En je kunt er wel iets tegen doen als je van iemand op Fok hoort waarom ze die boom kappen?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:19 schreef kirsten. het volgende:
zou kunnen, maar dan wat? Ok, ik weet wat er gaat gebeuren maar ik kan er toch niets tegen doen.
Maar dan noem je ook wat hè!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:52 schreef RSie het volgende:
was vannacht ook in Alphen.
Heb gezien hoe ze bij het rooie dorp het terras van een huis volledig leegkaapten om alles op een vuurtje te gooien. (stoelen, plantenbakken, schuttinkje etc.) verder weinig gezien in alphen.
mooi vuurwerk, maar verder was het voor zover ik heb gezien allemaal best rustig verlopen.
Als het de MAVON is, is het voorlopig nog niet geblust !quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:54 schreef MissHobje het volgende:
Tegen over Jawi dus.. vermoedelijk bedrijf Mavon alleen maar chemische shit dus.. code 3 gemeld.
2 a 3 panden ook al in de hens.. ziet er naar uit dat er aardig de boel wordt afgesloten..
Ik zit er zowat naast met werk
Ik vrees ook zoiets.. en ik vraag me ook af of je uberhaupt er langs mag..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als het de MAVON is, is het voorlopig nog niet geblust !
Bron: http://www.leidschdagblad(...)rote_brand_in_Alphenquote:Alphen aan den Rijn -
Een bedrijfsgebouw in Alphen is deze vrijdagavond getroffen door een zeer grote brand. Het achterste gedeelte van het gebouw is ingestort. Er staat een grote hoge loods van acht meter in de fik. Er vinden constant explosies plaats. Het gaat om het rechtergebouw. Een ander gedeelte van het gebouw wordt natgehouden door de brandweer. Heel Alphen loopt uit voor de brand. De dikke, zwarte rook die bij de brand vrij komt, blijkt giftig te zijn. De wolk drijft over een aanvliegroute naar Schiphol. Vliegtuigen worden op dit moment nog niet omgeleid.
Half 8 nog nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:05 schreef MissHobje het volgende:
en inmiddels het nieuws ook al flink gehaald
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:37 schreef MissHobje het volgende:
Zijn trouwens flink wat wegen afgesloten.. ik kom voorlopig niet weg bij mijn werk
Die ken ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |