quote:
15 euroquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan jij mij a.s zondag misschien uitleggen wat ik verkeerd doe met de koppeling ? als me dat lukt zal het waarschijnlijk ook een stuk rustiger gaan![]()
geldwolfquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
Mooie plaatjes, jammer dat je toch weer die brakke OP erin hebt gepast
[..]
15 euro![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef worldpimber het volgende:
Managers
Bijna net zo nutteloos vak als systeembeheerder![]()
Hoezoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Wow, een OP, een kloppend nummer, een TT die er uitziet
* Alexxxxx maakt een screenshot voor de archieven
Nee, voor de verandering niet eens nodigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoezoga je de TT nu editten dan?
Ok, gaan we a.s zondag gewoon ff spelenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan jij mij a.s zondag misschien uitleggen wat ik verkeerd doe met de koppeling ? als me dat lukt zal het waarschijnlijk ook een stuk rustiger gaan![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werkloos of in Dordt wonen, is net als kiezen tussen een tumor in je linker- of je rechteroor![]()
Tering zeg, dat is gaafquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:42 schreef Roderick2085 het volgende:goeie middag
[..]
![]()
I feel alive
![]()
vanmorgen op de motor gestapt, ff naar lelygat rijden.... ff wachten (was te vroeg)...
en toen... uit een vliegtuig gesprongenmen, wat is dat vet
en toen weer terug op de motor, ben net een half uurtje thuis...
nu heb ik alleen wel een probleem.... en dat is dat ik bang ben dat zo'n dure hobby er niet inzit op het moment... moet echt ff prioriteiten gaan stellen.... hopelijk volgens jaar cursus doen![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:17 schreef Rausdouwer het volgende:
De discipline houdt hier denk ik op![]()
Nah, ik ga nog wel even door, maar ik heb echt geen zin meer.Ik denk wel aan een beloning in de zin van zondag rijden, dan heb ik het misschien nog op tijd af.
![]()
WTFquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:42 schreef Roderick2085 het volgende:goeie middag
[..]
![]()
I feel alive
![]()
vanmorgen op de motor gestapt, ff naar lelygat rijden.... ff wachten (was te vroeg)...
nu heb ik alleen wel een probleem.... en dat is dat ik bang ben dat zo'n dure hobby er niet inzit op het moment... moet echt ff prioriteiten gaan stellen.... hopelijk volgens jaar cursus doen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:48 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding] Zet 'm op Raus [afbeelding]
[..]
WTFLijp
Vastgebonden met een instructeur ofzo? Lijkt me ook kenkervet
quote:
Allemaal radmongolen Toeval denk ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is dat toch de laatste tijd met die filmpjes van die Arabieren
Je hebt iig meer lef dan OPMquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]zeker weten
![]()
[..]
eerst stukje was best wel engwe zaten midden tussen de wolken, en hij sprong uit het vliegtuig... ik moest maar gewoon zitten... maar ik zag dus alleen maar wit
en dan voel je die wind langs je heen gaan
en dan als je door de wolken ben zie je pas wat
Damn, wat gaafquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zeker weten
![]()
[..]
eerst stukje was best wel engwe zaten midden tussen de wolken, en hij sprong uit het vliegtuig... ik moest maar gewoon zitten... maar ik zag dus alleen maar wit
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]zeker weten
![]()
[..]
Gaaf zeg !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:42 schreef Roderick2085 het volgende:goeie middag
[..]
![]()
I feel alive
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:48 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding] Zet 'm op Raus [afbeelding]
Vond het wel leuk, had een grote bek erover dus werd er meteen gelapt en moest ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gaaf zeg !
Zo heb ik eens bungee gejumpt... één keer was voldoende.
Bungee jumpen lijkt mij ook kutter dan uit een vliegtuig springen eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gaaf zeg !
Zo heb ik eens bungee gejumpt... één keer was voldoende.
heel apartquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Damn, wat gaaf
Hoe voelt dat nou van die flapper wangen?
ja, wat dat betreft was het niet verstandigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Je zoekt de dure hobbies wel uit.![]()
Maar van die sprong moet je vast wel een mega kick krijgen! Wat gaaf zeg!!
Had het wat weg van 7 kleuren schijt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heel apart![]()
hang ook een apart luchtje daar boven tussen de wolken
Vond het gevoel wel lekker eigenlijk maar ik snap wel wat je bedoelt, klifduiken doe ik daarom dus ook nooit meer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:18 schreef ondeugend het volgende:
Het was niet doodeng maar om nou te zeggen dat ik het lekker vond ?
Nee ... 1 keer was gewoon genoeg.
Want ... je maakte een salto en kwam op je rug ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Val was net te kort om relaxt het water te raken, not very funny.![]()
Bij technische fouten zijn bijde nogal pijnlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Want ... je maakte een salto en kwam op je rug ofzo
Verder zie ik de relatie klifduiken <> bungeejumpen niet echt
Ik snap de relatie wel, alleen heb ik wel weer genoeg Larsbashing gedaan deze weekquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Want ... je maakte een salto en kwam op je rug ofzo
Verder zie ik de relatie klifduiken <> bungeejumpen niet echt
quote:
Joehoe Martiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:20 schreef worldpimber het volgende:
Ja, moet je bij martie wezen voor info
Valt mee toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:20 schreef worldpimber het volgende:
Ik snap de relatie wel, alleen heb ik wel weer genoeg Larsbashing gedaan deze week![]()
Ik zou hem niet meer dan nèt te pruimen noemen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:14 schreef BazzieK het volgende:
AvondNet naar de Davinci Code geweest, puike film
Gawaine rijdt toch geen Kawa laat staan een Ninjaquote:
Bij deze danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:20 schreef worldpimber het volgende:
Ja, moet je bij martie wezen voor info
zoisda, ik bedoelde dus een echte meetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Gawaine rijdt toch geen Kawa laat staan een Ninja
Maar goed, kan jij ook niet weten want je bent er nooit op meetings
Helemaal niet psychologisch.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:02 schreef -XX- het volgende:
Da vinci codeVond die niet veel aan, veel te psychologische film
Hooiiii![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 04:38 schreef Jaymn het volgende:
Waar zit die speeltuin van jou worlbeater???
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:38 schreef Lokkie het volgende:
Ís de speeltuin van Da Liks volgens mij. Waar de mensen wheelie-les krijgen. Is denk ik in de buurt van Rotterdam.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:01 schreef SnickL het volgende:
waaro dan want daar moet ik daar misschien ook maar is even een bezoekje plegen of wordt ik dan direct afgeschoten door daliks aanhangers
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:41 schreef Oppie het volgende:
Is alleen een goede plek om slow wheelies te leren op het BP.
Voor snelle wheelies is het te klein....
@Snickl: das bij restaurant de gouden boog;)
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:00 schreef Ice Dragon het volgende:
Ik woon in Spijkenisse maar ik weet geen restaurant de gouden boog. Is die naam veranderd of zo
Martijn
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Helemaal niet psychologisch.![]()
![]()
Gewoon van alle ingredienten voor een goede film net even te weinig, of niet afgemaakt.![]()
mwah, Robiie wil ook vroeg naar huisquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bij deze dan![]()
![]()
mits Robbie 't niet te laat maakt![]()
Ik vond het allemaal erg snel gaan, alleen die uitleg van het laatste avondmaal duurde veel te lang.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
er werd in ieder geval behoorlijk wat afgelult 3 uur lang
![]()
Geen idee, nieuw, dan moet ik hem kijken, binnenkort een recensie in dit theater.quote:Is lavila vondetta? hoe heet die nieuwe... ik weet niet hoe je dat schrijftis die leuk?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
valt wel mee, maar viel gewoon tegen
Nooooooooooooooh <-- je moet wel op -XX- niveau denken voordat je haar reactie leestquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Helemaal niet psychologisch.![]()
![]()
Gewoon van alle ingredienten voor een goede film net even te weinig, of niet afgemaakt.![]()
Als we meeten dan wordt het toch een laat op de dag meet, kunnen Rib-i en jij nog ff lekker uitslapenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Bij deze dan![]()
![]()
mits Robbie 't niet te laat maakt![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ken geen restaurant de gouden boog.
![]()
Ajuuuuuquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal erg snel gaan, alleen die uitleg van het laatste avondmaal duurde veel te lang.![]()
![]()
[..]
Geen idee, nieuw, dan moet ik hem kijken, binnenkort een recensie in dit theater.![]()
Helaas geen tijd meer voor doorfokken nu.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:18 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Nooooooooooooooh <-- je moet wel op -XX- niveau denken voordat je haar reactie leest
[..]
Als we meeten dan wordt het toch een laat op de dag meet, kunnen Rib-i en jij nog ff lekker uitslapen
[..]Had ik ook een keertje niet door toen ik dat las
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
er werd in ieder geval behoorlijk wat afgelult 3 uur lang
![]()
Is lavila vondetta? hoe heet die nieuwe... ik weet niet hoe je dat schrijftis die leuk?
Vendetta is geen bal aan veel bombarie over gemaakt en het is echt niksquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ghehehe blondje
![]()
het is V for Vendetta![]()
[sub[ nu ff naar bommelzie straks het bashen wel weer [/sub]
![]()
V for Vendetta, owkequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ghehehe blondje
![]()
het is V for Vendetta![]()
[sub[ nu ff naar bommelzie straks het bashen wel weer [/sub]
![]()
quote:
Das lievquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:18 schreef hicham het volgende:
Als we meeten dan wordt het toch een laat op de dag meet, kunnen Rib-i en jij nog ff lekker uitslapen
I'm lovin'itquote:Had ik ook een keertje niet door toen ik dat las
humm ja.. ik pas, totaal geen zin om me nu lam te gaan zuipen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jammer dat niet iedereen dat niveau kan behalen![]()
Alleen die van Makster doet hetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
Mooie plaatjes, jammer dat je toch weer die brakke OP erin hebt gepast
Dankjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, voor de verandering niet eens nodig
ik ben trots op jullieToch een bewijs dat mensen die een paar wielen te weinig hebben wel iets kunnen
Wooooooooooooooooottt!!!!!11!!!!1!!!1111quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:42 schreef Roderick2085 het volgende:goeie middag
[..]
![]()
I feel alive
![]()
Morgen paintballenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:40 schreef kratjuh het volgende:
HEERLIJK gegeten zojuist ..
En over enkele mins naar de kroeg, een TOP weekend wordt dit !!
Ciao
Dan ga je toch niet ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Morgen paintballeneigenlijk helemaal geen zin in
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat ik iemand raak, dat is dan wel weer heel leuk
In Raalte bij Omni Mobilae ofzoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar ga je ergens paintbolle?
Was ook de bedoeling om dat ooit met de Fok!MC doen maar ja .. als niemand wat organiseert
Maakt niet uit. Andere merken mogen alleen niet op de foto.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:03 schreef hicham het volgende:
Gawaine rijdt toch geen Kawa laat staan een Ninja
Eens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Vendetta is geen bal aan veel bombarie over gemaakt en het is echt niks
Wiens idee was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:52 schreef hicham het volgende:
Was ook de bedoeling om dat ooit met de Fok!MC doen maar ja .. als niemand wat organiseert
Ik zat bijna op atleet nivoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef hicham het volgende:
LongtesterBen benieuwd wat Mercy's resultaat is
![]()
Die van mij zat tussen average en athlete in
Zoveel voordeel hebben ze ook niet hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:54 schreef koffiekoekje het volgende:
-edit-
Er zitten hier 2 personen bij een schiet vereniging... dat is niet leuk
^^quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:15 schreef hollander172 het volgende:
Op zich wel een leuk idee dat paintballen, als iemand anders zich ook nog meld wil ik best medeorganiseren.
Kweeniemeer, was volgens mij even voor de kartmeet. Kwamen verschillende dingen in naar voren omdat motormeets toch niet leuk waren met het schijtweer toen. Op paintball kwamen er iig ook wat positieve reacties maar uiteindelijk zijn we gaan kartenquote:
quote:Op zich wel een leuk idee dat paintballen, als iemand anders zich ook nog meld wil ik best medeorganiseren.
quote:
Nieuw vizier?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Komen we net in Zaltbommel aan zien we Gawaine voor ons over het kruispunt scheurenhelaas duurde het even voor mijn verkeerslicht groen werd, maar bij de benzine pomp konden we hem toch klem rijden
![]()
hij komt zondag misschien ook even kijken![]()
en het goede nieuws is ik kan weer zien![]()
ja voor het eerst lenzenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:07 schreef hicham het volgende:
Of lenzen
Kun je ff wat meer details geven over zondag, of doen we dat over MSN?
Tja vondt de film wel goed opzich je moet em alleen niet met het boek gaan vergelijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou hem niet meer dan nèt te pruimen noemen.![]()
Amerikanen die een quasi mysterieuze/mystieke film maken.
Een vleugje subtiele romantiek.
Het plot is ook zó verrassend.
Ennn Tom Hanks.
En ik zou ook willen vragen om in de volgende versie wat regen in de slotscene in te bouwen.
De sfeer is ècht nul.. .. zou er trouwens ook nog een directors cut zijn? Misschien op de DVD later.
Volgens mij heb jij mijn info juist nodigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja voor het eerst lenzenheb wel een bril maar die had ik nooit op
![]()
14:00 bij het PV ?
of wil je nog meer info hebben ?![]()
goed plan... kroeg tijdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:51 schreef richardgie het volgende:
En toedeledokie,richardgie gaat maar eens slapie doen.Morgen route van MCN narijden,en dus lezen en rijden tegelijk
.Als dat maar goed gaat
.Weltrusten
.
jij mag blij zijn dat je hier mag komenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij mijn info juist nodigOf ga je die 15 euro contant betalen
![]()
Nee is wel goed zo, zondag 14:00Schikt dat ook met Rib-i en Rebolletje?
Wisten jullie trouwens dat karten best gevaarlijk is?
http://streaming2.vidilif(...)28/195084/596627.wmv << klik, scroll naar 9.30. Introfilmpje is ook wel grappig
Gelukkig is mijn eindhalte Den Bosche Bollen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:49 schreef Rib-i het volgende:
Ik doe m'n best, zondag 14:00 PV
Het kan flink druk zijn op de wegen rond Den Bosch
Verkeershinder door afsluiting A2 23-06-2006
Rijkswaterstaat voert in het weekend van 23 juni 09.00 uur tot 26 juni 05.00 uur werkzaamheden uit aan de A2. De werkzaamheden vinden plaats tussen ’s-Hertogenbosch en Eindhoven vanaf toerit 26 Boxtel tot aan knooppunt Ekkersweijer. De rijbaan wordt voorzien van dubbellaags ZOAB en wordt afgesloten voor alle verkeer richting Eindhoven.
Bron
Introquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
Wisten jullie trouwens dat karten best gevaarlijk is?
http://streaming2.vidilif(...)28/195084/596627.wmv << klik, scroll naar 9.30. Introfilmpje is ook wel grappig
Goed plan!quote:
quote:Zondag 25 juni,
De dag begint met zon, maar in de loop van de dag neemt de kans op regen- en onweersbuien vanuit het zuiden toe. Hagel en lokaal ook wateroverlast behoren zeker tot de mogelijkheden. In het zuidoosten en oosten kunnen ook zware windstoten voorkomen. De temperatuur loopt die dag op tot 22 graden in het westen tot 27 graden in het oosten bij een zwakke, soms matige meest noordelijke wind. In de avond wordt de wind aan de kust vrij krachtig, mogelijk krachtig.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:51 schreef hicham het volgende:
OPM reageerde toch al positief, of zou die zich terugtrekken als ie 't samen met jou moet doen?
quote:No water, no fertile soil, no electricity, no industry, no paved roads, poor people. We would say as it was in the middle of nowhere. Don't be mistaken, even these remote corners of Morocco are covered by cellular service. If you want to make business there, you need to have just a pair of mobile phones and a solar charger and build your "Public telephone booth" just next to a sand dune where an unpaved road brings daily couple of cars swirling the desert dust. Just like this man proud of his business.
Ze hadden degene die als eerste die klap gaf ook minstens 15 jaar moeten geven, hij is in principe de aanstichter van het hele geval. Zonder die klap had die kleine nooit gestoken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:59 schreef worldpimber het volgende:
Britse zenders zenden moord uit op tv
Dat filmpje blijft erg om te zien joh.. zo zinloos.Gelukkig minimaal 15 jaar en niet 2 ofzo.
Ze geven echt slecht weer op, grote waterhoeveelheden in korte tijd en onweer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien moeten de kubo's maar naar het Noorden komen
/twijfelpost
Spreken we volgende week zondag toch af, komt mij beter uit ivm gewijzigde planningquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze geven echt slecht weer op, grote waterhoeveelheden in korte tijd en onweer.
Ga morgen maar wat knutselen en zie wel wat ik doe.
PicczzZzzzzquote:
Jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Spreken we volgende week zondag toch af, komt mij beter uit ivm gewijzigde planning
Wel minder voor Raus die zich de pleuris heeft gewerkt voor morgen![]()
[..]
PicczzZzzzz
quote:
Ach, je hebt morgen nog de hele dagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik hoef nog maar 3 pagina's! Maar het is heel slecht gesteld met de motivatie.
En ik moet nog alles nakijken en corrigeren voordat het echt klaar is.
ja als het zo'n slecht weer wordt dan maakt het niet zo veel uitquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:41 schreef hicham het volgende:
[..]zie dat nu pas, nog niet naar gekeken
[..]
Ach, je hebt morgen nog de hele dag
Daar is voorrijden dus ook voorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:13 schreef richardgie het volgende:
Zo,richardgie is ook weer terug.Wat een hitte zeg,en wat een k** route.Was een route van 3 jaar terug,alleen hebben ze zo hier en daar wat wegen aangepast
cq verlegd,dus er klopte geen reet meer van,
Watskeburtquote:en als klapper op de vuurpijl ook nog een(klein)aanrijdinkje gehad.Gevolg:Nummerplaathouder en spatbord,of altans wat daar voor door gaat,zitten nu met een stuk electriciteitsdraad vast
,en dat ding wat bij mij als spatbord dienst doet,maar eigenlijk nummerplaat heet is krom
.
Motor trouwens wel recht gehouden en dus niet gevallen.
Van de week dus nieuwe nummerplaathouder/achterspatbord laten monteren als het kan en wiel en cardanas na laten kijken.
Nee ik stond stil bij het verlaten van een rotonde,waar een fietspad naast lag.Hier reden twee fietsers die dus voorrang hadden,en die heb ik keurig voor laten gaan,alleen de automobilist achter me zag me niet stil staan,en reed er van achteren op.Zelf helemaal geen schade,en de motor valt gelukkig ook zat mee,maar als je die auto zag zou je niet geloven dat het zo zachtjes is gegaan.De deuk in z'n motorkap zit tot ongeveer 30 cm. vanaf de voorkant,maar volgens mij is hij min of meer onder de nummerplaat geschoven,en ik heb geen achterspatbord,dus dat geeft een behoorlijke deuk/kras.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar is voorrijden dus ook voorDus heb je het niet voor niets gedaan
[..]
WatskeburtNiet jouw fout neem ik aan?
quote:
F&*k man, , , , knap dat je em recht hebt gehouden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee ik stond stil bij het verlaten van een rotonde,waar een fietspad naast lag.Hier reden twee fietsers die dus voorrang hadden,en die heb ik keurig voor laten gaan,alleen de automobilist achter me zag me niet stil staan,en reed er van achteren op.Zelf helemaal geen schade,en de motor valt gelukkig ook zat mee,maar als je die auto zag zou je niet geloven dat het zo zachtjes is gegaan.De deuk in z'n motorkap zit tot ongeveer 30 cm. vanaf de voorkant,maar volgens mij is hij min of meer onder de nummerplaat geschoven,en ik heb geen achterspatbord,dus dat geeft een behoorlijke deuk/kras.
Wel proces verbaal op laten maken uiteraard.
Ja,daar maak ik me dus ook een beetje zorgen om,maar zo op het eerste gezicht/gevoel zit dat allemaal wel goed.Net een E-Mail naar Joost motoren gestuurd of ik volgende week Zaterdag een taxatie kan laten doen,maar ik denk dat het wel mee valt(hoop ik).Alleen zit het achterspatbord en nummerplaathouder nu met touw vast.En in het donker rijden"mag"ook niet meer,want de nummerplaatverlichting is ook verdwenen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef bwt het volgende:
[..]
F&*k man, , , , knap dat je em recht hebt gehouden.
Hopelijk is achterwiel/cardan nog inorde
Wat klote zeg!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee ik stond stil bij het verlaten van een rotonde,waar een fietspad naast lag.Hier reden twee fietsers die dus voorrang hadden,en die heb ik keurig voor laten gaan,alleen de automobilist achter me zag me niet stil staan,en reed er van achteren op.Zelf helemaal geen schade,en de motor valt gelukkig ook zat mee,maar als je die auto zag zou je niet geloven dat het zo zachtjes is gegaan.De deuk in z'n motorkap zit tot ongeveer 30 cm. vanaf de voorkant,maar volgens mij is hij min of meer onder de nummerplaat geschoven,en ik heb geen achterspatbord,dus dat geeft een behoorlijke deuk/kras.
Wel proces verbaal op laten maken uiteraard.
Die laatste!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef bwt het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad ja,maar op het moment van de aanrijding denk je"wat gebeurt er nu"je krijgt best een behoorlijke dauw in je rug.Gelukkig de fietsers,wat nog kinderen waren ook,gemist.Maar je staat wel effe raar te kijken.Doe je er alles aan om geen brokken te maken,wordt je aangereden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wat klote zeg!Voor hetzelfde geld, rijdt je daardoor nog een fietser plat ook.
![]()
Echt balen! gelukkig heb je zelf nietsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
Inderdaad ja,maar op het moment van de aanrijding denk je"wat gebeurt er nu"je krijgt best een behoorlijke dauw in je rug.Gelukkig de fietsers,wat nog kinderen waren ook,gemist.Maar je staat wel effe raar te kijken.Doe je er alles aan om geen brokken te maken,wordt je aangereden.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef bwt het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nummerplaatverlichtingquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,daar maak ik me dus ook een beetje zorgen om,maar zo op het eerste gezicht/gevoel zit dat allemaal wel goed.Net een E-Mail naar Joost motoren gestuurd of ik volgende week Zaterdag een taxatie kan laten doen,maar ik denk dat het wel mee valt(hoop ik).Alleen zit het achterspatbord en nummerplaathouder nu met touw vast.En in het donker rijden"mag"ook niet meer,want de nummerplaatverlichting is ook verdwenen.
Geen idee,maar het zat er op(nu niet meerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:54 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]
NummerplaatverlichtingWasda
Heb ik al een tijd niet meer
Dank je welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Echt balen! gelukkig heb je zelf niets
Automobilisten zijn ook allemaal dromers op de weg![]()
die gasten hebben ruimte & tools zat voor handenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:57 schreef Makster het volgende:
Fighet is zeker dik, er is echt een tof ding van te bouwen!! Gaat ook wel goed komen als ik het bescheiden onderkomen van heren knutselaars zag![]()
Beterquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helaas geen tijd voor pics, we hadden nog geluk dat we die gast tegenkwamen toen ie al op weg was naar huisdus was ff snel uitladen, snel ff wat bekijken en weer gaan...maar de details van dichtbij zijn
![]()
![]()
[..]
die gasten hebben ruimte & tools zat voor handenzoals gezegd gaan we morgen er ff heen en de boel bespreken
iddquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef Makster het volgende:
Beter
PRint gelijk ff gekke plaatjes uit van fighter, weten ze gelik wat ze moeten namaken
Maakt mij niet uit.quote:
grapjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:56 schreef hollander172 het volgende:
Maakt mij niet uit.Zeg het maar, mail van het adres dat hiesj neer heeft gezet kan ik alleen helaas niet meer ophalen.
Wel netjes als je een origineel subframe kan ombouten, dan krijg je dit effedt Y:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddgast wilde nu uiteindelijk 150 hebben voor dat subframe, morgen es overleggen wat mijn monteur denkt wat het gaat kosten om zelf zoiets te fabriceren...
I know.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
grapjelaten we binnenkort ff een MSN sessie houden hierover met zijn 3en
kloptquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:59 schreef Makster het volgende:
Wel netjes als je een origineel subframe kan ombouten, dan krijg je dit effedt Y:
Dus niet je frame en je subframe aanpassen. MAar origineel subframe van de R1 gebruiken en met schetsplaatjes aan je frame de bevestiging origneel houden. Slim en netjes!
die had ik al gesaved asquote:Klik
Fiets van Lucky, ook een 750 W en ook een 2004 R1 kont en ook een VFR achterbrug. HEEEL mooi ding! NEem een kopie van doe plaatjes mee naar die monteur van je!
Met zijn 3enquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
grapjelaten we binnenkort ff een MSN sessie houden hierover met zijn 3en
Vond Gawaine het niet erg om steeds te wachten op julliequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
vanavond zijn Raus en Ik met Gawaine lekker over dijkjes aan het scheuren geweest, was echt![]()
alleen jammer dat de dijk zo abrupt stopte en over ging in een fietspadwe hebben nog geprobeerd het vervolg van de dijk te vinden maar helaas niets, dus toen maar binnendoor terug getoerd
![]()
Elk voordeel heb zun nadeel, ik zat het eerst op het fietspadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Met zijn 3enik heb niet voorgesteld om mee te organiseren hoor
[..]
Vond Gawaine het niet erg om steeds te wachten op jullie
Ik probeer jullie niet te beledigen, slechts Gawaine te complementeren
quote:
Euhm, gelijk ergens bij een afrit van de A2. Ik dacht nummer 26 en dan rechts zoeken naar een hoog gebouw met een groot parkeerplaats erbij. Zo duidelijk genoeg?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:10 schreef Makster het volgende:
OWja waar de fuck is PV in Den Bosch
Wel leuk als ik weer waar ik eventueel heen kan rijden. Geven wel een BERG regen op morgen geloof ik
Ik snapte hem ook al niet maar goed, hoe meer zielen des te meer vreugd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
Met zijn 3enik heb niet voorgesteld om mee te organiseren hoor
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook al niet maar goed, hoe meer zielen des te meer vreugd.![]()
Wordt trouwens een grappige organisatie als jij meedoet, je hebt mij in ieder geval geblocked dus alle communicatie moet via Jesse.Misschien handiger als iemand anders mijn plaats in neemt.
![]()
Kijkt naar submap.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:38 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Hoe kom je daarbij?
En nee, ik ben nu niet online want heb MSN net uitgezet omdat ik ga pitten![]()
Communicatie werkt twee kanten op.quote:Ga nou niet terugkrabbelen als puntje bij paaltje komt
quote:Op zondag 25 juni 2006 03:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dancing Feverrrrrrrrrrrrrr [afbeelding] [afbeelding]
Woohoooo [afbeelding]
Denk dat ik maar eens naar bed ga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@!@22@2!!1
What the hell moet ik zienquote:Op zondag 25 juni 2006 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
hav phun meeters vandaaghopelijk zit het weer mee...
[afbeelding]
euhhquote:Op zondag 25 juni 2006 10:31 schreef Makster het volgende:
What the hell moet ik zienWaar zit die regen ergens
Nee, moet ik je handje vasthouden ofzoquote:Op zondag 25 juni 2006 00:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar goed, u bent dus onze derde organisator?![]()
http://www.buienradar.nlquote:Op zondag 25 juni 2006 10:31 schreef Makster het volgende:
[..]
What the hell moet ik zienWaar zit die regen ergens
K.U.T. Nederland![]()
Naja eerst maar is douchen enzo
bij mij zo'n 30 minuten geledenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:29 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Grappig, ik zie dat het hier 15 minuten geleden begon te regenen ...
Gruwelijke foto"s!quote:Op zondag 25 juni 2006 11:44 schreef Metz het volgende:
Halloooooooo motorvrienden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is Metzke weer
![]()
Ik kom even posen met wat poserpic's als jullie het niet erg vinden![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik kom van de zomer nog wel eens jullie kant op... jullie komen toch niet hierheen![]()
![]()
![]()
Nou, doei lieve motormuisjes![]()
![]()
![]()
idd, als je wat vaker je "gezicht/avatat/post icon" zou laten zien.........quote:Op zondag 25 juni 2006 11:44 schreef Metz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is Metzke weer
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik kom van de zomer nog wel eens jullie kant op... jullie komen toch niet hierheen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jesse betrekt je erbijquote:Op zondag 25 juni 2006 11:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, moet ik je handje vasthouden ofzoOrganiseren in je eentje of eventueel met 1 iemand extra gaat beter dan met 20 man iets organiseren hoor, of heb je faalangst
Blazen kan je in ieder geval welquote:Op zondag 25 juni 2006 11:44 schreef Metz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is Metzke weer
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volop poepweer...quote:Op zondag 25 juni 2006 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
poopweer![]()
ach, heb toch geen motor om te rijden
![]()
Was er 10:15 al uit ofzo.. en dat na een avondje stappenquote:
Dat nietquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat nietWas coffeeshop thee voor 5 euro per kopje, geen idee wat er in zat maar het werkte wel
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:29 schreef bwt het volgende:
oosten van het land heeft gelukkig niet al te veel last van de regen
volgens buienradar
o ja, ik moet meer smilies gebruiken, anders leest micham de post niet.quote:
Nieuwe hobby zoeken?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:01 schreef kratjuh het volgende:
Weer thuus ... En ik verveel me de t*ring ..
Placeboquote:Op zondag 25 juni 2006 15:26 schreef BazzieK het volgende:
Dat nietWas coffeeshop thee voor 5 euro per kopje, geen idee wat er in zat maar het werkte wel
Geen placeboquote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Placebo![]()
En dan nog 5 euro betalen ook.![]()
En smaakte het beter dan normale thee ~quote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen placeboEn ik was helemaal weg na 2 kopjes dus viel nou ook wel weer mee kwa prijs
Wietthee is voor homo'squote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen placeboEn ik was helemaal weg na 2 kopjes dus viel nou ook wel weer mee kwa prijs
En dan werd ik eerst smokey genoemd.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Wietthee is voor homo's
Pak gewoon je waterpijp en alles komt goed. Eventueel voor een volgende meet heb ik nog wel een ready to go minatuur uitvoering waterpijp. Maken we er een chill meet van![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En dan werd ik eerst smokey genoemd.![]()
Nooit achter je gezocht rooie.![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had wel interesse, maar ben bang dat ie niet genoeg gestreched is tussen de benen
Komt omdat je met een waterpijp aan de slag moet. Alles waar tabak in zit isquote:Op zondag 25 juni 2006 19:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vindt blowen niet echt geweldig en ze serveerden er geen drank
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had wel interesse, maar ben bang dat ie niet genoeg gestreched is tussen de benen
Arghhquote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oquote:Op zondag 25 juni 2006 19:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt omdat je met een waterpijp aan de slag moet. Alles waar tabak in zit is
heb ik me laten vertellen![]()
[..]
![]()
Knip je er toch een gat in op de plaats waar je je stoma hebt hangen
Dat weet ik niet, zal het is aan mijn opa vragenquote:
Bij de plaatselijke tabaksboer hier verkopen ze nog wel pruimtabak jaquote:Op zondag 25 juni 2006 20:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zal het is aan mijn opa vragen
Maar ik geloof dat dat ook zooi is ja. Verkopen ze dat uberhaupt in NedIn ieder geval neit bij de BP's de AH's en de patatzaken
![]()
U pruimtabakt
Heb je pruimtabak over dan heb je altijd nog ebayquote:Op zondag 25 juni 2006 20:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke tabaksboer hier verkopen ze nog wel pruimtabak ja,en nee ik pruimtabak niet,hoewel,zou het eigenlijk best wel eens willen proberen,maar straks bevalt het niet en zit ik met m'n zak pruimtabak.Dan maar gewoom roken
.
Ik weet alleen niet of het ook slecht voor je is,want je slikt die pruim niet in,dus krijg je volgens mij ook niks binnen.Het is trouwens de voorloper van kauwgum
.
Dat valt op zich mee.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:10 schreef Makster het volgende:
Of het slecht is, geen idee. In ieder geval niet voor je longen. Kan me alleen wel voorstellen dat je tanden uit je bek pleuren na een aantal jaar fanatiek kauwenEn dat gebeurd dan geloof ik ook
![]()
Vroeger waren mensen die pruimden makkelijk te herkennen ja,ze hadden allemaal nogal gele tandenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je pruimtabak over dan heb je altijd nog ebay![]()
Of het slecht is, geen idee. In ieder geval niet voor je longen. Kan me alleen wel voorstellen dat je tanden uit je bek pleuren na een aantal jaar fanatiek kauwenEn dat gebeurd dan geloof ik ook
![]()
Oh jawel.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vroeger waren mensen die pruimden makkelijk te herkennen ja,ze hadden allemaal nogal gele tanden.Ik weet alleen niet hoe verslavend het is,want volgens mij krijg je niks binnen
.
Van een glas melk kan je al kanker krijgen iddquote:Op zondag 25 juni 2006 20:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat valt op zich mee.
Het is slecht voor je gebit maar vooral tandvlees. Uiteindelijk kan je er ook gewoon kanker van krijgen.![]()
Dat is tegenwoordig schijnbaar met bijna alles zo maar ik meld het toch maar even.![]()
Heb het weleens geprobeerd maar dat moet echt je ding zijn.![]()
Filosofischquote:Op zondag 25 juni 2006 20:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Van een glas melk kan je al kanker krijgen idd![]()
Ik vind het allemaal wel best, ik doe gewoon waar ik zin in heb en of het dan goed of slecht is is een tweede. Alles wat je met overmaat doet en neemt is trouwens slecht voor je, maar goed ik vertel niks nieuws.
Stel je bent geheel onthouder en je prijs je zelf rijk dat je zeker 115 jaar gaat worden. Je stapt op je fiets en je wordt plat gereden door Lim 2 die een wheely bouwt en zijn voorvelg door je kop heen duwt![]()
Toch zonde dan dat je jezelf van alles en nog wat onthouden hebt, maar dan is het ook weer zo dat je niet weet wat je mist als je het nooit probeerd. En dat kan dan ook weer zowel positief als negatief zijn. Snappen jullie het nog een beetje![]()
![]()
Kauwen maakt bepaalde sappen vrij. Net als de Cocabladeren waar al die Bolivianen en Colombianen allemaal verzot op zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 20:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vroeger waren mensen die pruimden makkelijk te herkennen ja,ze hadden allemaal nogal gele tanden.Ik weet alleen niet hoe verslavend het is,want volgens mij krijg je niks binnen
.
quote:
Om de zelfde rede dat mensen kauwgom kauwen denk ik,alleen is dit niet verslavend,maar wel weer slecht voor je tanden(als je geen suikervrije kauwgom neemt).Alleen ik weet dus niet in hoevere pruimtabak verslavend is zoals roken.En je kan er mooie fluimen mee makenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh jawel.Werkt prima hoor.
Waarom denk je anders dat mensen pruimen en dat ook nog eens jarenlang volhouden?![]()
Misschien wel nadat ik die waterpijp van je uitgeprobeerd heb.quote:
En dat op zondagavond hehquote:
In die tabak zal ook wel nicotine zitten tochquote:Op zondag 25 juni 2006 20:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Om de zelfde rede dat mensen kauwgom kauwen denk ik,alleen is dit niet verslavend,maar wel weer slecht voor je tanden(als je geen suikervrije kauwgom neemt).Alleen ik weet dus niet in hoevere pruimtabak verslavend is zoals roken.En je kan er mooie fluimen mee maken.
richardgie steekt af en toe wel eens een sigaartje op.
Dat werkt denk ik ook wel jaquote:Op zondag 25 juni 2006 20:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien wel nadat ik die waterpijp van je uitgeprobeerd heb.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 20:24 schreef Makster het volgende:
[..]
En dat op zondagavond heh![]()
Respetc for pimp daddy Makster![]()
[..]
In die tabak zal ook wel nicotine zitten toch
En probeer anders voor de optimale fluim is een rolletje Rolo's en wat cola![]()
Als kind zijnde (vorige week dus
) heb ik daar een keer een fluim mee gebouwd en die van een viaduct op een auto geparkeerd. Damn dat gaf een vlek
2 Takt....h.mmmzzz ik denk, ik denk, ik denk, weetje doe maar nooit meer. Tenzij voor erbij ofzoquote:Op zondag 25 juni 2006 20:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
Hij is leuk.
Maar volgens mij kan je om optimaal te roken ook een tweetakt motor kopen en wat extra mengsmering toevoegen.
Anders ik welquote:
Daar twijfel ik niet aan. Wat dat betreft zitten we wel op een lijnquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:47 schreef Makster het volgende:![]()
Knip je er toch een gat in op de plaats waar je je stoma hebt hangen
quote:Op zondag 25 juni 2006 20:16 schreef Makster het volgende:
Stel je bent geheel onthouder en je prijs je zelf rijk dat je zeker 115 jaar gaat worden. Je stapt op je fiets en je wordt plat gereden door Lim 2 die een wheely bouwt en zijn voorvelg door je kop heen duwt![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 20:35 schreef Makster het volgende:
Daar twijfel ik niet aan. Wat dat betreft zitten we wel op een lijn
Goed plan!quote:En nu echt naar de buis
Hmm, was jij nu Braziliaans of Portugees vertaler, weet het ff niet meerquote:
Dank je.Alleen een beetje schade aan de achterkant van de motor.Nummerplaathouder en spatbord zijn er af gereden,maar zitten op het moment even profisories vast met ijzerdraad.Komende week,als het kan,wel even laten kijken of er niks aan de achterbrug en cardan mankeert,maar ben vandaag gewoon wezen rijden,en dat voelde gewoon goed aan.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik lees net dat je een ongelukje hebt gehad, goed dat je er niks aan hebt overgehouden
bij voorkeur Braziliaansquote:Op zondag 25 juni 2006 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, was jij nu Braziliaans of Portugees vertaler, weet het ff niet meer![]()
![]()
Maareeh, verders... kutn00bs.![]()
(behalve wat mooie acties
)
quote:
Met het EK in 2000 zat ik nog aan de buis gekluisterd. Ik had daarvoor moeilijke Portugezen, een oudere vrouw en een hoop vlooien getrotseerd om te kunnen kijken en dan liggen ze eruit door van Portugal te verliezen!quote:Op zondag 25 juni 2006 21:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zat toevallig aan je te denken toen ik zat te kijken.Vroeg me meteen af "wanneer zou Raus nu juichen".
Waar volg je datquote:Op zondag 25 juni 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Mischien dat het toch nog feest wordt
Hijo di Puta's die conjo bo momma Portugezenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
bij voorkeur Braziliaans![]()
ik moet ook nog even verder met de laatste loodjes
Anders is er ruzie in huize Rausdouwer vanavondquote:Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Met het EK in 2000 zat ik nog aan de buis gekluisterd. Ik had daarvoor moeilijke Portugezen, een oudere vrouw en een hoop vlooien getrotseerd om te kunnen kijken en dan liggen ze eruit door van Portugal te verliezen!Sindsdien heb ik het ECHT gehad met het Nederlandse elftal
, maar ik ben wel voor Nederland vanavond.
![]()
Ik zit af en toe inderdaad wel eens aan Raus te denken ja.Maar niet in de context zoals jij het hier naar mijn idee plaatst.Ik ken d'r verder ook niet.Heb wel alle respect dat ze blijft motorrijden.quote:
en voor die andere gore viesnek dat ie eruit wordt getrapt door Boelahquote:Op zondag 25 juni 2006 21:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Hijo di Puta's die conjo bo momma Portugezen![]()
![]()
Wel lekker voor de gore viesnek dat ie met 2 keer geel ervan af is gesjeft!
we hebben wel vaker ruzie over nutteloze dingen, maar niet over voetbalquote:Op zondag 25 juni 2006 21:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Anders is er ruzie in huize Rausdouwer vanavond.
Drank voetbal maakt meer kapot dan je lief is
Zou helemaal mooi zijn zeg,ruzie over dingen waar je niks aan kan veranderen.En voetbal is wat mij betreft dus inderdaad een nutteloos iets.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
we hebben wel vaker ruzie over nutteloze dingen, maar niet over voetbal![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:13 schreef Rib-i het volgende:
Jammer dat het bewolkt is en dat het nu pas is opgehouden met regenen![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
Wilde je nog een stukje gaan rijden dan?
Of juist niet,gaan ze met z'n alle op de snelweg lopen hossenquote:Op zondag 25 juni 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Daarom hoop ik dat nederland doorgaat, weer een vrij stuk snelweg iig
Gelukkig meestal Braziliaans Portugees en de Brazilianen hebben ook een hekel aan de Portugezen.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
Wet een kenker zeg !!!
TERING TERING TERING TERING TERING TERING TERING TERING ZZZZZZOOOOI
JE zou die lijertaal moeten vertalen voor je werkIk zou met 6 maanden ziekmelden
![]()
![]()
![]()
Wat een kutzooi zeg
Wel een gekke wedstrijd
En die Figo, die moet een nekschot krijgen
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef hicham het volgende:
Toffe wedstrijdSpektakel, rellen
Alleen jammer dat Nederland heeft verloren eH
En ik neem het Kuyt kwalijk dat ie dat doelpunt niet had gescoord maar er liever voor koos die keeper mank te trappen. Zijn de voetbalkenners het met mij eensVolgens mij had ie meerdere kansen helemaal verprutst
DAt rellen was wel kick ja. Alleen had die figo ZEKER een echte elleboog ter compensatie moeten krijgen, had die keeper zo hard neergehaald moeten worden dat zijn zak in zijn nek zat. Hadden ze die C. Ronaldo lens moeten trappen voor de rest van het toernooi en hadden ze die scheids moeten laten gangbangen door de reserfve bank van Togoquote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef hicham het volgende:
Toffe wedstrijdSpektakel, rellen
Alleen jammer dat Nederland heeft verloren eH
En ik neem het Kuyt kwalijk dat ie dat doelpunt niet had gescoord maar er liever voor koos die keeper mank te trappen. Zijn de voetbalkenners het met mij eensVolgens mij had ie meerdere kansen helemaal verprutst
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gelukkig meestal Braziliaans Portugees en de Brazilianen hebben ook een hekel aan de Portugezen.![]()
Nederland heeft het al lang niet meer van Portugal kunnen winnen, geloof ik, dus ik had eigenlijk niets anders verwacht. Maar ik kan het niet uitstaan dat ze er verd%^$*"@ niets van leren!!
![]()
Eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:09 schreef Makster het volgende:
Maar voor de rest wel een leuke wedstrijd ja![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef hicham het volgende:
Toen Heitinga het veld op mocht kon ik ook alleen maar aan Sjonnie Heitinga denken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |