Nee, deze kogels gaan tot op 200 Meter zeer nauwkeurig, dit word geregeld door de Hopup techniek, dit geeft het kogeltje een extra draai waardoor deze verder en harder schiet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef Camplo het volgende:
Die kogeltjes wijken toch vet af?
Nope, paintball is voor softies, het amerikaanse leger gebruikt airsoft voor tactical training etc..quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
Wat is Airsoft, klinkt als een sport voor softies
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:42 schreef Cairo555 het volgende:
hier kan je wat foto's zien van wat "echt" paintball is.
http://www.paintballphotography.com/images/files.pl?intImage=0&myImage=&many=24&picts=.%2F20051104+NPPL+Commanders+Cup+Miami+FL
Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:16 schreef staticdata het volgende:wij gaan elkaar afslachten, maar hoe is het met regels. met paintball is het als je geraakt wordt ben je "af". is dit ook met airsoft?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:10 schreef RudyCarell het volgende:
Wij gaan in September airsoften ik ben zeer benieuwd! Iemand ook ervaring met www.airsoftadventures.nl toevallig?
die pagina doet het niet aep.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:36 schreef jpjedi het volgende:
@Repeat:
Als je nou eens clickt voor je post..![]()
[..]
ja verrek..Rudy had een typvautje gemaaktquote:
nou ik denk dat je ze toch wel voelt als ze tegen je lichaam aankomen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:07 schreef Repeat het volgende:
met van die plastic kogeltjes
dan kan je toch nooit zien of iemand geraakt is...
Lijkt me een beetje iets voor mensen die in het leger wilden maar afgekeurd werden ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |