wat wil je voor deze spellen hebben??? Ruil heb ik helaas nog niet...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:59 schreef RacerDKB het volgende:
TK/TR
Nintendogs Labrador and friends
Pacman World 3
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
TR:
Castlevania:DoS
Bubble & Bobble: Revolution
Nintendogs: Teckel
Mario 64 DS
Gezocht:
Tetris DS
New super Mario Bros.
GTA: San andreas voor de xbox.
evt andere DS/ of xbox360 spellen.
zou je niet willen ruilen voor de sims 2? helemaal nieuwquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:16 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Te ruil: Yoshi Touch&Go
Als iemand Tetris DS kwijt wil en heil in deze ruil zit, laat het dan even weten...
dat sims in the city is dat een beetje leuk? en is dat een ds spel of advance?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:20 schreef killermj het volgende:
Nintendo DS spellen (alles compleet en goeie staat, mits anders aangegeven):
Rayman 2
Metroid Prime: First Hunter Demo
The Urbz: Sims In The City
Age Of Empire DS
Castlevania: dawn of sorrow
Is mario 64 zonder de thumbstrap echt lastig te spelen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:16 schreef hitch-hiker het volgende:
Te ruil
Metroid prime hunters nieuwstaat
Ridge racer Nieuwstaat
Mario 64 nieuwstaat
AC heb ik al en prime hunters is al weg sinds vanmiddagquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Is mario 64 zonder de thumbstrap echt lastig te spelen?
Ik heb Animal Crossing : Wild world te ruil
Eventueel interesse in metroid prime hunters, maar ik moet me ff inlezen denk ik
Owjah, AC:WW is ook nieuwstaat, gok dat ik em 5 keer in de DS heb gestopt...
Ik heb dat spel al een tijdje en ik heb die hele thumbstrab nog nooit gebruikt. Is prima te doen zonder.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Met thumbstrap vond ik de besturing ook gewoon kut. Het probleem is dat je geen feedback krijgt net als bij een echte joystick. Je voelt niet waar je duim is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb Animal Crossing : Wild world te ruil
Eventueel interesse in metroid prime hunters, maar ik moet me ff inlezen denk ik
Owjah, AC:WW is ook nieuwstaat, gok dat ik em 5 keer in de DS heb gestopt...
Ik aquote:Op zondag 16 juli 2006 18:18 schreef nogal het volgende:
Iemand trauma center ruilen voor een ander spel in dezelfde prijs klasse? heb dit
spel vorige week gekocht maar is toch niet echt mijn ding. Heeft mij 40 euro gekostLaat
maar weten![]()
10 tje incl verzenden?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:48 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. hoeveel vraag je ervoor?
Dealquote:
Eigenlijk zouden we een centrale "GBA voor DS-ers" topic moeten hebbenquote:
Is dit een DS spel?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:04 schreef Cheekbone het volgende:
Te ruil/koop: Rub Rabbits (EUR 21,56)
The Rub Rabbits.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dit een DS spel?Zie hem niet in de lijst van www.ds-gamers.nl
![]()
Sorry ik heb niet zoveel intresse in dit spel, het ligt me denk ik niet zoquote:Op zondag 16 juli 2006 21:40 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik a
zal het je morgen laten weten.
Ik heb AC:WW te ruil
Ik heb NBA live 2003 voor de gamecube, denk niet dat je interesse hebt?quote:Op maandag 17 juli 2006 07:44 schreef killermj het volgende:
Nintendo DS spellen (alles compleet en goeie staat, mits anders aangegeven):
Rayman 2
Metroid Prime: First Hunter Demo
The Urbz: Sims In The City
Age Of Empire DS
Te ruil voor mijn wishlist of voor PSP games![]()
Man zet hem op marktplaats en anders op http://www.ds-gamer.nl/forum/quote:Op maandag 17 juli 2006 11:23 schreef ASSpirine het volgende:
Echt niemand die Animal Crossing wil hebben
Te ruil voor geld?quote:Op maandag 17 juli 2006 07:44 schreef killermj het volgende:
Te ruil voor mijn wishlist of voor PSP games![]()
Mja dat 21 euro veranderd de zaak welquote:Op maandag 17 juli 2006 14:06 schreef Maraca het volgende:
't gaat om het idee![]()
en omdat hij op cd-wow nieuw 21 euro is
Sorry.. verkeerde userquote:Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik koop geen cheap DS spellen die zuigen toch
Ruilen tegen de sims2?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:23 schreef ASSpirine het volgende:
Wat is je email of msn?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:41 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil hem wel ruilen. Ik heb Wario Ware touched voor je inc de boekjes. Wel een gebruikte vip code.
Wil je er ook geld voor hebben misschien?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:23 schreef ASSpirine het volgende:
Ontvangenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:42 schreef Centurion_NL het volgende:
Heb ik nog wel liggen, ruby geloof ik. Alleen de cassette, en dat stickertje is er volgens mij af. Doet het nog wel prima echter.
Ik ben vanavond wel op msn. Moet nu nog even werkenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:57 schreef nogal het volgende:
[..]
Wat is je email of msn?
edit: Ik heb je toegevoegd op msn op het adres uit je profiel, als je morgen niet online bent
stuur ik je wel een email
Dan bied ik 22,50, als we een hele snelle afhandeling hebben (op donderdag de 20ste binnen)quote:Op maandag 17 juli 2006 11:23 schreef ASSpirine het volgende:
Bubbeltjesenvelopquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:06 schreef outcast_within het volgende:
Hoe versturen jullie die spelletjes eigenlijk?
ze gaan best moeilijk door de brievenbus
Ok, maar dat is een beetje te veel gedoe als je niet dicht bij elkaar woont. Vooral als je helemaal i n het zuiden woont en wilt ruilen met iemand in het noorden van NL.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:30 schreef Maraca het volgende:
't is hetzelfde met geld.. ik heb zelf het geluk gehad dat het altijd goed is gegaan en dat ik daadwerkelijk het product kreeg, maar goed. Dat is het risico met versturen, anders moet je op een punt afspreken.
Omdat hij niks van zich laat weten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:25 schreef killermj het volgende:
Opgelicht door hem ? why... ? Heb goeie deals met hem gehad...
[TK/TR] Shitload PC classics,GBA+games,GB player,R&B cdsquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:25 schreef killermj het volgende:
Opgelicht door hem ? why... ? Heb goeie deals met hem gehad...
Kan je jouw bedrag niet gewoon storneren?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:05 schreef Rejected het volgende:
[..]
[TK/TR] Shitload PC classics,GBA+games,GB player,R&B cds
Heb jij dan gegevens van hem? Behalve zijn bankrekening?
Welke versie? (JAP/EU/US?)quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:54 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb geen DS voor je, maar wel nintendogs labrador. Als je interesse hebt..
Mail me even je vraag prijs aub.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:54 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb geen DS voor je, maar wel nintendogs labrador. Als je interesse hebt..
Is hij niet gewoon op vakantie ofzo? Ik heb namelijk ook een goede deal zonder problemen met hem gehad...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:20 schreef Rejected het volgende:
Ik ben opgelicht door pspmaniak20 euro
Ik heb voorrang neem ik aan he.. beetje mijn reply stelen foeiquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:45 schreef Cheiron het volgende:
Ik zat te denken aan 25 euro inc verzenden.
DS is ook geregeldquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef pmensink het volgende:
Doe mij hem dan maar.. dan moet ik gewoon een DS zien te krijgen
Heb je nog even gemailt.. ben namelijk erg nieuwsgierig wat je met die vip code kanquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:10 schreef Cheiron het volgende:
Lol, dat doe je snel allemaal. Zie je mail voor de afronding. Ik doe hem morgen op de bus
In de winkel bijna niet te krijgen... net 2 winkels afgeweest, hadden alleen big brain academy. Straks even de stad in, kijken wat ze daar hebben.. of misschien eerst even bellen.... want het is gewoon smerig weer om te fietsen (en de auto met airco parkeren in de stad kost ook niet nixquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef Maraca het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar Brain Training![]()
net via www.cd-wow.nl besteld voor 24 euro incl gratis verzending.. duurt wel een week, maar tochquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:08 schreef JK het volgende:
[..]
In de winkel bijna niet te krijgen... net 2 winkels afgeweest, hadden alleen big brain academy. Straks even de stad in, kijken wat ze daar hebben.. of misschien eerst even bellen.... want het is gewoon smerig weer om te fietsen (en de auto met airco parkeren in de stad kost ook niet nix)
Ik had de laatste 2 stuk's van heel amersfoortquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:08 schreef JK het volgende:
[..]
In de winkel bijna niet te krijgen... net 2 winkels afgeweest, hadden alleen big brain academy. Straks even de stad in, kijken wat ze daar hebben.. of misschien eerst even bellen.... want het is gewoon smerig weer om te fietsen (en de auto met airco parkeren in de stad kost ook niet nix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |