Mario Kart ook los te koop?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:29 schreef Lukaso het volgende:
te koop als setje:
Nintendo DS
[DS]Advance wars
[DS]Mario kart
[DS]Super monkey ball
[DS]Tony hawk
te ruil/te koop:
[DS]Advance wars
[DS]Mario kart
[DS]Super monkey ball
[DS]Tony hawk
Welke tony hawk en wat moet ie kosten?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:29 schreef Lukaso het volgende:
[DS]Tony hawk
Hoeveel voor Advance Wars? Of ruilen tegen Pac-Pix?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:29 schreef Lukaso het volgende:
te ruil/te koop:
[DS]Advance wars
[DS]Mario kart
[DS]Super monkey ball
[DS]Tony hawk
Ik heb ook wel interesse in Advance Wars, mits een leuk prijsjequote:
10 euro?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:57 schreef muhammad_ali het volgende:
Heeft iemand iets leuks te ruil tegen mijn DS Metriod ??
maar nu even niet....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:22 schreef outcast_within het volgende:
geld is het meest geaccepteerde ruil middel
Games & Consolesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:09 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat kun je nu precies met dat stickie?
outcast, mail me of zet je probleem eens duidelijk neer in Feedback. Ik snap je topicreport niet helemaal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:10 schreef outcast_within het volgende:
Wat vraag je voor Brain Age?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:08 schreef Wessiej het volgende:
Iemand Brain Age of Kirby Canvas Curse kopen?
Niemandquote:Op maandag 26 juni 2006 22:57 schreef Strolie75 het volgende:
TK/TR: Japanse versie van Nintendogs (Chihuha editie)
Need for speed underground 2, Star wars 3, Sims 2??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:57 schreef muhammad_ali het volgende:
Heeft iemand iets leuks te ruil tegen mijn DS Metriod ??
Hey hoe zit het met Osu! Takea! Ouendan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:28 schreef Wessiej het volgende:
Maar natuurlijk.
Wat is je vraagprijs?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:29 schreef p_iglet het volgende:
Nog steeds te koop/ruil.
Super mario 64DS
khabbazy [at] gmail [punt] comquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:10 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb hem binnen gekregen, zodra jij het geld stort (weet je het rekeningnummer nog?) dan stuur ik hem op.
Ik stuur je nog een mail met alles erin.
//Wat is je gmail ook alweer?
Pff uhm ff denkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:25 schreef biobak het volgende:
[..]
super mario 64DS
Wat is je vraagprijs?
Lijkt me een mooie prijs. Kun je me mailen op kansloos{at}gmail.com? Dan spreken we even de verzending en de betaling af. Want ik wil het spel graag voor eind volgende week hebben als dat kanquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:56 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Pff uhm ff denken
20 euro excl verzendkosten?
30 euro vind ik persoonlijk veels te hoog. Hij is 2de hands dus maximaal 20 euroquote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:43 schreef Strolie75 het volgende:
Nu ook Metroid Prime: Hunters in de aanbieding, not my type of game.
30 euro exclusief verzenden. Voor 40 euro krijg je er Nintendogs bij
12 incl Nintendogs?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:43 schreef Strolie75 het volgende:
Welke spellen zoek je?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:25 schreef Elvenfire het volgende:
Tetris DS en Lost Magic te ruil.
Iemand? ^-^
Hoeveel wil je hebben voor tetris? 15 incl?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:25 schreef Elvenfire het volgende:
Iemand? ^-^
Tetris tegen Pac-Pix?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:25 schreef Elvenfire het volgende:
Iemand? ^-^
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:50 schreef Elvenfire het volgende:
@ Rejected : Beetje te weinig.
@ Ori: Heb ik al. =o
Het is trouwens US versie, in complete staat. (Tetris dan)
Lost Magic is Pal versie en eveneens in complete en perfecte staat.
Ik ruil liever.
(Om alvast met je richtlijnen te beginnen, Outcast Within)
Ja je rekent gewoon inc verzenden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje onzin wel,want de meeste mensen kopen de spellen, voor de standaard prijzen.
En kijken niet op een website, wat de goedkoopste zaak van Nederland is
En dan moet je bij die zaken ook porto kosten betalen,die je dus bij de prijs op moet tellen weer.
Mja met dat inclusief verzenden, los je het wel op ook weerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja je rekent gewoon inc verzenden.
En het is als leidraad voor als je geen richtrpijs weet.
Alles beter dan doe maar wat toch
Ik bied 25 eur. incl. verzenden voor Metroid Prime Hunters .quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:43 schreef Strolie75 het volgende:
15 euro incl?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:31 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb een Nintendo DS Wi-Fi stick te koop!
20 incl?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:50 schreef Elvenfire het volgende:
@ Rejected : Beetje te weinig.
@ Ori: Heb ik al. =o
Het is trouwens US versie, in complete staat. (Tetris dan)
Lost Magic is Pal versie en eveneens in complete en perfecte staat.
Ik ruil liever.
(Om alvast met je richtlijnen te beginnen, Outcast Within)
25 euro exclusief verzenden en we hebben een deal.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:53 schreef JK het volgende:
Ik bied 25 eur. incl. verzenden voor Metroid Prime Hunters .
Hij is nieuw 35,99 bij Zuiderpark Computers (en dan heb ik nog een VIP code ook!).
Nintendogs mag je houden, heb ik hier al liggen en geen zin om Japans te leren
Ik wil niet ruilen, want ik heb op dit moment nix te ruil.. heb alleen maar toffe games
25 excl en incl is toch hetzelfde aangezien je gratis kan versturenquote:Op maandag 3 juli 2006 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
25 euro exclusief verzenden en we hebben een deal.
Zie pagina 1 welke games ik hebquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:25 schreef Elvenfire het volgende:
Iemand? ^-^
oeh tetris DSquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:25 schreef Elvenfire het volgende:
Iemand? ^-^
quote:mario kart ds (bundle versie, verder hetzelfde)
castlevania dawn of sorrow
advance wars ds
Done.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
Mensen die interesse hebben kunnen mailen naar strolie at hotmail punt com
hmm lama, dan koop ik wel in de winkel een wifi netwerk maak ding, maar dan niet die ene van nintendoquote:
ik zou graag tetris willen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:25 schreef Elvenfire het volgende:
Iemand? ^-^
Is hij nog in goede staat en compleet? En is het EUR/US/JAP versie?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:17 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb Metroid Prime Hunter voor jullie. 15 euro mag ie weg...
quote:Zijn trouwens wel mooie richtlijnen.Te Koop? Te ruil? Allebei? Te Koop? = Richtprijs =dus niet: "doe maar een bod" Te ruil? = Welke spellen zoek je? En welke versie is het? Jappan, amerika, etc. etc.
Doe mij maar Rayman 2.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:20 schreef killermj het volgende:
Nintendo DS spellen (alles compleet en goeie staat, mits anders aangegeven):
Rayman 2
Metroid Prime: First Hunter Demo
The Urbz: Sims In The City
Age Of Empire DS
Castlevania: dawn of sorrow
bodquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:20 schreef killermj het volgende:
Rayman 2
Age Of Empire DS
22.50 incl voor Age of Empire?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:20 schreef killermj het volgende:
Rayman 2
Age Of Empire DS
wat wil je voor deze spellen hebben??? Ruil heb ik helaas nog niet...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:59 schreef RacerDKB het volgende:
TK/TR
Nintendogs Labrador and friends
Pacman World 3
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
TR:
Castlevania:DoS
Bubble & Bobble: Revolution
Nintendogs: Teckel
Mario 64 DS
Gezocht:
Tetris DS
New super Mario Bros.
GTA: San andreas voor de xbox.
evt andere DS/ of xbox360 spellen.
zou je niet willen ruilen voor de sims 2? helemaal nieuwquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:16 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Te ruil: Yoshi Touch&Go
Als iemand Tetris DS kwijt wil en heil in deze ruil zit, laat het dan even weten...
dat sims in the city is dat een beetje leuk? en is dat een ds spel of advance?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:20 schreef killermj het volgende:
Rayman 2
Age Of Empire DS
Is mario 64 zonder de thumbstrap echt lastig te spelen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:16 schreef hitch-hiker het volgende:
Te ruil
Metroid prime hunters nieuwstaat
Ridge racer Nieuwstaat
Mario 64 nieuwstaat
AC heb ik al en prime hunters is al weg sinds vanmiddagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Is mario 64 zonder de thumbstrap echt lastig te spelen?
Ik heb Animal Crossing : Wild world te ruil
Eventueel interesse in metroid prime hunters, maar ik moet me ff inlezen denk ik
Owjah, AC:WW is ook nieuwstaat, gok dat ik em 5 keer in de DS heb gestopt...
Ik heb dat spel al een tijdje en ik heb die hele thumbstrab nog nooit gebruikt. Is prima te doen zonder.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Met thumbstrap vond ik de besturing ook gewoon kut. Het probleem is dat je geen feedback krijgt net als bij een echte joystick. Je voelt niet waar je duim is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb Animal Crossing : Wild world te ruil
Eventueel interesse in metroid prime hunters, maar ik moet me ff inlezen denk ik
Owjah, AC:WW is ook nieuwstaat, gok dat ik em 5 keer in de DS heb gestopt...
Ik aquote:Op zondag 16 juli 2006 18:18 schreef nogal het volgende:
Iemand trauma center ruilen voor een ander spel in dezelfde prijs klasse? heb dit
spel vorige week gekocht maar is toch niet echt mijn ding. Heeft mij 40 euro gekostLaat
maar weten![]()
10 tje incl verzenden?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:48 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. hoeveel vraag je ervoor?
Dealquote:
Eigenlijk zouden we een centrale "GBA voor DS-ers" topic moeten hebbenquote:
Is dit een DS spel?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef Cheekbone het volgende:
Te ruil/koop: Rub Rabbits (EUR 21,56)
The Rub Rabbits.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dit een DS spel?Zie hem niet in de lijst van www.ds-gamers.nl
![]()
Sorry ik heb niet zoveel intresse in dit spel, het ligt me denk ik niet zoquote:Op zondag 16 juli 2006 21:40 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik a
zal het je morgen laten weten.
Ik heb AC:WW te ruil
Ik heb NBA live 2003 voor de gamecube, denk niet dat je interesse hebt?quote:Op maandag 17 juli 2006 07:44 schreef killermj het volgende:
Rayman 2
Age Of Empire DS
Te ruil voor mijn wishlist of voor PSP games![]()
Man zet hem op marktplaats en anders op http://www.ds-gamer.nl/forum/quote:Op maandag 17 juli 2006 11:23 schreef ASSpirine het volgende:
Echt niemand die Animal Crossing wil hebben
Te ruil voor geld?quote:Op maandag 17 juli 2006 07:44 schreef killermj het volgende:
Te ruil voor mijn wishlist of voor PSP games![]()
Mja dat 21 euro veranderd de zaak welquote:Op maandag 17 juli 2006 14:06 schreef Maraca het volgende:
't gaat om het idee![]()
en omdat hij op cd-wow nieuw 21 euro is
Sorry.. verkeerde userquote:Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik koop geen cheap DS spellen die zuigen toch
Ruilen tegen de sims2?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:23 schreef ASSpirine het volgende:
Wat is je email of msn?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:41 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil hem wel ruilen. Ik heb Wario Ware touched voor je inc de boekjes. Wel een gebruikte vip code.
Wil je er ook geld voor hebben misschien?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:23 schreef ASSpirine het volgende:
Ontvangenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:42 schreef Centurion_NL het volgende:
Heb ik nog wel liggen, ruby geloof ik. Alleen de cassette, en dat stickertje is er volgens mij af. Doet het nog wel prima echter.
Ik ben vanavond wel op msn. Moet nu nog even werkenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:57 schreef nogal het volgende:
[..]
Wat is je email of msn?
edit: Ik heb je toegevoegd op msn op het adres uit je profiel, als je morgen niet online bent
stuur ik je wel een email
Dan bied ik 22,50, als we een hele snelle afhandeling hebben (op donderdag de 20ste binnen)quote:Op maandag 17 juli 2006 11:23 schreef ASSpirine het volgende:
Bubbeltjesenvelopquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:06 schreef outcast_within het volgende:
Hoe versturen jullie die spelletjes eigenlijk?
ze gaan best moeilijk door de brievenbus
Ok, maar dat is een beetje te veel gedoe als je niet dicht bij elkaar woont. Vooral als je helemaal i n het zuiden woont en wilt ruilen met iemand in het noorden van NL.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:30 schreef Maraca het volgende:
't is hetzelfde met geld.. ik heb zelf het geluk gehad dat het altijd goed is gegaan en dat ik daadwerkelijk het product kreeg, maar goed. Dat is het risico met versturen, anders moet je op een punt afspreken.
Omdat hij niks van zich laat weten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:25 schreef killermj het volgende:
Opgelicht door hem ? why... ? Heb goeie deals met hem gehad...
[TK/TR] Shitload PC classics,GBA+games,GB player,R&B cdsquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:25 schreef killermj het volgende:
Opgelicht door hem ? why... ? Heb goeie deals met hem gehad...
Kan je jouw bedrag niet gewoon storneren?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:05 schreef Rejected het volgende:
[..]
[TK/TR] Shitload PC classics,GBA+games,GB player,R&B cds
Heb jij dan gegevens van hem? Behalve zijn bankrekening?
Welke versie? (JAP/EU/US?)quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:54 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb geen DS voor je, maar wel nintendogs labrador. Als je interesse hebt..
Mail me even je vraag prijs aub.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:54 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb geen DS voor je, maar wel nintendogs labrador. Als je interesse hebt..
Is hij niet gewoon op vakantie ofzo? Ik heb namelijk ook een goede deal zonder problemen met hem gehad...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:20 schreef Rejected het volgende:
Ik ben opgelicht door pspmaniak20 euro
Ik heb voorrang neem ik aan he.. beetje mijn reply stelen foeiquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:45 schreef Cheiron het volgende:
Ik zat te denken aan 25 euro inc verzenden.
DS is ook geregeldquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef pmensink het volgende:
Doe mij hem dan maar.. dan moet ik gewoon een DS zien te krijgen
Heb je nog even gemailt.. ben namelijk erg nieuwsgierig wat je met die vip code kanquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:10 schreef Cheiron het volgende:
Lol, dat doe je snel allemaal. Zie je mail voor de afronding. Ik doe hem morgen op de bus
In de winkel bijna niet te krijgen... net 2 winkels afgeweest, hadden alleen big brain academy. Straks even de stad in, kijken wat ze daar hebben.. of misschien eerst even bellen.... want het is gewoon smerig weer om te fietsen (en de auto met airco parkeren in de stad kost ook niet nixquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef Maraca het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar Brain Training![]()
net via www.cd-wow.nl besteld voor 24 euro incl gratis verzending.. duurt wel een week, maar tochquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:08 schreef JK het volgende:
[..]
In de winkel bijna niet te krijgen... net 2 winkels afgeweest, hadden alleen big brain academy. Straks even de stad in, kijken wat ze daar hebben.. of misschien eerst even bellen.... want het is gewoon smerig weer om te fietsen (en de auto met airco parkeren in de stad kost ook niet nix)
Ik had de laatste 2 stuk's van heel amersfoortquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:08 schreef JK het volgende:
[..]
In de winkel bijna niet te krijgen... net 2 winkels afgeweest, hadden alleen big brain academy. Straks even de stad in, kijken wat ze daar hebben.. of misschien eerst even bellen.... want het is gewoon smerig weer om te fietsen (en de auto met airco parkeren in de stad kost ook niet nix)
Mispoes. Heb er net eentje gekocht bij de Dixons en daar lagen er in totaal 2.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:20 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ik had de laatste 2 stuk's van heel amersfoortHad net geluk!
Dat hoort in het gewone DS-topic, waar ik al eerdere dit posttequote:Op donderdag 20 juli 2006 19:29 schreef pmensink het volgende:
wat is het verschil tussen die brain acedemy en brain train?
Dan is Mario ook een zeikspel, elke keer het einde van het level halen en starcoins zoeken. Zelfde opdrachten!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat braintraining is een zeikspel zeg,iedere keer dezelfde opdrachten
ja!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:06 schreef pmensink het volgende:
Heeft iemand al brain academy???
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:06 schreef pmensink het volgende:
Heeft iemand al brain academy???
jij wel te koop??quote:
Nee, ik ben niet te koop.. en mijn spel ook niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:05 schreef pmensink het volgende:
[..]
jij wel te koop??
Zoek nog een leukere game voor mezelf.. ben ook nog op zoek naar super maio bros
So... anyone ?![]()
Hehequote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet te koop.. en mijn spel ook niet.Had je vraag verkeerd begrepen
Animal Crossing?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:28 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Iemand interesse in Yoshi Touch&Go? In nieuwstaat (wel gebruikte VIP-code). Ruilen tegen recente titel is welkom (nee, geen Sims2). Liefst Tetris DS. Iemand?
Zoals ik in mijn post al had, mijn dochter zou die graag willen ruilen tegen Sims 2?quote:Op zondag 23 juli 2006 17:02 schreef suzanne85 het volgende:
Ik heb princess peace te ruil tegen een ander leuk bod..
Heb je een email in je profiel ik heb wel intressequote:Op zondag 23 juli 2006 17:02 schreef suzanne85 het volgende:
Animal Crossing?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:51 schreef pmensink het volgende:
New Super Mario DS Nieuw in Seal.. Waarschijnlijk omdat ik hem nu 2 keer heb straksDus iemand al bieden?
Het is nog niet zeker.. wanneer het zo ver is laat ik het wetenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:06 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Animal Crossing?
Of hoeveel vraag je ervoor?
je kan me mailen op paul[at]mystery-land.netquote:Op zondag 23 juli 2006 20:28 schreef suzanne85 het volgende:
Het is een ongebruikte VIP code.
En ik weet zo snel niet welk spel je er voor wil geven? Sims2 is iig niet echt iets voor mij...
Ben toen bij hem langsgeweest in Zaandam (woon daar zelf ook)quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:05 schreef Rejected het volgende:
[..]
[TK/TR] Shitload PC classics,GBA+games,GB player,R&B cds
Heb jij dan gegevens van hem? Behalve zijn bankrekening?
Al je prijzen zijn nog hoger dan de winkel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Te koop :
Madagascar 30
animaniacs 15
Ruilen tegen iets wat hier onderstaat ??quote:Op zondag 23 juli 2006 17:02 schreef suzanne85 het volgende:
staat niets bij en je geeft je zwakte bod al aan.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:47 schreef killermj het volgende:
Staat hier dan wat bij ?
http://users.dfu-clan.net/emjeej/aangeboden_software.txt
Ga niet zoeken.. de prijzen zijn gewoon te hoog...
Denk dat ik wel wil ruilen tegen brain age.. alleen heb ik hem hier nog niet liggen.. (hij is onderweg)quote:Op maandag 24 juli 2006 14:12 schreef Sannelie het volgende:
Ik heb een gloednieuwe Animal Crossing (Voor de Ds) te koop..
Nog geen week oud en maar 4 keer mee gespeeld ofzo..
Ik zou ook willen ruilen maar vind weinig spelletjes leuk.. Ik zou wel Mario Kart willen of Brain age van dr kawashima, super prinses peach ofzo of iets van yoshi...
Laat maar weten als je interesse hebt!
Ik heb hem (nog) niet.. maar Sannelie wil graag van de game afquote:Op maandag 24 juli 2006 17:46 schreef suzanne85 het volgende:
Ik wil mijn princes peace dan wel ruilen tegen Animal Corssing... Sanelle
Fantastisch, aangezien ik nog 1 weekje vakantiewerk moet doen, dan heb ik tijd om dat te regelenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:42 schreef pmensink het volgende:
Heb een extra Brainage aan de haak weten te slaan.. Iemand die een goed bod voor over heeft? Liefst geld uiteraard...Maar die Animal crossing lijkt me ook wel geinie voor mijn meisjeHij moet nog wel hier komen.. dus we kunnen niet nu al handelen zeg maar.. maar wel binnen een week
Sjou got mailquote:Op maandag 24 juli 2006 17:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Fantastisch, aangezien ik nog 1 weekje vakantiewerk moet doen, dan heb ik tijd om dat te regelen
Alvast ff mail uitwisselen?
Azzpirine at hotmail punt com
Ok, ik kan er ff niet aan uit of er mogelijk ene deal is of niet. Laat maar weten
Misschien binnenkort, bijna uitgespeeldquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:40 schreef Sheep666 het volgende:
iemand het spel New Super Mario DS te koop zomaar toevallig ofzo?
Zie links moet ik door gaan of geloof je het welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
update lijstje
Te koop :
Madagascar 25
http://www.4allgamers.nl/N_frame.html?http://www.4allgamers.nl/N_art_777.html
robots 25
http://www.nedgame.com/html/shared/frameset-detail.php?productid=3348542195745&sysidswitch=94&bak=3&search=robots
animaniacs 15
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=770452&navid=4
king kong 15
http://www.4allgamers.nl/N_frame.html?http://www.4allgamers.nl/N_art_1609.html
goldeneye rogue agent 20
nfs underground 2 20
another code 25
bubble and bobble revolutions 25 Verkocht
Al verkochtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:15 schreef Sannelie het volgende:
Ik verkoop mijn nieuwe animal crossing incl boekjes, hoesje en ongebruikte vipcode voor 30 euro incl verzendkosten.
Vragen of geïnteresseerd? san_ne_ hot mail
als je een beetje opschiet welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:47 schreef juss het volgende:
[..]
Misschien binnenkort, bijna uitgespeeld. Maar daar heb je op 't moment niet veel aan denk ik..
GAM =quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:31 schreef oor het volgende:
en een soort van burn out? is dat leuk?
Als ik mijn phoenix wright weer terug krijg. ruilen tegen jouw trauma?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:52 schreef HAL9000S het volgende:
Niemand zijn Brain Training tegen mijn Trauma Center?
offtopic: Als mede legowelt aanbidder, hoe bevalt de DS eigenlijk?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:30 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben helaas al in het bezit van P.W., leuke game trouwens.
Ja zeker goed.... helemaal nou ik sinds kort electroplankton hebquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:32 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
offtopic: Als mede legowelt aanbidder, hoe bevalt de DS eigenlijk?
cool, dus electroplankton ook maar erbij kopen zometeen. Welke rating zou je het spel geven?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja zeker goed.... helemaal nou ik sinds kort electroplankton hebHad m'n DS alleen voor die game gekocht in eerste instantie, maar andere games bevallen ook prima.
Ahh ik snap het idee. ff kijken of ik hem ergens goedkoop op de kop kan tikkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:01 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind het juist een supergame... kan me echt uren vermaken met het maken van muziek... het moet je wel liggen maar ik ben ook gek van dit soort audio/visuele gimmicks zoals ook REZ bijvoorbeeld.
Als je je er in verdiept kun je dmv vage structuren echt mooie ambient of dikke chiptune beats maken... het hele interactieve is ook gewoon leuk, je hebt 10 verschillende manieren om muziek te maken. Je kunt bijvoorbeeld ook sampelen a la fruity loops met 4 strings. Als dit soort dingen je liggen dan zul je EP echt wel waarderen.
Ik ga geen ratings geven maar deze game was voor mij persoonlijk de reden om een DS te halen en het spel is nog leuker dan ik had verwacht.
Ik heb hem...quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:14 schreef Gajescheren het volgende:
Ik zoek de metroid prime hunter demo.Ik heb centen te ruil.
ik wil hem ook hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:40 schreef Sheep666 het volgende:
iemand het spel New Super Mario DS te koop zomaar toevallig ofzo?
super mario 64ds en tony hawk heb ik hier liggen. Je hebt mailquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:35 schreef witte_fantasie het volgende:
Ben op zoek naar de volgende games waar ik voor wil betalen (heb nog niks om te ruilen)...
Super Mario 64DS
Tetris DS
Lost Magic
Texas Hold Them
Tony Hawks American Sk8land
Als je hier iets van hebt en aan me wilt verkopen meel me dan op moredragons |at| hotmail |dot| com.![]()
Bij deze bied ik je gta advance aan met hoesje en boekje er nog bijquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:32 schreef oor het volgende:
kunnen jullie een lijstje maken met de goedkoopste spelletjes die jullie aanbieden... en ook het genre erbij zetten wat het spelletje is. ik zoek een beetje een race spelletje.
maar is er iemand die gta voor de nintendo ds aanbied? of een gta die het doet op de ds?
advance games kan je er toch ook op spelen?
10 euro incl?quote:Op zondag 30 juli 2006 10:38 schreef Snever het volgende:
Ik heb the sims2 te koop
Mail me at kevinkleijn@hotmail.com
Ik heb gereplied...quote:Op zondag 30 juli 2006 10:24 schreef Snever het volgende:
[..]
super mario 64ds en tony hawk heb ik hier liggen. Je hebt mail
Hij staat nog in Postvak Uitquote:Op zondag 30 juli 2006 12:20 schreef Snever het volgende:
[..]
Nog niks gehad
kevinkleijn@Hotmail.com he
okiquote:Op zondag 30 juli 2006 12:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij staat nog in Postvak UitProbeer het even anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |