Kwestie van dichtbij je huis gaan werken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik met de trein vanuit de noord-kop naar schiphol-rijk moet , kost me dat inclusief bus en dergelijke meer dan 3 uur. Ik bedank
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef amaranta het volgende:
Misschien is het wel je geheime aanbidder![]()
maar das mijn mening ghegheghe
m.i.v augustus zou ik in principe op de fiets kunnen gaan....quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kwestie van dichtbij je huis gaan werken.
Scheeld alvastquote:
Overigens als je NU nog op schiphol-rijk bent , enjoy the file zometeen maarquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Scheeld alvastmaar eh hoe bevalt het op nr 2?
LKM was al oldbie voor ik jou kende vriend.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vraag me dan niet om het uit te leggen, natte la op sokjes.
Ik heb een gouden auto.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef Jarno het volgende:
Weet ik veel. Auto's interesseren me echt geen ruk. Ik kom er mee op m'n werk en of ik die 15km nou in een Huppietuppe of Xtreme TDI 9.5 + af moet leggen, het zal me jeuken. Ding kost alleen maar geld en staat meestal nutteloos te staan.
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:
Zo goed ken ik hem nou ook weer niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef Jarno het volgende:
Is vriend niet met dt?
Je bedoelt niedt.quote:
ik dagt dat frient zo gescrheven is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:38 schreef Jarno het volgende:
Is vriend niet met dt?
Neem je toch ook een gouden als je jezelf weer dood rijdt ?quote:
Ik dnek je heb geen zin in de jesters van yppy.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef Jarno het volgende:
Hmmm, kwart voor zes en ik zit nog op m'n werk. Hier gaat iets niet goed. Even kijken waar die collega van me blijft..
Die is niet thuis. Nouja, laat pas.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik dnek je heb geen zin in de jesters van yppy.
Oja want wij gaan daarom piza's eten.quote:
En rukken.quote:
Dat doe ik ook gewoon als mijn vriendinquote:
net waar ik er zin hebquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:48 schreef amaranta het volgende:
Doe je dat waar ze bij is? Of doe je dat onder de douche? Of in bed? Waar doe je dat?
Maakt dat wat uit ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:53 schreef amaranta het volgende:
Oke, en wordt je vriendin er geil van?
Ik zal het er is vragenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:55 schreef amaranta het volgende:
Ja. Dta mkaat wta iut ja.
oh ja dat zie ik niet he , ik masturbeer met mn ogen dichtquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:00 schreef amaranta het volgende:
Misschien dat ze zichzelf dan gaat vingeren ofzo. Of met haar dildo spelen of haar shongpong balletjes.
Ja eh ... daar let ik toch allemaal niet op !quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:05 schreef amaranta het volgende:
Ow, en maak je dr ook geluiden bij?
Zo van mmmmmmmmmmmmmm
ja misschien filter ik ze wel wegquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:09 schreef amaranta het volgende:
Ja die geluiden zouden het geheel wel erg smerig maken...
eetsequote:
Het zal is niet over seks gaan als jij je present meld.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:12 schreef Chowi het volgende:
Present.
Ging het over seks dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Het zal is niet over seks gaan als jij je present meld.
naja masturberen ofzo. begon jarno weer over.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ging het over seks dan?. Heus, het ging vanzelf.
Masturberen. Wat laf is dat, zeg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:14 schreef Joene het volgende:
[..]
naja masturberen ofzo. begon jarno weer over.
Dat is echt voor mietjes !quote:
Precies! Ik zeg altijd maar, als ik wil neuken, dan wil ik ook echt néúken.quote:
dat dan weer wel , maar als ik wil rukken wil ik het ook zelf doen ik ken het toch beter dan wie dan ook !quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies! Ik zeg altijd maar, als ik wil neuken, dan wil ik ook echt néúken.
Volgens mij is dat helemaal zo erg nog niet. Er zit weinig smaak aan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef amaranta het volgende:
Nou het ging erover dat Jarno en Joene pizza's met sperma gingen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |