Ik ben al in de stemming. NK wielrennen, Engeland, friet eten en dan de wedstrijd, waarschijnlijk tijdens een hagelbui.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:45 schreef DeTolk het volgende:
om alvast in de stemming te komen
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 25 juni 2006 11:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben al in de stemming. NK wielrennen, Engeland, friet eten en dan de wedstrijd, waarschijnlijk tijdens een hagelbui.
hier nietquote:Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef rubbereend het volgende:oi
lang leve UPC, de kabel ligt er hier al een hele tijd uit
is inmiddels gelukkig al weer terug, op tijd voor het wielrennenquote:
is er in Tilburg niemand danquote:Op zondag 25 juni 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is zoooooooo in dubio he...
Morgenochtend 09.00 uur tentamen. Het is wijs vanavond al terug naar Tilburg te gaan, maar dan moet ik in mn eentje kijken... Of morgen de trein van 06.47
Neequote:
Je mag wel bij mij komen kijkenquote:Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef rubbereend het volgende:oi
lang leve UPC, de kabel ligt er hier al een hele tijd uit
Was ergens een feest met standup comedy, heb ik gewonnen en daarmee dus de hele avond gratis bierquote:Op zondag 25 juni 2006 14:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zoveel zuipen mietje
De glazen waren niet aan te slepen zeker?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was ergens een feest met standup comedy, heb ik gewonnen en daarmee dus de hele avond gratis bier.
Schop anders nog even een open deur in.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
De glazen waren niet aan te slepen zeker?
Jij en standup comedy?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was ergens een feest met standup comedy, heb ik gewonnen en daarmee dus de hele avond gratis bier.
Dat vroeg ik me ook al afquote:
wel een stoeipoes?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:41 schreef dndiek het volgende:
Vannacht 2 feestjes gehad, veel gedronken, maar geen kater
er was geen stoeipartij hierquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
En toch stond ie geregeld op om bier te halen...
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Stoeien doen ze in Beek en Donk niet. Daar schieten ze je mee voor je flikker.
Er is pas iemand voor zijn eigen woning neergeschoten..... Dat heeft Beek en Donk op de kaart gezetquote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
Is dat zo'n erge plaats joh?
Alles is relatief.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
Is dat zo'n erge plaats joh?
Ach ja, zoiets gebeurt in in zoveel plaatsen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Er is pas iemand voor zijn eigen woning neergeschoten..... Dat heeft Beek en Donk op de kaart gezet
Zelfs Actienieuws werd gehaald
Ja, maar niet zelfs in Beek en Donkquote:Op zondag 25 juni 2006 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja, zoiets gebeurt in in zoveel plaatsen.
Laffe verslaggever ook na afloop...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:34 schreef Eilanden het volgende:
Lekkere anti-climax bij het NK wielrennen....
Wat een sensatie, he?quote:
Nouquote:
Dat begreep ik ook niet!!! Vraag dan minimaal wat bedoeld wordt met 'Breukink vraagt of het on orde is' .... NOS mag over het algemeen wel wat kritischer zijn richting sportersquote:Op zondag 25 juni 2006 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laffe verslaggever ook na afloop...
Het mietje Clau ...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou
Ja anders had die verslaggever ff doorgevraagdDe mietje.
Ik ben vanavond alleen met een pizza en met B&J Fossil Fuelquote:Op zondag 25 juni 2006 16:04 schreef clauwheee het volgende:
We waren van plan een eindje te gaan fietsen, richting ons huis to be. Begon het te regenen. Dus dan maar met de auto. Wachten duurt lang! Nu Ben & Jerry's chocolate therapy ijs
Hup Oranje!
Nietusquote:
over 10 minuten wordt het voorgerecht al opgediendquote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nietus
Voel nu al wel wat spanning. Moeten we nog dik 4 uur
Ben niet echt gespannen ofzo ... was bijvoorbeeld meer nerveus voor de 1e wedstrijdquote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nietus
Voel nu al wel wat spanning. Moeten we nog dik 4 uur
Spaghetti ala Nocaquote:Op zondag 25 juni 2006 16:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
over 10 minuten wordt het voorgerecht al opgediend![]()
Zeer matig.quote:
We spelen vanavond in het uitshirt dus ik heb het uitshirt ook aangedaanquote:Op zondag 25 juni 2006 17:54 schreef golfer het volgende:
Ik heb maar alvast mijn oranje-shirt aangedaan voor vanavond.
tegen Ivoorkust werkte het
Hij zit onder de plak bij z'n vrouw. Een vent neemt niet zo'n hondjequote:Op zondag 25 juni 2006 17:59 schreef tong80 het volgende:
Snapt iemand de reclame voor Radio-1 ?
Zie je een man zijn hond uitlaten met z'n walkman op. Hoor je van Nistelrooij scoren en die vent begint te juichen te dansen en gooit zijn hond de bosjes in.
Iemand die zo reageert op een doelpunt gaat toch niet z'n hond uitlaten tijdens een wedstrijd ?
Fotoquote:Op zondag 25 juni 2006 17:54 schreef golfer het volgende:
Ik heb maar alvast mijn oranje-shirt aangedaan voor vanavond.
tegen Ivoorkust werkte het
hehe ik denk dat je daar wel een punt hebtquote:Op zondag 25 juni 2006 18:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij zit onder de plak bij z'n vrouw. Een vent neemt niet zo'n hondje.
Helemaal niks hierquote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef Suijk het volgende:
Het dondert en het bliksemt hier nu ook.
Hier alleen meters bier, ow en een beetje regenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef Suijk het volgende:
Het dondert en het bliksemt hier nu ook.
Het wordt dus pompen of verzuipen, das de enige manier.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier alleen meters bier, ow en een beetje regen
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:16 schreef appelsientje het volgende:
Kut...
Sorry Tong, zal de volgende keer beter op mijn taal letten.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt.
En zag hem daarna heerlijk stoer kotsen op het veldquote:Op zondag 25 juni 2006 18:27 schreef pascalheister het volgende:
mevrouw beckham werd onderbroken in haar kleertjesgesprek door beckham
bierdrink talent ook niet echtquote:Op zondag 25 juni 2006 15:40 schreef Eilanden het volgende:
VoreG maakte tijdens een van de meets in ieder geval geen standup-talent-indruk, maar ik ben benieuwd naar zijn show dan
En wamel en half Brabant en zuid gelderlandquote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef Bos81 het volgende:
En het onweer hangt nu boven Geldrop
met luchtankers?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef Bos81 het volgende:
En het onweer hangt nu boven Geldrop
Dus dat was hetquote:Op zondag 25 juni 2006 19:00 schreef tong80 het volgende:
Tong had woensdag zijn Bergkamp shirt aan. Dus nu maar niet doen. We speelden er te slecht voor.
Hier ook nog niet echt, zal wel komen als de voorbeschouwing ook begint.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
De kriebels zijn er nog niet zo, komt wel.
breezer?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:22 schreef DeTolk het volgende:
ik heb al 1/3e literfles bacardi op vanwege de zenuwen
Ik heb mijn t-shirt aangetrokkenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:55 schreef Suijk het volgende:
Nu word ik al weer een beetje zenuwachtig. Als ik maar niet ga kotsen. Al heb ik geen lange mouwen.
Hier alleen een oranje shirtje als je het niet erg vindquote:Op zondag 25 juni 2006 18:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Oranje shirt, zwarte korte broek met oranje strepen, oranje sokken, en een wuppiepet![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier alleen een oranje shirtje als je het niet erg vind
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat maar lekker daarquote:Op zondag 25 juni 2006 19:38 schreef appelsientje het volgende:
De tuin staat nu echt helemaal blanl
En echt een dikke onweersbuidus als ik weg val
Serieus?? waar haal je dat nieuws vandaan??quote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Khalid speelt, Mark ook, ik heb ineens wat meer vertrouwen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:47 schreef Againzender het volgende:
Hier in Frankrijk zijn we er ook klaar voor
Lekker takkeweer trouwens in stukken van Nederland
Zou lachen zijn als dat vanavond over Nurnberg trekt!
Als je mij een beetje kent weet je dat ik gek ben op onweerquote:
Ik ookquote:Op zondag 25 juni 2006 19:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als je mij een beetje kent weet je dat ik gek ben op onweer
Ik ga eens naar buiten, hapje eten
Hallo het weer is belangrijker dan het feit dat Kuyt speeltquote:Op zondag 25 juni 2006 20:00 schreef golfer het volgende:
Nog een uurtje nagelbijten voordat we gaan beginnen.
Mooi het blijft voorlopig ff zo ergquote:Op zondag 25 juni 2006 20:00 schreef pascalheister het volgende:
zo dan
hier is het nog droog
[afbeelding]
Je zou nog raar opkijken als straks alle zenders eruit pleuren door dat weerquote:Op zondag 25 juni 2006 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallo het weer is belangrijker dan het feit dat Kuyt speelt
Ja dat zou echt leuk zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou nog raar opkijken als straks alle zenders eruit pleuren door dat weer.
Ik heb geen monopolybortdquote:
Triviant maar dat is niet leuk dat win ik altiojdquote:
Jij bent echt een broertje van golfer hequote:Op zondag 25 juni 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
Triviant maar dat is niet leuk dat win ik altiojd
Wel een jeans erboven ?quote:
Ze heeft zich nog wel geschoren.quote:
3 voor de prijs van 2?quote:
Euh...euh..neequote:Op zondag 25 juni 2006 21:14 schreef Bluezz het volgende:
golfer zegt :
Figo gaat echt voor alles liggen...
Tja, dat moet je niet tegen mij zeggen natuurlijk![]()
Hij kijkt zo woest uit zijn ogen Clau, vergeef je het me ?
Verder alles goed met je?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef D1 het volgende:
Vuige portugezen, opknopen aan de hoogste boom en de rottende lijken laten bungelen als waarschuwing voor het EK 2008...
Flikker op uit hools gek.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef D1 het volgende:
Vuige portugezen, opknopen aan de hoogste boom en de rottende lijken laten bungelen als waarschuwing voor het EK 2008...
Kan ik alleen maar beamen.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef D1 het volgende:
Ik zei net al op msn tegen tong, nog ff en ik trek mijn oranje broek uit, is dat spannend genoeg voor je?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:54 schreef Suijk het volgende:
10 man, ik zie het nog niet zitten. Zit lekker ouderwets met m'n pa te kijken, maar maak het niet te spannend aub!
Ik zal hem maar niet inkoppen.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef Suijk het volgende:
Dan weet golfer niet meer waar hij moet kijken, de tv of jou.
Naar de TV natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef Suijk het volgende:
Dan weet golfer niet meer waar hij moet kijken, de tv of jou.
Is je verliefdheid nu over, schat?quote:
Lieve Bluezz, volgens FOK! traditie zou ik nu terug moeten schelden met termen als hoer en dergelijke. Maar om heel eerlijk te zijn respect ik je te veel om met dergelijke woorden te smijten. Het is nu 04.32, we staan achter, ik ben emotioneel, vergeef me dan alstjeblieft mijn politieke oncorrectheid...quote:
Ik zie je wel op mijn massagetafelquote:Op zondag 25 juni 2006 22:33 schreef D1 het volgende:
Lieve Bluezz, volgens FOK! traditie zou ik nu terug moeten schelden met termen als hoer en dergelijke. Maar om heel eerlijk te zijn respect ik je te veel om met dergelijke woorden te smijten. Het is nu 04.32, we staan achter, ik ben emotioneel, vergeef me dan alstjeblieft mijn politieke oncorrectheid...
Nooouuu, zoveel beter vind ik ook niet waar...quote:Op zondag 25 juni 2006 22:40 schreef popolon het volgende:
And again, we zijn zoveel beter maar we winnen weer niet.
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie je wel op mijn massagetafel![]()
het was ook mijn emotie
Ik weet niet wat jij kijkt maar zoveel kansen weer.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nooouuu, zoveel beter vind ik ook niet waar...
Historische wedstrijd.quote:
Dat is toch ongelovelijk. Niet dat Nederland dit niet puur op eigen kracht had moeten kunnen winnen, maar die Ivanov heeft echt geen idee waar die kaarten uberhaupt voor bedoeld zijn...quote:
Ja, dat laatste kan ik weer niet als argument in de strijd gooien.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat laatste kan ik weer niet als argument in de strijd gooien.![]()
Yep.quote:
Die interesseert me eerlijk gezegd geen flikker.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef Radegast het volgende:
Naar de fairplay-award kunnen we ook wel fluiten gok ik zo...
Het oranjezonnetje schijnt hier nog volop.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:15 schreef clauwheee het volgende:
De hemel huilt mee. Het hoost hier nu.
Precies, vraag dat maar aan Doc.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:17 schreef popolon het volgende:
Portugezen deugen niet, maar dat wisten we al.
die heeft als enige in nl sex vannachtquote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, vraag dat maar aan Doc.![]()
Methodmich zal wel weer superblij zijn met z'n Portugeze vriendin.![]()
Dat had ie dinsdag al gehad joh.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heeft als enige in nl sex vannacht![]()
Zelfs dat betwijfel ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heeft als enige in nl sex vannacht![]()
Figoquote:
Dan druk je dat nog zachtjes uit!!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:34 schreef zevenkamp het volgende:
Godverdomme dat moet er ff uit
Tuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:30 schreef borisz het volgende:
marco blijft iig landstrainer
hopelijk schoppen de engelsen hem driedubbel door middenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:33 schreef appelsientje het volgende:
Bah die lul van een Figo nog in beeld..
Vind ik ook... gewoon een vaste trainer houden!!quote:
Vind ik zelf ookquote:Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan druk je dat nog zachtjes uit!!
Ik ben er ook klaar mee pop.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:25 schreef popolon het volgende:
Figo
Dat mensen voor die klootzakken kunnen zijn, moeilijk te vatten.
Amen broeder!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef VoreG het volgende:
dat ze allemaal de graftyfus mogen krijgen in dat portugal
smerige teringlijers
Laat die vogels die kant op vliegen en hopen dat er een paar h5n1 hebben
Spuit jij jezelf maar ff een andere kleur vannacht Sienquote:Op zondag 25 juni 2006 23:40 schreef appelsientje het volgende:
Amen broeder!
Ik ga mijn bed in.. ik trek het ff niet meer.
Dag iedereen
Dat vond Bluezz ook alquote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
Dit soort avonden zijn niet bevoordelijk voor mijn sigaretten-voorraad.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Spuit jij jezelf maar ff een andere kleur vannacht Sien
Jaquote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef golfer het volgende:
En dan nu de hoogtepunten van de wedstrijd van vanmiddag.
Van Hanegem: "Dat is dan hooguit 1 minuutje"![]()
Ik neem nog een lekker whiskietje.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:46 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden drinkt uit arrenmoede maar een biertje...
Alhoewel ik dat spul niet door mijn strot krijg ........ geef mij er ook maar eentje... slaap ik tenminste lekkerquote:
ook niet echt voor mijn hartquote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
Dit soort avonden zijn niet bevoordelijk voor mijn sigaretten-voorraad.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz heeft een ruime SCHoot voor alle uithuilers.
SCHoudersborSCHten zijn er op aanvraag.
Naar die mongolen welquote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier moegen zeker ook nog geen rij aan scheldwoorden in combinatie met willekeurige portugezen of die hoer uit rusland?
Zolang je het in het Russisch of Portugees doet, begrijpt men er waarschijnlijk weinig vanquote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier moegen zeker ook nog geen rij aan scheldwoorden in combinatie met willekeurige portugezen of die hoer uit rusland?
Ivanoc russisch fantopicquote:Op maandag 26 juni 2006 00:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zolang je het in het Russisch of Portugees doet, begrijpt men er waarschijnlijk weinig van
Bij wedstrijden van Oranje of FCU draag ik nooit iets van het team ... in het verleden heeft dat steevast alleen maar ongeluk gebracht..... en nee, ik ben niet bijgelovigquote:Op maandag 26 juni 2006 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Ailantsjie
Heb jij ook je oranje broek uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |