Ik werk in Alphen, en sport in Alphen, en idd er zit wat smakelijks in de sportschool.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:44 schreef Scorpie het volgende:
Maar de eerlijkheid dient te zeggen dat er soms wel lekkere wijven rondlopen in alphen. Soms.
Bij welke sportschool zit je?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik werk in Alphen, en sport in Alphen, en idd er zit wat smakelijks in de sportschool.
Maar over het algemeen is Alphen niet de plaats om voor het vrouwelijk schoon heen te gaan.
Dan zit ik bij de verkeerde, want bij de mijne loopt er weinig vrouwelijk schoon.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Jawi
jetzt uberkommenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:05 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dan zit ik bij de verkeerde, want bij de mijne loopt er weinig vrouwelijk schoon.
Kom je uit alphen? Coolquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je wel hoor.. maar ik vind dit forum onderdeel niets eigenlijk![]()
En je vindt Alphen ook niets?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
tis nog altijd beter dan alphenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Da's die gare nieuwbouwwijk toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:50 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb 4 jaar in de horstenbuurt gewoont
Trok mij gewoon niet echt alphen te saai ander soort mensen enz
Jups nouja ik woon er inmiddels 11 jaar nuquote:
Ik vind Alphen aan den Rijn een prima plaats om te wonen..quote:
Waar woon je precies dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups nouja ik woon er inmiddels 11 jaar nu![]()
[..]
Ik vind Alphen aan den Rijn een prima plaats om te wonen..
Ligt heerlijk centraal.. zit snel bij grotere steden etc.
Alleen dit forum onderdeel vind ik een beetje onzinnig.. dat staat dus los van Alphen aan den Rijn natuurlijk.
Yep, tegenwoordig vind het bestuur van het Ashram racisme okay, en als je racisten er op wijst mag je op 't matje komen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:01 schreef Steve-O het volgende:
begin jaren 80
"oude" nieuwbouw
Oja
Ashram is kut
In de tijd dat ik er op zat (opa verteltquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:14 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Yep, tegenwoordig vind het bestuur van het Ashram racisme okay, en als je racisten er op wijst mag je op 't matje komen.
Ja ik noem het maar zo anders snappen jullie het nietquote:
Goh, zwerf jij hier ook nog steeds rond?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:20 schreef Baleog het volgende:
hier nog een trotse inwoner van deze mooie plaats![]()
ridderveld is ok!![]()
Als ik uit mn raam kijk kan ik je bijna zien.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:28 schreef bl0emetjE het volgende:
*jeej*
Ik woon ook in alphen!
In het nieuwe centrum gedeelte, boven de burgerking dus
Het Kasteel is wat achteruit gegaan..
Dan moet ik jou ook bijna kunnen zienquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:50 schreef Burbo het volgende:
[..]
Als ik uit mn raam kijk kan ik je bijna zien.![]()
kewl! daar kom ik ook wel eens (lurkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:07 schreef nVincible het volgende:
Jup, ikkeh!
en dan óók nog a.nu moderator.
Ik vlakbij de Bart Smit in het dorp.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan moet ik jou ook bijna kunnen zienWoon in dat wijkje naast het bospark
Mwa mensen zijn vaak clueless daar.. maarja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
kewl! daar kom ik ook wel eens (lurken) Ik heb het hier een tijdje gedaan (moddereten), op FOK!, maar a.nu is ook erg tof...
Qua bereikbaarheid is AadR ook een complete ramp natuurlijk, zowel per auto als OVquote:
Op a.nu dus, in Alphen kom ik dagelijks.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Qua bereikbaarheid is AadR ook een complete ramp natuurlijk, zowel per auto als OV
En het ligt o-zo centraal, wordt beweerdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Qua bereikbaarheid is AadR ook een complete ramp natuurlijk, zowel per auto als OV
Ik zal hem morgen wel even fixxen, capiche?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef Conflict het volgende:
Zou iemand ff een leuke OP willen maken? Post hem ff hier, dan kan deze ook open blijven![]()
Kan ook in een topicreport.
Okquote:Op zondag 25 juni 2006 00:31 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen wel even fixxen, capiche?![]()
Ohh en wat is er mis met die nieuwste dan ?? die is prima hoor!quote:Op zondag 25 juni 2006 01:23 schreef Steve-O het volgende:
Alphen heeft nieteens een fatsoenlijke bioscoop
2 half bakken bioscopen
3 dagen per week open ...quote:Op zondag 25 juni 2006 01:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh en wat is er mis met die nieuwste dan ?? die is prima hoor!
Dan is het toch niet halfbakken en onfatsoenlijkquote:
Komt vanzelfquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:32 schreef Burbo het volgende:
En waar blijft die OP?
Mijn ex woont in de componistenbuurtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:08 schreef Adurothiel het volgende:
Ik woon sinds maart op kamers in Leiden waar ik studeer, maar heb daarvoor altijd in Alphen gewoond (componistenbuurt). En het is nog steeds wel een beetje mijn stadjewant mijn vriend en goede vriendinnen wonen er, en ik werk er nog steeds (bijbaantje). Op het gemeentehuis, dus niet fokken daarmee
Verder was het Ashram ok en is het Kasteel tof, daar ga ik nog steeds meestal uit eigenlijk. Querelle is ook gezellig, en het centrum is best ok geworden vind ik. Ik heb weinig aan te merken op Alphen behalve dat het niet op het nachtnet zit, na half een kan je er niet meer in of uit met trein/bus...
Altoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:25 schreef theemuts1982 het volgende:
Nog een alphenaar meldt zich. Zeeheldenbuurt wel te verstaan. En kasteel en querelle rulezz!!
En oh ja.... alphen kicks ass.![]()
Hoe bedoel je vooroordelen!!! Tss makkelijk hoor!!!quote:
Nee sorry.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:41 schreef Mavi het volgende:
Tellen ex-Alphenaren ook mee? Ik ben opgegroeid in Alphen (centrum) maar woon er al 20 jaar niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |