+1quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:09 schreef nVincible het volgende:
BK > Macdonalds, heb ik onderhand gemerkt. BK for the win!
De wát?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan doe je vast boodschappen bij de highfly
Ik moet zeggen dat ik het ook niet ken hoor!quote:
supermarktquote:Op maandag 26 februari 2007 01:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
MissHobje, waar woon jij dan?
Jij woont ín de supermarkt?quote:
Highfly it is!quote:Op maandag 26 februari 2007 01:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan doe je vast boodschappen bij de highfly
Nog een leuke rel geweest he met de Aldi. Hoogvliet heeft natuurlijk een vinger in de pap bij de gemeente alphenquote:
Ja zeg!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:36 schreef PiRANiA het volgende:
Lekker weertje in Alphen vanmiddag!
ik werk nog steeds in de altasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:19 schreef Scorpie het volgende:
* Scorpie heeft bij de Hoogvliet in Hazerswoude gewerkt![]()
nee, veul te sportiefquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:09 schreef SoupNazi het volgende:
Nog mensen die meedoen met de 20?
Nee. Wel Friendship.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:38 schreef dvunz het volgende:
niemand die wel eens in choices of alle hens komt?
daar lope wel es mooie dames rond
zit dat dan?en mooie vrouwe of wat ??quote:
Nee.quote:Op maandag 12 maart 2007 01:55 schreef dvunz het volgende:
[..]
zit dat dan?en mooie vrouwe of wat ??
Soms ga ik wel eens naar alle Hensquote:Op maandag 12 maart 2007 01:38 schreef dvunz het volgende:
niemand die wel eens in choices of alle hens komt?
daar lope wel es mooie dames rond
Eensch is!quote:Op maandag 12 maart 2007 02:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Soms ga ik wel eens naar alle Hens![]()
Ach op zich voor even wel te doen.. maar helaas.. stappen in alphen blijft ruk natuurlijk
Choices 1 a 2 keer per jaar is nog weleens leuk, weer eens oude bekenden tegenkomen en ouwehoeren over vroegah.quote:
Het is wikipedia.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nooit geweten dat Ruud Gullit uit Alphen komt/gewoond (heeft)
Jups dat heb je goed gehoordquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef dvunz het volgende:
ik hoorde dat er grote discotheek komt in alphen
bij de mac...voor div leeftijden,net zo iets als bobs saloon..
(bron:alphen cc)quote:Alphen krijgt een discotheek. Nieuwkoper Ron Hageman heeft vergevorderde plannen voor een danstent achter Bakkerij Visser, bij de N11.
Hij wil een centrum maken met drie verschillende zalen. 1 voor 12- tot 16-jarigen waar geen alcohol geschonken wordt. Er komt ook een aparte disco voor 16- tot 18-jarigen waar dus alleen licht- alcoholische dranken geschonken worden. En 1 voor 18-plussers. Zo kan Ron het drankgebruik bij de verschillende leeftijdsgroepen goed in de gaten houden. Hij wil de jongeren zijn tent inkrijgen door met pendelbusjes rond te gaan rijden in de regio, van Gouda tot Leiden.
De gemeente laat weten dat zij een discoplan toejuichen. ,,Wij willen graag een discotheek binnen de stadsgrenzen', laat een woordvoerster weten. De plannen zijn nog in een pril stadium. 'Over de locatie kunnen wij als gemeente nog niets zeggen.'
Ron hoopt dat de gemeente meewerkt zodat hij snel kan beginnen met bouwen. Hij wil het liefst dit jaar nog de eerste paal slaan.
Mocht het stekkie naast de McDonalds niet doorgaan, weet Ron nog wel een andere plek: het oude SWA-gebouw.
daar woon ik bijna naastquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups dat heb je goed gehoord![]()
[..]
(bron:alphen cc)
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijnquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wel de lekkere geur van brood als je naar huis gaat van het stappen dan!
Waar kom je vandaan en waar ga je heen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:49 schreef Tamaartje het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag ben ik ook alphenaar
Ik kom uit Bodegraven en mn vriend uit Bussum..quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:21 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan en waar ga je heen?![]()
Mooie locatie, lekker dichtbij alles. Alleen ik hoop maar dat je weet dat er over enkele jaren grote flats met appartementen naast het station komen, aan de overkant van de rails. Én het hele station wordt verbouwd, dus daar zul je ook wel wat last van hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kom uit Bodegraven en mn vriend uit Bussum..
We hebben een huisje gekocht in de Oranjestraat (tegenover het station dus)
Ja zeker een fijne lokatiequote:Op zaterdag 14 april 2007 09:41 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Mooie locatie, lekker dichtbij alles. Alleen ik hoop maar dat je weet dat er over enkele jaren grote flats met appartementen naast het station komen, aan de overkant van de rails. Én het hele station wordt verbouwd, dus daar zul je ook wel wat last van hebben.![]()
Ja daarom joh... hahahaquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:51 schreef MissHobje het volgende:
ach het zomer seizoen heb je een leuke zandbak voor de deur![]()
Beach aan de Rijn it is
Ja dat klopt idd... ik heb de aflevering alleen gemist hahaquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
bodegraven was bij "hoe gastvrij is nederland"?
Als je zo naar Bodegraven kijkt zou je er zo willen wonen al die vriendelijke, gastvrije mensenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
bodegraven was bij "hoe gastvrij is nederland"?
Bodegravers zijn best lief hoorquote:Op zondag 15 april 2007 09:42 schreef Keukenprinsesje het volgende:
[..]
Als je zo naar Bodegraven kijkt zou je er zo willen wonen al die vriendelijke, gastvrije mensen
*kuch*
OT: Alphen aan den Rijn: Was er gisteren nog....Theater castellum. Alphen is aardig aan de weg aan het timmeren, goed bereikbaar, mooi theater, veel nieuwe winkels en prima parkeerkgelegenheid.
![]()
Dat zou wat zijn zeg, net nieuw die shit!quote:Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef MissHobje het volgende:
12:18:27 16-04-07 12 G BRAN Prio 1 Bakkerij Visser TANKVAL 26 ALPHEN AD RIJN ( APN ) Brandmelding OMS 66840
Ohooooo oven in de fik ofzo?
quote:Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef MissHobje het volgende:
12:18:27 16-04-07 12 G BRAN Prio 1 Bakkerij Visser TANKVAL 26 ALPHEN AD RIJN ( APN ) Brandmelding OMS 66840
Ohooooo oven in de fik ofzo?
Met heel wat foto's van mij erop! Vind m'n naam haha.quote:Op maandag 16 april 2007 12:59 schreef PiRANiA het volgende:
http://brandweeralphenaandenrijn.web-log.nl/
toffe site
Ga naar Citylife dannnnn..quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef Frits het volgende:
Meldt zich,
ben vanaf 1 mei officieel Leienaar trouwens. Heb mijn hele leven in Alphen gewoond, maar met studie is in Leiden wonen toch makkelijker.
Uitgaan is idd niks hier, Leiden ook niet veel.. maar toch iets beter.
Citylifequote:
Ik ook jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:34 schreef Frits het volgende:
[..]
Citylife![]()
Daar ging ik heen toen het nog de Herberg heette en ik 15 was... 9 jaar geleden ofzo.
Dat waren nog eens tijden idd... met de nachtbus heen en terug.quote:
Dus jij bent degene die daar een teringzooi maakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef PiRANiA het volgende:
gister mooi vuurtje gemaakt aan de zegerplas...
3 flessen spitirus.. we werden raar aangekeken bij AH
Alles wordt gesloopt daar door dat hardcore tuig ( Dagcamping dan, eh ). En de andere stijgers door de gothicsquote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die daar een teringzooi maakt.![]()
nee hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die daar een teringzooi maakt.![]()
Misschien vanmorgen ook? Wet N Wild is afgebrand (Brand nog steeds)quote:Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef PiRANiA het volgende:
gister mooi vuurtje gemaakt aan de zegerplas...
3 flessen spitirus.. we werden raar aangekeken bij AH
Echt?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien vanmorgen ook? Wet N Wild is afgebrand (Brand nog steeds)
Check ad.nl/alphenquote:
Zelf vond ik het een ballentent, maar van de zomer was ik wel van plan om er te gaan waterskiën, zal wel niet meer kunnen helaas.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Check ad.nl/alphen
[ afbeelding ]
Ik zat er een paar weken geleden nog, heerlijk in de zon onder een palmboom en zei nog dat 1 van de tofste plekken in Alphen was.![]()
Daar heb je wel gelijk in, maar dat is niet om te hoek.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:31 schreef RSie het volgende:
waterski'en kan je overigens veel vetter doen achter een boot, hoef je ook niet keer op keer terug te zwemmen als je plat gaat.
voor een goed adres, kijk hier ff http://www.rockerline-funsports.nl/
maar blijft klote dat Wet'n wild dus plat ligt!
De bediening was wel kut... altijd bedelen om te kunnen betalen om de een of andere rede, ben ook gewoon een keer weggelopen na een half uur wachten. Dan maar niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:28 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Zelf vond ik het een ballentent, maar van de zomer was ik wel van plan om er te gaan waterskiën, zal wel niet meer kunnen helaas.
Waar ergens?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Balen voor Wetn 'n Wild. Maar...ik ga in Alphen wonenVanaf 1 oktober
In de Briljantstraat. En ja ik ken de vooroordelen, maar ik ben er een paar keer 's avonds geweest en het is er stukken beter dan een paar jaar geledenquote:
Ja, ik denk ook dat wanneer je er woont het er erg vriendelijk aan toe gaat. Maar ik ga in een flat wonen waarvan de portieken net vernieuwd zijn, evenals de bergingen. En de appartementen met aflopende huurcontracten worden in de verkoop gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:24 schreef RSie het volgende:
Ach, die buurt is heul zo erg nog niet!
als je er woont en ze je kennen zijn ze allemaal ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
(denk aan deuren voor je openhouden, helpen met reparatie's etc. etc. daar kan menig hollander nog een voorbeeld aan nemen)
alleen in de flat's maken ze er in openbare ruimtes wel een bende van, maar daar moet je ff doorheen bijten!
Is dat die flat of de laagbouw.. ik weet het niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In de Briljantstraat. En ja ik ken de vooroordelen, maar ik ben er een paar keer 's avonds geweest en het is er stukken beter dan een paar jaar geleden
En?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:33 schreef MissHobje het volgende:
Morgen maar eens een fijn verslagje van doen.
Flat. Maar zoals ik al zei, de appartementen die voorheen verhuurd werden en waarvan de hurcontracten aflopen worden verkocht. Zo ook 'mijn' appartementquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat die flat of de laagbouw.. ik weet het niet.
Nee, er is een periode geweest waarbij het wel de verkeerde kant op ging, maar vlgs mij is de plutostraat nog wel een tandje erger.
Flats geven altijd rotzooi, iik heb zelf op de vliestroom gewoond en daar werd ook in de lift gepiest of gekotst in het trappenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |