was zeker leukquote:Op maandag 26 juni 2006 17:38 schreef Veerie het volgende:
haha bedankt lies en JP voor de lange gezellige daghet was een ramp, maar ondanks alles toch wel leuk en een hele belevenis.
En wat heb je nou van zo'n dag geleerd? Dat je nooit in een audi moet stappen...is bijna levens gevaarlijk haha
Ferdi jij ook nog bedankt voor de gezellig dag op t strand en de bbq![]()
![]()
Owja en dan wil ik ook kefje nog bedanken voor zijn kado aan mij.. echt super lief van je!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat nog wel harder
ik ben lief140 x 160 aan plezierquote:Op maandag 26 juni 2006 18:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Geen dank hoor meis! We vonden het echt leuk dat je mee wasHad ik tenminste iemand om tegen te zeuren dat ik er niks meer aan vond!
![]()
Enne wat voor kado heb je van Kef gekregen dan?????????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Limoen groen
Narf!
BoF is wel een clan waaruit veel liefde ontstaat.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:17 schreef jpjedi het volgende:
Er gaat een hardnekkig gerucht de ronde over ene Jorrit in badjas en een dronken zus van Ferdi.... verder weet ik niks (nog)![]()
![]()
Ik vind het gewoon jammer JP dat het zolang moet doorgaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef jpjedi het volgende:
Zucht.. aansluiting op de turbo kapot..morgen klaar.
Wat een kutdag. Zeker nu ik hardleers te weten ben gekomen dat er een groot verschil zit tussen D`Ieteren Lease assistance en audi assist.![]()
Drama maar we houden er nu maar over op want elke keer als ik erover nadenk sla ik de entertoets uit mijn toetsenbord.![]()
@Frank.. laat je nou eens niet zo opnaaien man..Hoe was het in Zwolle dit weekend? Met " vrienden" weg is wel een erg ruim begrip voor jou he?
![]()
jaja jij weet weer niet waar ik het over heb?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer JP dat het zolang moet doorgaan.
Zwolle
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jaja jij weet weer niet waar ik het over heb?![]()
Haal de harde schijf uit de ene pc en plaats hem in de andere pc, geen netwerk kabel nodig en zelfs geen softwarequote:Op maandag 26 juni 2006 19:31 schreef escape_nl het volgende:
[..]
BoF is wel een clan waaruit veel liefde ontstaat.
He puni, neuken???
Maar goed ff serieus. weet iemand software waarmee je tussen 2 pc's bestanden kan uitwisselen zonder een netwerk aangelegd te hebben?
ik als complete n00b zeg dan : FTPquote:Op maandag 26 juni 2006 19:31 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Maar goed ff serieus. weet iemand software waarmee je tussen 2 pc's bestanden kan uitwisselen zonder een netwerk aangelegd te hebben?
die laatste is echt Ge-ni-aalquote:Op maandag 26 juni 2006 20:09 schreef BattleLies het volgende:
Eeh en er is zelfs een foto gemaakt van mij achter het stuur!![]()
[afbeelding]
En met dank aan Kef hebben we deze prachtige foto ook![]()
![]()
[afbeelding]
dat zou toch tussen ons blijvenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:31 schreef escape_nl het volgende:
[..]
BoF is wel een clan waaruit veel liefde ontstaat.
He puni, neuken???
Ik zat bij dr Bravo in de chopper (spawnde op hem) en de chopper was nagenoeg stuk, toen we een stuk richting MEC chopperbasis vlogen schoot dr Escape ons uit de lucht maar begon vervolgens iets over baserapen en nu dit weer.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:34 schreef staticdata het volgende:
Bravo best jammer dat je op sharqi aan het rapen was op de basis, lijkt me duidelijk dat je als boffer wel moet weten welke regels we trachten te hanteren.
Kusje?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer JP dat het zolang moet doorgaan.
Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |