Nog een rondje danquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:56 schreef Xilantof het volgende:
Net terug van rondje hardlopen, en dat ging goed!
Phoe, nee dat red ik niet.quote:
Hoe groot is dat rondje dan? wat je gelopen hebt?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Phoe, nee dat red ik niet.![]()
Maar 't gaat steeds sneller. En zodra ik deze afstand snel genoeg afleg ga ik de afstand pas verlengen.![]()
ong. 6,2 km en vandaag was dat in: 29.38.53quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:05 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoe groot is dat rondje dan? wat je gelopen hebt?
* prupke alvast een zuurstoftank er bij pakt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ong. 6,2 km en vandaag was dat in: 29.38.53
Mooi tempo toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ong. 6,2 km en vandaag was dat in: 29.38.53
Hahaha, gewoon trainen, dan lukt het welquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:15 schreef prupke het volgende:
[..]
ik word al moe na 20 meter hard lopen
Klopt, hier ben ik ook zeker blij meequote:
Oh als ik echt zou willen lukt het me wel , maar ik loop al 40 uur in de week en dan ben ik blij als ik savonds lekker kan blijven zittenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon trainen, dan lukt het wel
[..]
Klopt, hier ben ik ook zeker blij mee
Maar zou nog iets sneller willen kunnen
hahah ja dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Oh als ik echt zou willen lukt het me wel , maar ik loop al 40 uur in de week en dan ben ik blij als ik savonds lekker kan blijven zitten
quote:
U post, wij sjoppenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die mag er in!
Eigenlijk moet de andere mod er ook even in verwerkt worden. Ik heb nog wel een foto waarop Ronald erg boos kijkt
Ook de gewenste denk ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:48 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
"FOT SC: Hier waak ik!"
als je deze erin verwerkt houdt je zeker ongewenste mensen buiten
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:15 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke alvast een zuurstoftank er bij pakt.
ik word al moe na 20 meter hard lopen
En dan ben ik nog niet eens bewapend...quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:48 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
"FOT SC: Hier waak ik!"
als je deze erin verwerkt houdt je zeker ongewenste mensen buiten
Van je huidige baas?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet eens bewapend...
Ik kreeg deze week de vraag of ik niet terug wou naar de luchtmacht.
Mijn ex-collegas van de KLu. Maar ik denk niet dat het wijs is om mij weer in het wild te laten lopen met een Diemaco.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Van je huidige baas?
Of van de luchtmacht zelf?
zowiezo in het wild laten lopen ( maakt niet uit of je gewapend bent of niet)quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn ex-collegas van de KLu. Maar ik denk niet dat het wijs is om mij weer in het wild te laten lopen met een Diemaco.![]()
Zolang je hem maar thuis laat met de meetsquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn ex-collegas van de KLu. Maar ik denk niet dat het wijs is om mij weer in het wild te laten lopen met een Diemaco.![]()
Mwoah, het zorgt wel voor een zekere ruimte voor de groep. Zeker met MEET's in bijvoorbeeld Baghdad of Rahmalla worden een stuk interessanterquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zolang je hem maar thuis laat met de meets
Met of zonder modellen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, het zorgt wel voor een zekere ruimte voor de groep. Zeker met MEET's in bijvoorbeeld Baghdad of Rahmalla worden een stuk interessanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |