Ik ben al in de stemming. NK wielrennen, Engeland, friet eten en dan de wedstrijd, waarschijnlijk tijdens een hagelbui.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:45 schreef DeTolk het volgende:
om alvast in de stemming te komen
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 25 juni 2006 11:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben al in de stemming. NK wielrennen, Engeland, friet eten en dan de wedstrijd, waarschijnlijk tijdens een hagelbui.
hier nietquote:Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef rubbereend het volgende:oi
lang leve UPC, de kabel ligt er hier al een hele tijd uit
is inmiddels gelukkig al weer terug, op tijd voor het wielrennenquote:
is er in Tilburg niemand danquote:Op zondag 25 juni 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is zoooooooo in dubio he...
Morgenochtend 09.00 uur tentamen. Het is wijs vanavond al terug naar Tilburg te gaan, maar dan moet ik in mn eentje kijken... Of morgen de trein van 06.47
Neequote:
Je mag wel bij mij komen kijkenquote:Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef rubbereend het volgende:oi
lang leve UPC, de kabel ligt er hier al een hele tijd uit
Was ergens een feest met standup comedy, heb ik gewonnen en daarmee dus de hele avond gratis bierquote:Op zondag 25 juni 2006 14:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zoveel zuipen mietje
De glazen waren niet aan te slepen zeker?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was ergens een feest met standup comedy, heb ik gewonnen en daarmee dus de hele avond gratis bier.
Schop anders nog even een open deur in.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
De glazen waren niet aan te slepen zeker?
Jij en standup comedy?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was ergens een feest met standup comedy, heb ik gewonnen en daarmee dus de hele avond gratis bier.
Dat vroeg ik me ook al afquote:
wel een stoeipoes?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:41 schreef dndiek het volgende:
Vannacht 2 feestjes gehad, veel gedronken, maar geen kater
er was geen stoeipartij hierquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
En toch stond ie geregeld op om bier te halen...
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Stoeien doen ze in Beek en Donk niet. Daar schieten ze je mee voor je flikker.
Er is pas iemand voor zijn eigen woning neergeschoten..... Dat heeft Beek en Donk op de kaart gezetquote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
Is dat zo'n erge plaats joh?
Alles is relatief.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef methodmich het volgende:
Is dat zo'n erge plaats joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |