Dat nietquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat nietWas coffeeshop thee voor 5 euro per kopje, geen idee wat er in zat maar het werkte wel
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:29 schreef bwt het volgende:
oosten van het land heeft gelukkig niet al te veel last van de regen
volgens buienradar
o ja, ik moet meer smilies gebruiken, anders leest micham de post niet.quote:
Nieuwe hobby zoeken?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:01 schreef kratjuh het volgende:
Weer thuus ... En ik verveel me de t*ring ..
Placeboquote:Op zondag 25 juni 2006 15:26 schreef BazzieK het volgende:
Dat nietWas coffeeshop thee voor 5 euro per kopje, geen idee wat er in zat maar het werkte wel
Geen placeboquote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Placebo![]()
En dan nog 5 euro betalen ook.![]()
En smaakte het beter dan normale thee ~quote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen placeboEn ik was helemaal weg na 2 kopjes dus viel nou ook wel weer mee kwa prijs
Wietthee is voor homo'squote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen placeboEn ik was helemaal weg na 2 kopjes dus viel nou ook wel weer mee kwa prijs
En dan werd ik eerst smokey genoemd.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Wietthee is voor homo's
Pak gewoon je waterpijp en alles komt goed. Eventueel voor een volgende meet heb ik nog wel een ready to go minatuur uitvoering waterpijp. Maken we er een chill meet van![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En dan werd ik eerst smokey genoemd.![]()
Nooit achter je gezocht rooie.![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had wel interesse, maar ben bang dat ie niet genoeg gestreched is tussen de benen
Komt omdat je met een waterpijp aan de slag moet. Alles waar tabak in zit isquote:Op zondag 25 juni 2006 19:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vindt blowen niet echt geweldig en ze serveerden er geen drank
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had wel interesse, maar ben bang dat ie niet genoeg gestreched is tussen de benen
Arghhquote:Op zondag 25 juni 2006 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oquote:Op zondag 25 juni 2006 19:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt omdat je met een waterpijp aan de slag moet. Alles waar tabak in zit is
heb ik me laten vertellen![]()
[..]
![]()
Knip je er toch een gat in op de plaats waar je je stoma hebt hangen
Dat weet ik niet, zal het is aan mijn opa vragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |