ja goed ideequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:23 schreef Jarno het volgende:
Ik zou er dus echt mee pronken, he.
Ach heden. Maar goed ook misschien, de systeembeheerder zit schuin achter me.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
De foto tijd ben ik al weer een poosje voorbij
Je bent toch geen bejaarde?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
We trekken ze aan vandaag....quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:25 schreef Armageddon het volgende:
Weer zo'n mongool met 6 cijfers.
Iedereen kwijlen enzo. En met warm weer van die dunne shirtjes aan zonder beha, en dan van die keiharde tepels erdoorheen.quote:
Ik post straks wel een foto van mijn tieten dan. Zal even het goede voorbeeld geven.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:25 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Over een jaar of 50 wel ja...
post je dan foto's van hangtieten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:25 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Over een jaar of 50 wel ja...
IRL is een stuk beter iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik post straks wel een foto van mijn tieten dan. Zal even het goede voorbeeld geven.
quote:
En dan ook nog water uit de waterkoeler zo over het shirt heen morsen en zeggen "hihi, ik mors allemaal keikoud water over mijn strakke shirtje waar ik geen bh onder aan heb, hihi."quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:26 schreef Jarno het volgende:
Iedereen kwijlen enzo. En met warm weer van die dunne shirtjes aan zonder beha, en dan van die keiharde tepels erdoorheen.
Zo van, 'whapaaaaaaa!'.
Dat zou ik doen, dus.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan ook nog water uit de waterkoeler zo over het shirt heen morsen en zeggen "hihi, ik mors allemaal keikoud water over mijn strakke shirtje waar ik geen bh onder aan heb, hihi."
Dus gebruik je die van yppy om mee te pronken !quote:
Leugens!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Gelukkig zijn jullie geen vrouwen, want als je ze eenmaal zelf hebt zijn ze zo bijzonder niet meer hoor...
Ze wil ze graag zelf houden. De hebburt!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus gebruik je die van yppy om mee te pronken !
Niet rationeel gezien zijn de tieten van mijn vrouw ook van mij. En die zijn nog steeds interresant.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Gelukkig zijn jullie geen vrouwen, want als je ze eenmaal zelf hebt zijn ze zo bijzonder niet meer hoor...
K zie geen tietquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:29 schreef Armageddon het volgende:
Zie daar mijn tieten! Is dat nou zo moelijk? Hup! Posten!
Zijn nu natuurlijk enorme jetsers nu ze ook dienen als melkflessen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze wil ze graag zelf houden. De hebburt!
Maar dat is toch anders...quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:30 schreef GI het volgende:
[..]
Niet rationeel gezien zijn de tieten van mijn vrouw ook van mij. En die zijn nog steeds interresant.
Niet dat je er aan mag zitten, nu. Maar toch.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Zijn nu natuurlijk enorme jetsers nu ze ook dienen als melkflessen.
Over anders gesproken: toen oldbies nog gewone users waren, was jij er niet hč. Dat is nu wel anders.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet dat je er aan mag zitten, nu. Maar toch.
Ff uitleggen ik niet snapquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Over anders gesproken: toen oldbies nog gewone users waren, was jij er niet hč. Dat is nu wel anders.
Oh dat is wel ff minderquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet dat je er aan mag zitten, nu. Maar toch.
Whehehee natte la op sokjes , whehehehequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vraag me dan niet om het uit te leggen, natte la op sokjes.
Het is hier het BEF topic niet gvd .quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oe, en je tieten ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:44 schreef Merel het volgende:
Ja mag ik even inbreken? Het zal jullie niks interesseren, maar ik wil wat kwijt en ik weet geen ander topic waarin ik mensen lastig kan vallen.
Ik heb vandaag keihard gewerkt, en de hele middag scriptie gedaan, en allerlei kei-intelligente dingen bedacht en opgeschreven, en mensen gemaild en dingen geregeld en nu ben ik heel trots op mezelf
*schouderklopt*quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:44 schreef Merel het volgende:
Ja mag ik even inbreken? Het zal jullie niks interesseren, maar ik wil wat kwijt en ik weet geen ander topic waarin ik mensen lastig kan vallen.
Ik heb vandaag keihard gewerkt, en de hele middag scriptie gedaan, en allerlei kei-intelligente dingen bedacht en opgeschreven, en mensen gemaild en dingen geregeld en nu ben ik heel trots op mezelf
Oh dat mag hoor hier enzo !quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:44 schreef Merel het volgende:
Op die scriptie na hebben wij exact hetzelfde gedaan hierquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:44 schreef Merel het volgende:
ja die zijn er ook nog steeds niet afgevallenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Op die scriptie na hebben wij exact hetzelfde gedaan hier![]()
Gelukkig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:46 schreef Merel het volgende:
[..]
ja die zijn er ook nog steeds niet afgevallen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:46 schreef Merel het volgende:
[..]
Bewijs.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:46 schreef Merel het volgende:
[..]
whehehe das bijna 1000 per dagquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:46 schreef Armageddon het volgende:
We hebben 6000 posts gedaan in minder dan een week.
Op Merels jetsers?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:47 schreef Armageddon het volgende:
Merel, mag ik straks even met m'n hoofd op je jetsers liggen? Gaat Jarno ook doen.
Op Merels jetsers liggen? Drukke bedoening dan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:47 schreef Armageddon het volgende:
Gaat Jarno ook doen.
Ik denk dat productiviteit van het groepje mensen wat hier aan meedoet iets omlaag is gegaan afgelopen week.quote:
Tsss maar dr meespelen mag die nietquote:
3e rij links.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef Kreator het volgende:
Waar kan ik me inschrijven?
Yppy is toch de vriendin van Jarno? wat hebben Merels jetsers en het feit dat Jarno, jij en ik daarop gaan liggen daar nou mee te maken?quote:
...corsa, golden retriever, vrouw. PVDA zeker, Jarno?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:51 schreef GI het volgende:
Vrouw.
tot over 5 minuten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Lieve heren ik ga richting huis, friet bakken en naar de bios, spreek u allen later....
Rukse, zuipse en pizza eetse ohja en voetbal kijkse ook nog natuurlijk!![]()
![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:51 schreef Joene het volgende:
Kreator, leeft je relatie nog ?
Yeah yeah, knock it off.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
...corsa, golden retriever, vrouw. PVDA zeker, Jarno?
Je bbq schatjequote:
Op de crossa na is het wel ok . die crossa moet een stationscar weze.quote:
Que? Mijn enige vrouwelijke collega is 43 hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:51 schreef GI het volgende:
[..]
Vrouw. Zijn vriendin is die collega van hem.
Die !! je weet , kijk in je my actives.quote:
En zo worden roddels geboren, Jarno valt op oude vrouwen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Que? Mijn enige vrouwelijke collega is 43 hoor..
Beetje lekkerwijf jarno ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Que? Mijn enige vrouwelijke collega is 43 hoor..
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:55 schreef GI het volgende:
[..]
En zo worden roddels geboren, Jarno valt op oude vrouwen.
Joene was ook niet echt een usual hč. (Y).quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:55 schreef GI het volgende:
[..]
Ik gok dat Joene nog in de veronderstelling is dat jij topics opent met een vraag.
Yups. Zo'n kekke groene, met elektrisch schuifdak, lichtmetalen velgen en crusie control (echt!).quote:
Hell, dat was ik ook niet. Jullie hebben mij nooit geaccepteerdquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joene was ook niet echt een usual hč. (Y).
Whehehehehe dus toch een crossa! dikke 1.1 ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Yups. Zo'n kekke groene, met elektrisch schuifdak, lichtmetalen velgen en crusie control (echt!).
MSN smiliesquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joene was ook niet echt een usual hč. (Y).
Goed die pijpslet voor zaterdagavond waar je geeen tijd voor had ofzeau.quote:
Noem je me vriendin een pijpslet, homo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed die pijpslet voor zaterdagavond waar je geeen tijd voor had ofzeau.
Verre van K. Verre van.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het zo'n impact heeft gemaakt.
Groetjes en doei,
Krea.
Yupzquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem je me vriendin een pijpslet, homo?
1.4 ja!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehehe dus toch een crossa! dikke 1.1 ?
Heftug!!!!!!!!quote:
Weet ik veel. Auto's interesseren me echt geen ruk. Ik kom er mee op m'n werk en of ik die 15km nou in een Huppietuppe of Xtreme TDI 9.5 + af moet leggen, het zal me jeuken. Ding kost alleen maar geld en staat meestal nutteloos te staan.quote:
Ik heb gewoon een Volvo S40, want ik stem VVD.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Weet ik veel. Auto's interesseren me echt geen ruk. Ik kom er mee op m'n werk en of ik die 15km nou in een Huppietuppe of Xtreme TDI 9.5 + af moet leggen, het zal me jeuken. Ding kost alleen maar geld en staat meestal nutteloos te staan.
Maar eh , hoe ga je je kind vrouw en hond tegelijkertijd vervoeren in die crossa, vrouw op de imperial ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Weet ik veel. Auto's interesseren me echt geen ruk. Ik kom er mee op m'n werk en of ik die 15km nou in een Huppietuppe of Xtreme TDI 9.5 + af moet leggen, het zal me jeuken. Ding kost alleen maar geld en staat meestal nutteloos te staan.
Kijk zo mag ik het graag zien !quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Volvo S40, want ik stem VVD.
Later harde werker.quote:
Je hebt toch een parkeerkaart voor je werk?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Jarno het volgende:
En meestal ga ik toch met de trein.
Neej men. Dat was vroegâh.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hebt toch een parkeerkaart voor je werk?
Vroegâh was alles beter men!quote:
Das kut.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:06 schreef Jarno het volgende:
Neej men. Dat was vroegâh.
Ja vooral in de spits als het boven de 30 graden is buitenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:07 schreef Joene het volgende:
De trein is trouwens wel een onwijs hoerig vervoermiddel zegmaar
Geen klachten hier. Eerste klas is amper duurder dan 2e, op zo'n kort stukkie dus ik kan altijd zitten, en ben in een half uurtje op m'n werk. Op drukke dagen sneller dan met de auto.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:07 schreef Joene het volgende:
De trein is trouwens wel een onwijs hoerig vervoermiddel zegmaar
Nee men. Het scheelt me nu 2 uur reistijd op een dag zowat.quote:
Dan prefereer ik ook de climate control en dan neem ik de file wel op de koop toe.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja vooral in de spits als het boven de 30 graden is buiten
Als ik met de trein vanuit de noord-kop naar schiphol-rijk moet , kost me dat inclusief bus en dergelijke meer dan 3 uur. Ik bedankquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen klachten hier. Eerste klas is amper duurder dan 2e, op zo'n kort stukkie dus ik kan altijd zitten, en ben in een half uurtje op m'n werk. Op drukke dagen sneller dan met de auto.
Ik rij automaat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef amaranta het volgende:
Filerijden is kut.
waar ?quote:
tupolevlaanquote:
Unisys hier.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:20 schreef GI het volgende:
Ja die ja.
Nee niet zo ff aan je usernamequote:Op woensdag 21 juni 2006 17:22 schreef GI het volgende:
[..]
Wehehehe, jij hebt geen idee wie ik ben zeker ?
Whhehequote:Op woensdag 21 juni 2006 17:23 schreef GI het volgende:
[..]
Dat is okay. Maar neem maar aan dat ik weet waar jij werkt
.
Kwestie van dichtbij je huis gaan werken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik met de trein vanuit de noord-kop naar schiphol-rijk moet , kost me dat inclusief bus en dergelijke meer dan 3 uur. Ik bedank
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef amaranta het volgende:
Misschien is het wel je geheime aanbidder![]()
maar das mijn mening ghegheghe
m.i.v augustus zou ik in principe op de fiets kunnen gaan....quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kwestie van dichtbij je huis gaan werken.
Scheeld alvastquote:
Overigens als je NU nog op schiphol-rijk bent , enjoy the file zometeen maarquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Scheeld alvastmaar eh hoe bevalt het op nr 2?
LKM was al oldbie voor ik jou kende vriend.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een gouden auto.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef Jarno het volgende:
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:
Zo goed ken ik hem nou ook weer niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef Jarno het volgende:
Is vriend niet met dt?
Je bedoelt niedt.quote:
ik dagt dat frient zo gescrheven is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef Jarno het volgende:
Is vriend niet met dt?
Neem je toch ook een gouden als je jezelf weer dood rijdt ?quote:
Ik dnek je heb geen zin in de jesters van yppy.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef Jarno het volgende:
Hmmm, kwart voor zes en ik zit nog op m'n werk. Hier gaat iets niet goed. Even kijken waar die collega van me blijft..
Die is niet thuis. Nouja, laat pas.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik dnek je heb geen zin in de jesters van yppy.
Oja want wij gaan daarom piza's eten.quote:
En rukken.quote:
Dat doe ik ook gewoon als mijn vriendinquote:
net waar ik er zin hebquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:48 schreef amaranta het volgende:
Doe je dat waar ze bij is? Of doe je dat onder de douche? Of in bed? Waar doe je dat?
Maakt dat wat uit ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:53 schreef amaranta het volgende:
Oke, en wordt je vriendin er geil van?
Ik zal het er is vragenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:55 schreef amaranta het volgende:
Ja. Dta mkaat wta iut ja.
oh ja dat zie ik niet he , ik masturbeer met mn ogen dichtquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:00 schreef amaranta het volgende:
Misschien dat ze zichzelf dan gaat vingeren ofzo. Of met haar dildo spelen of haar shongpong balletjes.
Ja eh ... daar let ik toch allemaal niet op !quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:05 schreef amaranta het volgende:
Ow, en maak je dr ook geluiden bij?
Zo van mmmmmmmmmmmmmm
ja misschien filter ik ze wel wegquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:09 schreef amaranta het volgende:
Ja die geluiden zouden het geheel wel erg smerig maken...
eetsequote:
Het zal is niet over seks gaan als jij je present meld.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:12 schreef Chowi het volgende:
Present.
Ging het over seks dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Het zal is niet over seks gaan als jij je present meld.
naja masturberen ofzo. begon jarno weer over.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ging het over seks dan?. Heus, het ging vanzelf.
Masturberen. Wat laf is dat, zeg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:14 schreef Joene het volgende:
[..]
naja masturberen ofzo. begon jarno weer over.
Dat is echt voor mietjes !quote:
Precies! Ik zeg altijd maar, als ik wil neuken, dan wil ik ook echt néúken.quote:
dat dan weer wel , maar als ik wil rukken wil ik het ook zelf doen ik ken het toch beter dan wie dan ook !quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies! Ik zeg altijd maar, als ik wil neuken, dan wil ik ook echt néúken.
Volgens mij is dat helemaal zo erg nog niet. Er zit weinig smaak aan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef amaranta het volgende:
Nou het ging erover dat Jarno en Joene pizza's met sperma gingen eten.
Vanzelfsprekend, je kent mij nog niet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Joene het volgende:
[..]
dat dan weer wel , maar als ik wil rukken wil ik het ook zelf doen ik ken het toch beter dan wie dan ook !
ik denk dat je er geen eensch erg in zou hebbenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal zo erg nog niet. Er zit weinig smaak aan.
Nee dat is natuurlijk zo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, je kent mij nog niet!
Ja, ik weet niet wat die twee dingen anders voor moeten stellen.quote:
We doen gewoon alsof het mozzerella is ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat je er geen eensch erg in zou hebben
Kaasdraden ! , jij komt een hapje mee eten begrijp ik ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
We doen gewoon alsof het mozzerella is ofzo.
Moet je het er niet bij vertellen! En ik wil het weg kunnen spoelen met een dure, zoete champagne.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Kaasdraden ! , jij komt een hapje mee eten begrijp ik ?
Ligt er maar totaal aan hoeveel er op zitquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef amaranta het volgende:
Dat proef je echt wel hoor, als er op je pizza margharita sperma zit
Ja die troep van de roy van zuiderling dat is niks idd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef amaranta het volgende:
Dat proef je echt wel hoor, als er op je pizza margharita sperma zit
Bocht noemen ze dat bij de slijterij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet je het er niet bij vertellen! En ik wil het weg kunnen spoelen met een dure, zoete champagne.
Bier mag ook, hoor.quote:
Gefrituurde piemelrollen, dat lijkt me ook wel wat. Met ketchup.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:22 schreef amaranta het volgende:
wie is roy?
ligt eraan hoe dik je pik is
edwin de roy van zuiderling je weet die die margharita lag te palen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:22 schreef amaranta het volgende:
wie is roy?
ligt eraan hoe dik je pik is
zuidewijn heet die kerelquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:24 schreef Joene het volgende:
[..]
edwin de roy van zuiderling je weet die die margharita lag te palen.
gepaneerd en welquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gefrituurde piemelrollen, dat lijkt me ook wel wat. Met ketchup.
Precies. Je hebt smaak!quote:
ik weet het nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
zuidewijn heet die kerel
die heeft volgens mij een redelijk dikke pik
He Arma !quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:31 schreef Merel het volgende:
De trein roelt hard Jarno!
Zeau ben thuis.....
WKradio check
Corona check
Marlboro check
Game on!
Whehhehequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:34 schreef Merel het volgende:
Kut Merel is nog ingelogd. Even hard uitloggen.
Weet niet. een kloon van arma.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef Chowi het volgende:
Wie is Merel?
Wat moeten we daar bij die muur doen ouwe?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef Armageddon het volgende:
Zeau! En we gaan met z'n allen naar Berlijn!!!!
Daar is de finale van het foebelle ouwe!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat moeten we daar bij die muur doen ouwe?
Ik heb nog steeds geen sigaretten van je gekregen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef Armageddon het volgende:
One for you one for me. *swingt*
eej dank je , maar ik mot nog rijden !quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef Armageddon het volgende:
One for you one for me. *swingt*
Ik zei toch. Ik ga niet helemaal via Zwolle omtreinen. Weet je hoe ver!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen sigaretten van je gekregen!
Ah, ik ben laatst nog in de kleedkamers van dat stadion geweest.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar is de finale van het foebelle ouwe!
Met die 4 kazen ouwe?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Jarno het volgende:
Boh gek ik heb me toch een sjiek hendige pizza in de oven geslipt.
Kon toch per pohost?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zei toch. Ik ga niet helemaal via Zwolle omtreinen. Weet je hoe ver!
Met vissies?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Jarno het volgende:
Boh gek ik heb me toch een sjiek hendige pizza in de oven geslipt.
Vertel vertel! Nog wat geils gedaan daar?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, ik ben laatst nog in de kleedkamers van dat stadion geweest.
Kijke nwaar je moest zijn voor rafael?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, ik ben laatst nog in de kleedkamers van dat stadion geweest.
Ik heb er zelf 1 in elkaar gepwnt. Je weet, zo'n bodem en dan chorizo, salami, kaas en zoute visjes d'r op.quote:
Ik was nog bijna in dat hendigsjieke bad gesprongen. Er zat al warm water in!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vertel vertel! Nog wat geils gedaan daar?
KUT IK HEB GEEN BIER MEER!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef Armageddon het volgende:
Dem wat roelt dat Corona hard.
men weet je hoeveel werk , ik heb gewoon dokter oetlul laten kopen of ik laat zo gewoon alsnog een domino's ezeltje op een brommer langskomen je weet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 1 in elkaar gepwnt. Je weet, zo'n bodem en dan chorizo, salami, kaas en zoute visjes d'r op.
Ik fluff voetbalspelers altijd op voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Kijke nwaar je moest zijn voor rafael?
sjoe roelt echt zo hard men.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 1 in elkaar gepwnt. Je weet, zo'n bodem en dan chorizo, salami, kaas en zoute visjes d'r op.
Dan moet je ff bij stranger langs!quote:
Wat betaald dat nouw?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik fluff voetbalspelers altijd op voor de wedstrijd.
Wat moest je daar?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik was nog bijna in dat hendigsjieke bad gesprongen. Er zat al warm water in!
Vijftig euro per likje.quote:
Rondleiding ofzo?quote:
We bellen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:41 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ik in de auto stap , en dan slip ik ff naar huis om daar net als jarno zo een hendig sjieke piza te gaan eten alvorens ik me klem zuip tijdens het voetbal.
Is goed pik !quote:
Nee. Het bier in Duitsland is goedkoop, ik herinner me niet veel meer van de week aldaar.quote:
Hebben de engelsen ook last van op het moment. Rellen dat ze doen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Het bier in Duitsland is goedkoop, ik herinner me niet veel meer van de week aldaar.
Dan mot je je nummer even mailen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:43 schreef amaranta het volgende:
Ik wil ook bellen met oldbies
Alcohol is een goed iets.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hebben de engelsen ook last van op het moment. Rellen dat ze doen.
Ja, dat was het zeker.quote:
Tot zo hč!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
Ik ga. Naar de kapper.
Mijn haar oranje laten verven. Knál.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, dat was het zeker..
Nu op naar mijn volgende bak koffie.
Ik denk dat Nederland met 3-2 gaat winnen en Maxima is natuurlijk voor oranje. Argentinië heeft pluisje al.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef amaranta het volgende:
Alles goed?
Ned argentinie een magere gelijkstand denk ik
Voor wie zal maxima zijn>
Nee man bier!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo ausgefressen *burp*, koffie!
wie is pluisjequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland met 3-2 gaat winnen en Maxima is natuurlijk voor oranje. Argentinië heeft pluisje al.![]()
Whoa Corona gaat er wel inquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee man bier!
*schuift Corona door*
Maradonna!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
wie is pluisje
het eindigd in gelijk of Oranje wordt finaal ingemaakt
Joe roel menquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Heb de nieuwe al klaar staan ouwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |