Dan druk je dat nog zachtjes uit!!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:34 schreef zevenkamp het volgende:
Godverdomme dat moet er ff uit
Tuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:30 schreef borisz het volgende:
marco blijft iig landstrainer
hopelijk schoppen de engelsen hem driedubbel door middenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:33 schreef appelsientje het volgende:
Bah die lul van een Figo nog in beeld..
Vind ik ook... gewoon een vaste trainer houden!!quote:
Vind ik zelf ookquote:Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan druk je dat nog zachtjes uit!!
Ik ben er ook klaar mee pop.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:25 schreef popolon het volgende:
Figo
Dat mensen voor die klootzakken kunnen zijn, moeilijk te vatten.
Amen broeder!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef VoreG het volgende:
dat ze allemaal de graftyfus mogen krijgen in dat portugal
smerige teringlijers
Laat die vogels die kant op vliegen en hopen dat er een paar h5n1 hebben
Spuit jij jezelf maar ff een andere kleur vannacht Sienquote:Op zondag 25 juni 2006 23:40 schreef appelsientje het volgende:
Amen broeder!
Ik ga mijn bed in.. ik trek het ff niet meer.
Dag iedereen
Dat vond Bluezz ook alquote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
Dit soort avonden zijn niet bevoordelijk voor mijn sigaretten-voorraad.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Spuit jij jezelf maar ff een andere kleur vannacht Sien
Jaquote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef golfer het volgende:
En dan nu de hoogtepunten van de wedstrijd van vanmiddag.
Van Hanegem: "Dat is dan hooguit 1 minuutje"![]()
Ik neem nog een lekker whiskietje.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:46 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden drinkt uit arrenmoede maar een biertje...
Alhoewel ik dat spul niet door mijn strot krijg ........ geef mij er ook maar eentje... slaap ik tenminste lekkerquote:
ook niet echt voor mijn hartquote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
Dit soort avonden zijn niet bevoordelijk voor mijn sigaretten-voorraad.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz heeft een ruime SCHoot voor alle uithuilers.
SCHoudersborSCHten zijn er op aanvraag.
Naar die mongolen welquote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier moegen zeker ook nog geen rij aan scheldwoorden in combinatie met willekeurige portugezen of die hoer uit rusland?
Zolang je het in het Russisch of Portugees doet, begrijpt men er waarschijnlijk weinig vanquote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier moegen zeker ook nog geen rij aan scheldwoorden in combinatie met willekeurige portugezen of die hoer uit rusland?
Ivanoc russisch fantopicquote:Op maandag 26 juni 2006 00:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zolang je het in het Russisch of Portugees doet, begrijpt men er waarschijnlijk weinig van
Bij wedstrijden van Oranje of FCU draag ik nooit iets van het team ... in het verleden heeft dat steevast alleen maar ongeluk gebracht..... en nee, ik ben niet bijgelovigquote:Op maandag 26 juni 2006 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Ailantsjie
Heb jij ook je oranje broek uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |