quote:
15 euroquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan jij mij a.s zondag misschien uitleggen wat ik verkeerd doe met de koppeling ? als me dat lukt zal het waarschijnlijk ook een stuk rustiger gaan![]()
geldwolfquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
Mooie plaatjes, jammer dat je toch weer die brakke OP erin hebt gepast
[..]
15 euro![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef worldpimber het volgende:
Managers
Bijna net zo nutteloos vak als systeembeheerder![]()
Hoezoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Wow, een OP, een kloppend nummer, een TT die er uitziet
* Alexxxxx maakt een screenshot voor de archieven
Nee, voor de verandering niet eens nodigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoezoga je de TT nu editten dan?
Ok, gaan we a.s zondag gewoon ff spelenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan jij mij a.s zondag misschien uitleggen wat ik verkeerd doe met de koppeling ? als me dat lukt zal het waarschijnlijk ook een stuk rustiger gaan![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Werkloos of in Dordt wonen, is net als kiezen tussen een tumor in je linker- of je rechteroor![]()
Tering zeg, dat is gaafquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:42 schreef Roderick2085 het volgende:goeie middag
[..]
![]()
I feel alive
![]()
vanmorgen op de motor gestapt, ff naar lelygat rijden.... ff wachten (was te vroeg)...
en toen... uit een vliegtuig gesprongenmen, wat is dat vet
en toen weer terug op de motor, ben net een half uurtje thuis...
nu heb ik alleen wel een probleem.... en dat is dat ik bang ben dat zo'n dure hobby er niet inzit op het moment... moet echt ff prioriteiten gaan stellen.... hopelijk volgens jaar cursus doen![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:17 schreef Rausdouwer het volgende:
De discipline houdt hier denk ik op![]()
Nah, ik ga nog wel even door, maar ik heb echt geen zin meer.Ik denk wel aan een beloning in de zin van zondag rijden, dan heb ik het misschien nog op tijd af.
![]()
WTFquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:42 schreef Roderick2085 het volgende:goeie middag
[..]
![]()
I feel alive
![]()
vanmorgen op de motor gestapt, ff naar lelygat rijden.... ff wachten (was te vroeg)...
en toen... uit een vliegtuig gesprongenmen, wat is dat vet
en toen weer terug op de motor, ben net een half uurtje thuis...
nu heb ik alleen wel een probleem.... en dat is dat ik bang ben dat zo'n dure hobby er niet inzit op het moment... moet echt ff prioriteiten gaan stellen.... hopelijk volgens jaar cursus doen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:48 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding] Zet 'm op Raus [afbeelding]
[..]
WTFLijp
Vastgebonden met een instructeur ofzo? Lijkt me ook kenkervet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |