weet waar haamstede ligt kwam een leraar van me vandaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:14 schreef Veerie het volgende:
haamstede das 5 km van renesse vandaan
nee niks te doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:42 schreef escape_nl het volgende:
heb je vandaag internet gekregen ofzo, word een beetje gek van je met al je posts
Merk je nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:47 schreef dekkered het volgende:
nee niks te doen
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:14 schreef Veerie het volgende:
haamstede das 5 km van renesse vandaan
Ik zal idd even kijken.. Deze klinkt wel heel erg keun.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ursel!!!![]()
Meld je aan voor het evenement met bof...kunnen we onze sponsor eens uitgebreid bedanken onder het genot van een pintje.![]()
heb ik ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:50 schreef Razorback het volgende:
Denk je eens leuk Battlefield te gaan doen wordt je er elke keer uit gekickt
![]()
kom maar langs, ik doe het wel voor 50 euroquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:32 schreef escape_nl het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een autoversterker in kan bouwen?
Ik kan het laten doen voor 125 euro, daarin zitten ook alle kabels, maar misschien dat het ergens goedkoper kan.
ik krijg telkens CTD sinds een week ofzo gisteren PB maar even geupdate, vanavond maar ff de chache legen zoals ze op tweakers uitleggen. misschien dat dat helpt.quote:
gelukkig wel..turbohuis kapot en binnen een dag vervangen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuke foto's
Heb je je A6 inmiddels alweer terug JP?
Proficiat VIPERIIquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:32 schreef ViPeRII het volgende:
WhiteOps en mij kan je ook er bij zetten ondervoorbehoud van:
Datum, lokatie
En voor mij, aankoop van mijn eerste huisje!
Ja ja, ViPeRII gaat een huisje kopen, en dus zal er heel wat minder gebf2t kunnen worden de aankomende tijd, maar ja!
Durf je nog dan??quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar kan ik me inschrijven voor het volgende ring uitje ?
Eind van de week maak ik de rekening op en ga ik de polls starten over datum en plaats.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:39 schreef staticdata het volgende:
is het zeker dat het airsoft wordt dan?
Ik own jullie allemaal met m'n Corsaquote:
Met andere woorden, Ik kan jou aan de lijst toevoegen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:54 schreef staticdata het volgende:
dus dan gaan de rubberen robbies weer ownen tijdens airsoften
Ga eens aan je werk luie donder !quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:13 schreef jpjedi het volgende:
Met andere woorden, Ik kan jou aan de lijst toevoegen?![]()
Wij stellen voor:quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
is er al een nieuw strandgolf evenement?
voorlopg wel ja,afhankelijk van de datum aangezien ik in die periode ook nog een weekje NY ga pakken!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Met andere woorden, Ik kan jou aan de lijst toevoegen?![]()
Dit mag je toch niet missen?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:31 schreef UnleashMitch het volgende:
JP: Ga je mee naar de Ring ?
FJD: Count me in !
JP: Oki, moet je nog wel even sleutelen
FJD:
Ja, een BBQ gevenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:09 schreef jpjedi het volgende:
ziet er goed uit Viper.
Ga jer er veel aan doen?
Ziet er goed uit man, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:48 schreef ViPeRII het volgende:
Plaatjes van mijn (toekomstig) huisje:
Naamwijziging:quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:14 schreef ViPeRII het volgende:
Lol Unleas bbq komt zeker nog wel eens goed hoor![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:17 schreef Veerie het volgende:
jaaah! ik ben voor Zondag Beach-dag!
doe ik al jaaaaren namelijk
![]()
Frank, neem je je vriend ook mee?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is een meer geen optie? Zeewater krijg ik nogal droog gezicht van, dat is heel irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |