Joene was ook niet echt een usual hè. (Y).quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:55 schreef GI het volgende:
[..]
Ik gok dat Joene nog in de veronderstelling is dat jij topics opent met een vraag.
Yups. Zo'n kekke groene, met elektrisch schuifdak, lichtmetalen velgen en crusie control (echt!).quote:
Hell, dat was ik ook niet. Jullie hebben mij nooit geaccepteerdquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joene was ook niet echt een usual hè. (Y).
Whehehehehe dus toch een crossa! dikke 1.1 ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Yups. Zo'n kekke groene, met elektrisch schuifdak, lichtmetalen velgen en crusie control (echt!).
MSN smiliesquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joene was ook niet echt een usual hè. (Y).
Goed die pijpslet voor zaterdagavond waar je geeen tijd voor had ofzeau.quote:
Noem je me vriendin een pijpslet, homo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed die pijpslet voor zaterdagavond waar je geeen tijd voor had ofzeau.
Verre van K. Verre van.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het zo'n impact heeft gemaakt.
Groetjes en doei,
Krea.
Yupzquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem je me vriendin een pijpslet, homo?
1.4 ja!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehehe dus toch een crossa! dikke 1.1 ?
Heftug!!!!!!!!quote:
Weet ik veel. Auto's interesseren me echt geen ruk. Ik kom er mee op m'n werk en of ik die 15km nou in een Huppietuppe of Xtreme TDI 9.5 + af moet leggen, het zal me jeuken. Ding kost alleen maar geld en staat meestal nutteloos te staan.quote:
Ik heb gewoon een Volvo S40, want ik stem VVD.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Weet ik veel. Auto's interesseren me echt geen ruk. Ik kom er mee op m'n werk en of ik die 15km nou in een Huppietuppe of Xtreme TDI 9.5 + af moet leggen, het zal me jeuken. Ding kost alleen maar geld en staat meestal nutteloos te staan.
Maar eh , hoe ga je je kind vrouw en hond tegelijkertijd vervoeren in die crossa, vrouw op de imperial ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Weet ik veel. Auto's interesseren me echt geen ruk. Ik kom er mee op m'n werk en of ik die 15km nou in een Huppietuppe of Xtreme TDI 9.5 + af moet leggen, het zal me jeuken. Ding kost alleen maar geld en staat meestal nutteloos te staan.
Kijk zo mag ik het graag zien !quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Volvo S40, want ik stem VVD.
Later harde werker.quote:
Je hebt toch een parkeerkaart voor je werk?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Jarno het volgende:
En meestal ga ik toch met de trein.
Neej men. Dat was vroegâh.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hebt toch een parkeerkaart voor je werk?
Vroegâh was alles beter men!quote:
Das kut.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:06 schreef Jarno het volgende:
Neej men. Dat was vroegâh.
Ja vooral in de spits als het boven de 30 graden is buitenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:07 schreef Joene het volgende:
De trein is trouwens wel een onwijs hoerig vervoermiddel zegmaar
Geen klachten hier. Eerste klas is amper duurder dan 2e, op zo'n kort stukkie dus ik kan altijd zitten, en ben in een half uurtje op m'n werk. Op drukke dagen sneller dan met de auto.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:07 schreef Joene het volgende:
De trein is trouwens wel een onwijs hoerig vervoermiddel zegmaar
Nee men. Het scheelt me nu 2 uur reistijd op een dag zowat.quote:
Dan prefereer ik ook de climate control en dan neem ik de file wel op de koop toe.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja vooral in de spits als het boven de 30 graden is buiten
Als ik met de trein vanuit de noord-kop naar schiphol-rijk moet , kost me dat inclusief bus en dergelijke meer dan 3 uur. Ik bedankquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen klachten hier. Eerste klas is amper duurder dan 2e, op zo'n kort stukkie dus ik kan altijd zitten, en ben in een half uurtje op m'n werk. Op drukke dagen sneller dan met de auto.
Ik rij automaat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef amaranta het volgende:
Filerijden is kut.
waar ?quote:
tupolevlaanquote:
Unisys hier.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:20 schreef GI het volgende:
Ja die ja.
Nee niet zo ff aan je usernamequote:Op woensdag 21 juni 2006 17:22 schreef GI het volgende:
[..]
Wehehehe, jij hebt geen idee wie ik ben zeker ?
Whhehequote:Op woensdag 21 juni 2006 17:23 schreef GI het volgende:
[..]
Dat is okay. Maar neem maar aan dat ik weet waar jij werkt
.
Kwestie van dichtbij je huis gaan werken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik met de trein vanuit de noord-kop naar schiphol-rijk moet , kost me dat inclusief bus en dergelijke meer dan 3 uur. Ik bedank
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef amaranta het volgende:
Misschien is het wel je geheime aanbidder![]()
maar das mijn mening ghegheghe
m.i.v augustus zou ik in principe op de fiets kunnen gaan....quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kwestie van dichtbij je huis gaan werken.
Scheeld alvastquote:
Overigens als je NU nog op schiphol-rijk bent , enjoy the file zometeen maarquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Scheeld alvastmaar eh hoe bevalt het op nr 2?
LKM was al oldbie voor ik jou kende vriend.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vraag me dan niet om het uit te leggen, natte la op sokjes.
Ik heb een gouden auto.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef Jarno het volgende:
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:
Zo goed ken ik hem nou ook weer niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef Jarno het volgende:
Is vriend niet met dt?
Je bedoelt niedt.quote:
ik dagt dat frient zo gescrheven is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef Jarno het volgende:
Is vriend niet met dt?
Neem je toch ook een gouden als je jezelf weer dood rijdt ?quote:
Ik dnek je heb geen zin in de jesters van yppy.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef Jarno het volgende:
Hmmm, kwart voor zes en ik zit nog op m'n werk. Hier gaat iets niet goed. Even kijken waar die collega van me blijft..
Die is niet thuis. Nouja, laat pas.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik dnek je heb geen zin in de jesters van yppy.
Oja want wij gaan daarom piza's eten.quote:
En rukken.quote:
Dat doe ik ook gewoon als mijn vriendinquote:
net waar ik er zin hebquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:48 schreef amaranta het volgende:
Doe je dat waar ze bij is? Of doe je dat onder de douche? Of in bed? Waar doe je dat?
Maakt dat wat uit ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:53 schreef amaranta het volgende:
Oke, en wordt je vriendin er geil van?
Ik zal het er is vragenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:55 schreef amaranta het volgende:
Ja. Dta mkaat wta iut ja.
oh ja dat zie ik niet he , ik masturbeer met mn ogen dichtquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:00 schreef amaranta het volgende:
Misschien dat ze zichzelf dan gaat vingeren ofzo. Of met haar dildo spelen of haar shongpong balletjes.
Ja eh ... daar let ik toch allemaal niet op !quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:05 schreef amaranta het volgende:
Ow, en maak je dr ook geluiden bij?
Zo van mmmmmmmmmmmmmm
ja misschien filter ik ze wel wegquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:09 schreef amaranta het volgende:
Ja die geluiden zouden het geheel wel erg smerig maken...
eetsequote:
Het zal is niet over seks gaan als jij je present meld.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:12 schreef Chowi het volgende:
Present.
Ging het over seks dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Het zal is niet over seks gaan als jij je present meld.
naja masturberen ofzo. begon jarno weer over.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ging het over seks dan?. Heus, het ging vanzelf.
Masturberen. Wat laf is dat, zeg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:14 schreef Joene het volgende:
[..]
naja masturberen ofzo. begon jarno weer over.
Dat is echt voor mietjes !quote:
Precies! Ik zeg altijd maar, als ik wil neuken, dan wil ik ook echt néúken.quote:
dat dan weer wel , maar als ik wil rukken wil ik het ook zelf doen ik ken het toch beter dan wie dan ook !quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies! Ik zeg altijd maar, als ik wil neuken, dan wil ik ook echt néúken.
Volgens mij is dat helemaal zo erg nog niet. Er zit weinig smaak aan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef amaranta het volgende:
Nou het ging erover dat Jarno en Joene pizza's met sperma gingen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |