Ach ja, zoiets gebeurt in in zoveel plaatsen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Er is pas iemand voor zijn eigen woning neergeschoten..... Dat heeft Beek en Donk op de kaart gezet
Zelfs Actienieuws werd gehaald
Ja, maar niet zelfs in Beek en Donkquote:Op zondag 25 juni 2006 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja, zoiets gebeurt in in zoveel plaatsen.
Laffe verslaggever ook na afloop...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:34 schreef Eilanden het volgende:
Lekkere anti-climax bij het NK wielrennen....
Wat een sensatie, he?quote:
Nouquote:
Dat begreep ik ook niet!!! Vraag dan minimaal wat bedoeld wordt met 'Breukink vraagt of het on orde is' .... NOS mag over het algemeen wel wat kritischer zijn richting sportersquote:Op zondag 25 juni 2006 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laffe verslaggever ook na afloop...
Het mietje Clau ...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou
Ja anders had die verslaggever ff doorgevraagdDe mietje.
Ik ben vanavond alleen met een pizza en met B&J Fossil Fuelquote:Op zondag 25 juni 2006 16:04 schreef clauwheee het volgende:
We waren van plan een eindje te gaan fietsen, richting ons huis to be. Begon het te regenen. Dus dan maar met de auto. Wachten duurt lang! Nu Ben & Jerry's chocolate therapy ijs
Hup Oranje!
Nietusquote:
over 10 minuten wordt het voorgerecht al opgediendquote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nietus
Voel nu al wel wat spanning. Moeten we nog dik 4 uur
Ben niet echt gespannen ofzo ... was bijvoorbeeld meer nerveus voor de 1e wedstrijdquote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nietus
Voel nu al wel wat spanning. Moeten we nog dik 4 uur
Spaghetti ala Nocaquote:Op zondag 25 juni 2006 16:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
over 10 minuten wordt het voorgerecht al opgediend![]()
Zeer matig.quote:
We spelen vanavond in het uitshirt dus ik heb het uitshirt ook aangedaanquote:Op zondag 25 juni 2006 17:54 schreef golfer het volgende:
Ik heb maar alvast mijn oranje-shirt aangedaan voor vanavond.
tegen Ivoorkust werkte het
Hij zit onder de plak bij z'n vrouw. Een vent neemt niet zo'n hondjequote:Op zondag 25 juni 2006 17:59 schreef tong80 het volgende:
Snapt iemand de reclame voor Radio-1 ?
Zie je een man zijn hond uitlaten met z'n walkman op. Hoor je van Nistelrooij scoren en die vent begint te juichen te dansen en gooit zijn hond de bosjes in.
Iemand die zo reageert op een doelpunt gaat toch niet z'n hond uitlaten tijdens een wedstrijd ?
Fotoquote:Op zondag 25 juni 2006 17:54 schreef golfer het volgende:
Ik heb maar alvast mijn oranje-shirt aangedaan voor vanavond.
tegen Ivoorkust werkte het
hehe ik denk dat je daar wel een punt hebtquote:Op zondag 25 juni 2006 18:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij zit onder de plak bij z'n vrouw. Een vent neemt niet zo'n hondje.
Helemaal niks hierquote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef Suijk het volgende:
Het dondert en het bliksemt hier nu ook.
Hier alleen meters bier, ow en een beetje regenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef Suijk het volgende:
Het dondert en het bliksemt hier nu ook.
Het wordt dus pompen of verzuipen, das de enige manier.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier alleen meters bier, ow en een beetje regen
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:16 schreef appelsientje het volgende:
Kut...
Sorry Tong, zal de volgende keer beter op mijn taal letten.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt.
En zag hem daarna heerlijk stoer kotsen op het veldquote:Op zondag 25 juni 2006 18:27 schreef pascalheister het volgende:
mevrouw beckham werd onderbroken in haar kleertjesgesprek door beckham
bierdrink talent ook niet echtquote:Op zondag 25 juni 2006 15:40 schreef Eilanden het volgende:
VoreG maakte tijdens een van de meets in ieder geval geen standup-talent-indruk, maar ik ben benieuwd naar zijn show dan
En wamel en half Brabant en zuid gelderlandquote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef Bos81 het volgende:
En het onweer hangt nu boven Geldrop
met luchtankers?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef Bos81 het volgende:
En het onweer hangt nu boven Geldrop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |