wees een man en vecht het uit op BF2quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:44 schreef escape_nl het volgende:
kom op mensen, hou het even rustig, vecht het anders op xfire, msn of de mail maar uit.
En nu ik ook, het kan off-topic hier, maar hou het gezellig...quote:
kom ma op tsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
waar ik zie alleen maar me vaste gunner![]()
watzkebuuuuurt![]()
Nope, nooit geweest, altijd op de BoF server.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:58 schreef SoA-Holic het volgende:
Vanaf vandaag weer kunnen battlefielden na 3 weken.![]()
Iemand weleens hier op Dutch Peanut Force?
ik 1x volgens mij, kan me niet meer veel van herrinneren, behalve dat ik de naam wel leuk vond.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:58 schreef SoA-Holic het volgende:
Vanaf vandaag weer kunnen battlefielden na 3 weken.![]()
Iemand weleens hier op Dutch Peanut Force?
cool! veel plezier maar dat zal wel lukkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:10 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
vanavond ffies niet,ga naar TOOL!
zeker weten!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
cool! veel plezier maar dat zal wel lukken![]()
Tool heeft toch altijd die meesterlijke videoclips? De muziek is niet voor mij, maar die clips zijn wel erg bruut!quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tool heeft toch altijd die meesterlijke videoclips? De muziek is niet voor mij, maar die clips zijn wel erg bruut!
ehm, zelf doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:32 schreef escape_nl het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een autoversterker in kan bouwen?
Ik kan het laten doen voor 125 euro, daarin zitten ook alle kabels, maar misschien dat het ergens goedkoper kan.
inderdaad... is niks moeilijks aan. Zelf kun je het ook altijd mooier dan een puber van de autoshop en het is nog goedkoper ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ehm, zelf doen![]()
zo moeilijk is het niet, en kabels, heb je zo'n set al vanaf 50 euri , wil je iig een beetje fatsoenlijk spul hebben
hmmm, ik ben niet zo handig met elektronica, ben dan bang wanneer ik op de claxon druk dat dan de ruitenwissers aangaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
inderdaad... is niks moeilijks aan. Zelf kun je het ook altijd mooier dan een puber van de autoshop en het is nog goedkoper ook.
Zolang je de schietstoel van je APC niet op het contact aansluit kan het toch niet misgaan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:43 schreef escape_nl het volgende:
[..]
hmmm, ik ben niet zo handig met elektronica, ben dan bang wanneer ik op de claxon druk dat dan de ruitenwissers aangaan
sssssssst niet zeggen..straks kost het mij ook zo`n ding .quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:32 schreef Veerie het volgende:
van kef hebk een mega grote Fatboy gehad:D hij pas kwa kleur helemaal in mijn kamer echt heel cool![]()
Me toe uit Zeeland hehekvind t niet erg hoor... tis wel lekker rustig. ontspannen kan je in Zeeland in ieder geval wel goed!
ik heb niet gek veel tijd komende 2 weken , maar anders had ik je wel even geholpen , het meeste werk is toch de pluskabel helemaal naar achter trekkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:43 schreef escape_nl het volgende:
[..]
hmmm, ik ben niet zo handig met elektronica, ben dan bang wanneer ik op de claxon druk dat dan de ruitenwissers aangaan
waar uitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:32 schreef Veerie het volgende:
van kef hebk een mega grote Fatboy gehad:D hij pas kwa kleur helemaal in mijn kamer echt heel cool![]()
Me toe uit Zeeland hehekvind t niet erg hoor... tis wel lekker rustig. ontspannen kan je in Zeeland in ieder geval wel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |