Ik werk in Alphen, en sport in Alphen, en idd er zit wat smakelijks in de sportschool.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:44 schreef Scorpie het volgende:
Maar de eerlijkheid dient te zeggen dat er soms wel lekkere wijven rondlopen in alphen. Soms.
Bij welke sportschool zit je?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik werk in Alphen, en sport in Alphen, en idd er zit wat smakelijks in de sportschool.
Maar over het algemeen is Alphen niet de plaats om voor het vrouwelijk schoon heen te gaan.
Dan zit ik bij de verkeerde, want bij de mijne loopt er weinig vrouwelijk schoon.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Jawi
jetzt uberkommenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:05 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dan zit ik bij de verkeerde, want bij de mijne loopt er weinig vrouwelijk schoon.
Kom je uit alphen? Coolquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je wel hoor.. maar ik vind dit forum onderdeel niets eigenlijk![]()
En je vindt Alphen ook niets?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
tis nog altijd beter dan alphenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Da's die gare nieuwbouwwijk toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:50 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb 4 jaar in de horstenbuurt gewoont
Trok mij gewoon niet echt alphen te saai ander soort mensen enz
Jups nouja ik woon er inmiddels 11 jaar nuquote:
Ik vind Alphen aan den Rijn een prima plaats om te wonen..quote:
Waar woon je precies dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups nouja ik woon er inmiddels 11 jaar nu![]()
[..]
Ik vind Alphen aan den Rijn een prima plaats om te wonen..
Ligt heerlijk centraal.. zit snel bij grotere steden etc.
Alleen dit forum onderdeel vind ik een beetje onzinnig.. dat staat dus los van Alphen aan den Rijn natuurlijk.
Yep, tegenwoordig vind het bestuur van het Ashram racisme okay, en als je racisten er op wijst mag je op 't matje komen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:01 schreef Steve-O het volgende:
begin jaren 80
"oude" nieuwbouw
Oja
Ashram is kut
In de tijd dat ik er op zat (opa verteltquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:14 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Yep, tegenwoordig vind het bestuur van het Ashram racisme okay, en als je racisten er op wijst mag je op 't matje komen.
Ja ik noem het maar zo anders snappen jullie het nietquote:
Goh, zwerf jij hier ook nog steeds rond?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:20 schreef Baleog het volgende:
hier nog een trotse inwoner van deze mooie plaats![]()
ridderveld is ok!![]()
Als ik uit mn raam kijk kan ik je bijna zien.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:28 schreef bl0emetjE het volgende:
*jeej*
Ik woon ook in alphen!
In het nieuwe centrum gedeelte, boven de burgerking dus
Het Kasteel is wat achteruit gegaan..
Dan moet ik jou ook bijna kunnen zienquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:50 schreef Burbo het volgende:
[..]
Als ik uit mn raam kijk kan ik je bijna zien.![]()
kewl! daar kom ik ook wel eens (lurkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:07 schreef nVincible het volgende:
Jup, ikkeh!
en dan óók nog a.nu moderator.
Ik vlakbij de Bart Smit in het dorp.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan moet ik jou ook bijna kunnen zienWoon in dat wijkje naast het bospark
Mwa mensen zijn vaak clueless daar.. maarja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
kewl! daar kom ik ook wel eens (lurken) Ik heb het hier een tijdje gedaan (moddereten), op FOK!, maar a.nu is ook erg tof...
Qua bereikbaarheid is AadR ook een complete ramp natuurlijk, zowel per auto als OVquote:
Op a.nu dus, in Alphen kom ik dagelijks.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Qua bereikbaarheid is AadR ook een complete ramp natuurlijk, zowel per auto als OV
En het ligt o-zo centraal, wordt beweerdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Qua bereikbaarheid is AadR ook een complete ramp natuurlijk, zowel per auto als OV
Ik zal hem morgen wel even fixxen, capiche?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef Conflict het volgende:
Zou iemand ff een leuke OP willen maken? Post hem ff hier, dan kan deze ook open blijven![]()
Kan ook in een topicreport.
Okquote:Op zondag 25 juni 2006 00:31 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen wel even fixxen, capiche?![]()
Ohh en wat is er mis met die nieuwste dan ?? die is prima hoor!quote:Op zondag 25 juni 2006 01:23 schreef Steve-O het volgende:
Alphen heeft nieteens een fatsoenlijke bioscoop
2 half bakken bioscopen
3 dagen per week open ...quote:Op zondag 25 juni 2006 01:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh en wat is er mis met die nieuwste dan ?? die is prima hoor!
Dan is het toch niet halfbakken en onfatsoenlijkquote:
Komt vanzelfquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef Burbo het volgende:
En waar blijft die OP?
Mijn ex woont in de componistenbuurtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:08 schreef Adurothiel het volgende:
Ik woon sinds maart op kamers in Leiden waar ik studeer, maar heb daarvoor altijd in Alphen gewoond (componistenbuurt). En het is nog steeds wel een beetje mijn stadjewant mijn vriend en goede vriendinnen wonen er, en ik werk er nog steeds (bijbaantje). Op het gemeentehuis, dus niet fokken daarmee
Verder was het Ashram ok en is het Kasteel tof, daar ga ik nog steeds meestal uit eigenlijk. Querelle is ook gezellig, en het centrum is best ok geworden vind ik. Ik heb weinig aan te merken op Alphen behalve dat het niet op het nachtnet zit, na half een kan je er niet meer in of uit met trein/bus...
Altoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:25 schreef theemuts1982 het volgende:
Nog een alphenaar meldt zich. Zeeheldenbuurt wel te verstaan. En kasteel en querelle rulezz!!
En oh ja.... alphen kicks ass.![]()
Hoe bedoel je vooroordelen!!! Tss makkelijk hoor!!!quote:
Nee sorry.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:41 schreef Mavi het volgende:
Tellen ex-Alphenaren ook mee? Ik ben opgegroeid in Alphen (centrum) maar woon er al 20 jaar niet meer.
OMFGquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:01 schreef Steve-O het volgende:
begin jaren 80
"oude" nieuwbouw
Oja
Ashram is kut
Is dat niet lastig met auto's en zo?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:32 schreef Atuniel het volgende:
Oh ja.. Alphen.. tis dat mn ouders en broertje er wonen.. maar verder weinig te beleven daar.
Hoewel, vorige week nog een moord gebeurd toch? .. en bij de zegersloot vorig jaar iemand doodgeschoten.. wordt nog wel wat daar dan.
Mediamarkt is relax, BK is relax.. moeilijk bereikbaar met de auto, op de N11 word Neerlands grootste Mac gebouwd... en dan heb je het theater nog.
Woon zelf in een buurt die niet zo goed bekend staat (zeggen ze) in de buurt van de Boterbloemweg zeg maar... nog geen gekke dingen meegemaakt daar, in de 3 jaar dat ik er woon dan.
Maar die "boterbende" mogen ze wel afschieten
Maar goed... ff een vraagje.. weet iemand van jullie waar je een "brug" kan huren voor je auto in Alphen of omstreken? Dat ik zelf onder de auto kan en wat reperatie uitvoeren.. ik weet dat het eerder wel bestond, maar die garage is weg.
Nou ja dr naast danquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Is dat niet lastig met auto's en zo?
owh maar daswel relaxed. Als ik moet overwerken even snel een Quarter Pounder of McKroket in de holle kies stoppen, ik zit dan vaak met zo'n hongergevoel in m'n maag, maar BP-voer is niet te vreten, en de BK is te ver omrijden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou ja dr naast dan
Maar word geloof ik een grootte macdrive, 2 verdiepingen ofzo.. in de buurt van de BP.
Ja precies.. dat zie ik ook wel zittenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
owh maar daswel relaxed. Als ik moet overwerken even snel een Quarter Pounder of McKroket in de holle kies stoppen, ik zit dan vaak met zo'n hongergevoel in m'n maag, maar BP-voer is niet te vreten, en de BK is te ver omrijden.
De 1e mac drive waar je naar boven gaat rijden om te bestellen enzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou ja dr naast dan
Maar word geloof ik een grootte macdrive, 2 verdiepingen ofzo.. in de buurt van de BP.
In augustus ergens...... tegen het eind ervan gok ik zoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:39 schreef nVincible het volgende:
Wanneer gaat die mac open? IK moet nog een leuke elf maanden voordat ik me mag voorbereiden om door de macdrive te rijden :-(
Ik weet nog wel de tijd dat je naar Leiden moest voor de Macquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:39 schreef nVincible het volgende:
Wanneer gaat die mac open? IK moet nog een leuke elf maanden voordat ik me mag voorbereiden om door de macdrive te rijden :-(
Nuh, die wijk is zelf nog ouder; zijn ze begin jaren 90 mee begonnen.. Maarja het is een nieuwbouwwijk he.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef nVincible het volgende:
Ik dacht trouwens dat Kerk & Zanen veel nieuwer was dan.. 11 jaar ofzo.
Stappen in Alphenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Bijna 3 jaar in Alphen gewoont en dat was voldoende.
Lupinesingel.
Leuke tijden meegemaakt, maar kwa stappen is het niets laat staan de bios.
hey niet fokken met de lupinesingel, daar woon ik hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Bijna 3 jaar in Alphen gewoont en dat was voldoende.
Lupinesingel.
Leuke tijden meegemaakt, maar kwa stappen is het niets laat staan de bios.
+1quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:09 schreef nVincible het volgende:
BK > Macdonalds, heb ik onderhand gemerkt. BK for the win!
De wát?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan doe je vast boodschappen bij de highfly
Ik moet zeggen dat ik het ook niet ken hoor!quote:
supermarktquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
MissHobje, waar woon jij dan?
Jij woont ín de supermarkt?quote:
Highfly it is!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan doe je vast boodschappen bij de highfly
Nog een leuke rel geweest he met de Aldi. Hoogvliet heeft natuurlijk een vinger in de pap bij de gemeente alphenquote:
Ja zeg!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:36 schreef PiRANiA het volgende:
Lekker weertje in Alphen vanmiddag!
ik werk nog steeds in de altasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:19 schreef Scorpie het volgende:
* Scorpie heeft bij de Hoogvliet in Hazerswoude gewerkt![]()
nee, veul te sportiefquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:09 schreef SoupNazi het volgende:
Nog mensen die meedoen met de 20?
Nee. Wel Friendship.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:38 schreef dvunz het volgende:
niemand die wel eens in choices of alle hens komt?
daar lope wel es mooie dames rond
zit dat dan?en mooie vrouwe of wat ??quote:
Nee.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:55 schreef dvunz het volgende:
[..]
zit dat dan?en mooie vrouwe of wat ??
Soms ga ik wel eens naar alle Hensquote:Op maandag 12 maart 2007 01:38 schreef dvunz het volgende:
niemand die wel eens in choices of alle hens komt?
daar lope wel es mooie dames rond
Eensch is!quote:Op maandag 12 maart 2007 02:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Soms ga ik wel eens naar alle Hens![]()
Ach op zich voor even wel te doen.. maar helaas.. stappen in alphen blijft ruk natuurlijk
Choices 1 a 2 keer per jaar is nog weleens leuk, weer eens oude bekenden tegenkomen en ouwehoeren over vroegah.quote:
Het is wikipedia.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nooit geweten dat Ruud Gullit uit Alphen komt/gewoond (heeft)
Jups dat heb je goed gehoordquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef dvunz het volgende:
ik hoorde dat er grote discotheek komt in alphen
bij de mac...voor div leeftijden,net zo iets als bobs saloon..
(bron:alphen cc)quote:Alphen krijgt een discotheek. Nieuwkoper Ron Hageman heeft vergevorderde plannen voor een danstent achter Bakkerij Visser, bij de N11.
Hij wil een centrum maken met drie verschillende zalen. 1 voor 12- tot 16-jarigen waar geen alcohol geschonken wordt. Er komt ook een aparte disco voor 16- tot 18-jarigen waar dus alleen licht- alcoholische dranken geschonken worden. En 1 voor 18-plussers. Zo kan Ron het drankgebruik bij de verschillende leeftijdsgroepen goed in de gaten houden. Hij wil de jongeren zijn tent inkrijgen door met pendelbusjes rond te gaan rijden in de regio, van Gouda tot Leiden.
De gemeente laat weten dat zij een discoplan toejuichen. ,,Wij willen graag een discotheek binnen de stadsgrenzen', laat een woordvoerster weten. De plannen zijn nog in een pril stadium. 'Over de locatie kunnen wij als gemeente nog niets zeggen.'
Ron hoopt dat de gemeente meewerkt zodat hij snel kan beginnen met bouwen. Hij wil het liefst dit jaar nog de eerste paal slaan.
Mocht het stekkie naast de McDonalds niet doorgaan, weet Ron nog wel een andere plek: het oude SWA-gebouw.
daar woon ik bijna naastquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups dat heb je goed gehoord![]()
[..]
(bron:alphen cc)
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijnquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wel de lekkere geur van brood als je naar huis gaat van het stappen dan!
Waar kom je vandaan en waar ga je heen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:49 schreef Tamaartje het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag ben ik ook alphenaar
Ik kom uit Bodegraven en mn vriend uit Bussum..quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:21 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan en waar ga je heen?![]()
Mooie locatie, lekker dichtbij alles. Alleen ik hoop maar dat je weet dat er over enkele jaren grote flats met appartementen naast het station komen, aan de overkant van de rails. Én het hele station wordt verbouwd, dus daar zul je ook wel wat last van hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kom uit Bodegraven en mn vriend uit Bussum..
We hebben een huisje gekocht in de Oranjestraat (tegenover het station dus)
Ja zeker een fijne lokatiequote:Op zaterdag 14 april 2007 09:41 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Mooie locatie, lekker dichtbij alles. Alleen ik hoop maar dat je weet dat er over enkele jaren grote flats met appartementen naast het station komen, aan de overkant van de rails. Én het hele station wordt verbouwd, dus daar zul je ook wel wat last van hebben.![]()
Ja daarom joh... hahahaquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:51 schreef MissHobje het volgende:
ach het zomer seizoen heb je een leuke zandbak voor de deur![]()
Beach aan de Rijn it is
Ja dat klopt idd... ik heb de aflevering alleen gemist hahaquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
bodegraven was bij "hoe gastvrij is nederland"?
Als je zo naar Bodegraven kijkt zou je er zo willen wonen al die vriendelijke, gastvrije mensenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
bodegraven was bij "hoe gastvrij is nederland"?
Bodegravers zijn best lief hoorquote:Op zondag 15 april 2007 09:42 schreef Keukenprinsesje het volgende:
[..]
Als je zo naar Bodegraven kijkt zou je er zo willen wonen al die vriendelijke, gastvrije mensen
*kuch*
OT: Alphen aan den Rijn: Was er gisteren nog....Theater castellum. Alphen is aardig aan de weg aan het timmeren, goed bereikbaar, mooi theater, veel nieuwe winkels en prima parkeerkgelegenheid.
![]()
Dat zou wat zijn zeg, net nieuw die shit!quote:Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef MissHobje het volgende:
12:18:27 16-04-07 12 G BRAN Prio 1 Bakkerij Visser TANKVAL 26 ALPHEN AD RIJN ( APN ) Brandmelding OMS 66840
Ohooooo oven in de fik ofzo?
quote:Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef MissHobje het volgende:
12:18:27 16-04-07 12 G BRAN Prio 1 Bakkerij Visser TANKVAL 26 ALPHEN AD RIJN ( APN ) Brandmelding OMS 66840
Ohooooo oven in de fik ofzo?
Met heel wat foto's van mij erop! Vind m'n naam haha.quote:Op maandag 16 april 2007 12:59 schreef PiRANiA het volgende:
http://brandweeralphenaandenrijn.web-log.nl/
toffe site
Ga naar Citylife dannnnn..quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef Frits het volgende:
Meldt zich,
ben vanaf 1 mei officieel Leienaar trouwens. Heb mijn hele leven in Alphen gewoond, maar met studie is in Leiden wonen toch makkelijker.
Uitgaan is idd niks hier, Leiden ook niet veel.. maar toch iets beter.
Citylifequote:
Ik ook jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:34 schreef Frits het volgende:
[..]
Citylife![]()
Daar ging ik heen toen het nog de Herberg heette en ik 15 was... 9 jaar geleden ofzo.
Dat waren nog eens tijden idd... met de nachtbus heen en terug.quote:
Dus jij bent degene die daar een teringzooi maakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef PiRANiA het volgende:
gister mooi vuurtje gemaakt aan de zegerplas...
3 flessen spitirus.. we werden raar aangekeken bij AH
Alles wordt gesloopt daar door dat hardcore tuig ( Dagcamping dan, eh ). En de andere stijgers door de gothicsquote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die daar een teringzooi maakt.![]()
nee hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die daar een teringzooi maakt.![]()
Misschien vanmorgen ook? Wet N Wild is afgebrand (Brand nog steeds)quote:Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef PiRANiA het volgende:
gister mooi vuurtje gemaakt aan de zegerplas...
3 flessen spitirus.. we werden raar aangekeken bij AH
Echt?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien vanmorgen ook? Wet N Wild is afgebrand (Brand nog steeds)
Check ad.nl/alphenquote:
Zelf vond ik het een ballentent, maar van de zomer was ik wel van plan om er te gaan waterskiën, zal wel niet meer kunnen helaas.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Check ad.nl/alphen
[ afbeelding ]
Ik zat er een paar weken geleden nog, heerlijk in de zon onder een palmboom en zei nog dat 1 van de tofste plekken in Alphen was.![]()
Daar heb je wel gelijk in, maar dat is niet om te hoek.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:31 schreef RSie het volgende:
waterski'en kan je overigens veel vetter doen achter een boot, hoef je ook niet keer op keer terug te zwemmen als je plat gaat.
voor een goed adres, kijk hier ff http://www.rockerline-funsports.nl/
maar blijft klote dat Wet'n wild dus plat ligt!
De bediening was wel kut... altijd bedelen om te kunnen betalen om de een of andere rede, ben ook gewoon een keer weggelopen na een half uur wachten. Dan maar niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:28 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Zelf vond ik het een ballentent, maar van de zomer was ik wel van plan om er te gaan waterskiën, zal wel niet meer kunnen helaas.
Waar ergens?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Balen voor Wetn 'n Wild. Maar...ik ga in Alphen wonenVanaf 1 oktober
In de Briljantstraat. En ja ik ken de vooroordelen, maar ik ben er een paar keer 's avonds geweest en het is er stukken beter dan een paar jaar geledenquote:
Ja, ik denk ook dat wanneer je er woont het er erg vriendelijk aan toe gaat. Maar ik ga in een flat wonen waarvan de portieken net vernieuwd zijn, evenals de bergingen. En de appartementen met aflopende huurcontracten worden in de verkoop gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:24 schreef RSie het volgende:
Ach, die buurt is heul zo erg nog niet!
als je er woont en ze je kennen zijn ze allemaal ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
(denk aan deuren voor je openhouden, helpen met reparatie's etc. etc. daar kan menig hollander nog een voorbeeld aan nemen)
alleen in de flat's maken ze er in openbare ruimtes wel een bende van, maar daar moet je ff doorheen bijten!
Is dat die flat of de laagbouw.. ik weet het niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In de Briljantstraat. En ja ik ken de vooroordelen, maar ik ben er een paar keer 's avonds geweest en het is er stukken beter dan een paar jaar geleden
En?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:33 schreef MissHobje het volgende:
Morgen maar eens een fijn verslagje van doen.
Flat. Maar zoals ik al zei, de appartementen die voorheen verhuurd werden en waarvan de hurcontracten aflopen worden verkocht. Zo ook 'mijn' appartementquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat die flat of de laagbouw.. ik weet het niet.
Nee, er is een periode geweest waarbij het wel de verkeerde kant op ging, maar vlgs mij is de plutostraat nog wel een tandje erger.
Flats geven altijd rotzooi, iik heb zelf op de vliestroom gewoond en daar werd ook in de lift gepiest of gekotst in het trappenhuis.
Ik zal eens opletten of ik je zie lopen ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef CodeCaster het volgende:
Hm, nog meer Alphenaren hier. Ik woon er alweer anderhalf jaar, vlakbij het station.
Uitgaan is trouwens Kut in Alphen. Het enige wat af en toe leuk is is zo'n 90's-party in Het Kasteel, maar dat is ook zo ongeveer failliet. Querelle loopt steeds voller met 16-jarige emo's en hun 25+ evenbeelden, mensen met een soort bijna-midlife-crisis. Gezellig is anders,druk en heet is het dan weer wel. Aan Choices zal ik helemaal maar geen woorden vuil maken. Je kunt er zeg maar niet meer naar buiten als je de uitsmijter niet betaalt. Zo'n tent dus.
Er schijnt verder wel wat leuks te zijn, maar ik heb geen zin meer om een hele avond bier te gaan drinken in een volle, toch-niet-zo-gezellige kroeg, terwijl ik naar grafherrie moet luisteren.
Welke kant van het station woon je? Want ik woon ook heel dichtbij het stationquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef CodeCaster het volgende:
Hm, nog meer Alphenaren hier. Ik woon er alweer anderhalf jaar, vlakbij het station.
Pff ja wat je zegt, was een paar weken geleden naar het amsterdam's cafe.. eerst kwam ik niet binnen om mn schoenen (nike) .. voor de deur omgeruild voor slippers, toen kon het welquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef CodeCaster het volgende:
Uitgaan is trouwens Kut in Alphen. Het enige wat af en toe leuk is is zo'n 90's-party in Het Kasteel, maar dat is ook zo ongeveer failliet. Querelle loopt steeds voller met 16-jarige emo's en hun 25+ evenbeelden, mensen met een soort bijna-midlife-crisis. Gezellig is anders,druk en heet is het dan weer wel. Aan Choices zal ik helemaal maar geen woorden vuil maken. Je kunt er zeg maar niet meer naar buiten als je de uitsmijter niet betaalt. Zo'n tent dus.
Er schijnt verder wel wat leuks te zijn, maar ik heb geen zin meer om een hele avond bier te gaan drinken in een volle, toch-niet-zo-gezellige kroeg, terwijl ik naar grafherrie moet luisteren.
Ik ben een studentje, dus een huisje in Kerk & Zanen kan ik me nog niet permitterenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Welke kant van het station woon je? Want ik woon ook heel dichtbij het stationdie is aan het einde van mn straat zeg maar
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Welke kant van het station woon je? Want ik woon ook heel dichtbij het stationdie is aan het einde van mn straat zeg maar
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:48 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Ik ben een studentje, dus een huisje in Kerk & Zanen kan ik me nog niet permitterenIk woon in de Stationsstraat.
Ja die gelequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:55 schreef RSie het volgende:
stationsstraat, dat is toch waar die kleine Daihatsu Copen staat?
2 vrienden van me woonden daar ook, Anti-kraak in het oude gebouw van de Douane/belastingdienst!
Ik heb helemaal niets geroken gelukkigquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:16 schreef TC_Artemis het volgende:
Het dorp stonk vanmiddag nog naar brand trouwens.. kut lucht dat het is :p
Heet jij toevallig Joost ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:23 schreef Hoogbevaegd het volgende:
Nog een Alphenaar meldt zich, woon en werk (wss niet zo lang meer) in Alphen, Herenhof that is. Heb trouwens ook niets geroken van de fik
Heb ik jou toevallig vanochtend gezien op je fiets met een g-star vest aan ??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:58 schreef CodeCaster het volgende:
Joost is dood.
Ahquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:01 schreef CodeCaster het volgende:
Hmm nee, ik zat vanmorgen om kwart voor negen wel op de fiets richting m'n werk, maar ik had m'n werkkleding aan, en dat is niet bepaald G-Star
ik kende trouwens wel een Joostquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:58 schreef CodeCaster het volgende:
Joost is dood.
bronquote:Tegen verdachte Jacob G. is vandaag vijftien jaar geeïst voor de moord op Tamara Wolvers. De officier van justitie stelt dat alles wettig en overtuigend is bewezen.
De 28-jarige Wolvers werd in de nacht van 12 op 13 juli 2006 vermoord in het voormalig ouderlijk huis aan de Maasstraat in Alphen.
G. - de ex-oom van Tamara die haar hielp haar kist naar het graf te dragen - zit inmiddels ruim anderhalf jaar in voorarrest, in afwachting van de rechtszaak van vandaag. Dna-sporen van de 39-jarige Alphenaar zijn onder meer gevonden onder de nagels en op de badjas van het slachtoffer. Ook op de tiewrap om haar keel en op de plastic tas rond haar hoofd zijn sporen aangetroffen.
Begin juni 2006 was G. voor het laatst in de woning aan de Maasstraat geweest. De officier van justitie vindt het erg onwaarschijnlijk dat hij toen de sporen heeft achtergelaten die na de moord zijn gevonden.
Yep. Was een huurder vs verhuurder verhaal wat ik zo begreep.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:38 schreef RSie het volgende:
iemand trouwens nog iets meegekregen over die 30-jarige man die vorige week was neergestoken in het wederikshof (geloof dat die straat zo heet)?
Mja was een aardig slagveldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:38 schreef RSie het volgende:
iemand trouwens nog iets meegekregen over die 30-jarige man die vorige week was neergestoken in het wederikshof (geloof dat die straat zo heet)?
Klopt inderdaad, is de zoon van een collega van mn vader (snap je het nogquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep. Was een huurder vs verhuurder verhaal wat ik zo begreep.
Dirk heet hij, zegt je dat wat? Ik weet niet of het slim is om zn achternaam hier te noemenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:01 schreef RSie het volgende:
ben wel benieuwd wie het was eigenlijk! vooral aangezien hij ongeveer mijn leeftijd was en ik best veel mensen ken uit Alphen.
Las wel op de link iets van Gunther of de mof. maar ja,.. daar kom je niet ver mee!
http://www.ad.nl/groeneha(...)omst_over_moord.htmlquote:Op woensdag 9 juli 2008 06:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dirk heet hij, zegt je dat wat? Ik weet niet of het slim is om zn achternaam hier te noemen
Ahquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/groeneha(...)omst_over_moord.html
Die staat in de krant.
Bizarre uitspraak dit!@!! hoeveel bewijs willen ze danquote:Vrijspraak in zaak Tamara Wolvers
De rechtbank in Den Haag heeft de 39-jarige Jacob G. vrijgesproken voor de moord op Tamara Wolvers.
Volgens de rechtbank is er onvoldoende bewijs dat de dna-sporen, die op het lichaam van Tamara zijn gevonden, alleen van de verdachte zijn. Ook kan de rechtbank niet aantonen dat het alibi van de Alphenaar niet klopt en sluit zij het niet uit dat de moord door een onbekende is gepleegd.
Twee weken geleden hoorde Jacob G. nog 15 jaar tegen zich eisen. Volgens de officier van justitie was alles wettig en overtuigend bewezen. Na 1,5 jaar voorarrest is de Alphenaar direct in vrijheid gesteld. Het Openbaar Ministerie zal in hoger beroep gaan.
Nabestaanden reageerden geschokt op de uitspraak. “We zijn er altijd vanuit gegaan dat het dna wat er gevonden is voldoende bewijs was. Dit is een enorme teleurstelling voor ons. Door deze uitspraak zijn we weer terug bij af,” aldus Berry Wolvers.
De 28-jarige Tamara Wolvers werd op 12 juli 2006 vermoord aangetroffen in haar ouderlijk huis aan de Maasstraat in Alphen.
soms zou je toch vóór een jury zijn (zoals in Amerika)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bizarre uitspraak dit!@!! hoeveel bewijs willen ze dandit kan toch niet kloppen!
Dit verhaal gaat, vrees ik, nog wel een staartje krijgen.
alphenstadfm
Gaat lekker he??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/groeneha(...)oemweg_vermoord.html
En dat is derde in mn buurt
Vandaar die politie die er vanmorgen stond!
bizar om te zien die witte pakken enz.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/groeneha(...)oemweg_vermoord.html
En dat is derde in mn buurt
Vandaar die politie die er vanmorgen stond!
Fuck duhquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:08 schreef Missmissi het volgende:
Hey, ik woon hier pas, wat zijnd de leuke plekken in Alphen? Heb tot nu toe niets spannends meegemaakt. Is Choises echt tha place 2 B hierzo? dan is het wel een trieste boel zeg.
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fuck duhAlphen is gewoon een grote saaie kutstad
Zozo doe maar sjiek de friekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:52 schreef Bastard het volgende:
Ik bezit op dit moment 2 huizen in Alphen
Ga in Zoetermeer, Leiden of Utrecht uit dan!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:08 schreef Missmissi het volgende:
Hey, ik woon hier pas, wat zijnd de leuke plekken in Alphen? Heb tot nu toe niets spannends meegemaakt. Is Choises echt tha place 2 B hierzo? dan is het wel een trieste boel zeg.
Lees het topic eens door, naar Choices wil je niet gaan. Alphen is de laatste tijd sowieso dood, maar dat komt denk ik vanwege de vakantietijd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:08 schreef Missmissi het volgende:
En je kunt er wel iets tegen doen als je van iemand op Fok hoort waarom ze die boom kappen?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:19 schreef kirsten. het volgende:
zou kunnen, maar dan wat? Ok, ik weet wat er gaat gebeuren maar ik kan er toch niets tegen doen.
Maar dan noem je ook wat hè!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:52 schreef RSie het volgende:
was vannacht ook in Alphen.
Heb gezien hoe ze bij het rooie dorp het terras van een huis volledig leegkaapten om alles op een vuurtje te gooien. (stoelen, plantenbakken, schuttinkje etc.) verder weinig gezien in alphen.
mooi vuurwerk, maar verder was het voor zover ik heb gezien allemaal best rustig verlopen.
Als het de MAVON is, is het voorlopig nog niet geblust !quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:54 schreef MissHobje het volgende:
Tegen over Jawi dus.. vermoedelijk bedrijf Mavon alleen maar chemische shit dus.. code 3 gemeld.
2 a 3 panden ook al in de hens.. ziet er naar uit dat er aardig de boel wordt afgesloten..
Ik zit er zowat naast met werk
Ik vrees ook zoiets.. en ik vraag me ook af of je uberhaupt er langs mag..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als het de MAVON is, is het voorlopig nog niet geblust !
Bron: http://www.leidschdagblad(...)rote_brand_in_Alphenquote:Alphen aan den Rijn -
Een bedrijfsgebouw in Alphen is deze vrijdagavond getroffen door een zeer grote brand. Het achterste gedeelte van het gebouw is ingestort. Er staat een grote hoge loods van acht meter in de fik. Er vinden constant explosies plaats. Het gaat om het rechtergebouw. Een ander gedeelte van het gebouw wordt natgehouden door de brandweer. Heel Alphen loopt uit voor de brand. De dikke, zwarte rook die bij de brand vrij komt, blijkt giftig te zijn. De wolk drijft over een aanvliegroute naar Schiphol. Vliegtuigen worden op dit moment nog niet omgeleid.
Half 8 nog nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:05 schreef MissHobje het volgende:
en inmiddels het nieuws ook al flink gehaald
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef MissHobje het volgende:
Zijn trouwens flink wat wegen afgesloten.. ik kom voorlopig niet weg bij mijn werk
Die ken ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |