkt me NOG moeilijkerquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:39 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Mag ik dan die sensor, dan ga ik mijn een van mijn ouderwetse camera's digitaal maken!
Maar wel extreem cool! De achterwanden van mijn camera's zijn verwisselbaar, als iemand eens een digitale achterwand zou uitvinden, kon ik al m'n lenzen blijven gebruiken!quote:
Ja volgens mij hebben ze wel bestaan, maar geen idee of dat ook voor Minolta geweest is. Lijkt me ook wel lastig, de sensor heeft stroom nodig, moet een opslagkaartje in, USB poort, etc. etc. Zet dat maar eens op zo'n kleine achterwand. Maar het lijkt me wel zo ultiem gaaf!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
digitale achterwanden had je vroeger toch? Brakke techno, schandalig duur etc
Als er een Minolta bij komt is ie helemaal perfect!quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:49 schreef prupke het volgende:
oi hallo is ik in beeld ?
joehoe zie mij
?
is die banner iets of kan ik um in de vuilbak pleuren?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoewel Minolta de eerste fabrikant was met een digitale SLR (in 1989 met de digitale achterwand voor de Minolta 9000, die zijn beelden opsloeg op videotape),
daarbegint het wikipedia artikel mee iig
proost zuipse.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:56 schreef Subhuman het volgende:
Maar nu ga ik lekker slapen, trusten mensen!
Vooral niet bukken dan als je in mijn buurt bentquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou had je me BIJNA zo ver dat ik ging toegeven dat Nikon eigenlijk ook best wel goed spul was.
KUThomo
Dan koop je een 60 GB HD en schroef je die in je noteboek; heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
als ik over een ruim jaar de Transsiberië ga doen, zal het waarschijnlijk een laptop worden, hoewel 20 GB dan ook aan de krappe kant gaat zijjn
Niet alleen dat, mijn analoge Canontje heeft 15 jaar met dezelfde batterij uitgehouden voordattie aan vervanging toe was.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:36 schreef Subhuman het volgende:
De oplossing: rolletjes! Overal verkrijgbaar, ongelimiteerde oplage.
In dat geval krijg ik nog achterstallig cursusgeld van jequote:
Precies mijn idee. Maar ja, anderen doen het ook, ze willen hun icons in de OP, etc. kliekjes vorming, uitschelden, over en weer gezeik, SC permanent dicht, einde verhaal...quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:26 schreef Puckzzz het volgende:
waarom moet er zo'n ding komen eigenlijk?Ik scroll er altjd meteen overheen en ga zeker niet een hele OP lezen over regeltjes van een SC
Wat is er mis met het huidige systeem? prima toch? iemand opent een nieuwe SC, brult een keer 'game on', linkje naar vorige SC eventueel (niet noodzakelijk vind ik ) en we lullen weer vrolijk verder. Daar heb ik geen plaatje voor nodig hoor....
Ja, maar je moet wel iets moois en kliekjesvormends hebben om overheen te scrollen natuurlijk. Als er straks een mooiste-OP-plaatjes-SC-topic-fokbreed-dinges-wedstrijd is, dan moet FOT wel winnen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:26 schreef Puckzzz het volgende:
waarom moet er zo'n ding komen eigenlijk?Ik scroll er altjd meteen overheen en ga zeker niet een hele OP lezen over regeltjes van een SC
Wat is er mis met het huidige systeem? prima toch? iemand opent een nieuwe SC, brult een keer 'game on', linkje naar vorige SC eventueel (niet noodzakelijk vind ik ) en we lullen weer vrolijk verder. Daar heb ik geen plaatje voor nodig hoor....
Ik had een digitale achterwand voor mijn OM10, helaas kon die alleen maar de datum en de iso waarde op de film printen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar wel extreem cool! De achterwanden van mijn camera's zijn verwisselbaar, als iemand eens een digitale achterwand zou uitvinden, kon ik al m'n lenzen blijven gebruiken!
Hey, weggooien is zonde hoor!quote:
Perfecte camera om mee te beginnen en hij heeft me echt besmet met het filmvirus, maar als camera kan hij het niet winnen Yashica of Mamiya Schroefdraad jagers.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:53 schreef Re het volgende:
tof hč zo'n OM10
Nou dat gaat echt lukken dan met wat ik tot nu toe heb gezienquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel iets moois en kliekjesvormends hebben om overheen te scrollen natuurlijk. Als er straks een mooiste-OP-plaatjes-SC-topic-fokbreed-dinges-wedstrijd is, dan moet FOT wel winnen natuurlijk.![]()
Zow! Leef jij ook nog!quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:14 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo eens hard gaan designen, dan kan mijn fotopage online!
Zelfbouw of kant en klare php scipts? Ik zit zelf ook een beetje te twijfelen... Moet toch nog even php leren, dus misschien is zelf bouwen wel een aardig knutselprojectje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:14 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Zo eens hard gaan designen, dan kan mijn fotopage online!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |