Zoals ik in mijn post al had, mijn dochter zou die graag willen ruilen tegen Sims 2?quote:Op zondag 23 juli 2006 17:02 schreef suzanne85 het volgende:
Ik heb princess peace te ruil tegen een ander leuk bod..
Heb je een email in je profiel ik heb wel intressequote:Op zondag 23 juli 2006 17:02 schreef suzanne85 het volgende:
Animal Crossing?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:51 schreef pmensink het volgende:
New Super Mario DS Nieuw in Seal.. Waarschijnlijk omdat ik hem nu 2 keer heb straksDus iemand al bieden?
Het is nog niet zeker.. wanneer het zo ver is laat ik het wetenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:06 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Animal Crossing?
Of hoeveel vraag je ervoor?
je kan me mailen op paul[at]mystery-land.netquote:Op zondag 23 juli 2006 20:28 schreef suzanne85 het volgende:
Het is een ongebruikte VIP code.
En ik weet zo snel niet welk spel je er voor wil geven? Sims2 is iig niet echt iets voor mij...
Ben toen bij hem langsgeweest in Zaandam (woon daar zelf ook)quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:05 schreef Rejected het volgende:
[..]
[TK/TR] Shitload PC classics,GBA+games,GB player,R&B cds
Heb jij dan gegevens van hem? Behalve zijn bankrekening?
Al je prijzen zijn nog hoger dan de winkel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Te koop :
Madagascar 30
animaniacs 15
Ruilen tegen iets wat hier onderstaat ??quote:Op zondag 23 juli 2006 17:02 schreef suzanne85 het volgende:
staat niets bij en je geeft je zwakte bod al aan.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:47 schreef killermj het volgende:
Staat hier dan wat bij ?
http://users.dfu-clan.net/emjeej/aangeboden_software.txt
Ga niet zoeken.. de prijzen zijn gewoon te hoog...
Denk dat ik wel wil ruilen tegen brain age.. alleen heb ik hem hier nog niet liggen.. (hij is onderweg)quote:Op maandag 24 juli 2006 14:12 schreef Sannelie het volgende:
Ik heb een gloednieuwe Animal Crossing (Voor de Ds) te koop..
Nog geen week oud en maar 4 keer mee gespeeld ofzo..
Ik zou ook willen ruilen maar vind weinig spelletjes leuk.. Ik zou wel Mario Kart willen of Brain age van dr kawashima, super prinses peach ofzo of iets van yoshi...
Laat maar weten als je interesse hebt!
Ik heb hem (nog) niet.. maar Sannelie wil graag van de game afquote:Op maandag 24 juli 2006 17:46 schreef suzanne85 het volgende:
Ik wil mijn princes peace dan wel ruilen tegen Animal Corssing... Sanelle
Fantastisch, aangezien ik nog 1 weekje vakantiewerk moet doen, dan heb ik tijd om dat te regelenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:42 schreef pmensink het volgende:
Heb een extra Brainage aan de haak weten te slaan.. Iemand die een goed bod voor over heeft? Liefst geld uiteraard...Maar die Animal crossing lijkt me ook wel geinie voor mijn meisjeHij moet nog wel hier komen.. dus we kunnen niet nu al handelen zeg maar.. maar wel binnen een week
Sjou got mailquote:Op maandag 24 juli 2006 17:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Fantastisch, aangezien ik nog 1 weekje vakantiewerk moet doen, dan heb ik tijd om dat te regelen
Alvast ff mail uitwisselen?
Azzpirine at hotmail punt com
Ok, ik kan er ff niet aan uit of er mogelijk ene deal is of niet. Laat maar weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |