boor zequote:
enjoyquote:
betere knopen leggenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is alleen omdat er 1 ontsnapt was...
dat moet ik gewoon voorkomen
waarom was ik daar al bang voorquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik voorspel je eerste eigen naamtopic.
hehe, ja dat ken ik ergens van, 's ochtends bij zonsopkomst begint de verwarming en pas bij zonsondergang houdt het weer opquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:01 schreef Muck het volgende:
[..]
he bah...
hier in arnhem heb ik overigens een kamer op het zuiden met 1 heel groot raam, op de eerste verdieping van de 5
ook best warm![]()
en hongerigere honden kopenquote:
ook lekker geboord?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
*Ril!
Daar was ik gisteren.
Heel veel sterkte Gebs.
was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo op je FoBo zetten van snif ik moest hem met c0nnie delen.
preciesquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, ja dat ken ik ergens van, 's ochtends bij zonsopkomst begint de verwarming en pas bij zonsondergang houdt het weer op
het kost mer doorgaans een week of 3 om de warmte uit de murren kwijt te raken
Nee hoor maar nu krijg je je eerste eigenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:04 schreef Muck het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor
moet ik het maar weer weghalen dan?
wat dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:04 schreef c0nd0r het volgende:.
Knakkers die denken veel te kunnen vangen voor hun Friends boxen.
werkt ook prima, maar die moeten wel alleen angst aanjagen, en niet echt aanvallen, want dan heb je zo snel een nieuwe nodigquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee hoor maar nu krijg je je eerste eigen.
tja, maar slapen in de openlucht is niet mijn ding als mijn bed gewoon in de buurt staatquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:04 schreef Muck het volgende:
[..]
precies
daarom breng ik de helft van de tijd in het park door
De tandarts moest weten waar de oorsprong van een ontsteking zatquote:
Had zo gereageerd op een advertentie, maar hij had er blijkbaar bij staan dat hij die nieuwe stijl boxen wil en daarom de oude wil verkopen. Maar liever niet los, naja had ik niet gezien.quote:
als kreeg ik er geld bij wilde ik ze nog nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:04 schreef c0nd0r het volgende:.
Knakkers die denken veel te kunnen vangen voor hun Friends boxen.
nee okee, dat is een van de weinige dingen die ik hier doequote:Op woensdag 21 juni 2006 10:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, maar slapen in de openlucht is niet mijn ding als mijn bed gewoon in de buurt staat
Cumbaja my lord!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:06 schreef Muck het volgende:
c0n, ze willen niet zingen hier
doe jij mee dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |