September / Oktober...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:40 schreef RudyCarell het volgende:
Wanneer gaan we nu Airsoften? Ik ben niet ongeduldig hoor...
geen BF2? WTF... Was er gisteren nog, maar door mijn random disconnects wacht ik wel tot 1.31 en ik kijk elke WK-wedstrijdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:03 schreef staticdata het volgende:
ze spelen geen bf2 maar airsoften doen ze wel....
Allrighty! Ik wil met de G3 en de M24 knallen!quote:
Stiekem ben ik escape_nlquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:03 schreef staticdata het volgende:
ze spelen geen bf2 maar airsoften doen ze wel....
En waar woon je in zeeland??quote:
Rudy daargelaten danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
geen BF2? WTF... Was er gisteren nog, maar door mijn random disconnects wacht ik wel tot 1.31 en ik kijk elke WK-wedstrijd![]()
[..]
Allrighty! Ik wil met de G3 en de M24 knallen!![]()
Ja dat is echt irritant! Ik dacht de server knalt eruit, maar het was enkel bij mij, Stefan had het ook gister... Bij Oblivion had ik het ook, na Xfire uit te schakelen had ik geen CTD's meer. Wilde het gisteren nog met BF2 proberen, maar ben dat vergeten i.v.m. voetbal....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Rudy daargelaten dan
ik krijg ook sinds afgelopen weekend random disconnects heel vaag.
juist niet als je het zo zegt... zie het als seks, of doe je dat liever met je pc ipv real-lifequote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:38 schreef staticdata het volgende:
nou ik vind het grappig dat je dan IRL wel oorlogje wil spelen en online niet.
Maagd tot aan het huwelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
juist niet als je het zo zegt... zie het als seks, of doe je dat liever met je pc ipv real-life![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
juist niet als je het zo zegt... zie het als seks, of doe je dat liever met je pc ipv real-life![]()
Walcheren (Aagtekerke) en jie danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:14 schreef BattleLies het volgende:
[..]
En waar woon je in zeeland??
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig ook een zeeuw maar ik heb niet zo'n type-gebrek![]()
vroeg eerst wat ma was nie meer nodigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Spammer
Verslaafd is met een "d"
zo goed??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geloof me, verslaafd is met een "d". Het is ook allerlei ipv allerlij.
Maar aangezien je Dyslectisch bent zal ik er verder over ophouden, kun jij dan ook niks aan doen.
ja zo kan je het je zelf wel heel gemakkelijk makenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
Walcheren (Aagtekerke) en jie dan
en dat type gebrek ligt ook nog beetje aan men dislecsie dus nie mee spotten![]()
![]()
maar het is wel zo dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja zo kan je het je zelf wel heel gemakkelijk maken
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geloof me, verslaafd is met een "d". Het is ook allerlei ipv allerlij.
Maar aangezien je Dyslectisch bent zal ik er verder over ophouden, kun kan jij dan ook niks aan doen.
ging er op letten aapquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
Maar nu schrijf je wel MAAR in plaats van MA![]()
loop nou maar niet zo te zijkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:03 schreef staticdata het volgende:
![]()
dus daarnet lette je er niet op en geef je dyslexie maar de schuld.
wie is hier nou een aap![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als we gaan airsoften dan boeken we gewoon een hutje daar in het bos en kunnen we nog pilsen ook
ik ben andersquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:07 schreef staticdata het volgende:
goed goedik zal niet meer zeiken.
jeugd van tegenwoordig![]()
hoor geloof ik kwa leeftijd ook niet in de bof clan.quote:
Precies misschien gedraagt hij zich wel zo als chielquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:49 schreef staticdata het volgende:
mwoah, leeftijd zegt ook niet alles. misschien gedraag je je volwassener dan iemand van 40
Voor Airsoft heb je wel 20 man nodig en da's wel veel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:49 schreef RudyCarell het volgende:
Paintballen hoeft voor mij niet nu ik Airsoft heb gezien, ook al wint paintballen qua reacties ik vind dat we zowiezo airsoft moeten gaan doen meet een leuke groep!
en ik en drbravo ook nogquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je bent niet de enige die onder de 18 is hoor. Razor is ook nog onder de 18.
Voor sommige maken we een uitzondering.
ik kom mischien wel met 2 man of met men eigen clanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies misschien gedraagt hij zich wel zo als chiel![]()
[..]
Voor Airsoft heb je wel 20 man nodig en da's wel veel.
Ik zou ook liever airsoft doen, maar ja ik heb geen problemen met geld en vervoer, maar helaas kan niet iedereen dat zeggen.
Paintballen is toegankelijker.
We zullen zien wat het wordt.
voor mij zal paintballen warschijnlijk afvallen als keuze omdat ik nog geen 18 ben. dus airsoften ben ik voor, paintballen indien er iets geregeld kan worden met de leeftijdsgrensquote:[b]Op dinsdag 27 juni 2006 13:50
Ik zou ook liever airsoft doen, maar ja ik heb geen problemen met geld en vervoer, maar helaas kan niet iedereen dat zeggen.
Paintballen is toegankelijker.
We zullen zien wat het wordt.
ik doe liever wat nieuws wan paintballen heb ik al een keer gedaan en dat airsoften lijkt me best vetquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef Timminater het volgende:
[..]
voor mij zal paintballen warschijnlijk afvallen als keuze omdat ik nog geen 18 ben. dus airsoften ben ik voor, paintballen indien er iets geregeld kan worden met de leeftijdsgrens![]()
Je wil toch niet beweren dat ik me volwassen gedraag?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies misschien gedraagt hij zich wel zo als chiel![]()
Nou dat redden we wel denk, misschien FoD? ik vraag Hadiegee en Henkus ook nog ff...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
ik ga desnoods met OV! PSP'en in de trein, ik kom er wel...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef Timminater het volgende:
die 20 man moet makkelijk te redden zijn. enige is of iedereen vervoer kan/wil regelen naar de ardennen.
Ik ben ooit geboren in Terneuzen. Daar heb ik tot mijn 17de gewoond. Daarna vertrokken uit dat saaie zeeland .. persoonlijk zou ik nooooooit meer in zo'n gebied kunnen en willen wonen. Veel te 'dood' daar!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
Walcheren (Aagtekerke) en jie dan
en dat type gebrek ligt ook nog beetje aan men dislecsie dus nie mee spotten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |