NoU! dat hopen wij ook!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:58 schreef staticdata het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een verhaal zeg.
hopelijk kunnen jullie de volgende keer wel gewoon ringen.
Vond de TT wel spannend, vooral de laatste rondequote:Op maandag 26 juni 2006 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer van de TT.
Ik weet zeker dat ie die TT niet bedoeld!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:16 schreef escape_nl het volgende:
Vond de TT wel spannend, vooral de laatste ronde
Ach man zegquote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ook leuk, zitten we eerst met 2 slapende dames voetbal te kijken, zitten we vervolgens in een waar kippenhok voetbal te kijken![]()
Geen dank hoor meis! We vonden het echt leuk dat je mee wasquote:Op maandag 26 juni 2006 17:38 schreef Veerie het volgende:
Owja en dan wil ik ook kefje nog bedanken voor zijn kado aan mij.. echt super lief van je!![]()
![]()
was zeker leukquote:Op maandag 26 juni 2006 17:38 schreef Veerie het volgende:
haha bedankt lies en JP voor de lange gezellige daghet was een ramp, maar ondanks alles toch wel leuk en een hele belevenis.
En wat heb je nou van zo'n dag geleerd? Dat je nooit in een audi moet stappen...is bijna levens gevaarlijk haha
Ferdi jij ook nog bedankt voor de gezellig dag op t strand en de bbq![]()
![]()
Owja en dan wil ik ook kefje nog bedanken voor zijn kado aan mij.. echt super lief van je!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat nog wel harder
ik ben lief140 x 160 aan plezierquote:Op maandag 26 juni 2006 18:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Geen dank hoor meis! We vonden het echt leuk dat je mee wasHad ik tenminste iemand om tegen te zeuren dat ik er niks meer aan vond!
![]()
Enne wat voor kado heb je van Kef gekregen dan?????????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Limoen groen
Narf!
BoF is wel een clan waaruit veel liefde ontstaat.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:17 schreef jpjedi het volgende:
Er gaat een hardnekkig gerucht de ronde over ene Jorrit in badjas en een dronken zus van Ferdi.... verder weet ik niks (nog)![]()
![]()
Ik vind het gewoon jammer JP dat het zolang moet doorgaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef jpjedi het volgende:
Zucht.. aansluiting op de turbo kapot..morgen klaar.
Wat een kutdag. Zeker nu ik hardleers te weten ben gekomen dat er een groot verschil zit tussen D`Ieteren Lease assistance en audi assist.![]()
Drama maar we houden er nu maar over op want elke keer als ik erover nadenk sla ik de entertoets uit mijn toetsenbord.![]()
@Frank.. laat je nou eens niet zo opnaaien man..Hoe was het in Zwolle dit weekend? Met " vrienden" weg is wel een erg ruim begrip voor jou he?
![]()
jaja jij weet weer niet waar ik het over heb?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer JP dat het zolang moet doorgaan.
Zwolle
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jaja jij weet weer niet waar ik het over heb?![]()
Haal de harde schijf uit de ene pc en plaats hem in de andere pc, geen netwerk kabel nodig en zelfs geen softwarequote:Op maandag 26 juni 2006 19:31 schreef escape_nl het volgende:
[..]
BoF is wel een clan waaruit veel liefde ontstaat.
He puni, neuken???
Maar goed ff serieus. weet iemand software waarmee je tussen 2 pc's bestanden kan uitwisselen zonder een netwerk aangelegd te hebben?
ik als complete n00b zeg dan : FTPquote:Op maandag 26 juni 2006 19:31 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Maar goed ff serieus. weet iemand software waarmee je tussen 2 pc's bestanden kan uitwisselen zonder een netwerk aangelegd te hebben?
die laatste is echt Ge-ni-aalquote:Op maandag 26 juni 2006 20:09 schreef BattleLies het volgende:
Eeh en er is zelfs een foto gemaakt van mij achter het stuur!![]()
[afbeelding]
En met dank aan Kef hebben we deze prachtige foto ook![]()
![]()
[afbeelding]
dat zou toch tussen ons blijvenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:31 schreef escape_nl het volgende:
[..]
BoF is wel een clan waaruit veel liefde ontstaat.
He puni, neuken???
Ik zat bij dr Bravo in de chopper (spawnde op hem) en de chopper was nagenoeg stuk, toen we een stuk richting MEC chopperbasis vlogen schoot dr Escape ons uit de lucht maar begon vervolgens iets over baserapen en nu dit weer.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:34 schreef staticdata het volgende:
Bravo best jammer dat je op sharqi aan het rapen was op de basis, lijkt me duidelijk dat je als boffer wel moet weten welke regels we trachten te hanteren.
Kusje?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer JP dat het zolang moet doorgaan.
Zwolle
1 keer over een uncap is leuk, 2 keer gaat nog maar 3 keer de opstijgende chopper neerhalen is wel irritant.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:06 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik zat bij dr Bravo in de chopper (spawnde op hem) en de chopper was nagenoeg stuk, toen we een stuk richting MEC chopperbasis vlogen schoot dr Escape ons uit de lucht maar begon vervolgens iets over baserapen en nu dit weer.
Ik weet niet wat dr Bravo verder qua baserapen heeft uitgevreten maar ik vond het op dat moment een beetje overdreven!
Ene dr Bunnychecker oid echter, was wel flink aan het rapen maar daar hoorde ik niemand over, maarja die zat in jullie team.
En wat de teamplay betreft, heb je helemaal gelijk, die is ver te zoeken!
ben net vandaag van plan om weer te spelen heb alleen last van die patch wan die moek eerst nog downloaden (de hele wan de andere patches staan er ook nie op dus)quote:Op maandag 26 juni 2006 22:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
1 keer over een uncap is leuk, 2 keer gaat nog maar 3 keer de opstijgende chopper neerhalen is wel irritant.
Het is een publicserver dus van de teamplay kan je niet veel verwachten, er zitten veel nationaliteiten, dus samenspelen is er niet, ik ben zelf geen teamplayer, zit alleen in een apc, heli of ben commander.
Vind wel dat er steeds minder leden online zijn, komt het door de patch of hebben we geen tijd?
woensdag wel spelen?? wan morgen aaf kank nie zo laat moek weer de volgende dag om 7 uur op men werk staan dusquote:Op maandag 26 juni 2006 22:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb vandaag maar met 1 kit gespeeld (sniper) ik doe dat nooit en wilde het wel eens proberen.
Normaal gesproken ben ik wel een teamspeler, maar vanavond was ik gewoon een sniper en met mij nog 10 andere ofzo
Ik ga nu weer wat meer spelen hoop ik. Ik heb meer tijd dus zolang ik het leuk vind vind je mij op de server.
Op TS was het wel heel rustig, dekkered was de enige die erop kwam, maar toen ging ik zo'n beetje stoppen.
Nu ff het BoF forum bijlezen
schakelt iedreen in 1keer om ofzo:Pquote:Op maandag 26 juni 2006 23:08 schreef Timminater het volgende:
ga stoppen met WoW dus kom weer meer BF2-en. Vanaf nu zullen jullie mij dus ook vaker aanwezig zien
Ik was er bij toeval 1 keer bij dus dat weet ik verder niet maar de chopper was al opgestegen!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:40 schreef escape_nl het volgende:
1 keer over een uncap is leuk, 2 keer gaat nog maar 3 keer de opstijgende chopper neerhalen is wel irritant.
is airsoft altijd inclusief voertuigen ??quote:
Ikquote:Op maandag 26 juni 2006 23:19 schreef dekkered het volgende:
wie geeft me toegang tot et bof forum??
nee denk...quote:Op maandag 26 juni 2006 23:23 schreef Timminater het volgende:
[..]
is airsoft altijd inclusief voertuigen ??
Ik kan niet wachten!quote:Leeftijd : 16 tot 99 jaar (boven de 100 in overleg)
Onder de 18 jaar met goedkeuring van ouders/voogd.
Geldige legitimatie verplicht!
Aantal deelnemers :
Minimaal 20 personen/Maximaal 35 personen
Dagen : 7 dagen per week
Aanvang terrein : 10.00 tot 16.00 uur
Prijzen :
Deelname kosten ¤ 59,- per persoon.
Dit is inclusief :
-Spelen van 11.00 tot 16.00 uur
-Volautomatisch airsoft wapen naar keuze
-Met hi-cap magazijn
-600 BB's Bio-degradable
-Volledige camouflage uitrusting
-Tactical vest,tactical goggles en knee-pads.
-LET OP ! neem eigen bergschoenen of kistjes mee.
-Professionele begeleiding
Extra's :
-600 BB's ¤ 5,-
-Rookgranaten ¤ 4,- per stuk
-Wij verzorgen ook een complete lunch voor de middag 10,-euro p.p.
(alleen als groep te reserveren!)
ik had et ook al gezienquote:Op maandag 26 juni 2006 23:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat een ruk wedstrijd zeg. Dan liggen Nederland, Ivoorkust en Australie eruit en dan mag 1 van die 2 landen door, bagger!
Die info van Rudy ziet er goed uit! Niet zo duur als ik had verwacht.
en dan straks het altijd spannende Italie tegen het immer spetterende Oekrainequote:Op maandag 26 juni 2006 23:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En penalty's nemen kunnen ze ook al niet (de zwitsers dan)
klinkt als foutje van een admin ??quote:Op maandag 26 juni 2006 23:49 schreef dekkered het volgende:
waarom staat er bij mij warn op et bof forum??
ow oekj thxquote:Op maandag 26 juni 2006 23:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat bij iedereen. Alleen een Admin kan zien wat ieders warn level is.
Is overigens 0% bij iedereen
die samir die lijkt wel nederlands (kwa uitspraak)quote:
Dacht ik ook al...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:02 schreef dekkered het volgende:
[..]
die samir die lijkt wel nederlands (kwa uitspraak)
bibber zelf,maar ben nie zo handig met een pcquote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef staticdata het volgende:
wie heeft bibber zijn statistieken erbij gezet?
die keer werd ik samen met tango ries door jou neergehaald terwijl we al in de lucht zaten. dat is geen probleem. maar de chopper werd daarvoor dus 2 of 3 keer aangevallen terwijl hij nog steeds op de grond stond. en voor de fun namen ze de rest van de mannetjes ook maar mee.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:17 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik was er bij toeval 1 keer bij dus dat weet ik verder niet maar de chopper was al opgestegen!
Praat je bewust zo afgekort? 'ma vo .." ?????quote:Op maandag 26 juni 2006 23:54 schreef dekkered het volgende:
wel 0% ma vo de rest ziek et nie bij iemand
Ursel!!!quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:08 schreef jpjedi het volgende:
absurd om mensen te naturaliseren omdat ze goed kunnen voetballen. opbokken met die belgische praktijken.
We moeten onze plaats kennen met onze eigen ploeg.
ja wan ik bin een zeeuwquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Praat je bewust zo afgekort? 'ma vo .." ?????
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[afbeelding] en [afbeelding] = [afbeelding]
Cruijf
September / Oktober...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:40 schreef RudyCarell het volgende:
Wanneer gaan we nu Airsoften? Ik ben niet ongeduldig hoor...
geen BF2? WTF... Was er gisteren nog, maar door mijn random disconnects wacht ik wel tot 1.31 en ik kijk elke WK-wedstrijdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:03 schreef staticdata het volgende:
ze spelen geen bf2 maar airsoften doen ze wel....
Allrighty! Ik wil met de G3 en de M24 knallen!quote:
Stiekem ben ik escape_nlquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:03 schreef staticdata het volgende:
ze spelen geen bf2 maar airsoften doen ze wel....
En waar woon je in zeeland??quote:
Rudy daargelaten danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
geen BF2? WTF... Was er gisteren nog, maar door mijn random disconnects wacht ik wel tot 1.31 en ik kijk elke WK-wedstrijd![]()
[..]
Allrighty! Ik wil met de G3 en de M24 knallen!![]()
Ja dat is echt irritant! Ik dacht de server knalt eruit, maar het was enkel bij mij, Stefan had het ook gister... Bij Oblivion had ik het ook, na Xfire uit te schakelen had ik geen CTD's meer. Wilde het gisteren nog met BF2 proberen, maar ben dat vergeten i.v.m. voetbal....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Rudy daargelaten dan
ik krijg ook sinds afgelopen weekend random disconnects heel vaag.
juist niet als je het zo zegt... zie het als seks, of doe je dat liever met je pc ipv real-lifequote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:38 schreef staticdata het volgende:
nou ik vind het grappig dat je dan IRL wel oorlogje wil spelen en online niet.
Maagd tot aan het huwelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
juist niet als je het zo zegt... zie het als seks, of doe je dat liever met je pc ipv real-life![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
juist niet als je het zo zegt... zie het als seks, of doe je dat liever met je pc ipv real-life![]()
Walcheren (Aagtekerke) en jie danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:14 schreef BattleLies het volgende:
[..]
En waar woon je in zeeland??
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig ook een zeeuw maar ik heb niet zo'n type-gebrek![]()
vroeg eerst wat ma was nie meer nodigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Spammer
Verslaafd is met een "d"
zo goed??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geloof me, verslaafd is met een "d". Het is ook allerlei ipv allerlij.
Maar aangezien je Dyslectisch bent zal ik er verder over ophouden, kun jij dan ook niks aan doen.
ja zo kan je het je zelf wel heel gemakkelijk makenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
Walcheren (Aagtekerke) en jie dan
en dat type gebrek ligt ook nog beetje aan men dislecsie dus nie mee spotten![]()
![]()
maar het is wel zo dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja zo kan je het je zelf wel heel gemakkelijk maken
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geloof me, verslaafd is met een "d". Het is ook allerlei ipv allerlij.
Maar aangezien je Dyslectisch bent zal ik er verder over ophouden, kun kan jij dan ook niks aan doen.
ging er op letten aapquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
Maar nu schrijf je wel MAAR in plaats van MA![]()
loop nou maar niet zo te zijkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:03 schreef staticdata het volgende:
![]()
dus daarnet lette je er niet op en geef je dyslexie maar de schuld.
wie is hier nou een aap![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als we gaan airsoften dan boeken we gewoon een hutje daar in het bos en kunnen we nog pilsen ook
ik ben andersquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:07 schreef staticdata het volgende:
goed goedik zal niet meer zeiken.
jeugd van tegenwoordig![]()
hoor geloof ik kwa leeftijd ook niet in de bof clan.quote:
Precies misschien gedraagt hij zich wel zo als chielquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:49 schreef staticdata het volgende:
mwoah, leeftijd zegt ook niet alles. misschien gedraag je je volwassener dan iemand van 40
Voor Airsoft heb je wel 20 man nodig en da's wel veel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:49 schreef RudyCarell het volgende:
Paintballen hoeft voor mij niet nu ik Airsoft heb gezien, ook al wint paintballen qua reacties ik vind dat we zowiezo airsoft moeten gaan doen meet een leuke groep!
en ik en drbravo ook nogquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je bent niet de enige die onder de 18 is hoor. Razor is ook nog onder de 18.
Voor sommige maken we een uitzondering.
ik kom mischien wel met 2 man of met men eigen clanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies misschien gedraagt hij zich wel zo als chiel![]()
[..]
Voor Airsoft heb je wel 20 man nodig en da's wel veel.
Ik zou ook liever airsoft doen, maar ja ik heb geen problemen met geld en vervoer, maar helaas kan niet iedereen dat zeggen.
Paintballen is toegankelijker.
We zullen zien wat het wordt.
voor mij zal paintballen warschijnlijk afvallen als keuze omdat ik nog geen 18 ben. dus airsoften ben ik voor, paintballen indien er iets geregeld kan worden met de leeftijdsgrensquote:[b]Op dinsdag 27 juni 2006 13:50
Ik zou ook liever airsoft doen, maar ja ik heb geen problemen met geld en vervoer, maar helaas kan niet iedereen dat zeggen.
Paintballen is toegankelijker.
We zullen zien wat het wordt.
ik doe liever wat nieuws wan paintballen heb ik al een keer gedaan en dat airsoften lijkt me best vetquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef Timminater het volgende:
[..]
voor mij zal paintballen warschijnlijk afvallen als keuze omdat ik nog geen 18 ben. dus airsoften ben ik voor, paintballen indien er iets geregeld kan worden met de leeftijdsgrens![]()
Je wil toch niet beweren dat ik me volwassen gedraag?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies misschien gedraagt hij zich wel zo als chiel![]()
Nou dat redden we wel denk, misschien FoD? ik vraag Hadiegee en Henkus ook nog ff...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
ik ga desnoods met OV! PSP'en in de trein, ik kom er wel...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef Timminater het volgende:
die 20 man moet makkelijk te redden zijn. enige is of iedereen vervoer kan/wil regelen naar de ardennen.
Ik ben ooit geboren in Terneuzen. Daar heb ik tot mijn 17de gewoond. Daarna vertrokken uit dat saaie zeeland .. persoonlijk zou ik nooooooit meer in zo'n gebied kunnen en willen wonen. Veel te 'dood' daar!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
Walcheren (Aagtekerke) en jie dan
en dat type gebrek ligt ook nog beetje aan men dislecsie dus nie mee spotten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik ben ooit geboren in Terneuzen. Daar heb ik tot mijn 17de gewoond. Daarna vertrokken uit dat saaie zeeland .. persoonlijk zou ik nooooooit meer in zo'n gebied kunnen en willen wonen. Veel te 'dood' daar!
Enne ook met dyslexie weet je dat bepaalde woorden zoals 'ma' schrijven in plaats van 'maar' gewoon gemakszucht is! Ik heb er alle begrip voor als ergens een t staat waar een d moet staan of dat je een 'ij' schrijft in plaats van een 'ei' ... doesn't matter!
ja oke dat type gebrek dat is omdat ik gewoon sneller zinnen wil typenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik ben ooit geboren in Terneuzen. Daar heb ik tot mijn 17de gewoond. Daarna vertrokken uit dat saaie zeeland .. persoonlijk zou ik nooooooit meer in zo'n gebied kunnen en willen wonen. Veel te 'dood' daar!
Enne ook met dyslexie weet je dat bepaalde woorden zoals 'ma' schrijven in plaats van 'maar' gewoon gemakszucht is! Ik heb er alle begrip voor als ergens een t staat waar een d moet staan of dat je een 'ij' schrijft in plaats van een 'ei' ... doesn't matter!
sorryquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
een medestander,
![]()
maar dat bedoelde ik ook een beetje met de jeugd van tegenwoordig.
die is zo hun eigen msn taal aan het ontwikkelen dat een beetje normaal nederlanders al snel lastig wordt.
zal je gelijk uit de droom helpen, in Venhorst/Boekel waar ik woon rijd een buurtbus en al helemaal geen trein.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik ga desnoods met OV! PSP'en in de trein, ik kom er wel...
onlinequote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:Grand Theft Auto: San Andreas
Zo'n geniaal spelZit nu wel bij een enorm frustrerend stukje....vliegtuiglessen
stefan zei op het bof forum dat TS het niet doet,dus heb ik het ffies geprobeerd.jammer dat je me meteen mietje noemt,een beetje zielig eigenlijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:24 schreef dekkered het volgende:
ej bibber waarom ga je nou in een keer weer offline mietje
ow sorry dacht dat je me niet wou spreken dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:32 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
stefan zei op het bof forum dat TS het niet doet,dus heb ik het ffies geprobeerd.jammer dat je me meteen mietje noemt,een beetje zielig eigenlijk![]()
ookal wil ik je niet spreken,dan nog is het een beetje vreemd om zo te reageren.ik heb niet met jou of je zus geknikkerd...maar goed,alsnog welkom bij BoF!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
ow sorry dacht dat je me niet wou spreken dus
Bibber mag ik je als welwillende commander die netjes supply crates voor je tankje gooit wel mietje noemenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:11 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
ookal wil ik je niet spreken,dan nog is het een beetje vreemd om zo te reageren.ik heb niet met jou of je zus geknikkerd...maar goed,alsnog welkom bij BoF!
welkom bij bof?? ik zit er geloof ik langer in als jouw orquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:11 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
[..]
ookal wil ik je niet spreken,dan nog is het een beetje vreemd om zo te reageren.ik heb niet met jou of je zus geknikkerd...maar goed,alsnog welkom bij BoF!
en jij moet is ophouden met je de jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Bibber mag ik je als welwillende commander die netjes supply crates voor je tankje gooit wel mietje noemen![]()
of zullen we eerst knikkeren.
hmmm nee mietje is niet bijzonder leuk om te zeggen....maar ja, de jeugd van tegenwoordig![]()
De commander spreekt!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:44 schreef escape_nl het volgende:
kom op mensen, hou het even rustig, vecht het anders op xfire, msn of de mail maar uit.
wees een man en vecht het uit op BF2quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:44 schreef escape_nl het volgende:
kom op mensen, hou het even rustig, vecht het anders op xfire, msn of de mail maar uit.
En nu ik ook, het kan off-topic hier, maar hou het gezellig...quote:
kom ma op tsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
waar ik zie alleen maar me vaste gunner![]()
watzkebuuuuurt![]()
Nope, nooit geweest, altijd op de BoF server.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:58 schreef SoA-Holic het volgende:
Vanaf vandaag weer kunnen battlefielden na 3 weken.![]()
Iemand weleens hier op Dutch Peanut Force?
ik 1x volgens mij, kan me niet meer veel van herrinneren, behalve dat ik de naam wel leuk vond.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:58 schreef SoA-Holic het volgende:
Vanaf vandaag weer kunnen battlefielden na 3 weken.![]()
Iemand weleens hier op Dutch Peanut Force?
cool! veel plezier maar dat zal wel lukkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:10 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
vanavond ffies niet,ga naar TOOL!
zeker weten!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
cool! veel plezier maar dat zal wel lukken![]()
Tool heeft toch altijd die meesterlijke videoclips? De muziek is niet voor mij, maar die clips zijn wel erg bruut!quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tool heeft toch altijd die meesterlijke videoclips? De muziek is niet voor mij, maar die clips zijn wel erg bruut!
ehm, zelf doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:32 schreef escape_nl het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een autoversterker in kan bouwen?
Ik kan het laten doen voor 125 euro, daarin zitten ook alle kabels, maar misschien dat het ergens goedkoper kan.
inderdaad... is niks moeilijks aan. Zelf kun je het ook altijd mooier dan een puber van de autoshop en het is nog goedkoper ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ehm, zelf doen![]()
zo moeilijk is het niet, en kabels, heb je zo'n set al vanaf 50 euri , wil je iig een beetje fatsoenlijk spul hebben
hmmm, ik ben niet zo handig met elektronica, ben dan bang wanneer ik op de claxon druk dat dan de ruitenwissers aangaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
inderdaad... is niks moeilijks aan. Zelf kun je het ook altijd mooier dan een puber van de autoshop en het is nog goedkoper ook.
Zolang je de schietstoel van je APC niet op het contact aansluit kan het toch niet misgaan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:43 schreef escape_nl het volgende:
[..]
hmmm, ik ben niet zo handig met elektronica, ben dan bang wanneer ik op de claxon druk dat dan de ruitenwissers aangaan
sssssssst niet zeggen..straks kost het mij ook zo`n ding .quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:32 schreef Veerie het volgende:
van kef hebk een mega grote Fatboy gehad:D hij pas kwa kleur helemaal in mijn kamer echt heel cool![]()
Me toe uit Zeeland hehekvind t niet erg hoor... tis wel lekker rustig. ontspannen kan je in Zeeland in ieder geval wel goed!
ik heb niet gek veel tijd komende 2 weken , maar anders had ik je wel even geholpen , het meeste werk is toch de pluskabel helemaal naar achter trekkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:43 schreef escape_nl het volgende:
[..]
hmmm, ik ben niet zo handig met elektronica, ben dan bang wanneer ik op de claxon druk dat dan de ruitenwissers aangaan
waar uitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:32 schreef Veerie het volgende:
van kef hebk een mega grote Fatboy gehad:D hij pas kwa kleur helemaal in mijn kamer echt heel cool![]()
Me toe uit Zeeland hehekvind t niet erg hoor... tis wel lekker rustig. ontspannen kan je in Zeeland in ieder geval wel goed!
weet waar haamstede ligt kwam een leraar van me vandaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:14 schreef Veerie het volgende:
haamstede das 5 km van renesse vandaan
nee niks te doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:42 schreef escape_nl het volgende:
heb je vandaag internet gekregen ofzo, word een beetje gek van je met al je posts
Merk je nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef dekkered het volgende:
nee niks te doen
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:14 schreef Veerie het volgende:
haamstede das 5 km van renesse vandaan
Ik zal idd even kijken.. Deze klinkt wel heel erg keun.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ursel!!!![]()
Meld je aan voor het evenement met bof...kunnen we onze sponsor eens uitgebreid bedanken onder het genot van een pintje.![]()
heb ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:50 schreef Razorback het volgende:
Denk je eens leuk Battlefield te gaan doen wordt je er elke keer uit gekickt
![]()
kom maar langs, ik doe het wel voor 50 euroquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:32 schreef escape_nl het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een autoversterker in kan bouwen?
Ik kan het laten doen voor 125 euro, daarin zitten ook alle kabels, maar misschien dat het ergens goedkoper kan.
ik krijg telkens CTD sinds een week ofzo gisteren PB maar even geupdate, vanavond maar ff de chache legen zoals ze op tweakers uitleggen. misschien dat dat helpt.quote:
gelukkig wel..turbohuis kapot en binnen een dag vervangen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuke foto's
Heb je je A6 inmiddels alweer terug JP?
Proficiat VIPERIIquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:32 schreef ViPeRII het volgende:
WhiteOps en mij kan je ook er bij zetten ondervoorbehoud van:
Datum, lokatie
En voor mij, aankoop van mijn eerste huisje!
Ja ja, ViPeRII gaat een huisje kopen, en dus zal er heel wat minder gebf2t kunnen worden de aankomende tijd, maar ja!
Durf je nog dan??quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar kan ik me inschrijven voor het volgende ring uitje ?
Eind van de week maak ik de rekening op en ga ik de polls starten over datum en plaats.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:39 schreef staticdata het volgende:
is het zeker dat het airsoft wordt dan?
Ik own jullie allemaal met m'n Corsaquote:
Met andere woorden, Ik kan jou aan de lijst toevoegen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:54 schreef staticdata het volgende:
dus dan gaan de rubberen robbies weer ownen tijdens airsoften
Ga eens aan je werk luie donder !quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:13 schreef jpjedi het volgende:
Met andere woorden, Ik kan jou aan de lijst toevoegen?![]()
Wij stellen voor:quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
is er al een nieuw strandgolf evenement?
voorlopg wel ja,afhankelijk van de datum aangezien ik in die periode ook nog een weekje NY ga pakken!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Met andere woorden, Ik kan jou aan de lijst toevoegen?![]()
Dit mag je toch niet missen?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:31 schreef UnleashMitch het volgende:
JP: Ga je mee naar de Ring ?
FJD: Count me in !
JP: Oki, moet je nog wel even sleutelen
FJD:
Ja, een BBQ gevenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:09 schreef jpjedi het volgende:
ziet er goed uit Viper.
Ga jer er veel aan doen?
Ziet er goed uit man, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:48 schreef ViPeRII het volgende:
Plaatjes van mijn (toekomstig) huisje:
Naamwijziging:quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:14 schreef ViPeRII het volgende:
Lol Unleas bbq komt zeker nog wel eens goed hoor![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:17 schreef Veerie het volgende:
jaaah! ik ben voor Zondag Beach-dag!
doe ik al jaaaaren namelijk
![]()
Frank, neem je je vriend ook mee?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is een meer geen optie? Zeewater krijg ik nogal droog gezicht van, dat is heel irritant.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Frank, neem je je vriend ook mee?
[..]
Dan ga je toch gewoon NIET zwemmen?????????????quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee maar heb daar echt last van. Kom om in de zalfjes enzo
VInd zoiezo zoet water veel relaxter dan zout water.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:54 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon NIET zwemmen?????????????![]()
Geen probleem, ik neem m'n potje hydraterende dagcreme wel voor je mee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is een meer geen optie? Zeewater krijg ik nogal droog gezicht van, dat is heel irritant.
houd het bij maar op mij alleen (met henkus meerijdend dan)quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
gelukkig wel..turbohuis kapot en binnen een dag vervangen.
Voortaan dus geen lease assistance bellen maar Audi assist. Ik wist niet eens dat ik de de keuze had, ging er van uit dat leaseassistance gebruik maakt van audinetwerk.![]()
Ach ja..
Op naar het airsoft evenement!![]()
Al 24 aanmeldingen (onder voorbehoud van datum en lokatie)
Kevin
JP+broer
Lies
Veermans
Frank
Raffie
Ferdi
RudyCarell+2 maten
Timminater
Kogelvoer
Postman
Razorback
mr Wheels
EscAPC
Viro
Stefan
henkus
Viper
Whiteops
Jafarx
drbravo
Sander
Of je zwemt wel en dan ZONDER je hoofd onder water te doen?!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geen probleem, ik neem m'n potje hydraterende dagcreme wel voor je mee.
Haha lag het maar zo simpelquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geen probleem, ik neem m'n potje hydraterende dagcreme wel voor je mee.
Kan uiteraard maar dan nog vind ik een recreatieplas / meer veel relaxter . Zoet water, schoon (als je de goede uitzoekt en er niet in poept of pistquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:57 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Of je zwemt wel en dan ZONDER je hoofd onder water te doen?!
Eeh hoe ligt het dan wel als het niet simpel ligt???quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha lag het maar zo simpel
[..]
Kan uiteraard maar dan nog vind ik een recreatieplas / meer veel relaxter . Zoet water, schoon (als je de goede uitzoekt en er niet in poept of pist) Zo mooi zijn de NL stranden nou ook weer niet
Maar ik ga wel een keer mee hoor
Vertel ik je nog wel een keer.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:14 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh hoe ligt het dan wel als het niet simpel ligt???
Enne ga je deze zondag niet mee dan? Why????
Done!quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:12 schreef jpjedi het volgende:
Er kan gestemd worden op het bof forum!!!
zat er een deuk in vanochtend???quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Done!
[Poll] hoe ziet die van jou eruit?
Kan mijn hotmail niet lezen op het werk, maar de 22 heb ik nog niks, had hem stiekem al vrij gehoudenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja, een BBQ geven
@Jorrit, ben je de 22e beschikbaar? Check je mail
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Naamwijziging:
Band of Barbeque-ers
quote:
En ging ie er makkelijk uit???quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:32 schreef escape_nl het volgende:
zat er een deuk in vanochtend???
Uitdeukenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:43 schreef -chiel- het volgende:
En ging ie er makkelijk uit???
Nepvriendquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer van de data, ik kan helaas niet mee met airsoften
Na de eerste echte grote meet moet ik de tweede ook al missen
Das jammer, ik had het wel liever in oktober gehad, maar mij maakt het niet veel uit... Ik wil zeker bij deze meet zijn, de eerste was ik er ook niet...quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer van de data, ik kan helaas niet mee met airsoften
Na de eerste echte grote meet moet ik de tweede ook al missen
ik vind alles best!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Jorrit, draag zelf eens wat data aan waarop je zou kunnen. Ik zelf stem bv puur op de gok op een datum of omdat ik die datum 'leuker' vind maar ik heb verder geen afspraken en het maakt me werkelijk geen zak uit wanneer het isAls meer mensen dat hebben dan kan het misschien ook op een andere datum
![]()
Kijken kan nooit kwaad toch ?
Je hebt er 14 oktober van gemaaktquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:03 schreef jpjedi het volgende:
Voorlopig als volgt opgelost:16 oktober toegevoegd Rudy zijn stem verplaatst naar 16 oktober Jorrit kan nu stemmen.
Zo beter?![]()
ja nou maar dan moet je die maandag weer naar school (als je die zaterdag avond flink je overwinning hebt gevierd of je verlies hebt weg proberen te zuipenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je hebt er 14 oktober van gemaakt... en nogmaals mij maakt de datum niet uit... oktober was meer voor de scholieren ivm herfstvakantie, maar aanezien het toch op een zaterdag is...
Heb je je nu al opgegeven? Je spammed er op los maar ik zie geen aanmelding van je.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
ja nou maar dan moet je die maandag weer naar school (als je die zaterdag avond flink je overwinning hebt gevierd of je verlies hebt weg proberen te zuipen)
ik zit er wel tussen orquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je je nu al opgegeven? Je spammed er op los maar ik zie geen aanmelding van je.![]()
Enneh...tussen zaterdag en maandag zint bij ons nog een zondag..![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:14 schreef staticdata het volgende:
scholieren
sorry maar alas het airsoften word kunnen die toch niet mee? is toch voor 18+?
quote:Leeftijd : 16 tot 99 jaar (boven de 100 in overleg)
Onder de 18 jaar met goedkeuring van ouders/voogd.
Geldige legitimatie verplicht!
Aantal deelnemers :
Minimaal 20 personen/Maximaal 35 personen
Dagen : 7 dagen per week
Aanvang terrein : 10.00 tot 16.00 uur
bij paintballen mag je niet meequote:
Kogeltje! weet ik het...Dat krijg je ook met a die verschillende namen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik zit er wel tussen or
edit: ik ben kogelvoer
In konijnenpak..quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:18 schreef staticdata het volgende:
oh ok dan kunnen we lekker scholieren knallen
komt door men broer die miek ooit dit account voor me aanquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kogeltje! weet ik het...Dat krijg je ook met a die verschillende namen.![]()
Handige harrie.![]()
pfffquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:20 schreef dekkered het volgende:
[..]
komt door men broer die miek ooit dit account voor me aan
Oh god, jullie verzinnen toch niet iets dat we nu moeten gaan kruipen hèquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lies en ik kunnen fantastisch samenwerken, vooral met Tafelvoetbal
Degene met de minste cremepjes op het slagveldquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh god, jullie verzinnen toch niet iets dat we nu moeten gaan kruipen hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |