Welke versie? (JAP/EU/US?)quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:54 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb geen DS voor je, maar wel nintendogs labrador. Als je interesse hebt..
Mail me even je vraag prijs aub.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:54 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb geen DS voor je, maar wel nintendogs labrador. Als je interesse hebt..
Is hij niet gewoon op vakantie ofzo? Ik heb namelijk ook een goede deal zonder problemen met hem gehad...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:20 schreef Rejected het volgende:
Ik ben opgelicht door pspmaniak20 euro
Ik heb voorrang neem ik aan he.. beetje mijn reply stelen foeiquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:45 schreef Cheiron het volgende:
Ik zat te denken aan 25 euro inc verzenden.
DS is ook geregeldquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef pmensink het volgende:
Doe mij hem dan maar.. dan moet ik gewoon een DS zien te krijgen
Heb je nog even gemailt.. ben namelijk erg nieuwsgierig wat je met die vip code kanquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:10 schreef Cheiron het volgende:
Lol, dat doe je snel allemaal. Zie je mail voor de afronding. Ik doe hem morgen op de bus
In de winkel bijna niet te krijgen... net 2 winkels afgeweest, hadden alleen big brain academy. Straks even de stad in, kijken wat ze daar hebben.. of misschien eerst even bellen.... want het is gewoon smerig weer om te fietsen (en de auto met airco parkeren in de stad kost ook niet nixquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef Maraca het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar Brain Training![]()
net via www.cd-wow.nl besteld voor 24 euro incl gratis verzending.. duurt wel een week, maar tochquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:08 schreef JK het volgende:
[..]
In de winkel bijna niet te krijgen... net 2 winkels afgeweest, hadden alleen big brain academy. Straks even de stad in, kijken wat ze daar hebben.. of misschien eerst even bellen.... want het is gewoon smerig weer om te fietsen (en de auto met airco parkeren in de stad kost ook niet nix)
Ik had de laatste 2 stuk's van heel amersfoortquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:08 schreef JK het volgende:
[..]
In de winkel bijna niet te krijgen... net 2 winkels afgeweest, hadden alleen big brain academy. Straks even de stad in, kijken wat ze daar hebben.. of misschien eerst even bellen.... want het is gewoon smerig weer om te fietsen (en de auto met airco parkeren in de stad kost ook niet nix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |