Dat dacht ik ookquote:
Waarom heeft Spongebob maar één wimper in plaats van drie?quote:
Ik dacht toch echt dat het tieten waren ....quote:Op maandag 26 juni 2006 21:14 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Omdat ie kanker heeft.
Slotje, zand er over, allemaal dood, neuksex!
Of een enorme envelopquote:Op maandag 26 juni 2006 21:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Wel kleine tieten hoor
of een grote envelop
Ja, met streepjes.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
verkoopt die bakker stront?
Zit hier gewoon hardop te lachen achter mijn PC. Collega's zitten me raar aan te kijken...quote:
Staat een man op de bus te wachten, zegt de de chauffeur "hey kom er eens af!"quote:
aah dat er een man op de bus stond en die er af meost komen had ik door,quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Staat een man op de bus te wachten, zegt de de chauffeur "hey kom er eens af!"ik leg gewoon een grap uit
Nu heb je de hele grap verpestquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
aah dat er een man op de bus stond en die er af meost komen had ik door,
maar waarom die er op stond kon ik ff niet uit vogelenen
Hey oom Tom, ik snap hem niet.quote:
quote:
wat een stel bedorven, saaie users hebben we toch hierquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hey oom Tom, ik snap hem niet.
HA!!!! HA!!!! HA!!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:53 schreef Snarf het volgende:
't is groen en het zit op een hek... --> Verf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |