1 keer over een uncap is leuk, 2 keer gaat nog maar 3 keer de opstijgende chopper neerhalen is wel irritant.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:06 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik zat bij dr Bravo in de chopper (spawnde op hem) en de chopper was nagenoeg stuk, toen we een stuk richting MEC chopperbasis vlogen schoot dr Escape ons uit de lucht maar begon vervolgens iets over baserapen en nu dit weer.
Ik weet niet wat dr Bravo verder qua baserapen heeft uitgevreten maar ik vond het op dat moment een beetje overdreven!
Ene dr Bunnychecker oid echter, was wel flink aan het rapen maar daar hoorde ik niemand over, maarja die zat in jullie team.
En wat de teamplay betreft, heb je helemaal gelijk, die is ver te zoeken!
ben net vandaag van plan om weer te spelen heb alleen last van die patch wan die moek eerst nog downloaden (de hele wan de andere patches staan er ook nie op dus)quote:Op maandag 26 juni 2006 22:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
1 keer over een uncap is leuk, 2 keer gaat nog maar 3 keer de opstijgende chopper neerhalen is wel irritant.
Het is een publicserver dus van de teamplay kan je niet veel verwachten, er zitten veel nationaliteiten, dus samenspelen is er niet, ik ben zelf geen teamplayer, zit alleen in een apc, heli of ben commander.
Vind wel dat er steeds minder leden online zijn, komt het door de patch of hebben we geen tijd?
woensdag wel spelen?? wan morgen aaf kank nie zo laat moek weer de volgende dag om 7 uur op men werk staan dusquote:Op maandag 26 juni 2006 22:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb vandaag maar met 1 kit gespeeld (sniper) ik doe dat nooit en wilde het wel eens proberen.
Normaal gesproken ben ik wel een teamspeler, maar vanavond was ik gewoon een sniper en met mij nog 10 andere ofzo
Ik ga nu weer wat meer spelen hoop ik. Ik heb meer tijd dus zolang ik het leuk vind vind je mij op de server.
Op TS was het wel heel rustig, dekkered was de enige die erop kwam, maar toen ging ik zo'n beetje stoppen.
Nu ff het BoF forum bijlezen
schakelt iedreen in 1keer om ofzo:Pquote:Op maandag 26 juni 2006 23:08 schreef Timminater het volgende:
ga stoppen met WoW dus kom weer meer BF2-en. Vanaf nu zullen jullie mij dus ook vaker aanwezig zien
Ik was er bij toeval 1 keer bij dus dat weet ik verder niet maar de chopper was al opgestegen!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:40 schreef escape_nl het volgende:
1 keer over een uncap is leuk, 2 keer gaat nog maar 3 keer de opstijgende chopper neerhalen is wel irritant.
is airsoft altijd inclusief voertuigen ??quote:
Ikquote:Op maandag 26 juni 2006 23:19 schreef dekkered het volgende:
wie geeft me toegang tot et bof forum??
nee denk...quote:Op maandag 26 juni 2006 23:23 schreef Timminater het volgende:
[..]
is airsoft altijd inclusief voertuigen ??
Ik kan niet wachten!quote:Leeftijd : 16 tot 99 jaar (boven de 100 in overleg)
Onder de 18 jaar met goedkeuring van ouders/voogd.
Geldige legitimatie verplicht!
Aantal deelnemers :
Minimaal 20 personen/Maximaal 35 personen
Dagen : 7 dagen per week
Aanvang terrein : 10.00 tot 16.00 uur
Prijzen :
Deelname kosten ¤ 59,- per persoon.
Dit is inclusief :
-Spelen van 11.00 tot 16.00 uur
-Volautomatisch airsoft wapen naar keuze
-Met hi-cap magazijn
-600 BB's Bio-degradable
-Volledige camouflage uitrusting
-Tactical vest,tactical goggles en knee-pads.
-LET OP ! neem eigen bergschoenen of kistjes mee.
-Professionele begeleiding
Extra's :
-600 BB's ¤ 5,-
-Rookgranaten ¤ 4,- per stuk
-Wij verzorgen ook een complete lunch voor de middag 10,-euro p.p.
(alleen als groep te reserveren!)
ik had et ook al gezienquote:Op maandag 26 juni 2006 23:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat een ruk wedstrijd zeg. Dan liggen Nederland, Ivoorkust en Australie eruit en dan mag 1 van die 2 landen door, bagger!
Die info van Rudy ziet er goed uit! Niet zo duur als ik had verwacht.
en dan straks het altijd spannende Italie tegen het immer spetterende Oekrainequote:Op maandag 26 juni 2006 23:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En penalty's nemen kunnen ze ook al niet (de zwitsers dan)
klinkt als foutje van een admin ??quote:Op maandag 26 juni 2006 23:49 schreef dekkered het volgende:
waarom staat er bij mij warn op et bof forum??
ow oekj thxquote:Op maandag 26 juni 2006 23:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Staat bij iedereen. Alleen een Admin kan zien wat ieders warn level is.
Is overigens 0% bij iedereen
die samir die lijkt wel nederlands (kwa uitspraak)quote:
Dacht ik ook al...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:02 schreef dekkered het volgende:
[..]
die samir die lijkt wel nederlands (kwa uitspraak)
bibber zelf,maar ben nie zo handig met een pcquote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef staticdata het volgende:
wie heeft bibber zijn statistieken erbij gezet?
die keer werd ik samen met tango ries door jou neergehaald terwijl we al in de lucht zaten. dat is geen probleem. maar de chopper werd daarvoor dus 2 of 3 keer aangevallen terwijl hij nog steeds op de grond stond. en voor de fun namen ze de rest van de mannetjes ook maar mee.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:17 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik was er bij toeval 1 keer bij dus dat weet ik verder niet maar de chopper was al opgestegen!
Praat je bewust zo afgekort? 'ma vo .." ?????quote:Op maandag 26 juni 2006 23:54 schreef dekkered het volgende:
wel 0% ma vo de rest ziek et nie bij iemand
Ursel!!!quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:08 schreef jpjedi het volgende:
absurd om mensen te naturaliseren omdat ze goed kunnen voetballen. opbokken met die belgische praktijken.
We moeten onze plaats kennen met onze eigen ploeg.
ja wan ik bin een zeeuwquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Praat je bewust zo afgekort? 'ma vo .." ?????
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[afbeelding] en [afbeelding] = [afbeelding]
Cruijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |