Hmm, was jij nu Braziliaans of Portugees vertaler, weet het ff niet meerquote:
Dank je.Alleen een beetje schade aan de achterkant van de motor.Nummerplaathouder en spatbord zijn er af gereden,maar zitten op het moment even profisories vast met ijzerdraad.Komende week,als het kan,wel even laten kijken of er niks aan de achterbrug en cardan mankeert,maar ben vandaag gewoon wezen rijden,en dat voelde gewoon goed aan.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik lees net dat je een ongelukje hebt gehad, goed dat je er niks aan hebt overgehouden
bij voorkeur Braziliaansquote:Op zondag 25 juni 2006 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, was jij nu Braziliaans of Portugees vertaler, weet het ff niet meer![]()
![]()
Maareeh, verders... kutn00bs.![]()
(behalve wat mooie acties
)
quote:
Met het EK in 2000 zat ik nog aan de buis gekluisterd. Ik had daarvoor moeilijke Portugezen, een oudere vrouw en een hoop vlooien getrotseerd om te kunnen kijken en dan liggen ze eruit door van Portugal te verliezen!quote:Op zondag 25 juni 2006 21:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zat toevallig aan je te denken toen ik zat te kijken.Vroeg me meteen af "wanneer zou Raus nu juichen".
Waar volg je datquote:Op zondag 25 juni 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Mischien dat het toch nog feest wordt
Hijo di Puta's die conjo bo momma Portugezenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
bij voorkeur Braziliaans![]()
ik moet ook nog even verder met de laatste loodjes
Anders is er ruzie in huize Rausdouwer vanavondquote:Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Met het EK in 2000 zat ik nog aan de buis gekluisterd. Ik had daarvoor moeilijke Portugezen, een oudere vrouw en een hoop vlooien getrotseerd om te kunnen kijken en dan liggen ze eruit door van Portugal te verliezen!Sindsdien heb ik het ECHT gehad met het Nederlandse elftal
, maar ik ben wel voor Nederland vanavond.
![]()
Ik zit af en toe inderdaad wel eens aan Raus te denken ja.Maar niet in de context zoals jij het hier naar mijn idee plaatst.Ik ken d'r verder ook niet.Heb wel alle respect dat ze blijft motorrijden.quote:
en voor die andere gore viesnek dat ie eruit wordt getrapt door Boelahquote:Op zondag 25 juni 2006 21:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Hijo di Puta's die conjo bo momma Portugezen![]()
![]()
Wel lekker voor de gore viesnek dat ie met 2 keer geel ervan af is gesjeft!
we hebben wel vaker ruzie over nutteloze dingen, maar niet over voetbalquote:Op zondag 25 juni 2006 21:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Anders is er ruzie in huize Rausdouwer vanavond.
Drank voetbal maakt meer kapot dan je lief is
Zou helemaal mooi zijn zeg,ruzie over dingen waar je niks aan kan veranderen.En voetbal is wat mij betreft dus inderdaad een nutteloos iets.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
we hebben wel vaker ruzie over nutteloze dingen, maar niet over voetbal![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:13 schreef Rib-i het volgende:
Jammer dat het bewolkt is en dat het nu pas is opgehouden met regenen![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
Wilde je nog een stukje gaan rijden dan?
Of juist niet,gaan ze met z'n alle op de snelweg lopen hossenquote:Op zondag 25 juni 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Daarom hoop ik dat nederland doorgaat, weer een vrij stuk snelweg iig
Gelukkig meestal Braziliaans Portugees en de Brazilianen hebben ook een hekel aan de Portugezen.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef Makster het volgende:
Wet een kenker zeg !!!
TERING TERING TERING TERING TERING TERING TERING TERING ZZZZZZOOOOI
JE zou die lijertaal moeten vertalen voor je werkIk zou met 6 maanden ziekmelden
![]()
![]()
![]()
Wat een kutzooi zeg
Wel een gekke wedstrijd
En die Figo, die moet een nekschot krijgen
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef hicham het volgende:
Toffe wedstrijdSpektakel, rellen
Alleen jammer dat Nederland heeft verloren eH
En ik neem het Kuyt kwalijk dat ie dat doelpunt niet had gescoord maar er liever voor koos die keeper mank te trappen. Zijn de voetbalkenners het met mij eensVolgens mij had ie meerdere kansen helemaal verprutst
DAt rellen was wel kick ja. Alleen had die figo ZEKER een echte elleboog ter compensatie moeten krijgen, had die keeper zo hard neergehaald moeten worden dat zijn zak in zijn nek zat. Hadden ze die C. Ronaldo lens moeten trappen voor de rest van het toernooi en hadden ze die scheids moeten laten gangbangen door de reserfve bank van Togoquote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef hicham het volgende:
Toffe wedstrijdSpektakel, rellen
Alleen jammer dat Nederland heeft verloren eH
En ik neem het Kuyt kwalijk dat ie dat doelpunt niet had gescoord maar er liever voor koos die keeper mank te trappen. Zijn de voetbalkenners het met mij eensVolgens mij had ie meerdere kansen helemaal verprutst
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gelukkig meestal Braziliaans Portugees en de Brazilianen hebben ook een hekel aan de Portugezen.![]()
Nederland heeft het al lang niet meer van Portugal kunnen winnen, geloof ik, dus ik had eigenlijk niets anders verwacht. Maar ik kan het niet uitstaan dat ze er verd%^$*"@ niets van leren!!
![]()
Eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:09 schreef Makster het volgende:
Maar voor de rest wel een leuke wedstrijd ja![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef hicham het volgende:
Toen Heitinga het veld op mocht kon ik ook alleen maar aan Sjonnie Heitinga denken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |