Vanzelfsprekend, je kent mij nog niet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Joene het volgende:
[..]
dat dan weer wel , maar als ik wil rukken wil ik het ook zelf doen ik ken het toch beter dan wie dan ook !
ik denk dat je er geen eensch erg in zou hebbenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal zo erg nog niet. Er zit weinig smaak aan.
Nee dat is natuurlijk zo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, je kent mij nog niet!
Ja, ik weet niet wat die twee dingen anders voor moeten stellen.quote:
We doen gewoon alsof het mozzerella is ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:18 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat je er geen eensch erg in zou hebben
Kaasdraden ! , jij komt een hapje mee eten begrijp ik ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
We doen gewoon alsof het mozzerella is ofzo.
Moet je het er niet bij vertellen! En ik wil het weg kunnen spoelen met een dure, zoete champagne.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Kaasdraden ! , jij komt een hapje mee eten begrijp ik ?
Ligt er maar totaal aan hoeveel er op zitquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef amaranta het volgende:
Dat proef je echt wel hoor, als er op je pizza margharita sperma zit
Ja die troep van de roy van zuiderling dat is niks idd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef amaranta het volgende:
Dat proef je echt wel hoor, als er op je pizza margharita sperma zit
Bocht noemen ze dat bij de slijterij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet je het er niet bij vertellen! En ik wil het weg kunnen spoelen met een dure, zoete champagne.
Bier mag ook, hoor.quote:
Gefrituurde piemelrollen, dat lijkt me ook wel wat. Met ketchup.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:22 schreef amaranta het volgende:
wie is roy?
ligt eraan hoe dik je pik is
edwin de roy van zuiderling je weet die die margharita lag te palen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:22 schreef amaranta het volgende:
wie is roy?
ligt eraan hoe dik je pik is
zuidewijn heet die kerelquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:24 schreef Joene het volgende:
[..]
edwin de roy van zuiderling je weet die die margharita lag te palen.
gepaneerd en welquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gefrituurde piemelrollen, dat lijkt me ook wel wat. Met ketchup.
Precies. Je hebt smaak!quote:
ik weet het nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
zuidewijn heet die kerel
die heeft volgens mij een redelijk dikke pik
He Arma !quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:31 schreef Merel het volgende:
De trein roelt hard Jarno!
Zeau ben thuis.....
WKradio check
Corona check
Marlboro check
Game on!
Whehhehequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:34 schreef Merel het volgende:
Kut Merel is nog ingelogd. Even hard uitloggen.
Weet niet. een kloon van arma.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef Chowi het volgende:
Wie is Merel?
Wat moeten we daar bij die muur doen ouwe?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef Armageddon het volgende:
Zeau! En we gaan met z'n allen naar Berlijn!!!!
Daar is de finale van het foebelle ouwe!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat moeten we daar bij die muur doen ouwe?
Ik heb nog steeds geen sigaretten van je gekregen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef Armageddon het volgende:
One for you one for me. *swingt*
eej dank je , maar ik mot nog rijden !quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef Armageddon het volgende:
One for you one for me. *swingt*
Ik zei toch. Ik ga niet helemaal via Zwolle omtreinen. Weet je hoe ver!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen sigaretten van je gekregen!
Ah, ik ben laatst nog in de kleedkamers van dat stadion geweest.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar is de finale van het foebelle ouwe!
Met die 4 kazen ouwe?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Jarno het volgende:
Boh gek ik heb me toch een sjiek hendige pizza in de oven geslipt.
Kon toch per pohost?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zei toch. Ik ga niet helemaal via Zwolle omtreinen. Weet je hoe ver!
Met vissies?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Jarno het volgende:
Boh gek ik heb me toch een sjiek hendige pizza in de oven geslipt.
Vertel vertel! Nog wat geils gedaan daar?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, ik ben laatst nog in de kleedkamers van dat stadion geweest.
Kijke nwaar je moest zijn voor rafael?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, ik ben laatst nog in de kleedkamers van dat stadion geweest.
Ik heb er zelf 1 in elkaar gepwnt. Je weet, zo'n bodem en dan chorizo, salami, kaas en zoute visjes d'r op.quote:
Ik was nog bijna in dat hendigsjieke bad gesprongen. Er zat al warm water in!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vertel vertel! Nog wat geils gedaan daar?
KUT IK HEB GEEN BIER MEER!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef Armageddon het volgende:
Dem wat roelt dat Corona hard.
men weet je hoeveel werk , ik heb gewoon dokter oetlul laten kopen of ik laat zo gewoon alsnog een domino's ezeltje op een brommer langskomen je weet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 1 in elkaar gepwnt. Je weet, zo'n bodem en dan chorizo, salami, kaas en zoute visjes d'r op.
Ik fluff voetbalspelers altijd op voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Kijke nwaar je moest zijn voor rafael?
sjoe roelt echt zo hard men.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 1 in elkaar gepwnt. Je weet, zo'n bodem en dan chorizo, salami, kaas en zoute visjes d'r op.
Dan moet je ff bij stranger langs!quote:
Wat betaald dat nouw?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik fluff voetbalspelers altijd op voor de wedstrijd.
Wat moest je daar?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik was nog bijna in dat hendigsjieke bad gesprongen. Er zat al warm water in!
Vijftig euro per likje.quote:
Rondleiding ofzo?quote:
We bellen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:41 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ik in de auto stap , en dan slip ik ff naar huis om daar net als jarno zo een hendig sjieke piza te gaan eten alvorens ik me klem zuip tijdens het voetbal.
Is goed pik !quote:
Nee. Het bier in Duitsland is goedkoop, ik herinner me niet veel meer van de week aldaar.quote:
Hebben de engelsen ook last van op het moment. Rellen dat ze doen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Het bier in Duitsland is goedkoop, ik herinner me niet veel meer van de week aldaar.
Dan mot je je nummer even mailen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:43 schreef amaranta het volgende:
Ik wil ook bellen met oldbies
Alcohol is een goed iets.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hebben de engelsen ook last van op het moment. Rellen dat ze doen.
Ja, dat was het zeker.quote:
Tot zo hč!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
Ik ga. Naar de kapper.
Mijn haar oranje laten verven. Knál.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, dat was het zeker..
Nu op naar mijn volgende bak koffie.
Ik denk dat Nederland met 3-2 gaat winnen en Maxima is natuurlijk voor oranje. Argentinië heeft pluisje al.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef amaranta het volgende:
Alles goed?
Ned argentinie een magere gelijkstand denk ik
Voor wie zal maxima zijn>
Nee man bier!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo ausgefressen *burp*, koffie!
wie is pluisjequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland met 3-2 gaat winnen en Maxima is natuurlijk voor oranje. Argentinië heeft pluisje al.![]()
Whoa Corona gaat er wel inquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee man bier!
*schuift Corona door*
Maradonna!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
wie is pluisje
het eindigd in gelijk of Oranje wordt finaal ingemaakt
Joe roel menquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Heb de nieuwe al klaar staan ouwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |