Wil dit dan dus zeggen dat je voor een tweede streepje gaat in de nabije toekomst???quote:Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef Beaker het volgende:
Hoi allen
Even kleine informatieve vraagIk slik de pil en heb in mijn kastje nog vier strips liggen, deze maak ik op en daarna stop ik met de pil, omdat ik die hormonen uit mijn lijf wil!
Is dat handig of helemaal niet nodig? ( ivm kinderen)
Wat voor 1 wil je er dan bij?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik kijk naar het verkeerde programma vandaag op de tros
nu wil ik er ook een huisdier bij....
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:01 schreef m@x het volgende:
Anitra, ik heb hier ook nog iets voor je liggen maar ben nog steeds op zoek naar een doos waar het in past.
Ik heb ook al van die dikke voeten maar ik vermoed dat dat te maken heeft met het feit dat ik gewoon niet genoeg drink en daardoor een hoop vocht vasthoudt (of was dat nou gewoon alleen met een d....)
Bar, wat fijn dat jullie de vrije hand krijgen in het inrichten van Thijs' grafje. Ik vind trouwens wel dat hij een heel mooi plekje heeft, zo bij de ingang.
De kapper heeft geprobeerd mijn haar zo te knippen als in de reclame, Jessie. Het kon alleen niet helemaal hetzelfde omdat mijn haar veel dikker is en veel meer slag heeft. Het ziet er dus echt heel anders uit, voornamelijk omdat ik de neiging heb mijn haar achter mijn oren te stoppen. Maar tot nu toe krijg ik alleen positieve reacties dus het staat kennelijk wel leukOh ja, voor die blonde plukken was geen tijd meer aangezien Kai die dag hartstikke ziek was en niks van de oma-oppas moest hebben. Die plukken komen volgende keer wel.
Muts ik ben gewoon een beetje week en dan vind ik alle diertjes leuk lief enzoquote:
Behoorlijk. Hij zit de hele dag op je vingers te knagen en zo typen is bijna onmogelijk want dan ben ik ook een prooi. Het is een fel kereltje.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wat voor 1 wil je er dan bij?
BE doet Janus soms ook aanvallen?
Mikki zoekt het wat lager bij de grond en die valt voeten aan en soms springt hij gewoon op Djulian of op mijn rugquote:Op maandag 26 juni 2006 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Behoorlijk. Hij zit de hele dag op je vingers te knagen en zo typen is bijna onmogelijk want dan ben ik ook een prooi. Het is een fel kereltje.
Voeten ook en idd als je langs loopt wil nog wel eens in je kuit hangen.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:07 schreef Anitra het volgende:
Mikki zoekt het wat lager bij de grond en die valt voeten aan en soms springt hij gewoon op Djulian of op mijn rugRick heeft van de week maar een plantenspuit gekocht. Ohja gordijnen is ze ook gek op
Ik kan de nieuwsgierigheid niet onderdrukken...quote:Op maandag 26 juni 2006 20:10 schreef Nijna het volgende:
Nieuw bankje, even een tvp-tje.
Ik heb net voor 32 (2x16) kinders knutselwerkjes uit zitten knippen, kom maar op met morgen, ik ben er klaar voor.
Echt broer en zus dusquote:Op maandag 26 juni 2006 20:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voeten ook en idd als je langs loopt wil nog wel eens in je kuit hangen.
De plantenspuit hebben wij ook aangeschaft dit weekend. En de gordijnen hangen hoog inmiddels.
Nee maar de volgende keer gelijk gaan hoor!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Maar... Jessie? Het is nu weg. Moet het dan nog?
Dat van mij is voerinstof dus afgezien van de inspanning kan het ook wel 'lijen' hoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:36 schreef Anitra het volgende:
[..]
Echt broer en zus dus
ik heb gelukkig gordijnen hangen van 1,95 per meter van de ikea
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Rewimo sterkte morgen10.30 kaarsje branden gaat naast het kaarsje van Thijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |