ja, kut is dat, overdag vind ik het geweldig, mag het ook best 40 graden zijn, maar die nachttemperaturen die er bijkomenquote:
Boem-dikkie je nieuwe seksslaafquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep.. ik hou m gewoon vast enzo..
net als die poolse hoertjes wat 5 jaar misbruikt waren
leuke sig Boem
de middelstequote:
Het gaat weer als vanoudsquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:58 schreef c0nd0r het volgende:
Uhm.. WTF.. 5 pagina's ineens?
behalve dat ze daar achter zijn gekomenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep.. ik hou m gewoon vast enzo..
net als die poolse hoertjes wat 5 jaar misbruikt waren
leuke sig Boem
ik heb het beste met hem voor, dat is toch wel duidelijk nuquote:
getverquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, kut is dat, overdag vind ik het geweldig, mag het ook best 40 graden zijn, maar die nachttemperaturen die er bijkomener is een oplossing: goed luchten, maar ik ben er alleen 's nachts de laatste tijd en omdat mijn kamer op de begane grond is kan ik 's nachts niet het raam open laten staan, dus de warmte gaat er niet echt uit
vannacht was het in mijn kamer 26,5 graad bij 90% luchtvochtigheid... dat slaapt héél slecht, kan ik je verzekeren
Dat is 1 ding wat zeker isquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb het beste met hem voor, dat is toch wel duidelijk nu
verticaal verdeeldquote:
Woohooquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar had ik niet helemaal op gerekend.
Op verzoek van bar-le-duc een mooie TT voor straks.
we zijn goedquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:58 schreef c0nd0r het volgende:
Uhm.. WTF.. 5 pagina's ineens?
Okeequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
verticaal verdeeld
romp en benen mag jij wel hebben
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
verticaal verdeeld
romp en benen mag jij wel hebben
dat warmt ook lekker snel op ja, maar koelt ook harder, dat heb ik dan weer niet, want er zit nog gewoon de rest van het gebouw bovenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
getver
ja, ik kan het me voorstellen!
ik slaap bij mijn ouders onder een plat dak, ook niet echt een succes
dat is alleen omdat er 1 ontsnapt was...quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
behalve dat ze daar achter zijn gekomen
he bah...quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat warmt ook lekker snel op ja, maar koelt ook harder, dat heb ik dan weer niet, want er zit nog gewoon de rest van het gebouw boven
had ergens op de vorige paginas niet al gezegd dat scherpte er vandaag niet zou komenquote:
Lekker tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:01 schreef Muck het volgende:
[..]
he bah...
hier in arnhem heb ik overigens een kamer op het zuiden met 1 heel groot raam, op de eerste verdieping van de 5
ook best warm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |