Ach ja de vorige keer heb ik het ook overleeftquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, ok, maak je niet te druk man, het stelt geen klap voor
hoe meer zorgen je maakt hoe vervelender het wordt
ja, of andersom, als je er wel ziek van wordt kan je haar aanklagenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik dan binnenkort lekker zo'n pastasaus opkauw en ik word niet ziek, dan bedank ik jou!
Nou dan begin je met zn allen een communequote:
we worden wel Mormoonsquote:
dan weet je ook dat het klap voorsteltquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:29 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ach ja de vorige keer heb ik het ook overleeft
of een sektequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou dan begin je met zn allen een commune
preciesquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik dan binnenkort lekker zo'n pastasaus opkauw en ik word niet ziek, dan bedank ik jou!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou dan begin je met zn allen een commune
ik probeer jullie er al die tijd al van te overtuigen dat mijn harem kei-leuk isquote:
wat jij wilquote:
Wat zijn onze rechtenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:32 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
ik probeer jullie er al die tijd al van te overtuigen dat mijn harem kei-leuk is
zou het eindelijk gaan lukken?
er komen ook meer voruwen bij dan hequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:32 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
ik probeer jullie er al die tijd al van te overtuigen dat mijn harem kei-leuk is
zou het eindelijk gaan lukken?
ok, een sekte dusquote:
ehm, daar moet ik nog even over denkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
er komen ook meer voruwen bij dan hehet werkt wel 2 kanten op
k wil wel goed behandeld worden in je harem, en veel vrouwenquote:
*meldt zich aan*quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, daar moet ik nog even over denken
jullie mogen wel een bij-vrouw voor als ik er een keer niet ben
okee dan, je krijgt goed te eten enzo en ik ben natuurlijk ook kei-lief voor julliequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
k wil wel goed behandeld worden in je harem, en veel vrouwen![]()
*proestquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, daar moet ik nog even over denken
jullie mogen wel een bij-vrouw voor als ik er een keer niet ben
dat zeg ik, een sektequote:
zij heeft een harem, een mannenharem dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
k wil wel goed behandeld worden in je harem, en veel vrouwen![]()
is je vriend het eens met een bijbaan als dit ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*meldt zich aan*
ik zoek nog een baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |