Nou dan heb je me toch verward met mijn collega Karin want ik heb Arnoud niet aan de telefoon gehad vandaag en ik zou natuurlijk altijd een afspraak voor je gemaakt hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, je had Arnoud aan de lijn vanmorgen, die wilde een afspraak maken voor me maar jij wilde het niet doen![]()
Oquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:09 schreef Karin het volgende:
Nou dan heb je me toch verward met mijn collega Karin want ik heb Arnoud niet aan de telefoon gehad vandaag en ik zou natuurlijk altijd een afspraak voor je gemaakt hebbenecht niet, die afspraken zijn erg lastig te maken, dat laten wij altijd over aan de balie, die zijn daar veel beter in
't Is een revalidatiecentrum, stukkie naar het noorden vanaf hier, aan Zeequote:
Oh diequote:Op woensdag 28 juni 2006 21:40 schreef Rewimo het volgende:
't Is een revalidatiecentrum, stukkie naar het noorden vanaf hier, aan Zee
Ik kom wel vroegquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:44 schreef Karin het volgende:
Moet je inderdaad ook maar net weten hoor dat er 2 Karinnen werken. Het is inderdaad vaak heel verwarrend.
Oef 12 uur, dan gaan wij meestal net lunchen dus niet echt tijd om koffie met je te drinken. Jammer.
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik zal me wel even opnieuw aan je voorstellen
Begint het toevallig met een H?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is een revalidatiecentrum, stukkie naar het noorden vanaf hier, aan Zee
ja die jaquote:
Tekst is :quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Is het een mooi nummer ?
Toepasselijk voor jullie.....quote:De maan verschijnt
en jij komt op bezoek
in mijn herinnering
Je zwijgt
en lacht
verzacht de pijn voor even
totdat ik weer ontwaak
met niets
alleen
De tijd heeft spijt
dat hij zich heeft vergist
zelfs de wind
huilt van pijn
heeft jou gemist
De maan verdwijnt
laat mij met lege handen
de nacht
ze neemt je mee
en laat mij
alleen
Leuk Lishe! Kom maar op met dat topicquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:04 schreef Lishe het volgende:
Dat gaan we nu ook doen Bar! Het zal me niet weer gebeuren dat eventuele geinteresseerden zo lang moeten wachten! Pfff....
Een topic in K&W volgt, kunnen jullie lekker meeklussen onder het genot van een kopje koffie.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nu maar een mailtje gestuurd om te vragen naar de levertijd van deze tent.
Zeg!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik verbaas me daar nog steeds om Sugar... ik vind dat ding er echt geen 150 euro waard uit zien.
Daarom verkoop je hem ook? Omdat hij ergens anders beter tot zijn recht komt?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef Sugar het volgende:
Zeg!Design, ja? Kunst, ja?! Een ontwerp is het. Een stúk.
Lishe, wat goed, wat spannend en wat goed!
Als je er eentje kunt vinden, heel graagquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:39 schreef moussy het volgende:
Rewimo, ik wil vanmiddag of vanavond de stad nog in, zal ik even meekijken en eventueel meenemen voor je?
Stoombootquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:17 schreef snoopy het volgende:
Ik zou hem ook niet op mijn schoorsteenmantel hoeven hoor
huh?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:30 schreef Brighteyes het volgende:Vraag niet waarom maar ik heb zo'n onwijze deja-vu nu bij het lezen van de laatste paar posts.
Wat blijven dat toch rare dingen...
Op MP of Ebay? Ebay gaat het bieden vaak harder, zeker aan het eind van een veiling.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:27 schreef Sugar het volgende:
Oh nee, ho ho ho!![]()
![]()
![]()
Ik wil gewoon minstens 150 vangen ervoor, maar heb dat nog he-le-maal niet geboden gezien, hoor!
Nee, was het maar waar! Sorry voor de verwarring!
![]()
De enige bieder tot nu toe zei 50 euro. Ammehoela.![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:34 schreef Lishe het volgende:
Dan weet jij misschien wel voor hoeveel de kan uiteindelijk weggaat BE .![]()
Kan ik me voorstellen hoor. Het is gewoon supermoeilijk op die leeftijd en zeker als je er al een tijdje uit bent.quote:Dank voor de blijdschap voor mijn pap. Ik zal het morgen doorgeven. Ik ben zo trots!!![]()
Ik zou niet opzien tegen kamperen met een baby, maar Nick heeft geen vrije dagen meer daarna, hij neemt 2 weken vrij na de bevalling namelijk. ach, dit wisten we vantevoren hoor, het is gewoon jammer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:15 schreef m@x het volgende:
Jawel joh. Paar weekjes wachten en dan horlepiepje mee in de draagzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |