Jij voelde 'm al aankomen he? Dus toen ging je maar snel hier vriendjes maken...quote:
Daar was ik nog niet eens van op de hoogte.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:41 schreef Re het volgende:
[..]
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
dat doe je goed
ach het is nog maar 2 mensen echt gelukt hier een ban te krijgen hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Daar was ik nog niet eens van op de hoogte.
Ja, hoiquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:52 schreef Re het volgende:
[..]
ach het is nog maar 2 mensen echt gelukt hier een ban te krijgen hoor
Ja en er hebben twee anderen echt hun best gedaan, maar dat is niet gelukt!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:52 schreef Re het volgende:
[..]
ach het is nog maar 2 mensen echt gelukt hier een ban te krijgen hoor
Zeker weer die paupers uit dat klitkliekjequote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja en er hebben twee anderen echt hun best gedaan, maar dat is niet gelukt!
ja maar die hebben vriendjesquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja en er hebben twee anderen echt hun best gedaan, maar dat is niet gelukt!
Wie?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker weer die paupers uit dat klitkliekje
wie dan?quote:
Zeker! Ik werd net door het uitzendbureau gebeld met de boodschap dat ik morgen geen varkensbuike hoef in te rollen.quote:
en was je daar blij om?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeker! Ik werd net door het uitzendbureau gebeld met de boodschap dat ik morgen geen varkensbuike hoef in te rollen.
geilquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeker! Ik werd net door het uitzendbureau gebeld met de boodschap dat ik morgen geen varkensbuike hoef in te rollen.
werkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen nog even een paar uurtjes werken
Jup. Daar zit ik geregeld op, worden veel audities gepost en zo, meerendeel is jonge meiden, wel heel aardig allemaal. Het zou kunnen dat ik jou eens genoemd heb als "die goede fotografe van mijn foto's". Hoezo?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
Toeps...zegt jou dit iets?
auditieforum.tk
Nog een rondje danquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:56 schreef Xilantof het volgende:
Net terug van rondje hardlopen, en dat ging goed!
Phoe, nee dat red ik niet.quote:
Hoe groot is dat rondje dan? wat je gelopen hebt?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Phoe, nee dat red ik niet.![]()
Maar 't gaat steeds sneller. En zodra ik deze afstand snel genoeg afleg ga ik de afstand pas verlengen.![]()
ong. 6,2 km en vandaag was dat in: 29.38.53quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:05 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoe groot is dat rondje dan? wat je gelopen hebt?
* prupke alvast een zuurstoftank er bij pakt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ong. 6,2 km en vandaag was dat in: 29.38.53
Mooi tempo toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ong. 6,2 km en vandaag was dat in: 29.38.53
Hahaha, gewoon trainen, dan lukt het welquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:15 schreef prupke het volgende:
[..]
ik word al moe na 20 meter hard lopen
Klopt, hier ben ik ook zeker blij meequote:
Oh als ik echt zou willen lukt het me wel , maar ik loop al 40 uur in de week en dan ben ik blij als ik savonds lekker kan blijven zittenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon trainen, dan lukt het wel
[..]
Klopt, hier ben ik ook zeker blij mee
Maar zou nog iets sneller willen kunnen
hahah ja dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Oh als ik echt zou willen lukt het me wel , maar ik loop al 40 uur in de week en dan ben ik blij als ik savonds lekker kan blijven zitten
quote:
U post, wij sjoppenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die mag er in!
Eigenlijk moet de andere mod er ook even in verwerkt worden. Ik heb nog wel een foto waarop Ronald erg boos kijkt
Ook de gewenste denk ikquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:48 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
"FOT SC: Hier waak ik!"
als je deze erin verwerkt houdt je zeker ongewenste mensen buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |