Ze heeft zich nog wel geschoren.quote:
3 voor de prijs van 2?quote:
Euh...euh..neequote:Op zondag 25 juni 2006 21:14 schreef Bluezz het volgende:
golfer zegt :
Figo gaat echt voor alles liggen...
Tja, dat moet je niet tegen mij zeggen natuurlijk![]()
Hij kijkt zo woest uit zijn ogen Clau, vergeef je het me ?
Verder alles goed met je?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef D1 het volgende:
Vuige portugezen, opknopen aan de hoogste boom en de rottende lijken laten bungelen als waarschuwing voor het EK 2008...
Flikker op uit hools gek.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef D1 het volgende:
Vuige portugezen, opknopen aan de hoogste boom en de rottende lijken laten bungelen als waarschuwing voor het EK 2008...
Kan ik alleen maar beamen.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef D1 het volgende:
Ik zei net al op msn tegen tong, nog ff en ik trek mijn oranje broek uit, is dat spannend genoeg voor je?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:54 schreef Suijk het volgende:
10 man, ik zie het nog niet zitten. Zit lekker ouderwets met m'n pa te kijken, maar maak het niet te spannend aub!
Ik zal hem maar niet inkoppen.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef Suijk het volgende:
Dan weet golfer niet meer waar hij moet kijken, de tv of jou.
Naar de TV natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef Suijk het volgende:
Dan weet golfer niet meer waar hij moet kijken, de tv of jou.
Is je verliefdheid nu over, schat?quote:
Lieve Bluezz, volgens FOK! traditie zou ik nu terug moeten schelden met termen als hoer en dergelijke. Maar om heel eerlijk te zijn respect ik je te veel om met dergelijke woorden te smijten. Het is nu 04.32, we staan achter, ik ben emotioneel, vergeef me dan alstjeblieft mijn politieke oncorrectheid...quote:
Ik zie je wel op mijn massagetafelquote:Op zondag 25 juni 2006 22:33 schreef D1 het volgende:
Lieve Bluezz, volgens FOK! traditie zou ik nu terug moeten schelden met termen als hoer en dergelijke. Maar om heel eerlijk te zijn respect ik je te veel om met dergelijke woorden te smijten. Het is nu 04.32, we staan achter, ik ben emotioneel, vergeef me dan alstjeblieft mijn politieke oncorrectheid...
Nooouuu, zoveel beter vind ik ook niet waar...quote:Op zondag 25 juni 2006 22:40 schreef popolon het volgende:
And again, we zijn zoveel beter maar we winnen weer niet.
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie je wel op mijn massagetafel![]()
het was ook mijn emotie
Ik weet niet wat jij kijkt maar zoveel kansen weer.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nooouuu, zoveel beter vind ik ook niet waar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |