donderdag is weekend tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik moet nog wel wat doen ja, maar ik gok al dat dat weekend-werk wordt
hehe, ok, is voor je cliënten wel fijn natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope
ik heb een te groot verantwoordelijkheidsgevoel tegenover de clienten
(en als ik gisteren al ziek was gemeld had ik een hoop kansen op een nieuwe baan laten liggen.)
het is al bijna 2 weken weekend, alleen vorige week was het thuis weekend, nu weer op stagequote:
Stage = Weekendquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het is al bijna 2 weken weekend, alleen vorige week was het thuis weekend, nu weer op stage
een advocate heeft me gisteren 6 telefoonnrs. gegevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hehe, ok, is voor je cliënten wel fijn natuurlijk
dat laatste is daarentegen beduidend belangrijker
ja, zoveel doe ik nuquote:
quote:
whehe, en dan zeker ook nog zeuren om vergoeding als je klaar bentquote:
behoorlijk jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een advocate heeft me gisteren 6 telefoonnrs. gegeven
dat werkt sneller
hoooooooooooooooooooooooooooiquote:
*proestquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehe, en dan zeker ook nog zeuren om vergoeding als je klaar bentwhehe
ze zei zelfs: als ik plek had kon je direct beginnenquote:
haha, en dan zeggen dat ze je slecht behandeld hebben, kun je hun bedrijfsbusje in elkaar schoppenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*proest
nee hoor, die krijg ik al, maar ook achteraf ga ik hier nergens om zeuren, hoe sneller ik alle contact met het bedrijf kan verbreken hoe liever
en zij wil eerst plekquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zei zelfs: als ik plek had kon je direct beginnen
maar helaas..
en ik wil toch eerst vakantie
Jij hebt zeker geen ochtend humeurquote:
duidelijk een positieve stage-ervaringquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*proest
nee hoor, die krijg ik al, maar ook achteraf ga ik hier nergens om zeuren, hoe sneller ik alle contact met het bedrijf kan verbreken hoe liever
maakt niet uit, ik heb genoeg voor iedereenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen ochtend humeur
quote:
echt hequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
duidelijk een positieve stage-ervaring
Ik had pas een lekkere stage op de middelbare schoolquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
echt he
en dat na mijn vorig stage, die zo geweldig was dat ik hem bijna vrijwillig nog een keer extra zou doen
dat is echt dubbel kut dan..quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
echt he
en dat na mijn vorig stage, die zo geweldig was dat ik hem bijna vrijwillig nog een keer extra zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |