Dat dacht ik ookquote:
Waarom heeft Spongebob maar één wimper in plaats van drie?quote:
Ik dacht toch echt dat het tieten waren ....quote:Op maandag 26 juni 2006 21:14 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Omdat ie kanker heeft.
Slotje, zand er over, allemaal dood, neuksex!
Of een enorme envelopquote:Op maandag 26 juni 2006 21:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Wel kleine tieten hoor
of een grote envelop
Ja, met streepjes.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
verkoopt die bakker stront?
Zit hier gewoon hardop te lachen achter mijn PC. Collega's zitten me raar aan te kijken...quote:
Staat een man op de bus te wachten, zegt de de chauffeur "hey kom er eens af!"quote:
aah dat er een man op de bus stond en die er af meost komen had ik door,quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Staat een man op de bus te wachten, zegt de de chauffeur "hey kom er eens af!"ik leg gewoon een grap uit
Nu heb je de hele grap verpestquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
aah dat er een man op de bus stond en die er af meost komen had ik door,
maar waarom die er op stond kon ik ff niet uit vogelenen
Hey oom Tom, ik snap hem niet.quote:
quote:
wat een stel bedorven, saaie users hebben we toch hierquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hey oom Tom, ik snap hem niet.
HA!!!! HA!!!! HA!!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:53 schreef Snarf het volgende:
't is groen en het zit op een hek... --> Verf
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:55 schreef Kings het volgende:
[afbeelding]
Er zitten twee oenen op een bankje, zegt de een tegen de ander: mag ik in het midden zitten?
booreilandquote:
zegt die anderen: "Pallets sorteren"quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:55 schreef Kings het volgende:
Er zitten twee oenen op een bankje, zegt de een tegen de ander: wat doe je ?
wheheh die ogen van die rode ballon in de laatste picquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef Sebash het volgende:
mozes wat een nagel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wahahahaquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:45 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
De bekende
"Stond een belg te tanken komt er een kerel uit z'n achterbak die z'n zak eraf trekt, opeet, zich afrukt over hem heen, in z'n bek pist en dan poep op z'n eigen gezicht smeert" mop
Hehequote:Op donderdag 29 juni 2006 15:45 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
De bekende
"Stond een belg te tanken komt er een kerel uit z'n achterbak die z'n zak eraf trekt, opeet, zich afrukt over hem heen, in z'n bek pist en dan poep op z'n eigen gezicht smeert" mop
a) blauwe benzinequote:Op donderdag 29 juni 2006 15:45 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
De bekende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:45 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
De bekende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
[afbeelding]
De bekende
omfgquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:45 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
De bekende
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]die heb je in alle soorten en matenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[afbeelding]
De bekende
Bij mij staat er gineens een kruisjequote:
ik snapte hem!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:11 schreef Litso het volgende:
Er zitten toch tepels op!
Nee, het jouwe...!quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef Sebash het volgende:
mozes wat een nagel!
Whehe, die turk! Heeft die vleugels? Lijkt wel een vleermuis!quote:Door leejow - donderdag 6 juli 2006 @ 20:15
Goed topic...
super gabberrrrr!!!!!quote:
Ben je nou serieus?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:32 schreef Thomzzzzz het volgende:
Maken jullie dat allemaal met paint? sommige zijn levensecht, lijkt wel echte photoshop of echte foto's!![]()
Vraag je dat echt?quote:
Hij staat toch ook op een carnavalswagen domme lul dat je bentquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:27 schreef prof.bierbekje het volgende:
[..]
Whehe, die turk! Heeft die vleugels? Lijkt wel een vleermuis!
Briljant man!
Vooral blijven tekenen!!!.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi-la-risch!!!
![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door Roycoooooo op 19-12-2006 18:36:25 ]A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:22 schreef Roycoooooo het volgende:
Het is groen en skied van een piste af?
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi-la-risch!!!
![]()
je skiwi lijkt op ski-brocolli
roflwofl!!!11!!11één!!1unopalomablanca!!111![]()
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
Ik vind deze wel een award of een sticky waardquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:45 schreef L.Denninger het volgende:
De bekende
Inderdaad..quote:Op woensdag 20 december 2006 11:07 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik vind deze wel een award of een sticky waard
mooit gemaaktquote:Op woensdag 20 december 2006 11:07 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik vind deze wel een award of een sticky waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |