abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39259326
Hier vandaag een gesprek gehad met een man die de adminstratie en het onderhoud doet van de begraafplaats.
We hebben best wel de vrije hand om te doen wat we willen voor Thijs
Dus we gaan nu zeer zeker iets van een pad neerleggen zodat we niet meer wegzakken als er iemand staat.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 26 juni 2006 @ 19:00:57 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39259449
Dat is wel fijn dan Bar! Kunnen jullie het helemaal naar je zin maken.
pi_39259567
Dat is heel fijn Bar!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 19:04:41 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39259652
Bar, dat is erg fijn! Dan kun je er echt een speciaal plekje van maken.

Ik heb vanmiddag met Christan een lichtje uitgezocht voor op opa's graf. Dat gaan we woensdag samen aansteken. Hij gaat ook nog een tekening maken, die ik ga sealen en die we dan op kunnen hangen bij het graf

Ik merkte dat ik vanmiddag aan het speuren was naar dingen met zonnebloemen, voor mij is dat al helemaal een symbool voor mijn vader geworden Alleen nog niks gevonden, da's dan weer minder. Maar er zal vanzelf wel wat op mijn pad komen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39259662
ik zie nu de titel
Bar bedankt he?
pi_39260154
Hoi allen

Even kleine informatieve vraag Ik slik de pil en heb in mijn kastje nog vier strips liggen, deze maak ik op en daarna stop ik met de pil, omdat ik die hormonen uit mijn lijf wil!
Is dat handig of helemaal niet nodig? ( ivm kinderen)
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_39260582
Beaker, dat ligt er een beetje aan of je zwanger wilt worden of niet
Wil je dat wel en heb je geen bezwaar tegen eventueel meteen zwanger worden dan zou ik al die pilstrips wegmikken. Er is geen noodzaak tot het afmaken van een pilstrip en al helemaal niet tot het opgebruiken van een heel pakje, het is geen antibioticumkuur
Als je niet zwanger wilt worden dan denk ik dat ik je vraag over handig i.v.m. kinderen niet helemaal snap!
  maandag 26 juni 2006 @ 19:25:42 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_39260681
wat owlet zegt, je kunt met de pil ieder moment stoppen hoor. heb ik ooit ook gedaan. je cyclus komt vanzelf weer op gang (normaal gesproken natuurlijk) voor het gemak kan je de huidige strip afmaken.
stormy waters...
sailin'
  maandag 26 juni 2006 @ 19:26:43 #9
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_39260726
Ik denk dat ze bedoeld of het beter is eerst te stoppen met de pil alvorens te proberen zwanger te worden zodat de hormonen uit haar lichaam zijn.
pi_39260858
ik ben toendertijd ook gewoon van de een op andere gestopt met de pil, na 2 maand werd mijn cyclus weer normaal zeg maar
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_39260866
Ah, that makes sense!
in dat dat geval maakt het ook niet veel uit, het is onmogelijk om goed te timen wanneer die hormonen je lichaam uit zijn.
Ik ben dwars door de pil heen zwanger geworden, dat gaf ook verder geen risico behalve dat het wat lastig was om precies de uitgerekende datum te bepalen.
Als je zwanger wilt worden zou ik er gewoon meteen voor gaan, god knows dat het soms nog wel even kan duren
  maandag 26 juni 2006 @ 19:37:18 #12
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39261144
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef Beaker het volgende:
Hoi allen

Even kleine informatieve vraag Ik slik de pil en heb in mijn kastje nog vier strips liggen, deze maak ik op en daarna stop ik met de pil, omdat ik die hormonen uit mijn lijf wil!
Is dat handig of helemaal niet nodig? ( ivm kinderen)
Wil dit dan dus zeggen dat je voor een tweede streepje gaat in de nabije toekomst???
Zo ja wat leuk
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_39261321
Ik kijk naar het verkeerde programma vandaag op de tros
nu wil ik er ook een huisdier bij....
pi_39261440
Wat fijn dat dat kan Bar!!!

Wat een voeten joh BE!!!! Echt mee naar de dokter hoor en Anitra ook als die er zo ook uit zien!

M@x heb je ook je haar nog geknipt zoals die reclame? Ik wil wel ff een foto dan hoor. Ik vind dat haar ook leuk, maar heb nog niet zo'n lange ponny dat dat al kan.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 26 juni 2006 @ 19:53:23 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39261487
Beaker? Doe eens vertellen?

Maar... Jessie? Het is nu weg. Moet het dan nog?
  maandag 26 juni 2006 @ 20:01:31 #16
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39261722
Anitra, ik heb hier ook nog iets voor je liggen maar ben nog steeds op zoek naar een doos waar het in past.

Ik heb ook al van die dikke voeten maar ik vermoed dat dat te maken heeft met het feit dat ik gewoon niet genoeg drink en daardoor een hoop vocht vasthoudt (of was dat nou gewoon alleen met een d.... )

Bar, wat fijn dat jullie de vrije hand krijgen in het inrichten van Thijs' grafje. Ik vind trouwens wel dat hij een heel mooi plekje heeft, zo bij de ingang.

De kapper heeft geprobeerd mijn haar zo te knippen als in de reclame, Jessie. Het kon alleen niet helemaal hetzelfde omdat mijn haar veel dikker is en veel meer slag heeft. Het ziet er dus echt heel anders uit, voornamelijk omdat ik de neiging heb mijn haar achter mijn oren te stoppen. Maar tot nu toe krijg ik alleen positieve reacties dus het staat kennelijk wel leuk Oh ja, voor die blonde plukken was geen tijd meer aangezien Kai die dag hartstikke ziek was en niks van de oma-oppas moest hebben. Die plukken komen volgende keer wel.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_39261738
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik kijk naar het verkeerde programma vandaag op de tros
nu wil ik er ook een huisdier bij....
Wat voor 1 wil je er dan bij?

BE doet Janus soms ook aanvallen?
  maandag 26 juni 2006 @ 20:03:00 #18
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39261767
Beaker, bij mij heeft het trouwens echt een hele tijd geduurd voordat mijn cyclus weer op gang kwam nadat ik met de pil was gestopt. Volgens mij speelde mijn overgewicht daarbij trouwens ook wel een rol.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_39261839
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:01 schreef m@x het volgende:
Anitra, ik heb hier ook nog iets voor je liggen maar ben nog steeds op zoek naar een doos waar het in past.

Ik heb ook al van die dikke voeten maar ik vermoed dat dat te maken heeft met het feit dat ik gewoon niet genoeg drink en daardoor een hoop vocht vasthoudt (of was dat nou gewoon alleen met een d.... )

Bar, wat fijn dat jullie de vrije hand krijgen in het inrichten van Thijs' grafje. Ik vind trouwens wel dat hij een heel mooi plekje heeft, zo bij de ingang.

De kapper heeft geprobeerd mijn haar zo te knippen als in de reclame, Jessie. Het kon alleen niet helemaal hetzelfde omdat mijn haar veel dikker is en veel meer slag heeft. Het ziet er dus echt heel anders uit, voornamelijk omdat ik de neiging heb mijn haar achter mijn oren te stoppen. Maar tot nu toe krijg ik alleen positieve reacties dus het staat kennelijk wel leuk Oh ja, voor die blonde plukken was geen tijd meer aangezien Kai die dag hartstikke ziek was en niks van de oma-oppas moest hebben. Die plukken komen volgende keer wel.

Heb ik nog wel spullen thuis?

M@x het klinkt goed! Jammer van de blonde plukken.
pi_39261848
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:02 schreef Anitra het volgende:

[..]

Muts ik ben gewoon een beetje week en dan vind ik alle diertjes leuk lief enzo

Ik hoor Marco alleen maar roepen ow god daar begint ze weer
  maandag 26 juni 2006 @ 20:05:40 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39261863
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:02 schreef Anitra het volgende:

[..]

BE doet Janus soms ook aanvallen?
Behoorlijk. Hij zit de hele dag op je vingers te knagen en zo typen is bijna onmogelijk want dan ben ik ook een prooi. Het is een fel kereltje.
pi_39261931
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Behoorlijk. Hij zit de hele dag op je vingers te knagen en zo typen is bijna onmogelijk want dan ben ik ook een prooi. Het is een fel kereltje.
Mikki zoekt het wat lager bij de grond en die valt voeten aan en soms springt hij gewoon op Djulian of op mijn rug Rick heeft van de week maar een plantenspuit gekocht. Ohja gordijnen is ze ook gek op
pi_39262013
Nieuw bankje, even een tvp-tje.

Ik heb net voor 32 (2x16) kinders knutselwerkjes uit zitten knippen, kom maar op met morgen, ik ben er klaar voor .
Fake it till you make it...
  maandag 26 juni 2006 @ 20:15:58 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39262232
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:07 schreef Anitra het volgende:
Mikki zoekt het wat lager bij de grond en die valt voeten aan en soms springt hij gewoon op Djulian of op mijn rug Rick heeft van de week maar een plantenspuit gekocht. Ohja gordijnen is ze ook gek op
Voeten ook en idd als je langs loopt wil nog wel eens in je kuit hangen.
De plantenspuit hebben wij ook aangeschaft dit weekend. En de gordijnen hangen hoog inmiddels.
pi_39262360
Beaker gaat binnenkort voor een tweede streepje?? Leuk joh!

Bar, dat programma ben ik expres niet gaan kijken. Ik ben veel te snel overstag voor al dat beestenspul Wel een goede actie verder trouwens, om op tv asieldieren te 'slijten'. Alleen vraag ik me dan wel weer af of mensen niet juist een impuls aankoop doen en later spijt krijgen...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_39263002
Beaker ik ben ook van de ene op de andere dag gestopt. Het kan alleen even duren voor je cyclus weer op gang komt (bij mij althans, hoeft niet perse), dus daar zou je dan rekening mee kunnen/moeten houden.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_39263229
Beaker,als de so..mieter die pillen weggooien en je bij ons voegen in het juiste topic

Groetjes,Minoes
pi_39263423
Beaker, ik ben bewust een jaar voordat we serieus gingen proberen te knutselen, gestopt met de pil, idd om de hormonen uit je lijf te krijgen. Daarna duurde het nog 5 maanden voordat ik zwanger was. Of het nodig is, denk het niet, maar ik heb het wel zo gedaan. Ik heb de strip waar ik mee bezig was wel afgemaakt en bleef daarna in hetzelfde ritme ongesteld. Misschien mazzeltje, maar als je halverwege een strip stopt, lijkt me de kans een stuk groter dat je cyclus ontregeld wordt. Misschien iets om in overweging te nemen.
pi_39263501
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:10 schreef Nijna het volgende:
Nieuw bankje, even een tvp-tje.

Ik heb net voor 32 (2x16) kinders knutselwerkjes uit zitten knippen, kom maar op met morgen, ik ben er klaar voor .
Ik kan de nieuwsgierigheid niet onderdrukken...
Wat voor knutselwerkjes Nijna?
pi_39264944
Vakantiekoffertjes Mammietje (gewoon een papieren koffertje en daar maak ik dan een labeltje aan met prettige vakantie en het koffertje mogen ze kleuren of plakken ofzo, moet nog even zien morgen). Morgen is de laatste "normale" keer voor de zomervakantie...
Eind van de week hebben we nog eindfeest en dan is het vakantie
Fake it till you make it...
pi_39264951
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Voeten ook en idd als je langs loopt wil nog wel eens in je kuit hangen.
De plantenspuit hebben wij ook aangeschaft dit weekend. En de gordijnen hangen hoog inmiddels.
Echt broer en zus dus
ik heb gelukkig gordijnen hangen van 1,95 per meter van de ikea
pi_39265576
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:53 schreef Brighteyes het volgende:

Maar... Jessie? Het is nu weg. Moet het dan nog?
Nee maar de volgende keer gelijk gaan hoor!

Echt leuk vandaag kregen we een briefje in de bus voor Bo en Jans. Er is volgende week een kinderfeest bij ons voor op het grasveld. Zaklopen blikgooien enz. En als ze een paar spelletjes gedaan hebben mogen zie iets leuks uitzoeken. De feestcomissie stond eronder en wat namen die ik niet kon.
Komt er vanavond een meisje aan de deur, jaar of 13 schat ik. Ken ik van gezicht van een straat verder. Heeft ze dat met wat vriendjes en vriendinnetjes georganiseerd. Zo leuk vind ik dat van een stel pubers. Ze hadden nog zoveel speelgoed van vroeger en wilde het eerst weggeven. Totdat haar moeder zei waarom doe je er niks leuks mee voor de kindjes hier uit de straat.
Ik vind het dus heel leuk dat die kinderen dat doen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39265652
Is idd een leuk idee
pi_39265753
Oe ja dat is wel een erg leuk idee Jessie, ben ik helemaal met je eens!
  maandag 26 juni 2006 @ 21:59:15 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39265936
quote:
Op maandag 26 juni 2006 21:36 schreef Anitra het volgende:

[..]

Echt broer en zus dus
ik heb gelukkig gordijnen hangen van 1,95 per meter van de ikea
Dat van mij is voerinstof dus afgezien van de inspanning kan het ook wel 'lijen' hoor.

Jessie, wat leuk idd!
pi_39265966
Dat is zeker een leuk idee Jessie!
En ik was dus bij de dokter met Djen en die zei dat ik dus een afspraak moest maken, dus dat doen we morgenochtend gelijk.

Dat scheelt ook BE! Ik moet er niet aan denken dat er hele dure gordijnen hangen of net een nieuwe bank.
pi_39266222
Ow en heb net nog ff terug gelezen: Troel hartstikke goed van je, je P en zo'n goed doordachte beslissing
  FOK!fossiel maandag 26 juni 2006 @ 22:17:47 #38
2628 Karin
pi_39266742
Rewimo nog gecondoleerd en heel veel sterkte morgen
  maandag 26 juni 2006 @ 22:27:28 #39
34891 melonovy
La Kutschie
pi_39267134
Rewimo heel veel sterkte morgen! Gaat het nu een beetje, zo op dit moment richting dat moment, lijkt me erg heftig!

Jes, wat onwijs leuk! Ik kom net van een bijeenkomst af waar we ook met alle gezinnen rondom het plein een dag bijeenkomen, met actviteiten voor de kinderen, BBQ, karaoke, weet ik veel, lijkt me wel leuk. Ik ga samen met een buurvrouw de BBQ organiseren. Lijkt me erg gezellig.
Wie doen er nog meer aan jaarlijkse buurtfeesten?
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 22:38:55 #40
13151 crew  Rewimo
pi_39267607
Bedankt meiden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39267615
rewimo & familie, veel sterkte morgen.
pi_39267693
Rewimo sterkte morgen 10.30 kaarsje branden gaat naast het kaarsje van Thijs.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 22:42:47 #43
13151 crew  Rewimo
pi_39267775
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Rewimo sterkte morgen 10.30 kaarsje branden gaat naast het kaarsje van Thijs.
pi_39267786
Rewimo
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 26 juni 2006 @ 22:43:36 #45
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39267817
Sterkte morgen, Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 22:46:41 #46
13151 crew  Rewimo
pi_39267980
Tnx Hoe is het met Tristan?
pi_39268014
Rewimo, Christan en qltel heel veel sterkte morgen
pi_39268050
Rewimo, ook ik zal aan jullie denken. Veel sterkte morgen
pi_39270691
Rewimo, ook vanuit hier veel sterkte morgen

en ik realiseer me dat ik je niet eens heb gecondoleerd..sorry. Bij deze
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 juni 2006 @ 23:56:17 #50
13151 crew  Rewimo
pi_39270748
Geeft niks Maggie, ik ben blij met al jullie steun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')