Ik heb werkelijk geen idee waar het van is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Prachtige TT
Maar ik weet wel dat het ergens van is!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar het van is.
Liedje van Sjaakie en de Sjooteklade fabriek !quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar het van is.
Och verrek!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Liedje van Sjaakie en de Sjooteklade fabriek !
Oempaloempadoempadiedéé! lalalaa![]()
wel een kale dan hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zal morgen een kut tt voor je maken goed?.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:29 schreef c0nd0r het volgende:
Dank u allen voor uwe toedoodverwensingen!![]()
.
Is er nog iets leuks op:')?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Trusten allemaal.
Ik ga nog ff TV kijken.
ik ben momenteel naar ned 2 aan het kijken. voetbal enzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is er nog iets leuks op:')?
Wederom jij ook trusten!![]()
en anders ik wel nietquote:
oh ja, nu welquote:
whehe fak.. laat!quote:
Goedemorgenquote:
Lekker getrokken, toen fijn gaan slapen en onderwijl fijn gedroomdquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Goedemorgenmeneer!
Lekker geslapen / Gedroomd of what ever ook![]()
whehequote:Op woensdag 21 juni 2006 08:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Lekker getrokken, toen fijn gaan slapen en onderwijl fijn gedroomd.
Dus nu kon je helemaal niet slapen omdat het zo stonk?quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wheheik ging met mn hoofd bij mn voeteneind liggen, slaapt veel beter, mn gordijn is zo'n 20 cm te kort, daardoor word ik altijd vet vroeg wakker door die zon recht op mn kop
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus nu kon je helemaal niet slapen omdat het zo stonk?
ach, wat is laatquote:Op woensdag 21 juni 2006 07:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe fak.. laat!
K ging om 1 uur ofzo slapen, vandaag nog naar school
beetje niks doen maar wel om 12 uur vrij
Goedemorgen btw!![]()
om 9 uur ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ach, wat is laat
om daarna om 7 uur op te staan is pas vroeg
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:01 schreef Ladylike het volgende:
:w mogguh
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:01 schreef Ladylike het volgende:
:w mogguh
tja, maar dat is nu, en ik sta doorgaans niet op mijn stage pas opquote:
ik moet nog wel wat doen ja, maar ik gok al dat dat weekend-werk wordtquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaan we nog wat doen vandaag?
nopequote:
donderdag is weekend tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik moet nog wel wat doen ja, maar ik gok al dat dat weekend-werk wordt
hehe, ok, is voor je cliënten wel fijn natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope
ik heb een te groot verantwoordelijkheidsgevoel tegenover de clienten
(en als ik gisteren al ziek was gemeld had ik een hoop kansen op een nieuwe baan laten liggen.)
het is al bijna 2 weken weekend, alleen vorige week was het thuis weekend, nu weer op stagequote:
Stage = Weekendquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het is al bijna 2 weken weekend, alleen vorige week was het thuis weekend, nu weer op stage
een advocate heeft me gisteren 6 telefoonnrs. gegevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, ok, is voor je cliënten wel fijn natuurlijk
dat laatste is daarentegen beduidend belangrijker
ja, zoveel doe ik nuquote:
quote:
whehe, en dan zeker ook nog zeuren om vergoeding als je klaar bentquote:
behoorlijk jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een advocate heeft me gisteren 6 telefoonnrs. gegeven
dat werkt sneller
hoooooooooooooooooooooooooooiquote:
*proestquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe, en dan zeker ook nog zeuren om vergoeding als je klaar bentwhehe
ze zei zelfs: als ik plek had kon je direct beginnenquote:
haha, en dan zeggen dat ze je slecht behandeld hebben, kun je hun bedrijfsbusje in elkaar schoppenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*proest
nee hoor, die krijg ik al, maar ook achteraf ga ik hier nergens om zeuren, hoe sneller ik alle contact met het bedrijf kan verbreken hoe liever
en zij wil eerst plekquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zei zelfs: als ik plek had kon je direct beginnen
maar helaas..
en ik wil toch eerst vakantie
Jij hebt zeker geen ochtend humeurquote:
duidelijk een positieve stage-ervaringquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*proest
nee hoor, die krijg ik al, maar ook achteraf ga ik hier nergens om zeuren, hoe sneller ik alle contact met het bedrijf kan verbreken hoe liever
maakt niet uit, ik heb genoeg voor iedereenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen ochtend humeur
quote:
echt hequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
duidelijk een positieve stage-ervaring
Ik had pas een lekkere stage op de middelbare schoolquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
echt he
en dat na mijn vorig stage, die zo geweldig was dat ik hem bijna vrijwillig nog een keer extra zou doen
dat is echt dubbel kut dan..quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
echt he
en dat na mijn vorig stage, die zo geweldig was dat ik hem bijna vrijwillig nog een keer extra zou doen
bijna 2 en een halfquote:
Albert Heijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik had pas een lekkere stage op de middelbare schoolnja of je het stage kunt noemen, je zou stage gaan lopen bij iets wat je voorbereid op je opleiding, ik doe nu ICT en ik moest een week lang vakken vullen en stofzuigen bij de Albert Heijn als stage
. Ik denk ik krijg net als andere gasten uit mn klas nog wel wat vergoed. laatste dag, nou bedankt Tom, je mag je naambordje wel houden
![]()
bij een BOL opleiding is een stagevergoeding niet standaardquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik had pas een lekkere stage op de middelbare schoolnja of je het stage kunt noemen, je zou stage gaan lopen bij iets wat je voorbereid op je opleiding, ik doe nu ICT en ik moest een week lang vakken vullen en stofzuigen bij de Albert Heijn als stage
. Ik denk ik krijg net als andere gasten uit mn klas nog wel wat vergoed. laatste dag, nou bedankt Tom, je mag je naambordje wel houden
![]()
vette vergoeding manquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
![]()
ach ja, stront gebeurt, eind volgende week is het allemaal voorbij als het goed isquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is echt dubbel kut dan..
Hey Gebs
\quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen ochtend humeur
quote:
Heey LLquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is echt dubbel kut dan..
Hey Gebs
Ja he? Jongens uit mn klas hadden echt dikke stage, bij een theater, elke dag bijna niks doen, soms wat decor neerzetten voor een voorstelling, waren ze de dag verder vrij en moesten ze wel verplicht s'avonds naar de voorstelling .. nou dat beter als vakkenvullenquote:
alleen 's ochtendsquote:
Je wordt beroemd!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:20 schreef Gebs het volgende:
Mijn foto van de brand in de glasfabriek staat op de FP
Je mag me wel aanrakenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je wordt beroemd!![]()
mag ik je handtekening?
ach, bij zo'n voorstelling kan je altijd nog wel leuk mensjes gaan kijkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja he? Jongens uit mn klas hadden echt dikke stage, bij een theater, elke dag bijna niks doen, soms wat decor neerzetten voor een voorstelling, waren ze de dag verder vrij en moesten ze wel verplicht s'avonds naar de voorstelling .. nou dat beter als vakkenvullen
Succes er mee!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:22 schreef Muck het volgende:
Ik hoop vandaag te horen of ik stage mag lopen bij de Heinz/Honig
duimen jullie voor me?
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:23 schreef Gebs het volgende:
[..]
Als ik een goede heb duurt ie soms tot na de lunch
wauw! ik bel meteen mn moederquote:
* Gebs duimt voor Muckquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:22 schreef Muck het volgende:
duimen jullie voor me?
uiteraardquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:22 schreef Muck het volgende:
duimen jullie voor me?
*vingers kruistquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:22 schreef Muck het volgende:
duimen jullie voor me?
Als je die stage krijgt, wat moet je doen voor werkzaamheden danquote:
ah, het geklef is iig opgehoudenquote:
sterktequote:
Ik zal ook voor jou duimenquote:
dat weet ik nog niet precies, maar waarschijnlijk moet ik controleren of er geen (of teveel) bacterieën ed in de (pasta)sauzen zitquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je die stage krijgt, wat moet je doen voor werkzaamheden dan![]()
*boorgeluiden hoortquote:
ik 2quote:
Ja er gaat geboort wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*boorgeluiden hoort
"Is it safe?"
sterkte man![]()
Als ik dan binnenkort lekker zo'n pastasaus opkauw en ik word niet ziek, dan bedank ik jouquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:26 schreef Muck het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet precies, maar waarschijnlijk moet ik controleren of er geen (of teveel) bacterieën ed in de (pasta)sauzen zit
hehe, ok, maak je niet te druk man, het stelt geen klap voorquote:
ik ben toch al met c0nd0r getrouwd?quote:
Ach ja de vorige keer heb ik het ook overleeftquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, ok, maak je niet te druk man, het stelt geen klap voor
hoe meer zorgen je maakt hoe vervelender het wordt
ja, of andersom, als je er wel ziek van wordt kan je haar aanklagenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik dan binnenkort lekker zo'n pastasaus opkauw en ik word niet ziek, dan bedank ik jou!
Nou dan begin je met zn allen een communequote:
we worden wel Mormoonsquote:
dan weet je ook dat het klap voorsteltquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:29 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ach ja de vorige keer heb ik het ook overleeft
of een sektequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou dan begin je met zn allen een commune
preciesquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik dan binnenkort lekker zo'n pastasaus opkauw en ik word niet ziek, dan bedank ik jou!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou dan begin je met zn allen een commune
ik probeer jullie er al die tijd al van te overtuigen dat mijn harem kei-leuk isquote:
wat jij wilquote:
Wat zijn onze rechtenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:32 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
ik probeer jullie er al die tijd al van te overtuigen dat mijn harem kei-leuk is
zou het eindelijk gaan lukken?
er komen ook meer voruwen bij dan hequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:32 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
ik probeer jullie er al die tijd al van te overtuigen dat mijn harem kei-leuk is
zou het eindelijk gaan lukken?
ok, een sekte dusquote:
ehm, daar moet ik nog even over denkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
er komen ook meer voruwen bij dan hehet werkt wel 2 kanten op
k wil wel goed behandeld worden in je harem, en veel vrouwenquote:
*meldt zich aan*quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, daar moet ik nog even over denken
jullie mogen wel een bij-vrouw voor als ik er een keer niet ben
okee dan, je krijgt goed te eten enzo en ik ben natuurlijk ook kei-lief voor julliequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
k wil wel goed behandeld worden in je harem, en veel vrouwen![]()
*proestquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, daar moet ik nog even over denken
jullie mogen wel een bij-vrouw voor als ik er een keer niet ben
dat zeg ik, een sektequote:
zij heeft een harem, een mannenharem dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
k wil wel goed behandeld worden in je harem, en veel vrouwen![]()
is je vriend het eens met een bijbaan als dit ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*meldt zich aan*
ik zoek nog een baan
is goed beebquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*meldt zich aan*
ik zoek nog een baan
Maar dan gaat mobster de hele tijd aan me zittenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zij heeft een harem, een mannenharem dus
zolang we maar condooms gebruikenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
is je vriend het eens met een bijbaan als dit ?
als ik het maar niet weetquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*proest
ik aanbid je alleen bij de afwezigheid van andere mannen, maar dat wil niet zeggen dat er geen andere mannen mogen zijn om dat werk over te nemen als ik er niet ben, en dat werkt andersom net zo
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar dan gaat mobster de hele tijd aan me zitten![]()
om erwten af te schieten?quote:
bijvoorbeeld, of als party decoratiequote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:37 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
![]()
nee hoor, wees gerust, mannen doen me niks op dat gebied
collectieve arbeids overeenkomst he...quote:
tsss, ook nergens interesse inquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, of als party decoratie
als we ze maar gebruiken!
ok, dat is niet zo'n probleem danquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, of als party decoratie
als we ze maar gebruiken!
Oke dat klinkt goed genoeg, geef me maar een inschrijfformulierquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:38 schreef Muck het volgende:
[..]
collectieve arbeids overeenkomst he...
nou, jullie mogen ook collectief arbeiden hoor
tuurlijk welquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tsss, ook nergens interesse in![]()
hoe wil je je mannen nou goed onderhouden als je niet eens weet hoe het verder met ze gaat?
ik hoop dat jij nooit een vakbond gaat leidenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:39 schreef Gebs het volgende:
[..]
Oke dat klinkt goed genoeg, geef me maar een inschrijfformulier
hier tekenen graagquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:39 schreef Gebs het volgende:
[..]
Oke dat klinkt goed genoeg, geef me maar een inschrijfformulier
je bent een vrouw, ik had niet anders verwachtquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk wel
maar ik ben gewoon een jaloers kreng
Whehequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je bent een vrouw, ik had niet anders verwacht
je bent al bijna aangenomenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:41 schreef Ladylike het volgende:
hoe zit het met mijn aanmelding?
wordt die nog in behandeling genomen?
quote:
Dat kwam ook helemaal niet uit mijn beroepentestquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik hoop dat jij nooit een vakbond gaat leiden
quote:
das al 2quote:
quote:
typischquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:42 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat kwam ook helemaal niet uit mijn beroepentest
nou, er is nog wat ruimte onder mijn bureau...quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ik nog iets doen voor de baan?
Dacht dat jij niet mannen leuk vond op dat gebiedquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou, er is nog wat ruimte onder mijn bureau...![]()
quote:
ik zou LL dan ook niet als man willen omschrijvenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet mannen leuk vond op dat gebied
Dat is al een flinke haremquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Reken ik ook goed hoor
Dus ik heb er nu 4?
C0nnie, boem-dikkie, gebs en mobster?
Mijn hele dag is weer goed
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zou LL dan ook niet als man willen omschrijven
*gaat stofzuigen*quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou, er is nog wat ruimte onder mijn bureau...![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*gaat stofzuigen*
stoffige ruimte hoor
staat gewoon in haar profiel hoorquote:
Heb je dan ook zo'n mooi groot bed, waar wij allemaal op kunnen liggenquote:
+1 scherpquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:46 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
ik geloof dat je wat anders moet zuigen, geen stof....
HUH? Toen ik laatst keek was het 'man' of ben ik nou gewoon scheel!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
staat gewoon in haar profiel hoor
ik heb een slaapbankquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n mooi groot bed, waar wij allemaal op kunnen liggen![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n mooi groot bed, waar wij allemaal op kunnen liggen![]()
en dat op dit tijdstipquote:
hihiquote:en eenals bonus
ik denk dat je scheel bentquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
HUH? Toen ik laatst keek was het 'man' of ben ik nou gewoon scheel!
Nouja, dan maar onder het bureau
allemaal een eigen kamer hier in huisquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
![]()
ik ga niet bij jou in bed liggenhoor
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
![]()
ik ga niet bij jou in bed liggenhoor
Nou dan moet Mobster in een slaapzak op de grondquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een slaapbank
kan ik uitklappen tot een heel behoorlijk bed, komt helemaal goed:*
scherpte gaat er bij mij vandaag iig helemaal niet komen, niet met mijn slaapgebrek van de afgelopen dagenquote:
Woohoo een slaapbankquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een slaapbank
kan ik uitklappen tot een heel behoorlijk bed, komt helemaal goed:*
pak van mijn hartquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[..]
Nou dan moet Mobster in een slaapzak op de grondwhaha
je bent hartstikke scheel..quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
HUH? Toen ik laatst keek was het 'man' of ben ik nou gewoon scheel!
Nouja, dan maar onder het bureau
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[..]
Nou dan moet Mobster in een slaapzak op de grondwhaha
ik ben echt hééél scheel ik weet tquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent hartstikke scheel..
LADYLIKE.. alleen de naam al
ik weet het wel zekerquote:
ik ben afgelopen weekend op kamp geweestquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
scherpte gaat er bij mij vandaag iig helemaal niet komen, niet met mijn slaapgebrek van de afgelopen dagen
nou ja, dat zou ook nog van een homo met low selfesteem kunnen zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je bent hartstikke scheel..
LADYLIKE.. alleen de naam al
op zo'n 'matje' waarbij je net zo goed op de grond kan gaan liggenquote:
Waar met wie waaromquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben afgelopen weekend op kamp geweest
tis wel mooi dat je daar zo publiekelijk achter moet komenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ben echt hééél scheel ik weet tSpijt me echt hoor
![]()
oh ja, dat was ik alweer vergeten, maar ik heb de afgelopen 2 nachten nog steeds niet genoeg slaap gehadquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben afgelopen weekend op kamp geweest
amerongenquote:
Kunnen we er tenminste om lachenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tis wel mooi dat je daar zo publiekelijk achter moet komen
oh ja, die dingenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
op zo'n 'matje' waarbij je net zo goed op de grond kan gaan liggen
Ik heb wel aardig geslapen vannacht maar het heeft nog niet echt veel geholpenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh ja, dat was ik alweer vergeten, maar ik heb de afgelopen 2 nachten nog steeds niet genoeg slaap gehad
OP JE KNIEEN!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ben echt hééél scheel ik weet tSpijt me echt hoor
![]()
wij welquote:
Mij nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh ja, die dingen![]()
nee hoor, ik lig niet op de grond, ik stamp gewoon iemand uit zijn bed
ik ben het niet vergetenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
oh ja, dat was ik alweer vergeten, maar ik heb de afgelopen 2 nachten nog steeds niet genoeg slaap gehad
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OP JE KNIEEN!!
*checked leeftijd*
oeh het mag NET
al bijna een jaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OP JE KNIEEN!!
*checked leeftijd*
oeh het mag NET
nee, ik ga gewoon gezellig tussen jullie inliggenquote:
hahaquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben het niet vergeten
er is een zekere spierpijn en slaperigheid die me er vaagaan herinnerd
zolang Boem-Dikkie niet KAN aangeven bij de wouten dat ik m misbruik is het ook goedquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
al bijna een jaar
tis maar wat je net noemt, en je moet het zo zien, alles waar ze niet achterkomen is legaal
ligt eraan, als je de eerste bent die ik tegenkomquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang Boem-Dikkie niet KAN aangeven bij de wouten dat ik m misbruik is het ook goed
*haalt touwen enzo*
mogen we allebei de helft van jequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:53 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik ga gewoon gezellig tussen jullie inliggen
kunnen jullie oook geen ruzie maken
gezondheid *geeft zakdoek*quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:54 schreef Muck het volgende:
oeh
zing even mee...
Tengo la camisa negra
hoy mi amor esta de luto
Hoy tengo en el alma una pena
y es por culpa de tu embrujo
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang Boem-Dikkie niet KAN aangeven bij de wouten dat ik m misbruik is het ook goed
*haalt touwen enzo*
Ik sla je gewoon met me knuffel de hoek van de kamer inquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ligt eraan, als je de eerste bent die ik tegenkom
je werkt bij een advocatenkantoor toch? dan moet je zeker weten dat het zo gaatquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*haalt touwen enzo*
komt door het weerquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
haha
spierpijn heb ik niet, wel 5 nachten op een rij waarin ik in totaal 8 uur heb geslpen ofzo
there's plenty of Muck for everyonequote:
yep.. ik hou m gewoon vast enzo..quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je werkt bij een advocatenkantoor toch? dan moet je zeker weten dat het zo gaat
hoe liefquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep.. ik hou m gewoon vast enzo..
net als die poolse hoertjes wat 5 jaar misbruikt waren
ik moest ook lachenquote:leuke sig Boem
ja, kut is dat, overdag vind ik het geweldig, mag het ook best 40 graden zijn, maar die nachttemperaturen die er bijkomenquote:
Boem-dikkie je nieuwe seksslaafquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leuke sig Boem
de middelstequote:
Het gaat weer als vanoudsquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:58 schreef c0nd0r het volgende:
Uhm.. WTF.. 5 pagina's ineens?
behalve dat ze daar achter zijn gekomenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
leuke sig Boem
ik heb het beste met hem voor, dat is toch wel duidelijk nuquote:
getverquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, kut is dat, overdag vind ik het geweldig, mag het ook best 40 graden zijn, maar die nachttemperaturen die er bijkomener is een oplossing: goed luchten, maar ik ben er alleen 's nachts de laatste tijd en omdat mijn kamer op de begane grond is kan ik 's nachts niet het raam open laten staan, dus de warmte gaat er niet echt uit
vannacht was het in mijn kamer 26,5 graad bij 90% luchtvochtigheid... dat slaapt héél slecht, kan ik je verzekeren
Dat is 1 ding wat zeker isquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb het beste met hem voor, dat is toch wel duidelijk nu
verticaal verdeeldquote:
Woohooquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar had ik niet helemaal op gerekend.
Op verzoek van bar-le-duc een mooie TT voor straks.
we zijn goedquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:58 schreef c0nd0r het volgende:
Uhm.. WTF.. 5 pagina's ineens?
Okeequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
verticaal verdeeld
romp en benen mag jij wel hebben
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
verticaal verdeeld
romp en benen mag jij wel hebben
dat warmt ook lekker snel op ja, maar koelt ook harder, dat heb ik dan weer niet, want er zit nog gewoon de rest van het gebouw bovenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
getver
ja, ik kan het me voorstellen!
ik slaap bij mijn ouders onder een plat dak, ook niet echt een succes
dat is alleen omdat er 1 ontsnapt was...quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
behalve dat ze daar achter zijn gekomen
he bah...quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat warmt ook lekker snel op ja, maar koelt ook harder, dat heb ik dan weer niet, want er zit nog gewoon de rest van het gebouw boven
had ergens op de vorige paginas niet al gezegd dat scherpte er vandaag niet zou komenquote:
Lekker tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:01 schreef Muck het volgende:
[..]
he bah...
hier in arnhem heb ik overigens een kamer op het zuiden met 1 heel groot raam, op de eerste verdieping van de 5
ook best warm![]()
boor zequote:
enjoyquote:
betere knopen leggenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is alleen omdat er 1 ontsnapt was...
dat moet ik gewoon voorkomen
waarom was ik daar al bang voorquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik voorspel je eerste eigen naamtopic.
hehe, ja dat ken ik ergens van, 's ochtends bij zonsopkomst begint de verwarming en pas bij zonsondergang houdt het weer opquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:01 schreef Muck het volgende:
[..]
he bah...
hier in arnhem heb ik overigens een kamer op het zuiden met 1 heel groot raam, op de eerste verdieping van de 5
ook best warm![]()
en hongerigere honden kopenquote:
ook lekker geboord?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
*Ril!
Daar was ik gisteren.
Heel veel sterkte Gebs.
was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo op je FoBo zetten van snif ik moest hem met c0nnie delen.
preciesquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, ja dat ken ik ergens van, 's ochtends bij zonsopkomst begint de verwarming en pas bij zonsondergang houdt het weer op
het kost mer doorgaans een week of 3 om de warmte uit de murren kwijt te raken
Nee hoor maar nu krijg je je eerste eigenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:04 schreef Muck het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor
moet ik het maar weer weghalen dan?
wat dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:04 schreef c0nd0r het volgende:.
Knakkers die denken veel te kunnen vangen voor hun Friends boxen.
werkt ook prima, maar die moeten wel alleen angst aanjagen, en niet echt aanvallen, want dan heb je zo snel een nieuwe nodigquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee hoor maar nu krijg je je eerste eigen.
tja, maar slapen in de openlucht is niet mijn ding als mijn bed gewoon in de buurt staatquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:04 schreef Muck het volgende:
[..]
precies
daarom breng ik de helft van de tijd in het park door
De tandarts moest weten waar de oorsprong van een ontsteking zatquote:
Had zo gereageerd op een advertentie, maar hij had er blijkbaar bij staan dat hij die nieuwe stijl boxen wil en daarom de oude wil verkopen. Maar liever niet los, naja had ik niet gezien.quote:
als kreeg ik er geld bij wilde ik ze nog nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:04 schreef c0nd0r het volgende:.
Knakkers die denken veel te kunnen vangen voor hun Friends boxen.
nee okee, dat is een van de weinige dingen die ik hier doequote:Op woensdag 21 juni 2006 10:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, maar slapen in de openlucht is niet mijn ding als mijn bed gewoon in de buurt staat
Cumbaja my lord!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:06 schreef Muck het volgende:
c0n, ze willen niet zingen hier
doe jij mee dan?
ah ja, en als je boven de 125dB schreeuwt dan is ie er?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De tandarts moest weten waar de oorsprong van een ontsteking zat.
Doet hij door middel van een naald die hij er diep insteekt en maakt dan een foto.
Maar ik leef nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |