Bergafwaarts bij station vathorst?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:54 schreef C2C het volgende:
mister_dog heeft 86 op m'n scooter gereden en ik maar 85![]()
met de kin op het stuur windmee over de west dijk niet naar beneden ofzo bijna lege tank en ik ben 2 kilo (quote:
waar zit dat ergens??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:39 schreef Geqxon het volgende:
Hehehe
Bij het station vathorst is de weg daar zo klote steil dat ik zéker over de 55 ging. Op de teller ging ik trouwens 20, maar die is kapot.
Het treinstation van de nieuwbouwwijk Vathorst in Amersfoortquote:
edit: Liefst right click>>save as als je ze vaker wil bekijken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:11 schreef snollic het volgende:
Hey!
Heb de filmpjes en foto`s even snel op me server gegooid, maar moet ze eigenlijk even omzetten naar divx.
Als je gedult heb is het wel te doen![]()
Die rondje_schagen is wel grapsig, cam bevestigd op spadbord![]()
Hoor het wel![]()
tadaa: http://www.collinkicken.nl/derbi/
ach ja... pas wel opquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:29 schreef Geqxon het volgende:
Burnout tegen een paaltje lijkt me linke soep hoor. Als je dan wegschiet kun je je zijkapje gelijk vervangen
PER fucking nummerje?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:38 schreef Geqxon het volgende:
Je bent fucked. Je moet als je hem op kenteken wilt laten zetten 69 euro per missend nummer betalen.
Tenzij je een handige vriend met en ponssetje hebt. Maar dan moet je wel weten wat eerst je framenummer was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |