abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39259326
Hier vandaag een gesprek gehad met een man die de adminstratie en het onderhoud doet van de begraafplaats.
We hebben best wel de vrije hand om te doen wat we willen voor Thijs
Dus we gaan nu zeer zeker iets van een pad neerleggen zodat we niet meer wegzakken als er iemand staat.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 26 juni 2006 @ 19:00:57 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39259449
Dat is wel fijn dan Bar! Kunnen jullie het helemaal naar je zin maken.
pi_39259567
Dat is heel fijn Bar!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 19:04:41 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39259652
Bar, dat is erg fijn! Dan kun je er echt een speciaal plekje van maken.

Ik heb vanmiddag met Christan een lichtje uitgezocht voor op opa's graf. Dat gaan we woensdag samen aansteken. Hij gaat ook nog een tekening maken, die ik ga sealen en die we dan op kunnen hangen bij het graf

Ik merkte dat ik vanmiddag aan het speuren was naar dingen met zonnebloemen, voor mij is dat al helemaal een symbool voor mijn vader geworden Alleen nog niks gevonden, da's dan weer minder. Maar er zal vanzelf wel wat op mijn pad komen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39259662
ik zie nu de titel
Bar bedankt he?
pi_39260154
Hoi allen

Even kleine informatieve vraag Ik slik de pil en heb in mijn kastje nog vier strips liggen, deze maak ik op en daarna stop ik met de pil, omdat ik die hormonen uit mijn lijf wil!
Is dat handig of helemaal niet nodig? ( ivm kinderen)
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39260582
Beaker, dat ligt er een beetje aan of je zwanger wilt worden of niet
Wil je dat wel en heb je geen bezwaar tegen eventueel meteen zwanger worden dan zou ik al die pilstrips wegmikken. Er is geen noodzaak tot het afmaken van een pilstrip en al helemaal niet tot het opgebruiken van een heel pakje, het is geen antibioticumkuur
Als je niet zwanger wilt worden dan denk ik dat ik je vraag over handig i.v.m. kinderen niet helemaal snap!
  maandag 26 juni 2006 @ 19:25:42 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_39260681
wat owlet zegt, je kunt met de pil ieder moment stoppen hoor. heb ik ooit ook gedaan. je cyclus komt vanzelf weer op gang (normaal gesproken natuurlijk) voor het gemak kan je de huidige strip afmaken.
stormy waters...
sailin'
  maandag 26 juni 2006 @ 19:26:43 #9
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_39260726
Ik denk dat ze bedoeld of het beter is eerst te stoppen met de pil alvorens te proberen zwanger te worden zodat de hormonen uit haar lichaam zijn.
pi_39260858
ik ben toendertijd ook gewoon van de een op andere gestopt met de pil, na 2 maand werd mijn cyclus weer normaal zeg maar
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_39260866
Ah, that makes sense!
in dat dat geval maakt het ook niet veel uit, het is onmogelijk om goed te timen wanneer die hormonen je lichaam uit zijn.
Ik ben dwars door de pil heen zwanger geworden, dat gaf ook verder geen risico behalve dat het wat lastig was om precies de uitgerekende datum te bepalen.
Als je zwanger wilt worden zou ik er gewoon meteen voor gaan, god knows dat het soms nog wel even kan duren
  maandag 26 juni 2006 @ 19:37:18 #12
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39261144
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef Beaker het volgende:
Hoi allen

Even kleine informatieve vraag Ik slik de pil en heb in mijn kastje nog vier strips liggen, deze maak ik op en daarna stop ik met de pil, omdat ik die hormonen uit mijn lijf wil!
Is dat handig of helemaal niet nodig? ( ivm kinderen)
Wil dit dan dus zeggen dat je voor een tweede streepje gaat in de nabije toekomst???
Zo ja wat leuk
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_39261321
Ik kijk naar het verkeerde programma vandaag op de tros
nu wil ik er ook een huisdier bij....
pi_39261440
Wat fijn dat dat kan Bar!!!

Wat een voeten joh BE!!!! Echt mee naar de dokter hoor en Anitra ook als die er zo ook uit zien!

M@x heb je ook je haar nog geknipt zoals die reclame? Ik wil wel ff een foto dan hoor. Ik vind dat haar ook leuk, maar heb nog niet zo'n lange ponny dat dat al kan.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 26 juni 2006 @ 19:53:23 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39261487
Beaker? Doe eens vertellen?

Maar... Jessie? Het is nu weg. Moet het dan nog?
  maandag 26 juni 2006 @ 20:01:31 #16
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39261722
Anitra, ik heb hier ook nog iets voor je liggen maar ben nog steeds op zoek naar een doos waar het in past.

Ik heb ook al van die dikke voeten maar ik vermoed dat dat te maken heeft met het feit dat ik gewoon niet genoeg drink en daardoor een hoop vocht vasthoudt (of was dat nou gewoon alleen met een d.... )

Bar, wat fijn dat jullie de vrije hand krijgen in het inrichten van Thijs' grafje. Ik vind trouwens wel dat hij een heel mooi plekje heeft, zo bij de ingang.

De kapper heeft geprobeerd mijn haar zo te knippen als in de reclame, Jessie. Het kon alleen niet helemaal hetzelfde omdat mijn haar veel dikker is en veel meer slag heeft. Het ziet er dus echt heel anders uit, voornamelijk omdat ik de neiging heb mijn haar achter mijn oren te stoppen. Maar tot nu toe krijg ik alleen positieve reacties dus het staat kennelijk wel leuk Oh ja, voor die blonde plukken was geen tijd meer aangezien Kai die dag hartstikke ziek was en niks van de oma-oppas moest hebben. Die plukken komen volgende keer wel.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_39261738
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik kijk naar het verkeerde programma vandaag op de tros
nu wil ik er ook een huisdier bij....
Wat voor 1 wil je er dan bij?

BE doet Janus soms ook aanvallen?
  maandag 26 juni 2006 @ 20:03:00 #18
3142 m@x
pi_39261767
Beaker, bij mij heeft het trouwens echt een hele tijd geduurd voordat mijn cyclus weer op gang kwam nadat ik met de pil was gestopt. Volgens mij speelde mijn overgewicht daarbij trouwens ook wel een rol.
pi_39261839
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:01 schreef m@x het volgende:
Anitra, ik heb hier ook nog iets voor je liggen maar ben nog steeds op zoek naar een doos waar het in past.

Ik heb ook al van die dikke voeten maar ik vermoed dat dat te maken heeft met het feit dat ik gewoon niet genoeg drink en daardoor een hoop vocht vasthoudt (of was dat nou gewoon alleen met een d.... )

Bar, wat fijn dat jullie de vrije hand krijgen in het inrichten van Thijs' grafje. Ik vind trouwens wel dat hij een heel mooi plekje heeft, zo bij de ingang.

De kapper heeft geprobeerd mijn haar zo te knippen als in de reclame, Jessie. Het kon alleen niet helemaal hetzelfde omdat mijn haar veel dikker is en veel meer slag heeft. Het ziet er dus echt heel anders uit, voornamelijk omdat ik de neiging heb mijn haar achter mijn oren te stoppen. Maar tot nu toe krijg ik alleen positieve reacties dus het staat kennelijk wel leuk Oh ja, voor die blonde plukken was geen tijd meer aangezien Kai die dag hartstikke ziek was en niks van de oma-oppas moest hebben. Die plukken komen volgende keer wel.

Heb ik nog wel spullen thuis?

M@x het klinkt goed! Jammer van de blonde plukken.
pi_39261848
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:02 schreef Anitra het volgende:

[..]

Muts ik ben gewoon een beetje week en dan vind ik alle diertjes leuk lief enzo

Ik hoor Marco alleen maar roepen ow god daar begint ze weer
  maandag 26 juni 2006 @ 20:05:40 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39261863
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:02 schreef Anitra het volgende:

[..]

BE doet Janus soms ook aanvallen?
Behoorlijk. Hij zit de hele dag op je vingers te knagen en zo typen is bijna onmogelijk want dan ben ik ook een prooi. Het is een fel kereltje.
pi_39261931
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Behoorlijk. Hij zit de hele dag op je vingers te knagen en zo typen is bijna onmogelijk want dan ben ik ook een prooi. Het is een fel kereltje.
Mikki zoekt het wat lager bij de grond en die valt voeten aan en soms springt hij gewoon op Djulian of op mijn rug Rick heeft van de week maar een plantenspuit gekocht. Ohja gordijnen is ze ook gek op
pi_39262013
Nieuw bankje, even een tvp-tje.

Ik heb net voor 32 (2x16) kinders knutselwerkjes uit zitten knippen, kom maar op met morgen, ik ben er klaar voor .
Fake it till you make it...
  maandag 26 juni 2006 @ 20:15:58 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39262232
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:07 schreef Anitra het volgende:
Mikki zoekt het wat lager bij de grond en die valt voeten aan en soms springt hij gewoon op Djulian of op mijn rug Rick heeft van de week maar een plantenspuit gekocht. Ohja gordijnen is ze ook gek op
Voeten ook en idd als je langs loopt wil nog wel eens in je kuit hangen.
De plantenspuit hebben wij ook aangeschaft dit weekend. En de gordijnen hangen hoog inmiddels.
pi_39262360
Beaker gaat binnenkort voor een tweede streepje?? Leuk joh!

Bar, dat programma ben ik expres niet gaan kijken. Ik ben veel te snel overstag voor al dat beestenspul Wel een goede actie verder trouwens, om op tv asieldieren te 'slijten'. Alleen vraag ik me dan wel weer af of mensen niet juist een impuls aankoop doen en later spijt krijgen...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_39263002
Beaker ik ben ook van de ene op de andere dag gestopt. Het kan alleen even duren voor je cyclus weer op gang komt (bij mij althans, hoeft niet perse), dus daar zou je dan rekening mee kunnen/moeten houden.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_39263229
Beaker,als de so..mieter die pillen weggooien en je bij ons voegen in het juiste topic

Groetjes,Minoes
pi_39263423
Beaker, ik ben bewust een jaar voordat we serieus gingen proberen te knutselen, gestopt met de pil, idd om de hormonen uit je lijf te krijgen. Daarna duurde het nog 5 maanden voordat ik zwanger was. Of het nodig is, denk het niet, maar ik heb het wel zo gedaan. Ik heb de strip waar ik mee bezig was wel afgemaakt en bleef daarna in hetzelfde ritme ongesteld. Misschien mazzeltje, maar als je halverwege een strip stopt, lijkt me de kans een stuk groter dat je cyclus ontregeld wordt. Misschien iets om in overweging te nemen.
pi_39263501
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:10 schreef Nijna het volgende:
Nieuw bankje, even een tvp-tje.

Ik heb net voor 32 (2x16) kinders knutselwerkjes uit zitten knippen, kom maar op met morgen, ik ben er klaar voor .
Ik kan de nieuwsgierigheid niet onderdrukken...
Wat voor knutselwerkjes Nijna?
pi_39264944
Vakantiekoffertjes Mammietje (gewoon een papieren koffertje en daar maak ik dan een labeltje aan met prettige vakantie en het koffertje mogen ze kleuren of plakken ofzo, moet nog even zien morgen). Morgen is de laatste "normale" keer voor de zomervakantie...
Eind van de week hebben we nog eindfeest en dan is het vakantie
pi_39264951
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Voeten ook en idd als je langs loopt wil nog wel eens in je kuit hangen.
De plantenspuit hebben wij ook aangeschaft dit weekend. En de gordijnen hangen hoog inmiddels.
Echt broer en zus dus
ik heb gelukkig gordijnen hangen van 1,95 per meter van de ikea
pi_39265576
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:53 schreef Brighteyes het volgende:

Maar... Jessie? Het is nu weg. Moet het dan nog?
Nee maar de volgende keer gelijk gaan hoor!

Echt leuk vandaag kregen we een briefje in de bus voor Bo en Jans. Er is volgende week een kinderfeest bij ons voor op het grasveld. Zaklopen blikgooien enz. En als ze een paar spelletjes gedaan hebben mogen zie iets leuks uitzoeken. De feestcomissie stond eronder en wat namen die ik niet kon.
Komt er vanavond een meisje aan de deur, jaar of 13 schat ik. Ken ik van gezicht van een straat verder. Heeft ze dat met wat vriendjes en vriendinnetjes georganiseerd. Zo leuk vind ik dat van een stel pubers. Ze hadden nog zoveel speelgoed van vroeger en wilde het eerst weggeven. Totdat haar moeder zei waarom doe je er niks leuks mee voor de kindjes hier uit de straat.
Ik vind het dus heel leuk dat die kinderen dat doen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39265652
Is idd een leuk idee
pi_39265753
Oe ja dat is wel een erg leuk idee Jessie, ben ik helemaal met je eens!
  maandag 26 juni 2006 @ 21:59:15 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39265936
quote:
Op maandag 26 juni 2006 21:36 schreef Anitra het volgende:

[..]

Echt broer en zus dus
ik heb gelukkig gordijnen hangen van 1,95 per meter van de ikea
Dat van mij is voerinstof dus afgezien van de inspanning kan het ook wel 'lijen' hoor.

Jessie, wat leuk idd!
pi_39265966
Dat is zeker een leuk idee Jessie!
En ik was dus bij de dokter met Djen en die zei dat ik dus een afspraak moest maken, dus dat doen we morgenochtend gelijk.

Dat scheelt ook BE! Ik moet er niet aan denken dat er hele dure gordijnen hangen of net een nieuwe bank.
pi_39266222
Ow en heb net nog ff terug gelezen: Troel hartstikke goed van je, je P en zo'n goed doordachte beslissing
  FOK!fossiel maandag 26 juni 2006 @ 22:17:47 #38
2628 Karin
pi_39266742
Rewimo nog gecondoleerd en heel veel sterkte morgen
  maandag 26 juni 2006 @ 22:27:28 #39
34891 melonovy
La Kutschie
pi_39267134
Rewimo heel veel sterkte morgen! Gaat het nu een beetje, zo op dit moment richting dat moment, lijkt me erg heftig!

Jes, wat onwijs leuk! Ik kom net van een bijeenkomst af waar we ook met alle gezinnen rondom het plein een dag bijeenkomen, met actviteiten voor de kinderen, BBQ, karaoke, weet ik veel, lijkt me wel leuk. Ik ga samen met een buurvrouw de BBQ organiseren. Lijkt me erg gezellig.
Wie doen er nog meer aan jaarlijkse buurtfeesten?
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 22:38:55 #40
13151 crew  Rewimo
pi_39267607
Bedankt meiden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39267615
rewimo & familie, veel sterkte morgen.
pi_39267693
Rewimo sterkte morgen 10.30 kaarsje branden gaat naast het kaarsje van Thijs.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 22:42:47 #43
13151 crew  Rewimo
pi_39267775
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Rewimo sterkte morgen 10.30 kaarsje branden gaat naast het kaarsje van Thijs.
pi_39267786
Rewimo
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 26 juni 2006 @ 22:43:36 #45
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39267817
Sterkte morgen, Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 22:46:41 #46
13151 crew  Rewimo
pi_39267980
Tnx Hoe is het met Tristan?
pi_39268014
Rewimo, Christan en qltel heel veel sterkte morgen
pi_39268050
Rewimo, ook ik zal aan jullie denken. Veel sterkte morgen
pi_39270691
Rewimo, ook vanuit hier veel sterkte morgen

en ik realiseer me dat ik je niet eens heb gecondoleerd..sorry. Bij deze
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 23:56:17 #50
13151 crew  Rewimo
pi_39270748
Geeft niks Maggie, ik ben blij met al jullie steun
  dinsdag 27 juni 2006 @ 00:00:09 #51
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_39270886
Sterkte morgen Rewimo
pi_39271170
Hier brandt morgen een kaars. Veel sterkte gewenst!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 07:26:50 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_39274511
sterkte vandaag rewimo
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 07:28:10 #54
13151 crew  Rewimo
pi_39274518
Bedankt iedereen. Ik zie er heel erg tegenop, niet zozeer tegen de begrafenis zelf maar meer tegen al die aandacht (alle ogen op je gericht), juist terwijl ik zo'n verdriet heb
  dinsdag 27 juni 2006 @ 07:32:39 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_39274536
daar moet je je maar niks van aan trekken meid. ik neem aan dat je vooraan zit, dus laat ze maar naar je rug kijken en laat je lekker gaan. daarna zie je wel weer verder. zware dag dit...
*knuffel geeft
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 07:35:44 #56
13151 crew  Rewimo
pi_39274542
Tja, maar ik zit niet alleen maar hè... Ik heb ook een aandeel in de mis.
pi_39274590
Rewimo, sterkte vandaag!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 07:49:25 #58
24188 Belana
kloon van belana
pi_39274605
ow, ja, das moeilijker dan...
probeer een beetje je terug te trekken in jezelf, het is voor je lieve papa en als het dan achter de rug is kan je je hopenlijk laten gaan. Ik zal ook aan je denken vandaag en met mij hier vele anderen. sterkte hoor meid!
stormy waters...
sailin'
pi_39274617
Rewimo, heel veel sterkte vandaag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 27 juni 2006 @ 07:53:38 #60
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39274627
Heel veel sterkte vandaag, rewimo. Hoop dat het een mooie dag wordt voor jullie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 07:56:32 #61
3142 m@x
pi_39274649
Heel veel sterkte vandaag Rewimo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 08:10:01 #62
3142 m@x
pi_39274739
Hier worden trouwens ook regelmatig dat soort dingen georganiseerd Jessie. We wonen hier net een jaar en hebben al een Halloweenviering en twee straatfeesten achter de rug. Onze straat heeft binnenkort zelfs een eigen website met foto's e.d. er op.
pi_39274760
Bedankt voor jullie reacties!
Ik maak de sprips die ik heb af (nog 4 dus ) daarna stop ik ermee en wacht ik af hoe mijn cyclus dit keer gaat

Ik hoop dus binnenkort in het tweede streepjes topic mee te mogen doen

Eerst donderdag trouwen

Trouwen deel 22
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 27 juni 2006 @ 08:37:26 #64
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39275054
Sterkte Rewimo vanmiddag.

Verstandig dat je gestopt met je opleiding Troel. Het zou ook niks zijn als je over 'eeuwen' nog niet klaar bent. Maar wel lastig om toch de knoop door te hakken lijkt me.

Super dat je zoveel ruimte krijgt Bar! Bij ons is er een kindergrafje met een hekje dat er buiten om staat. Zo schattig. Het is daar zo zonnig ten opzichte van de rest. Elke keer als ik daar kom, moet ik weer kijken. Die ouders hebben er ook iets heel speciaals van gemaakt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39275261
Sterkte vandaag Rewimo!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:00:12 #66
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_39275298
Rewimo sterkte vandaag.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_39275343
Rewimo nogmaals sterkte
pi_39275350
Beaker ik wist nog niet dat je ging trouwen joh! Gefeliciteerd
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:21:26 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39275595
Sterkte vandaag Rewimo en Qltel.

Beaker! Wat leuk! Die 4 strips zijn zo om!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:24:16 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39275641
rewimo en qltel
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:28:12 #71
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_39275712
Sterkte Rewimo, Qltel, ook met je aandeel in de mis. Heb je daar nog de zenuwen over, of valt dat mee?
pi_39275802
Rewimo, sterkte vandaag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:35:30 #73
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_39275848
Rewimo, ik wens jullie een mooi afscheid vandaag.

Clauwheee, ik las je reactie op Beaker's vraag. Betekent dit dat jij ook ...... ??
Zou ik heel leuk vinden !
  dinsdag 27 juni 2006 @ 09:44:15 #74
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39275989
Rewimo, sterkte vandaag En ik hoop dat je je niet te druk maakt over de anderen. Ik wens jou en je familie alle kracht toe. Kus.
pi_39276274
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:35 schreef Phluphy. het volgende:
Clauwheee, ik las je reactie op Beaker's vraag. Betekent dit dat jij ook ...... ??
Zou ik heel leuk vinden !
Fluf wat ben je ook een schat
Nee, nog niet...maar ik was zo zat van al dat gedoe met hormonen, reageerde er steeds heftiger op, dat ik ze van de ene op de andere dag in de prullenbak heb gegooid. De bedoeling is wel om er nog een tijdje mee te wachten (project huis, werk en in de toekomst eerst trouwen).

We hadden het er vant weekend toevallig nog over Na de geboorte van Senne liepen we in het ziekenhuis en ik zag gewoon allemaal meiden van mijn klas van vroeger ( zei ze, met dr 25 jaar), met kind/tweede kind/zwanger. Noca zei al we lopen achter zeg! Binnen nu en 5 jaar hebben we gezegd, we houden van ruime marges
pi_39276348
Rewimo, sterkte vandaag!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_39276351
Ow en hier ook minder leuke berichten...paps werd gisterochtend wakker en kon helemaal niks meer. Maar dan ook helemaal niks. Eng Dokter is geweest en die denkt aan flinke blokkades in de rug.. Hij heeft pijnstillers in combi met valium (vond ik wel erg veel) gekregen en dan moest het vandaag makkelijker worden. Maar mn zus smst net dat het alleen maar erger wordt. Ik vertrouw het niet, is dat raar? Gelukkig is er steeds iemand bij hem omdat ie zich dus niet kan redden. Als het donderdag niet beter was geworden moet ie naar het ziekenhuis, maar ik hoop dat mams of zus wat eerder richting dokter bellen. Vage, enge dingen. Blegh.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:07:01 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_39276448
Dat is idd eng clauwheee
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:09:43 #79
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_39276515
Clauwhee, als de arts gisteren dit soort medicatie voorschreef, en er is vandaag sprake van een verslechtering ipv een verbetering, dan zou ik dus meteen contact opnemen met die huisarts. Het hem in elk geval laten weten. Hij kan dan beoordelen of er al iets moet gebeuren. Het klinkt inderdaad eng, en donderdag lijkt zo ver weg... sterkte!
pi_39276636
Rewimo heel veel sterkte met het afscheid vandaag
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 10:16:45 #81
81992 Githa
pi_39276681

Kaarsjes branden hier

Rewimo en Qtel heel veel sterkte vandaag.

Kyllian krijgt buisjes vandaag, ook voor jou een kaarsje

en Tom heel veel sterkte in het ziekenhuis, ook voor jou een kaarsje.
Spannende dag vandaag.
pi_39276702
Rewimo, Qltel en Christan veel sterkte!
pi_39276760
clauwwee, ik zou daar toch even kontakt over opnemen met de HA hoor....
Klinkt maar eng alllemaal
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 juni 2006 @ 10:21:10 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39276821
Clauwheee, dat klinkt eng... Inderdaad gewoon weer de huisarts laten komen hoor.

Hier ben ik sinds donderdag weer begonnen met de pil... En dat naast mijn spiraaltje Nee, we zijn niet bang om zwanger te worden... Maar ik heb geen zin om tijdens de Nijmeegse Vierdaagse ongesteld te worden.

Ik slik me een ongeluk nu... Pil, antibiotica, antihistamine en multivitamine. Leuk zo'n ontstoken tong
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39276891
Ja heb mams en zus net al ff gebeld, ze kijken het vanochtend even aan en anders gaan ze even weer bellen. Hij slaapt nu.

Sjeen dan mag je wel een half uur eerder op joh
pi_39277330
Rewino veel telaat ik weet het maar er branden hier 2 kaarsjes, wil jullie sterkte wensen en dat het een "fijne"dienst mag worden.

Clauwhee dat klinkt raar bij je vader...
Sterkte
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:40:28 #87
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39277350
Lieve Rewimo, heel veel sterkte vandaag.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_39277570
Rewimo

Clauwhee dat klinkt eng, idd de arts nog een keer bellen, sterkte
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:52:49 #89
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_39277669
Rewimo heel veel sterkte vandaag!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:54:56 #90
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_39277725
Oh Kyllian ook naar het ziekenhuis, sterkte ventje!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:56:40 #91
3142 m@x
pi_39277770
Kyllian, succes vandaag jochie! Ons buurmeisje heeft toevallig verleden week buisjes gekregen. Ze heeft er gelukkig maar één dagje last van gehad. Nu heeft ze alleen nog maar last van een loopoor ("papa, mijn oor lekt" ).
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:05:28 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_39277989
Kyllian, sterkte mannetje en babyfeet ook natuurlijk
stormy waters...
sailin'
pi_39278301
Kyllian en babyfeet succes in het zh
pi_39278650
Kyllian sterkte jongen!
pi_39279272
Jessie ik heb de huisarts gebeld hoor donderdag half 11 pas
pi_39279555
Jeutje, dan ben ik blij met dit dorp Anitra, hier kun je over het algemeen de zelfde dag nog terrecht...

Kylian S6 met je buisjes
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:05:40 #97
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_39279734
Als ik een afspraak wil hier bij de arts ben ik altijd net zo lang boos tot ze me mooi dezelfde dag nog laten komen. Hier is het dus echt zon 3/4 dagen wachten tot je kan komen.
Ik kom dus al bijna NOOIT, dus als ik kom is er ook echt wat en dan wil ik wel graag dat ik normaal kan langskomen.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:36:48 #98
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39280629
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:31 schreef pinquit het volgende:

[..]

dezelfde? hoezo?!
Jij woont toch ook in Gorinchem? Zoveel verloskundigen ken ik daar niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:37:55 #99
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39280655
hela
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:38:35 #100
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39280677
wie ben je!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:43:55 #101
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39280851
Jij kent mij niet en ik jou verder ook niet, maar ik zag ineens Gorinchem in een post van je staan.
*OUD heilige*
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:45:04 #102
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39280883
ja dat klopt VK die mijn bevalling deed was gerlinde btw.
pi_39280910
Dit dorp is ook niet groot, maar wel dus 2 dagen wachten, gister mt Djen kon ik zo terecht, maar dinsdag en woensdag zitten altijd vol hier.
pi_39281253
Meestal kan ik bij de ha dezelfde dag wel terecht hierzo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:55:59 #105
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39281287
Ik hoef hier maar naar de huisarts toe te lopen in principe en dan kan ik meestal wel terrecht
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:56:57 #106
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39281337
Die wil ik ook, al heb ik haar nog maar heel kort gesproken. De volgende keer dat ik op controle moet is zij er weer. Over haar heb ik de meeste postieve verhalen gehoord. Ik zal als ik er ben zeggen dat ik haar reserveer.
*OUD heilige*
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:58:04 #107
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_39281386
Ik moet ook nog met mijn dikke voetjes naar de dokter. Die foto van BE is nog heilig bij mij . Ik hou namelijk altijd vocht vast heeft de internist bij mij geconstateerd. Maar nu met die warme dagen is het zo erg dat ik mijn tenen niet meer kon buigen en ze net in een kramp stand stonden *auw*.

Ik ga bellen zodra ik weet wanneer ik naar school moet én mijn fiets weer gerepareerd is
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:15:43 #108
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_39285894
Rewimo, ik heb veel aan je gedacht vandaag. Het zal er nu zo'n beetje opzitten, ik hoop dat het is meegevallen.

Weet iemand trouwens waar je graf-vazen kunt kopen?
pi_39286341
Phlup, misschien hier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:40:40 #110
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_39286655
Vicky, die had ik ook al gevonden met googlen ja, maar ik zoek zo'n "standaard" vaas, ik wil 'm namelijk ingraven. Ik vermoed dat je ze kan kopen bij een begrafenis ondernemer, maar vroeg me af of iemand ze ook wel eens elders (tuincentrum of zo) tegen is gekomen.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:51:23 #111
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39287007
Nog nooit ergens tegengekomen, maar ik zit te denken... kun je die niet bij een bloemist die ook voor rouwbloemstukken zorgt kopen?
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 15:54:10 #112
81992 Githa
pi_39287110
Ja, wat Suzanna zegt.
Wellicht hebben ze een catalogus waaruit hun zelf bestellingen doen. Het proberen misschien waard?
pi_39287187
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:15 schreef Phluphy. het volgende:
Rewimo, ik heb veel aan je gedacht vandaag. Het zal er nu zo'n beetje opzitten, ik hoop dat het is meegevallen.

Weet iemand trouwens waar je graf-vazen kunt kopen?
Ik probeer mijn moeder te vragen waar zij ze voor mijn zus gekocht heeft.
Ik weet dat er meerde maten zijn en verschillende kleuren.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:58:06 #114
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_39287249
Da's een goed idee Suzanna. Jolene, ik wacht nog even af wat je moeder misschien nog weet.
pi_39287564
Ik vind wel alvast een ander linkje.

van deze firma.

http://www.harryvernooy.nl/kunstgraf.html
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 16:30:33 #116
13151 crew  Rewimo
pi_39288375
Bedankt allemaal voor de lieve woorden en de kaarsjes. Ik schrijf vanavond wel meer.
pi_39291525
Ik mag na de vakantie blijven werken voorlopig, op de psz .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 19:13:33 #118
13151 crew  Rewimo
pi_39294142
Een klein verslagje van vandaag:

Het was een mooie mis, niet zwaarmoedig maar met nadruk op mijn vaders optimistische en positieve aard. De kerk (het is meer een zaal eigenlijk) ligt tegenover het kerkhof en ik vond het erg mooi dat mijn vader vanuit de kerk naar zijn laatste rustplaats gedragen werd. Toen we daar stonden brak de zon door, heel mooi. Frank en ik hadden het afwisselend erg moeilijk Er waren best wel veel mensen, waaronder oud-collega's van mijn vader, en zijn buren. En Troel en Miss_D, wat ik erg fijn vond
pi_39294227
Fijn dat het is gegaan zoals je wilde Rewimo. Je zal nu wel doodmoe zijn van alle emoties denk ik.
pi_39294261
Rewimo
pi_39294410
Rewimo hoe ging je toespraak? Ik heb daar nog zo aan gedacht!
En MissD en Troel wat ontzettend lief en fijn
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 19:23:47 #122
13151 crew  Rewimo
pi_39294494
De toespraak ging goed, maar dat komt omdat ik hem niet zelf heb gehouden

En moe ben ik zeker, ja...
pi_39294534
O, ik dacht dat jij dat ging doen
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 19:40:13 #124
13151 crew  Rewimo
pi_39295097
Nee, dat was me nooit gelukt
pi_39295286
Dat kan ik me voorstellen hoor Ik dacht dat omdat je zei dat je ook een aandeel had in de mis. Wat bedoelde je daar mee dan?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39295295
Rewimo ik ben je nog vergeten te condoleren. Veel sterkte toegewenst de komende periode.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:09:02 #127
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39296143
Fijn dat de dienst zo gegaan is, als je wilde Rewimo!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator dinsdag 27 juni 2006 @ 20:20:25 #128
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39296601
Fijn dat het afscheid was zoals je je had voorgesteld Rewimo. Sterkte

Phluphy wij halen de grafvazen altijd bij de bloemenwinkel vlak bij de begraafplaats. Altijd? Ja want ze worden nogal gejat op Zorgvliet.
Op zorgvliet zie je trouwens ook de meest mooie dingen qua grafmonumentjes. Glas, steen, keramiek, beelden etc. alles kan en mag daar. Erg mooi om te zien allemaal.
Mijn zwager heeft ook een zelfontworpen grafmonument. Het is van bovenaf gezien een wilde bloem met eromheen allemaal weelderige bladeren.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 20:31:08 #129
13151 crew  Rewimo
pi_39297054
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:45 schreef jessie het volgende:
Dat kan ik me voorstellen hoor Ik dacht dat omdat je zei dat je ook een aandeel had in de mis. Wat bedoelde je daar mee dan?
Mijn vader ophalen vanachter in de kerk, kaarsen aansteken, hem weer wegbrengen, kruisje in ontvangst nemen...
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 20:42:59 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_39297534
Ben blij voor je Rewimo, dat je zo tevreden terug kan kijken naar het afscheid van je vader
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:53:05 #131
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39297851
Fijn dat de dienst mooi was Rewimo en dat de zon net op dat moment doorbrak moet vast speciaal zijn geweest.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_39297984
Ik ben blij voor jullie dat de begrafenis een mooi afscheid van je vader is geworden
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 20:57:45 #133
13151 crew  Rewimo
pi_39298015
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:42 schreef moussy het volgende:
Ben blij voor je Rewimo, dat je zo tevreden terug kan kijken naar het afscheid van je vader
Ja, dat wel maar het gemis begint nu pas een beetje door te dringen
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 21:00:18 #134
81992 Githa
pi_39298124
Het geregel is voorbij nu heb je de tijd om te beseffen dat je hem mist, maar het is fijn om het gevoel te hebben dat je hem een mooi afscheid hebt gegeven...Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 21:03:33 #135
13151 crew  Rewimo
pi_39298249
Ja, dat was het in elk geval, Githa. Morgen ga ik met Christan naar het graf om het aan hem te laten zien. We gaan dan een tekening ophangen en een kaarsje aansteken. Ik wil ook op zoek naar dingen met zonnebloemen om daar neer te zetten of te hangen (een klingeltje bijvoorbeeld). Hopelijk kan ik wat vinden (tips zijn uiteraard welkom ).
pi_39298580
Rewimo, veel sterkte gewenst. Tip: ik zag van de week bij de Action mooie grote kunstzonnebloemen.

Phluphy, het tuincentrum hier in de buurt (EuropaTuin) verkoopt van die kunststof grafvazen (met zo'n punt om in de grond te steken dus). Ze hebben zelfs vazen met een langere steel eraan, zodat konijnen niet bij de bloemen kunnen komen. Ze liggen overigens niet echt in het zicht, maar toen ik ernaar vroeg hadden ze verdekt opgesteld vrij veel vazen liggen.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:21:06 #137
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_39298798
bedankt voor ale sterkte wensen zie het nu pas maar alles is goed gegaan staat in het peuter puber topic.

Rewimo fijn dat je een goed gevoel hebt van het afscheid van je vader.
nog heel erg veel sterkte de komende tijd
pi_39299418
Rewimo
pi_39299589
Rewimo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:44:32 #140
34891 melonovy
La Kutschie
pi_39299836
Rewimo, dikke kus van mij. Wat anderen ook al zeggen, fijn dat de begravenis naar tevredenheid is verlopen. En het grote verlies zul je vast gaan ondervinden in de kleine dingen, zeker omdat je zo'n sterke band met hem had en hem zo vaak bezocht. Sterkte ermee! Ook voor morgen, als je samen met Christan naar het graf gaat.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_39300175
Rewimo, sterkte weer, ook morgen met Christan
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:59:26 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39300503
Even een cross-post uit Ter nagedachtenis aan Thijs voor degenen die dat topic niet in hun AT hebben staan.
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:13 schreef prupke het volgende:
Hallo allemaal,

We hebben even zitten brainstormen over wat we wilden gaan doen voor bar en mar.
Er zijn heel wat fotos gemaakt op de OUD-FOT meet en van alle foto’s is 1 foto die we willen laten afdrukken op canvas (deze foto is gemaakt door Hmaster2)
Verder willen we de rest van de foto’s in een album verzamelen.
Mocht je geen foto’s hebben en je wil toch iets doen , kun je bv een gedicht of verhaal oid inleveren bij prupke (mail staat in mijn profiel)
Als je wel foto ’s hebt van thijs die je in het album wil hebben kan je die bij Hmaster2 kwijt.
Verder zullen Hmaster en Ik zelf alles regelen.

Ik denk dat ieder zich hier wel in kan vinden
zo niet gaarne reacties
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:04:29 #143
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39300750
Rewimo , ik heb aan jullie gedacht vandaag. Goed om te horen dat alles naar wens is gegaan.
Lekker douchen!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:25:25 #144
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39301807
Rewimo, fijn dat je vader een mooi afscheid gehad heeft. Sterkte ook voor de komende tijd...
BE, dank voor het attenderen!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:25:25 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39301808
Rewimo, fijn dat het voor jullie goed verlopen is.
pi_39301893
Rewimo heel veel sterkte!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:35:52 #147
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39302329
BE, zou je het mailtje wat ik je net gestuurd heb naar linprup@gmail.com door willen mailen? Ik had het verkeerd begrepen en heb jou gemailed... sorry!
pi_39302660
Hier zijn we vandaag trouwens gaan kijken voor een steentje, nu we toch nog thuis zijn hebben we er nu rustig de tijd voor.
Het leuke is dat we normaal allbei een totaal andere smaak hebben, maar vandaag bij een steentje precies allebei het zelfde riepen: deze is mooi deze is wat we zoeken.
We hebben nu een offerte laten maken en dan eens kijken hoe het er op pappier allemaal uit komt te zien.
De prijs maakt ons geen bal uit, we hebben gezegd dit is het laatste wat we voor Thijs kunnen kopen en kunnen doen.

Daarna nog even lekker over het strand gelopen ergens een hapje gegeten, en nu weer lekker thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 22:44:50 #149
13151 crew  Rewimo
pi_39302835
Groot gelijk Bar, dat geld maakt niet uit. Het is veel belangrijker dat je elke keer als je de steen ziet bij jezelf denkt: het is mooi, het past bij Thijs.

Ik heb ook geen idee wat die glazen zonnebloem kost maar dat kan me dus ook niks schelen. Dat wordt hem gewoon
pi_39302881
het is hier ook idd glas geworden, niet zo zwaar voor een Thijs dat was hij niet
pi_39303233
Glas is heel mooi en daar kan je zoveel mee doen. Een logvriendin van mij heeft een balon laten maken en daarin een perplex waar een foto met bewerking in zat. Heel mooi is dat.
  † In Memoriam † dinsdag 27 juni 2006 @ 22:52:36 #152
7074 moussy
kuttekop
pi_39303309
De verzekering betaalt dat toch gewoon?

wij hebben een urn van glas, ondanks dat ik als de dood ben om hem stuk te tikken is ie erg mooi
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:53:55 #153
61800 Rottdog
pi_39303377
Rewimo ben blij dat alles naar je tevredenheid verlopen is

Speciaal Bar dat je samen dan toch op hetzelfde uitkomt
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juni 2006 @ 22:57:45 #154
13151 crew  Rewimo
pi_39303479
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:52 schreef moussy het volgende:
De verzekering betaalt dat toch gewoon?

wij hebben een urn van glas, ondanks dat ik als de dood ben om hem stuk te tikken is ie erg mooi
Mijn vader was maar gedeeltelijk verzekerd. Maar is op zich geen probleem, er is genoeg geld gelukkig.
pi_39304377
rewimo, fijn dat vandaag goed ging. veel sterkte met het gemis, logisch dat het nu pas echt doordringt.

bar ik vind jullie zo moedig. en fijn (voor zover je van fijn kunt spreken) dat jullie dit nu zo samen kunnen doen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 11:24:18 #156
13151 crew  Rewimo
pi_39314721
Hm de Action had alleen gerbera's. Toch maar een paar meegenomen voorlopig. En een windwijzertje met een bloem en een zon erop
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:30:52 #157
151115 Phluphy.
Lief vriendje...
pi_39314967
Rewimo, ik weet net of je het misschien zelf al eens geschreven had, maar ga je ook zonnebloemen zaaien op of nabij je vaders graf? Zo te horen wordt het een prachtige plek !
Sterkte met de komende, extra moeilijke, eerste dagen. Ik vond het een rare mengeling van verdoving en verwerking van alles wat er op zo'n dag gebeurd, en proberen je hoofd toch helder te houden voor het besef van gemis. In ieder geval heel veel gevoelens die dwars door mekaar door je hoofd (en hart) gieren.

Gebera's zijn trouwens de "Danyel bloemen". Héél toevallig (?!) hadden de meeste mensen voor Danyel een gerbera meegenomen naar de begrafenis. Onze schaal was ook helemaal opgemaakt met gerbera's.

Ma-maatje, dat klinkt hoopvol, misschien dat andere tuincentra ze ook verkopen.
En je raadt het al, inderdaad, de vaas wordt gevuld met gerbera's !
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 11:35:43 #158
13151 crew  Rewimo
pi_39315160
Ja, ik denk dat ik zonnebloemen ga zaaien, moet wel even zoeken naar een kleine versie dan. Ik ga maar eens langs een tuincentrum, daar hebben ze natuurlijk wel zonnebloemen, zowel echte als kunst.
pi_39316269
Even nagevraagd bij mijn moeder.
De tuincentrum konden deze gewoon leveren.

ook hier hoor lois, en zelfs beeldjes
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:02:24 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_39317922
rewimo, doe dan ook iets van antislak erop, want hier worden de zonnebloemen opgevreten...
stormy waters...
sailin'
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:04:26 #161
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39317990
grmbl yppy, elke keer als ik door de stad loop en een zwangere dame zie lopen denk ikdat jij het misschien bent
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2006 @ 13:04:27 #162
7074 moussy
kuttekop
pi_39317991
Ik heb zelf een zonnebloemen tik, er staat ieder jaar in de tuin een grote zinke teil met zonnebloemen, gewoon uit zaadjes van dierenvoer, die worden ook niet gruwelijk groot en hoog.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 13:07:58 #163
13151 crew  Rewimo
pi_39318118
O da's een idee, ik heb een grote ton vogelvoer staan Kun je die nu nog zaaien? Dan neem ik er een stel mee straks.
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2006 @ 13:09:15 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_39318158
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:07 schreef Rewimo het volgende:
O da's een idee, ik heb een grote ton vogelvoer staan Kun je die nu nog zaaien? Dan neem ik er een stel mee straks.
ah welja, gewoon proberen, nee heb je ja kun je krijgen.

Als je ze als stengel over kan potten mag je van mij anders ook wel een paar hebben als je in de buurt bent.
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:11:11 #165
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39318234
Gerbera's vind ik zo mooi. Ik vind het net bloemen die door een kind getekend zijn en de kleuren zijn ook al zo mooi.
Rewimo, da's een prachtidee, zonnebloemen planten op het graf.

Toeval bestaat niet?
Net belt lief"vanaf zijn werk. "Raad eens welk geboortekaartje hier voor me ligt?". Ehm tja.... "Van Cas!". Hij had het herkend omdat er thuis ook zo 1 op de kast staat.
Heeft hij gisteren de man van Dutchie gefeliciteerd, het blijkt zijn collega te zijn!.
Ik baal dat pas-bevallen-moeders rusten tussen 12 en 15.00 uur, want ik wil haar zo graag bellen om dit verhaal eens even uit de doeken te doen! DUTCH, WAKKER WORDEN!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 13:11:39 #166
13151 crew  Rewimo
pi_39318250
Ik probeer het wel inderdaad Voorlopig geen plannen om jouw kant op te komen, maar voor je aanbod
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 13:12:47 #167
13151 crew  Rewimo
pi_39318282
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:11 schreef Lishe het volgende:
Gerbera's vind ik zo mooi. Ik vind het net bloemen die door een kind getekend zijn en de kleuren zijn ook al zo mooi.

Toeval bestaat niet?
Net belt lief"vanaf zijn werk. "Raad eens welk geboortekaartje hier voor me ligt?". Ehm tja.... "Van Cas!". Hij had het herkend omdat er thuis ook zo 1 op de kast staat.
Heeft hij gisteren de man van Dutchie gefeliciteerd, het blijkt zijn collega te zijn!.
Ik baal dat pas-bevallen-moeders rusten tussen 12 en 15.00 uur, want ik wil haar zo graag bellen om dit verhaal eens even uit de doeken te doen! DUTCH, WAKKER WORDEN!!!!
Dat is wel heel erg grappig!
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:12:55 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39318288
Wat een ongelofelijk toeval zeg!
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:13:40 #169
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39318309
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:11 schreef Lishe het volgende:

Toeval bestaat niet?
waah toevallig
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:16:50 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_39318421
hahahahaha, wat grappig!!!
stormy waters...
sailin'
pi_39320660
Bar en Mar, wat mooi dat jullie allebei ondanks jullie verschillende smaak, iets tegenkwamen wat jullie allebei erg aansprak .

Lishe wat toevallig .
pi_39320892
Lishe
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:16:36 #173
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39324981
Wat leuk Lishe!
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:04 schreef pinquit het volgende:
grmbl yppy, elke keer als ik door de stad loop en een zwangere dame zie lopen denk ikdat jij het misschien bent
Ik ben gewoon aan het werk, dus je hebt me vast niet gezien. Op het piazza heb je trouwens meer kans me tegen het lijf te lopen.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 18:12:26 #174
13151 crew  Rewimo
pi_39328490
Evenstar, slinger je msn even aan als je dit leest
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 18:38:31 #175
13151 crew  Rewimo
pi_39329068
Onze nieuwe huisgenoot vanaf zondag

woensdag 28 juni 2006 @ 19:04:26 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39329613
Lucky you!
pi_39329782
Wat een moppie Rewimo!
Wat zijn de details van de nieuwe huisgenoot?
pi_39329927
Wat een snoepie Rewimo
pi_39329974
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:11 schreef Anitra het volgende:
Wat een moppie Rewimo!
Wat zijn de details van de nieuwe huisgenoot?
Ik heb de details gevonden
Wat een mooie kat
pi_39330039
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:38 schreef Rewimo het volgende:
Onze nieuwe huisgenoot vanaf zondag

[afbeelding]
mooi beestje. Hoe heet ie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 19:34:25 #181
13151 crew  Rewimo
pi_39330422
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:20 schreef snoopy het volgende:
mooi beestje. Hoe heet ie?
Guus
pi_39330508
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:34 schreef Rewimo het volgende:

Guus
Naar Hiddink?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 19:39:56 #183
13151 crew  Rewimo
pi_39330559
Hihi, en ik heb Karins stem gehoord aan de telefoon vandaag (ik belde niet zelf met haar) En als ze maandag werkt zie ik haar weer eens
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 19:41:04 #184
13151 crew  Rewimo
pi_39330588
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:37 schreef snoopy het volgende:
Naar Hiddink?
Geen idee, hij heet al zo
  † In Memoriam † woensdag 28 juni 2006 @ 19:45:02 #185
81992 Githa
pi_39330714
Rewimo wat een scheetje....fijn dat hij een nieuw thuis heeft gevonden
pi_39330840
Schitterend mooie kat. Ik hoop dat jullie er veel plezier mee zullen hebben!
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:54:24 #187
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39330983
Rewimo ik ben jaloers
Fijn te lezen dat Guus een warm nestje heeft gevonden bij jullie, ik las zijn topic mee en hoopte er al op
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:57:15 #188
3142 m@x
pi_39331054
Wow, wat een prachtkat! Daar zul je vast veel plezier mee gaan hebben.
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:58:19 #189
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_39331085
ik ga zondag rewimo en christan ( en qltel?) zien
  Jubileum moderator woensdag 28 juni 2006 @ 20:00:25 #190
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39331145
Ik vind Guus zo lief! Ik vind hem enorm op een oude kat van mij lijken die we nog steeds enorm missen. Wat een poepie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 20:04:03 #191
13151 crew  Rewimo
pi_39331241
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:58 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ga zondag rewimo en christan ( en qltel?) zien
qltel is inderdaad een vraagteken Hij heeft in principe een andere afspraak maar als dat niet doorgaat...
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:15:44 #193
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39331582
Guus is prachtig
Lekker douchen!
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:40:23 #194
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39332355
Wat een schat.

Willen jullie even tegen me zeggen dat het niet verstandig is om zondag een paar uur lang op een boekenmarkt rond te gaan lopen? Ik wil zo graag, maar kan niet meer.
*OUD heilige*
  FOK!fossiel woensdag 28 juni 2006 @ 20:45:46 #195
2628 Karin
pi_39332519
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Hihi, en ik heb Karins stem gehoord aan de telefoon vandaag (ik belde niet zelf met haar) En als ze maandag werkt zie ik haar weer eens
Owjee zat ik weer op de achtergrond te tetteren? wou meteen op mijn computer gaan kijken hoe laat je morgen komt maar hahahah dat heb ik natuurlijk niet hier thuis
Ik ben er maandag hoor. Ik hoop dat ik je herken .

Wat een lieverd is Guus.

Yppy doe verstandig en ga nou niet naar die boekenmarkt zo goed?
pi_39332530
Lishe wat een toeval

Rewimo wat een prachtkat
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:47:47 #197
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_39332587
Ah wat een poepie rewimo...

Zo ik zit aan een puffer
al een paar weken bronchitis maar ging niet over na antibiotica eindelijk heeft de dokter me een puffer gegeven en 1 keer gepuft en ik heb meer lucht kan nu trap op trap af bijna zonder te piepen
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:52:09 #198
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39332749
Bedankt Karin. Nu nog ervoor zorgen dat J. me tegenhoudt als ik toch wil gaan.
wil zo graag prentenboeken kopen

Fijn dat dat helpt babyfeet.
*OUD heilige*
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:00:52 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_39333057
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 20:00 schreef Lois het volgende:
Ik vind Guus zo lief! Ik vind hem enorm op een oude kat van mij lijken die we nog steeds enorm missen. Wat een poepie
mosy die was ook zo mooi en lief
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 21:02:26 #200
13151 crew  Rewimo
pi_39333111
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 20:45 schreef Karin het volgende:
Owjee zat ik weer op de achtergrond te tetteren? wou meteen op mijn computer gaan kijken hoe laat je morgen komt maar hahahah dat heb ik natuurlijk niet hier thuis
Ik ben er maandag hoor. Ik hoop dat ik je herken .

Wat een lieverd is Guus.
Nee, je had Arnoud aan de lijn vanmorgen, die wilde een afspraak maken voor me maar jij wilde het niet doen En ik luisterde mee
  FOK!fossiel woensdag 28 juni 2006 @ 21:09:35 #201
2628 Karin
pi_39333328
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, je had Arnoud aan de lijn vanmorgen, die wilde een afspraak maken voor me maar jij wilde het niet doen
Nou dan heb je me toch verward met mijn collega Karin want ik heb Arnoud niet aan de telefoon gehad vandaag en ik zou natuurlijk altijd een afspraak voor je gemaakt hebben echt niet, die afspraken zijn erg lastig te maken, dat laten wij altijd over aan de balie, die zijn daar veel beter in
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:16:48 #202
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39333552
Lishe, ik heb een sms-je gekregen van Xtracer met het verhaal.
Wat is de wereld dan toch weer klein hè? Wij gaan morgen even bellen met elkaar.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 21:23:34 #203
13151 crew  Rewimo
pi_39333809
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef Karin het volgende:
Nou dan heb je me toch verward met mijn collega Karin want ik heb Arnoud niet aan de telefoon gehad vandaag en ik zou natuurlijk altijd een afspraak voor je gemaakt hebben echt niet, die afspraken zijn erg lastig te maken, dat laten wij altijd over aan de balie, die zijn daar veel beter in
O Tja, weet ik dat er twee Karins werken

Maandag 12 uur trouwens

[ Bericht 8% gewijzigd door Rewimo op 28-06-2006 21:37:39 ]
pi_39334424
Karin!
In welk zkh werk je
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 21:40:38 #205
13151 crew  Rewimo
pi_39334508
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Karin!
In welk zkh werk je
't Is een revalidatiecentrum, stukkie naar het noorden vanaf hier, aan Zee
  FOK!fossiel woensdag 28 juni 2006 @ 21:44:58 #206
2628 Karin
pi_39334681
Moet je inderdaad ook maar net weten hoor dat er 2 Karinnen werken. Het is inderdaad vaak heel verwarrend.
Oef 12 uur, dan gaan wij meestal net lunchen dus niet echt tijd om koffie met je te drinken. Jammer.
pi_39334802
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:40 schreef Rewimo het volgende:

Oh die
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 21:52:02 #208
13151 crew  Rewimo
pi_39334949
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef Karin het volgende:
Moet je inderdaad ook maar net weten hoor dat er 2 Karinnen werken. Het is inderdaad vaak heel verwarrend.
Oef 12 uur, dan gaan wij meestal net lunchen dus niet echt tijd om koffie met je te drinken. Jammer.
Ik kom wel vroeg
  FOK!fossiel woensdag 28 juni 2006 @ 21:57:18 #209
2628 Karin
pi_39335118
Ja jij bent altijd wel op tijd. Gezellig! Kletsen we wel even bij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 22:05:26 #210
13151 crew  Rewimo
pi_39335440
Ik zal me wel even opnieuw aan je voorstellen
  FOK!fossiel woensdag 28 juni 2006 @ 22:37:36 #211
2628 Karin
pi_39336684
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 22:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik zal me wel even opnieuw aan je voorstellen
Ja dat denk ik ook Roep me ff als je er bent want ik kan soms te erg opgaan in mijn werk.

Zo nu ff wat anders. Heerlijk dat het dit weekend weer strandweer wordt! Bram en ik hebben een zo'n visnetje en een nieuwe grote schep gekocht, wij zijn er klaar voor! En dit keer neem ik lekker de camera mee. Kan me er nu al op verheugen.
pi_39336950
Hmm

Ik had me vandaag ziekgemeld, voor het eerst sinds tijden, omdat ik me al weken niet lekker voel. Ik moet elke 5 dagen een dikke spuit penicilline in mijn achterwerk tot aan de operatie omdat alles zo ontstoken is/was.
Nu zijn die spuiten geen pretje en die ontstekingen ook niet en gisteravond op mijn werk werd ik er zo beroerd van dat ik dacht zo gaat t niet meer. Over 2 dagen heb ik vakantie, maar ik trok het gewoon niet meer, dus heb ik voor mezelf gekozen en me ziek gemeld.
Ik heb veel geslapen vandaag, kan ook niet te lang zitten (en al zeker geen 12 uur lang) en voel me gewoon algeheel slecht. Nu heb ik me voor morgen ook ziek gemeld net, en krijg ik meteen zo'n toon van 'ja ja...', alsof ze me niet geloven of wat dan ook. En nu voel ik me nog schuldiger dan ik al deed, terwijl ik juist trots zou moeten zijn dat ik eens voor mezelf kies. Stom gedoe

sorry hoort misschien niet helemaal hier maar moest het even kwijt
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:49:42 #213
61800 Rottdog
pi_39337087
Ach Maggie je werk blijft maar je werk en jij moet gewoon langer mee dan vandaag *middelvinger naar baas Maggie opsteekt* ze doen het er maar mee
pi_39337530
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Begint het toevallig met een H?
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:29:38 #215
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39338560
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:01 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Begint het toevallig met een H?
ja die ja
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_39338768
zitten er hier Marco Borsato fans?

Iemand die het nummer Alleen van hem kent?
pi_39339591
Ja Bar, die ken ik wel...
pi_39340107
Is het een mooi nummer ?
pi_39340392
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Is het een mooi nummer ?
Tekst is :
quote:
De maan verschijnt
en jij komt op bezoek
in mijn herinnering

Je zwijgt
en lacht
verzacht de pijn voor even
totdat ik weer ontwaak
met niets
alleen

De tijd heeft spijt
dat hij zich heeft vergist
zelfs de wind
huilt van pijn
heeft jou gemist

De maan verdwijnt
laat mij met lege handen
de nacht
ze neemt je mee
en laat mij
alleen
Toepasselijk voor jullie.....
pi_39340563
de tekst ken ik ondertussen, maar nu het geheel lijkt me namelijk ook wel mooi.
ik heb het nummer zelf ook niet helaas.
pi_39340603
Dat is natuurlijk een kwestie van smaak..Sorry voor de vertraging in reageren maar heb even gezocht voor je..
Als je op de site http://www.marcoborsato.nl/ kijkt, dan van boven op discografie klikt en dan op de dvd Zien, is ie nummer 9, en kan je een stukje luisteren als je 'm aanklikt.
pi_39340694
En trouwens Rottdog, bedankt Dat had ik even nodig
  donderdag 29 juni 2006 @ 07:29:56 #223
24188 Belana
kloon van belana
pi_39344971
maggie, je ligt lekker te slapen hoop ik, maar mag ik me even aansluiten bij rottdog... bazen kunnen zo vreselijk ongenuanceerd reageren. jij weet dat je ziek bent meid, dat je echt niet zomaar thuis blijft. niet schuldig voelen meid
stormy waters...
sailin'
  donderdag 29 juni 2006 @ 08:35:02 #224
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39345556
Ik mocht dus gister op stage voor dwerg spelen. Had ik mijn lengte niet mee, maar mijn buik wel De meeste ouders vonden mij de leukste dwerg, want mijn buik was echt.
Ik heb erg genoten van mijn laatste dag en het afscheid. Ik heb allemaal leuke, lieve cadeautjes gekregen. Waaronder iets wat ik nog niet eerder had gezien: een taart gemaakt van luiers, hahaha!
Verder nog wat knuffeltjes, pyamapakjes, luierpakje, sokjes en een mobiel van badstof.
Tekeningen, chocolaatjes, kaarsen, kaartjes, foto's, vriendenboekje van de hele klas met foto's
Nog meer.... ik ben ontroerd gisteren. Naderhand had ik grote donkere zweetplekken onder de oksels... Zoveel zweet ik alleen tijdens het sporten, normaal gesproken.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_39345589
Wat leuk zeg PV! Echt heel lief al die kadootjes.
  donderdag 29 juni 2006 @ 08:45:53 #226
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39345690
Mja....ik moest wel even slikken toen ik wegfietste gisterenmiddag. Dat was dan echt de laatste keer. Nu trek ik mijn handen weer af van die koters, het hoeft niet meer mijn zorg te zijn. Ik laat het weer aan anderen over..
Maar ik heb wel beloofd om, na de zomervakantie, langs te komen met mijn monstertje. Daar kijken ze allemaal naar uit.. en ik natuurlijk ook!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:04:26 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_39345977
wat lief pv
stormy waters...
sailin'
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:48:12 #228
3011 E.T.
pi_39346731
Leuk pv

ik had allemaal actieve dingen voor vandaag gepland (hoewel actief.. de was en de trap en t houtwerk eromheen shoonmaken).. Komt Swets net tot de ontdekking dat er dingen voor z'n psp bij Bart Smit in de aanbieding zijn.. Of ik zo lief wil zijn enzo.. Je raad 't al.. ik rij straks maar ff naar BS. (en sja.. dat ik dan lang winkels kom die ik zelf leuk vind.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:54:10 #229
24188 Belana
kloon van belana
pi_39346837
en ga je dan meteen weer in een pashokje een nieuwe buikfoto maken???
stormy waters...
sailin'
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:01:11 #230
3011 E.T.
pi_39346996

miss etam heeft niet echt geweldige pashokjes daarvoor Zal Swets wel opdracht geven van de week om die foto te maken
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:04:58 #231
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39347076
Ik weet nog niet wat ik ga doen. Heb zin om te gamen maar ook weer niet (word ik nogal opgefokt van namelijk ). Zin om te shoppen, maar ook weer niet (lamlendig gevoel in de benen). Zin om thuis te blijven, maar ook weer niet (ik heb nú vrij, de kinderen zijn er alledrie niet, dus daar moet ik van profiteren). Ik denk dat ik op de fiets spring en maar zie waar ik uitkom. Boekje mee, drinken mee, Nintendo mee, portemonnee mee, kan ik altijd nog kiezen Eerst maar eens die lamlendigheid eruit fietsen.
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 10:12:32 #232
81992 Githa
pi_39347259
Die DS is leuk he spuuglokje Geniet ervan vandaag.
pi_39347301
DS is leuk Hier sinds kort Animal Crossing er op erg verslavend moet ik zeggen
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 10:21:37 #234
81992 Githa
pi_39347497
Ik heb alleen nog Mario en die puppy's en zou niet weten welk spelletje ik nog meer aan zou moeten aanschaffen.
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:24:06 #235
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39347543
Ik ben zwaar verslaafd aan Super Princess Peach!
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:25:01 #236
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39347558
En morgen ga ik Super Mario Bros aanschaffen. Ik heb ook het spelletje Super Mario 64, ook leuk Githa!

[ Bericht 3% gewijzigd door Spuuglokje op 29-06-2006 10:35:58 ]
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 10:25:10 #237
81992 Githa
pi_39347562
Oe vertel, wat is dat voor een spel ?
Zwaar verslaafd zijn is leuk

Super Mario 64 heb ik maar die had ik ook op de nintendo 64 en had ik al eens rondgespeeld
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:29:01 #238
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39347632
Prinses Peach moet Mario redden, en ze heeft als wapen een paraplu. Ze kan ook speciale krachten gebruiken zoals een wervelwind (dan gaat ze zingend vliegen) en boos worden (dan heeft ze een vlammenzee om zich heen en brandt ze houten bruggen door). Onderweg moet ze verschillende vijanden verslaan (zoals die kleine wandelende bommetjes of bruine paddestoeltjes), maar ook hamerwerpende schildpadachtigen. In ieder level zitten dingen verborgen. Ik kan nog wel even doorgaan maar je moet het echt eens spelen gewoon!

[ Bericht 0% gewijzigd door Spuuglokje op 29-06-2006 10:35:43 ]
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:29:49 #239
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39347646
Die heb ik ook voor de Nintendo 64, maar hier zijn 30 sterren extra en je kunt met andere figuurtjes spelen.
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:37:00 #240
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39347809
Iemand anders had me ook al op Animal Crossing gewezen deze week, Anitra, misschien moet die ook maar eens overwegen
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:42:10 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_39347941
collega van mij had het daar vaak over, ik heb alleen geen nintendo
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 10:50:13 #242
81992 Githa
pi_39348167
Klinkt leuk
Je weet niet wat je mist Belana
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:52:15 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_39348216
wij hebben een playstation, maar die spelletjes vind ik dus allemaal helemaal niet leuk...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 10:54:17 #244
81992 Githa
pi_39348284
Wij hebben ook een Xbox, maar de spelletjes van de nintendo zijn veel leuker maarja, manlief wilde persé een Xbox dus hebben we toen de nintendo met spelletjes ingeruild voor een Xbox met spellen en voor mij een DS
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:41:11 #245
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39349734
Ik hou het allermeest van Shrek Superparty. Da's zo'n grappig spel!

Morgen krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis. Ik vind het heeeeel erg leuk en ook heeeeel erg eng. Ons oude huis is nog steeds niet verkocht. Gelukkig barsten we op dit moment van de kijkers, dus dat is wel weer positief. Gisteren hebben we een kijkafspraak zelf rondgeleid. Dat meisje is al 2 weken bezig om een afspraak te maken en kon pas 15 juli terrecht. Ze heeft gisteren zelf contact met on s gezocht en we hebben een erg enthousiaste rondleiding gegeven. Hopelijk blijkt ze echt zo geinteresseerd als ze gisteren overkwam.
Ik ben nu dus ook een beetje pissig op de makelaar , wij hebben verdorie stress en zorgen, een beetje flexibiliteit had ik wel verwacht.
pi_39349826
Wat idioot van die makelaar zeg! En wat superspannend dat je de sleutel krijgt.
Nu maar hopen dat de zelfrondgeleide kijker het koopt.

Wij zijn nu bezig met een nieuwbouwproject. Ik vind het een beetje eng enzo
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:52:14 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_39350040
die makelaars van tegenwoordig...
stormy waters...
sailin'
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:57:30 #248
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39350201
Oeh, nieuwbouw, spannend! Moet je loten of ben je al een stapje verder?

Inderdaad Belana, en dan te weten dat we haar uitgezocht hebben omdat ze zo aan onze eisen voldeed.
pi_39350222
Lishe wat kl*t makelaar zeg!

Mario vind ik dus helemaal niks Wij hebben hier PS1, Nintendo game cube, alle gamboys die je maar kan bedenken en de DS dus. Daar heb ik ook puppyspel, sims2, madagascar en fifa 2006 voor.De sims2 is ook erg verslavend.
Wat het mooie van de DS is, is dat je online kan spelen! Met AC kan je dus over de hle wereld bij andere dorpne op bezoek.

ben net bij de dokter geweest voor die dikke voeten en heb een homeopatischmiddel gekregen, als dat niet werkt mag ik steunkousen aan gaan laten meten
pi_39350324
Makelaars moet je vaak achter hun vodden zitten, althans zo is onze ervaring.
Lishe spannend de sleutel van jullie nieuwe huisje.

Snoopy spannend
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:04:24 #251
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39350397
Dat gaan we nu ook doen Bar! Het zal me niet weer gebeuren dat eventuele geinteresseerden zo lang moeten wachten! Pfff....
Een topic in K&W volgt, kunnen jullie lekker meeklussen onder het genot van een kopje koffie.
pi_39350437
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:04 schreef Lishe het volgende:
Dat gaan we nu ook doen Bar! Het zal me niet weer gebeuren dat eventuele geinteresseerden zo lang moeten wachten! Pfff....
Een topic in K&W volgt, kunnen jullie lekker meeklussen onder het genot van een kopje koffie.
Leuk Lishe! Kom maar op met dat topic

Wij zitten op de helft van het wachten. 29 september lijkt nog steeds ver weg..maar ik hoop dat de komende drie maanden sneller gaan dan de afgelopen drie maanden
pi_39350518
Wij hebben op een bepaald moment ook mensen zelf rondgeleid, en als we het idee hadden dat ze serieus intresse hadden, maakten we zelf een afspraak met de makelaar, meestal hielp dat wel.

S6 ermee Lishe
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 12:17:10 #254
7074 moussy
kuttekop
pi_39350804
Wat en achterlijke makelaar Lishe, misschien kan je anders een andere makelaar in de arm nemen. Ik weet dat het geld kost, maar dat kost het zo ook

Ik heb net een hele leuke ouderbedankochtend gehad op de school van René en kwam met allemaal kadootjes thuis, groep 8 heeft zelfs een zelfgeschreven lied gezongen
pi_39350938
Lishe,

Heb je al eens open huis gehouden voor je woning?

Tophuis van maken en dan vermeldnig van open huis erbij.
Advertentie in de krant inzake open huis
En dan 1 zaterdag open huizendag houden werkt bij ons prima.

Overigens is het niet normaal om iemand 2 weken te laten wachten voor een bezichtiging.
Kunnen ze niet sávonds of zaterdag bezichtigen?

Anders proberen toch collegiaal te verkopen, dus makelaar erbij nemen. Courtage zal iets omhoog gaan maar werkt vaak wel beter.

Succes
BlaBlaBla
pi_39351216
Dan had je je wel alleen bij makelaarsland kunnen aanmelden Lishe! Stukken goedkoper dan een gewone makelaar.

Met de nieuwbouw zijn we al een stukje verder dan alleen aanmelden. Vanavond een gesprek over een optie. Iemand had zijn optie afgezegd op de woning die wij wel willen. Ik vind het gewoon echt heel erg spannend. Gewoon ook omdat ik het toch ook heel jammer vind weg te gaan waar we nu wonen. Maar dat is gevoel. Mijn verstand zegt dat dit wel een goed project is.
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:41:12 #257
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39351448
Wat een beslissingen Snoopy... Ik wil in mijn hart hier ook niet weg, want Luuk is hier geboren enzo. Maar meer ruimte is zoveel prettiger (en hopelijk ook nosig in de nabije toekomst ).
Marjolein, je had al eerder de tip gegeven er een tophuis van te maken, toch? Dat hebben we toen gedaan, en we zijn weer bovenaan geplaatst op Funda. Lief heeft 2 weken terug een advertentie in de Stentor (krant) gezet, en onze advertentie op marktplaats en speurders geplaatst. Zo hebben we het gevoel dat we er ook echt iets aan doen.
Een open huis hebben we al gehad, misschien dat we nog een keertje zoiets kunnen houden.
Ik heb er zelfs al aan gedacht een advertentie in de bus te laten hangen (jeweetwel "Uw bericht had hier ook kunnen staan, voor 2.50 per week is deze plek van u" Leek me wel een stunt, maar kan de kleine lettertjes nog niet vinden.
Nu het WK voor nederland afgelopen is hebben we ineens 4 bezichtigingen (nog 1 te gaan). Dat geeft ook voor even weer een beter gevoel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 juni 2006 @ 13:14:24 #258
13151 crew  Rewimo
pi_39352436
Ik heb besloten deze week nog thuis te blijven. Is denk ik wel nodig want ik zat braaf om 9 uur bij de fysio terwijl ik een afspraak heb om 13.30 Afsprakenkaartje effe tsjekke is wel handig natuurlijk, maar ik ben er met mijn hoofd niet bij.

Nu ben ik naar de markt en wat winkels geweest, op zoek naar een klingeltje-met-zonnebloem maar dat lukt nog niet erg. Voorlopig maar een andere gekocht.
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 14:39:46 #259
7074 moussy
kuttekop
pi_39355325
Rewimo, ik wil vanmiddag of vanavond de stad nog in, zal ik even meekijken en eventueel meenemen voor je?
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:48:15 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39355570
Lishe... wat een die makelaar zeg!
2 weken voor een bezichtiging. Ik zou toch iig de afspraak maken met de makelaar dat ze dat soort mensen doorsturen dat je het idd zelf kan doen...

Wij gaan over 2 weken op vakantie en nu ineens heb ik het in mijn hoofd gekregen dat ik een nieuwe tent wil. Daar heb ik altijd last van. Alleen hebben we nu het geld om te zeggen 'doe eens gek'.
En zo gek is het nou ook weer niet, 325 euro 'maar'.

http://www.tent-shop.nl/product_detail_maten.asp?id=3206

2 cabines, 1 om in te slapen en 1 om in om te kleden zonder dat je over je luchtbedstruikelt. En met het oog op later natuurlijk.
  donderdag 29 juni 2006 @ 14:53:35 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_39355730
mooi ding BE
stormy waters...
sailin'
pi_39356206
Mooie tent, wij hadden een 2e hands De waard tent
Prachtig. Ik ben gék op tenten
  donderdag 29 juni 2006 @ 15:11:44 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39356340
Wij hebben een De Waard-achtige, zo'n piramide zeg maar. Maar de binnentent is aardig uitgerekt en hangt dus heel erg naar beneden. Niet heel schokkend, wel lastig en vervelend.

Ik heb nu maar een mailtje gestuurd om te vragen naar de levertijd van deze tent.
pi_39357947
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nu maar een mailtje gestuurd om te vragen naar de levertijd van deze tent.
Ik dacht dat er 'onze' tent stond Ga ervoor BE
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:04:45 #265
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39357997
Oeh, spannend, ik ben sinds vanmiddag aan het proberen mijn goudmijntje te verzilveren. Biedt er nog iemand meer dan 150 euro voor een thermoskan?

En tenten moet je gewoon lekker kopen, BE. Da's part of the voorpret.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:13:23 #266
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39358313
Spannend Sugar, dat zijn de betere vondsten.... Wel vertellen hoe het afgelopen is hoor!

BE, succes met tentenjacht!

Mag ik even vrolijk doen? Ons pap (mijn vader ) heeft na 2 jaar thuiszitten zicht op een nieuwe baan! Joepiedepoepie. Hij wordt 55 en heeft zich kapot gesolliciteerd... Ik ben zo trots..! Nog 1 gesprek maar dat ging om de randvoorwaarden ofzo.
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:13:27 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39358314
Ik verbaas me daar nog steeds om Sugar... ik vind dat ding er echt geen 150 euro waard uit zien.

Maggie, ik had ook net zo makkelijk 'onze' neer kunnen zetten hoor!

Lishe! Dat is goed nieuws!
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:16:02 #268
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39358428
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik verbaas me daar nog steeds om Sugar... ik vind dat ding er echt geen 150 euro waard uit zien.
Zeg! Design, ja? Kunst, ja?! Een ontwerp is het. Een stúk.

Lishe, wat goed, wat spannend en wat goed!
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:17:16 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39358477
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef Sugar het volgende:
Zeg! Design, ja? Kunst, ja?! Een ontwerp is het. Een stúk.

Lishe, wat goed, wat spannend en wat goed!
Daarom verkoop je hem ook? Omdat hij ergens anders beter tot zijn recht komt?
pi_39358479
Ik zou hem ook niet op mijn schoorsteenmantel hoeven hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 juni 2006 @ 16:22:46 #271
13151 crew  Rewimo
pi_39358688
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:39 schreef moussy het volgende:
Rewimo, ik wil vanmiddag of vanavond de stad nog in, zal ik even meekijken en eventueel meenemen voor je?
Als je er eentje kunt vinden, heel graag En als ik nog niet te laat ben, was de deur uit
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:23:44 #272
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39358725
Hahahaha. Ik vind mijn eigen Xenos-bloemen-kitsch-thermoskan ook leuker.
Maar ik vind het wel een mooie kan en snap mijn ouders wel die hem met veel liefde en plezier gebruiken. Maar ja, dat zal er bij mij wel met de paplepel ingegoten ingeramd zijn.
pi_39358727
Lishe wat goed!

Mijn paps ligt nog steeds gestrekt, als het goed is is de dokter vandaag weer geweest.

Sjoeg doe je goed
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:24:04 #274
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39358736
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:17 schreef snoopy het volgende:
Ik zou hem ook niet op mijn schoorsteenmantel hoeven hoor
Stoomboot
  † In Memoriam † donderdag 29 juni 2006 @ 16:24:36 #275
81992 Githa
pi_39358759
Lishe wat goed van je vader...leuk voor hem
en ik duim voor jullie dat die kopers interesse hebben werd wel tijd zo onderhand ...en die makelaar die zou je toch ook wat doen!
pi_39358834
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:24 schreef Luchtbel het volgende:
Stoomboot
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:27:45 #277
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39358900
Oh nee, ho ho ho!
Ik wil gewoon minstens 150 vangen ervoor , maar heb dat nog he-le-maal niet geboden gezien, hoor! Nee, was het maar waar! Sorry voor de verwarring!
De enige bieder tot nu toe zei 50 euro. Ammehoela.
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:30:11 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39358998
Vraag niet waarom maar ik heb zo'n onwijze deja-vu nu bij het lezen van de laatste paar posts.

Wat blijven dat toch rare dingen...
pi_39359019
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:30 schreef Brighteyes het volgende:
Vraag niet waarom maar ik heb zo'n onwijze deja-vu nu bij het lezen van de laatste paar posts.

Wat blijven dat toch rare dingen...
huh?
pi_39359044
BE
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:33:03 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39359114
Dat zeg ik, vraag me niet waarom...

Zou ik dan toch een pietsje te veel hier rondhangen?
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:34:00 #282
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39359141
Dan weet jij misschien wel voor hoeveel de kan uiteindelijk weggaat BE .

Dank voor de blijdschap voor mijn pap. Ik zal het morgen doorgeven. Ik ben zo trots!!
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:36:28 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_39359217
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:27 schreef Sugar het volgende:
Oh nee, ho ho ho!
Ik wil gewoon minstens 150 vangen ervoor , maar heb dat nog he-le-maal niet geboden gezien, hoor! Nee, was het maar waar! Sorry voor de verwarring!
De enige bieder tot nu toe zei 50 euro. Ammehoela.
Op MP of Ebay? Ebay gaat het bieden vaak harder, zeker aan het eind van een veiling.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:36:47 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39359230
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:34 schreef Lishe het volgende:
Dan weet jij misschien wel voor hoeveel de kan uiteindelijk weggaat BE .
Nee, zo ver gaat mijn glazen bol dan weer niet.
quote:
Dank voor de blijdschap voor mijn pap. Ik zal het morgen doorgeven. Ik ben zo trots!!
Kan ik me voorstellen hoor. Het is gewoon supermoeilijk op die leeftijd en zeker als je er al een tijdje uit bent.
pi_39359234
Gefeliciteerd Lishe! Wat fijn
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:37:35 #286
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39359265
Hihi, Lishe, ik dacht dat je zwanger was. Dat Wolkje deed me veel denken aan Wolfje.
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:37:45 #287
24188 Belana
kloon van belana
pi_39359272
wat lekker joh voor je vader lishe!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:45:51 #288
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39359620
Was het maar zo Sugar. Ik popel. Op mijn hardst. Maar gezien onze huidige (financiele) situatie is het even niet zo slim.
En eigenlijk ben ik geestelijk ook even niet in staat het hele gyneacologen-hormonen stukje aan te kunnen. Maar hopelijk staat er snel een ander wolkje onder...
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:39:45 #289
35189 Troel
scherp en bot
pi_39367437
BE, als je echt een supertent wil, ga dan voor de Active Leisure Brixen 4.

De minpuntjes die wij tegenkwamen in de tent zijn in het nieuwste model allemaal weggewerkt en het is echt een supertent!

Deze dus (en dan staat de luifel nog niet op en bij de nieuwe is er dus zelfs een mogelijkheid om daar weer de voorkant in te ritsen, zodat je dus echt met kinderen veel ruimte hebt).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 30 juni 2006 @ 07:50:36 #290
24188 Belana
kloon van belana
pi_39380729
BE heb je dit gelezen
stormy waters...
sailin'
pi_39380806
Ik ga met de kinderen en een vriendin met 3 kinderen in zo'n tent
Ze heeft zo'n tent gekocht van 7 meter lang met 3 grote slaapplaatsen (kunnen 3 luchtbedden in en dan nog wat ruimte over) Ik ga dus bij mijn meiden in een cabine. We gaan 14 Juli. Zij gaat 2 weken en ik kom 1 weekje. Geer moet dan werken en is geen vakantieganger en al helemaal geen kampeerder. Ik vind het heerlijk en het lijkt me voor de meiden helemaal leuk. Mijn vriendin dr man kan geen vrij krijgen in het hoogseizoen en ze wilde ook met dr kinderen op vakantie (de oudste 2 zijn Bo en Jans dr leeftijd)
Als het goed is moet ik deze week mijn galsteenaanval krijgen, dus daar heb ik dan geen last van. De 12e terug naar de internist en dan daar dus ook geen bezoekjes voor. Gewoon een week vakantie
We gaan naar rockanje.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 30 juni 2006 @ 08:11:49 #292
3142 m@x
pi_39380895
Klinkt heel erg leuk Jessie! Ik wil ook op vakantie maar ik ben al geweest...... Het plan is om dit jaar nog twee keer te gaan maar dat gaat waarschijnlijk door gebrek aan vrije dagen niet lukken.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 08:13:03 #293
24188 Belana
kloon van belana
pi_39380910
klinkt heerlijk idd jessie Ik zou ook nog wel willen, maar dat gaat natuurlijk ook niet lukken
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 30 juni 2006 @ 08:15:43 #294
3142 m@x
pi_39380943
Jawel joh. Paar weekjes wachten en dan horlepiepje mee in de draagzak
pi_39380957
Leuk Jessie!!!

Ik ga mn laatste ochtendje werken vandaag en dan heb ik vakantie!!! Heerlijk om gewoon de schoolvakanties vrij te hebben .
  vrijdag 30 juni 2006 @ 08:17:08 #296
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_39380969
Ik hd een ondergepiest bed vanmorgen...

Nee niet door ons.... maar door Suus...

Die was onwijs vroeg wakker en we lagen dus lekker met zijn 3en te soezelen in het grote bed, tot madam ineens opsprong en heel erg wakker was. Ze klom het bed uit en ging naast het bed op de grond met een autootje zitten spelen.

Mijn "Suus? Kom je nog ff lekker liggen??" werd beantwoord met een luid "Neehee!".

Net op het moment dat ik besloot om er dan maar zo uit te gaan gaf hublief een brul. Die had zich omgedraaid en voelde nattigheid ( ).

Enniewee, de wasmachine draait al weer, de bedden zijn allemaal al weer verschoond, mijn matras (uiteraard op mijn matras!!!) is geschrobt en ligt te drogen op het balkon (lang leve de zomer!) en ik wil nu eerst koffie!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 30 juni 2006 @ 08:21:28 #297
24188 Belana
kloon van belana
pi_39381047
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 08:15 schreef m@x het volgende:
Jawel joh. Paar weekjes wachten en dan horlepiepje mee in de draagzak
Ik zou niet opzien tegen kamperen met een baby, maar Nick heeft geen vrije dagen meer daarna, hij neemt 2 weken vrij na de bevalling namelijk. ach, dit wisten we vantevoren hoor, het is gewoon jammer.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 30 juni 2006 @ 08:26:40 #298
3142 m@x
pi_39381119
Getverderrie Ireth. Ik kan wel leukere manieren bedenken om wakker te worden

Volgend jaar beter Belana. Ik ben niet zo van het kamperen maar we zitten er over te denken om het volgend jaar toch eens te proberen. Ik denk dat Kai het hartstikke leuk zou vinden.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 08:28:43 #299
24188 Belana
kloon van belana
pi_39381144
Ow Ireth geen goeie manier om wakker te worden idd...

m@x, ik zou zeggen, ga dan een fijne bungalowtent of stacaravan huren, dan heb je toch best redelijke luxe, maar ook het kamperen, wat idd voor kinderen wel geweldig is vind ik.

er zijn uiteraard vele mogelijkheden, maar dit is een hele leuke camping in de dordogne. prachtige omgeving ook.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 30 juni 2006 @ 08:32:51 #300
3142 m@x
pi_39381211
Het is eigenlijk niet eens zo zeer de luxe die ik zou missen maar meer de privacy. Vroeger gingen we eigenlijk altijd kamperen maar ik vond het zo irritant dat je zo op elkaars lip staat en dat iedereen op de hoogte is van je meest primaire levensbehoeften (met een wc-rol onder je arm naar het toiletgebouw enzo).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')