Vanzelfsprekend, je kent mij nog niet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Joene het volgende:
[..]
dat dan weer wel , maar als ik wil rukken wil ik het ook zelf doen ik ken het toch beter dan wie dan ook !
ik denk dat je er geen eensch erg in zou hebbenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal zo erg nog niet. Er zit weinig smaak aan.
Nee dat is natuurlijk zo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, je kent mij nog niet!
Ja, ik weet niet wat die twee dingen anders voor moeten stellen.quote:
We doen gewoon alsof het mozzerella is ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat je er geen eensch erg in zou hebben
Kaasdraden ! , jij komt een hapje mee eten begrijp ik ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
We doen gewoon alsof het mozzerella is ofzo.
Moet je het er niet bij vertellen! En ik wil het weg kunnen spoelen met een dure, zoete champagne.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Kaasdraden ! , jij komt een hapje mee eten begrijp ik ?
Ligt er maar totaal aan hoeveel er op zitquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef amaranta het volgende:
Dat proef je echt wel hoor, als er op je pizza margharita sperma zit
Ja die troep van de roy van zuiderling dat is niks idd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef amaranta het volgende:
Dat proef je echt wel hoor, als er op je pizza margharita sperma zit
Bocht noemen ze dat bij de slijterij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet je het er niet bij vertellen! En ik wil het weg kunnen spoelen met een dure, zoete champagne.
Bier mag ook, hoor.quote:
Gefrituurde piemelrollen, dat lijkt me ook wel wat. Met ketchup.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:22 schreef amaranta het volgende:
wie is roy?
ligt eraan hoe dik je pik is
edwin de roy van zuiderling je weet die die margharita lag te palen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:22 schreef amaranta het volgende:
wie is roy?
ligt eraan hoe dik je pik is
zuidewijn heet die kerelquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:24 schreef Joene het volgende:
[..]
edwin de roy van zuiderling je weet die die margharita lag te palen.
gepaneerd en welquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gefrituurde piemelrollen, dat lijkt me ook wel wat. Met ketchup.
Precies. Je hebt smaak!quote:
ik weet het nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
zuidewijn heet die kerel
die heeft volgens mij een redelijk dikke pik
He Arma !quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:31 schreef Merel het volgende:
De trein roelt hard Jarno!
Zeau ben thuis.....
WKradio check
Corona check
Marlboro check
Game on!
Whehhehequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:34 schreef Merel het volgende:
Kut Merel is nog ingelogd. Even hard uitloggen.
Weet niet. een kloon van arma.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef Chowi het volgende:
Wie is Merel?
Wat moeten we daar bij die muur doen ouwe?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef Armageddon het volgende:
Zeau! En we gaan met z'n allen naar Berlijn!!!!
Daar is de finale van het foebelle ouwe!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat moeten we daar bij die muur doen ouwe?
Ik heb nog steeds geen sigaretten van je gekregen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef Armageddon het volgende:
One for you one for me. *swingt*
eej dank je , maar ik mot nog rijden !quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef Armageddon het volgende:
One for you one for me. *swingt*
Ik zei toch. Ik ga niet helemaal via Zwolle omtreinen. Weet je hoe ver!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen sigaretten van je gekregen!
Ah, ik ben laatst nog in de kleedkamers van dat stadion geweest.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar is de finale van het foebelle ouwe!
Met die 4 kazen ouwe?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Jarno het volgende:
Boh gek ik heb me toch een sjiek hendige pizza in de oven geslipt.
Kon toch per pohost?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zei toch. Ik ga niet helemaal via Zwolle omtreinen. Weet je hoe ver!
Met vissies?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Jarno het volgende:
Boh gek ik heb me toch een sjiek hendige pizza in de oven geslipt.
Vertel vertel! Nog wat geils gedaan daar?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, ik ben laatst nog in de kleedkamers van dat stadion geweest.
Kijke nwaar je moest zijn voor rafael?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, ik ben laatst nog in de kleedkamers van dat stadion geweest.
Ik heb er zelf 1 in elkaar gepwnt. Je weet, zo'n bodem en dan chorizo, salami, kaas en zoute visjes d'r op.quote:
Ik was nog bijna in dat hendigsjieke bad gesprongen. Er zat al warm water in!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vertel vertel! Nog wat geils gedaan daar?
KUT IK HEB GEEN BIER MEER!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef Armageddon het volgende:
Dem wat roelt dat Corona hard.
men weet je hoeveel werk , ik heb gewoon dokter oetlul laten kopen of ik laat zo gewoon alsnog een domino's ezeltje op een brommer langskomen je weet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 1 in elkaar gepwnt. Je weet, zo'n bodem en dan chorizo, salami, kaas en zoute visjes d'r op.
Ik fluff voetbalspelers altijd op voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Kijke nwaar je moest zijn voor rafael?
sjoe roelt echt zo hard men.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 1 in elkaar gepwnt. Je weet, zo'n bodem en dan chorizo, salami, kaas en zoute visjes d'r op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |