 
		 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			bron: www.zeilen.comquote:Het Mean Machine syndicaat van Peter de Ridder stapt in de Volvo Ocean Race. Na Ericsson is Mean Machine het tweede officiële syndicaat voor de VOR 2008. De deelname werd bekend gemaakt op Ibiza, waar team Mean Machine meedoet aan de TP52 Breitling Med Cup.
‘Geen leven zonder uitdaging,’ verklaarde De Ridder, ‘en wedstrijdzeilen is mijn passie. De combinatie van deze twee elementen –zeilen en een nieuwe uitdaging- geven mij positieve energie. Het is ook een mogelijkheid om mijn passie en mijn ervaring als zakenman samen te brengen. Al deze ingrediënten staan borg voor een succesvolle combinatie in de volgende Volvo Ocean Race.”
Twee namen van het team zijn al bekend: Ray Davies en Dirk de Ridder. De twee kennen elkaar van het Merit Cup project, waarmee ze onder schipper Grant Dalton de laatste Whitbread ’97-98 zeilden. Ook zeilden ze samen op de Illbruck, de winnende boot in de vorige Volvo Ocean Race.
De Nieuw-Zeelander Davies is vaste tacticus/stuurman in de diverse Mean Machine projecten. Dirk de Ridder heeft afgelopen zomer, na de Volvo Ocean Race, bemand op de Mean Machine.
Davies is beoogd schipper, Dirk de Ridder wachtleider van het nieuwe VOR-syndicaat.
Peter de Ridder heeft de afgelopen jaren succes op succes gestapeld. In de IMS, maar ook in eenheidsklassen als Draak, Mumm 30, Farr 40 en nu in de TP52. Hij is een van de drijvende krachten achter het Nederlandse succes in de Admiral’s Cup in 1999.
 
			 
			
			
			Inderdaad => [Zeilen] Volvo Ocean Race (#20) - Movistar..waar ben je?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:17 schreef Sandworm het volgende:
[..]
bron: www.zeilen.com
Leuk, weer een Nederlands syndicaat! Ericsson is er ook weer bij. De AAB heeft zich nog niet uitgesproken, maar die kunnen het toch niet maken om niet de titel te gaan verdedigen.
Begreep dat Peter de Ridder bezig is om de PotC te kopen en die te gebruiken om ervaring op te doen voor het ontwerp van de nieuwe boot.
 
			 
			
			
			Haha, daar reken je toch niet op? Maar had het kunnen weten van The_Disheaverquote:
 
			 
			
			
			Waarom zou dit topic anders omhoog gekicked worden. Alleen om de vraag of de movistar al terecht is?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:00 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Haha, daar reken je toch niet op? Maar had het kunnen weten van The_Disheaver![]()
Laten we het forum maar in ere houden tot aan de volgende VOR![]()
 
			 
			
			
			Via het AD waarin een bon zat dacht ik, niet krijgen, je moest er natuurlijk wel voor betalen. Ik heb 'm zelf niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:41 schreef the_disheaver het volgende:
neej, hoe kon je die krijgen dan?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Zou je het op usenet kunnen slingeren?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:24 schreef Sandworm het volgende:
Nee op AD gevonden, wel deze:
http://www.volvooceanracedvd.nl/
Te bestellen via Bol.com
is besteld....... Als je geen waarde hecht aan het hoesje en boekje, kan ik wellicht iets voor je betekenen
 
			 
			
			
			Heb hem vandaag bekeken en is een superreportage geworden. Had is meer on-board beelden verwacht, maar het geeft een supermooie indruk van de race. Soms met links naar naar eerdere races, maar die zijn alleen maar interessant of leuk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:38 schreef the_disheaver het volgende:
ftp'je aanslingeren :p
 
			 
			
			
			Hoop ge-emmer over dat het een one-off campaign was. Zoiets noem je toch als achterdeurtje om niet door te hoeven gaan als de resultaten slecht waren. Ericsson had het kunnen doen en die varen wel mee. Ik vind het behoorlijk slappe hap van ABN AMRO. Zeilgeschiedenis schrijf je niet in één wedstrijd. Jammer, jammer, jammerquote:18 October 2006
ABN AMRO today announced that it will not enter the Volvo Ocean Race 2008-2009. ABN AMRO’s participation with two boats in the 20052006 round-the-world race was a huge sporting and marketing success. This was ABN AMRO’s first global sponsorship project aimed at uniting the worldwide territories of the bank, raising global awareness of the brand and introducing the global tagline ‘Making more possible’.
ABN AMRO ONE achieved overall race victory when it arrived in Gothenburg on 17 June 2006 with six offshore leg wins out of nine, and five out of seven in-port race victories. This was undoubtedly one of the most outstanding performances in the history of the Volvo Ocean Race. ABN AMRO TWO finished in an impressive fourth place overall, as well as breaking the world 24 hour speed record during the event.
ABN AMRO ONE and ABN AMRO TWO
The campaign’s primary objectives were to involve employees from all key territories around the world, achieve worldwide brand exposure, create a platform for client hospitality, communicate the core values of the bank to a global audience, and win the race. All objectives were achieved during the race.
Jan Berent Heukensfeldt Jansen, Managing Director of TEAM ABN AMRO commented: “The Volvo Ocean Race has been a great marketing platform for us and its impact will continue long into the future. We entered the Volvo Ocean Race as a three year, one-off campaign to meet specific objectives, promoting the unity and strength of the ABN AMRO brand to a global audience. We did everything we could to win the race, and with a combination of teamwork and professionalism TEAM ABN AMRO travelled the world reflecting all that the bank stands for. The results of the campaign confirm that all our objectives have been met, which is largely thanks to the outstanding effort made by the large number of people involved. The Volvo Ocean Race is a unique event with a global following, and one which we are very proud to have been part of.”
 
			 
			
			
			Tja, schippers varen meerdere races mee, bemanningsleden ook. Maar kan me geen sponsor herrinneren die twee keer een zelfde syndicaat vormde/sponsorde, dus de stap van ABN-AMRO verbaast me niet zo veel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:48 schreef JoStro het volgende:
Helaas, helaas...... ABN AMRO heeft besloten komende VOR niet mee te zeilen.
[..]
<knip>
Weet iemand bij welke multinational Roy Heiner de laatste tijd is gesignaleerd? Ik niet.
 
			 
			
			
			Hee, dat van MeanMachine had ik nog niet vernomen. Zitten goeie mensen bij.....moet wel wat worden hoop ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:17 schreef Sandworm het volgende:
[..]
bron: www.zeilen.com
Leuk, weer een Nederlands syndicaat! Ericsson is er ook weer bij. De AAB heeft zich nog niet uitgesproken, maar die kunnen het toch niet maken om niet de titel te gaan verdedigen.
Begreep dat Peter de Ridder bezig is om de PotC te kopen en die te gebruiken om ervaring op te doen voor het ontwerp van de nieuwe boot.
 
			 
			
			
			Misschien wel een Shell, Phillips of iets dergelijks, dat zijn toch de bedrijven waar je dan aan zit te denken. Ik zou het een teleurstelling vinden als er geen boten mee doen onder "Nlse vlag"...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:05 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Tja, schippers varen meerdere races mee, bemanningsleden ook. Maar kan me geen sponsor herrinneren die twee keer een zelfde syndicaat vormde/sponsorde, dus de stap van ABN-AMRO verbaast me niet zo veel.
Maar, andere internationaal opererende bedrijven van Nederlandse oorsprong, moeten de mondiale impact wel gezien hebben, dus heb ik alle hoop dat er (ook gezien de stijgende NL-belangstelling) volgende race weer een 'Nederlandse' boot meevaart.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			ING is zojuist groot in de F1 gestapt dus die gaan zeker geen VOR doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:26 schreef SevenWonders het volgende:
Er zijn meer banken mondiaal actief. ING doet het goed in Azie (geloof ik), en laat de VOR nu de volgende keer net Azie aan doen. Phillips wellicht, maar heb het idee dat consuntenelectronica steeds verder op de achtergrond raakt bij Philiips, dat wat hebben zij er aan?
Unilever is niet echt een bedrijf wat bekend is, hun merken weer wel.
Heineken wellicht?
 
			 
			
			
			naja, 2 jaar F1 en dan jaartje VOR.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ING is zojuist groot in de F1 gestapt dus die gaan zeker geen VOR doen
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Rotterdam als finish van een grote leg??? Dat wist ik nog niet heb je een bron?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:20 schreef the_disheaver het volgende:
Er is een grote leg met rotterdam als finish, dus het lijkt me sterk dat er geen sponsor komt uit nl. geen flauw idee wie. Verzekering denk ik ofzo.
 
			 
			
			
			Is al maanden bekend. Uit mijn hoofd gaat het van Rio naar Rotterdam, staat ergens op de VOR-site.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:16 schreef JoStro het volgende:
[..]
Rotterdam als finish van een grote leg??? Dat wist ik nog niet heb je een bron?
 
			 
			
			
			quote:we have changed the brand TEAM ABN AMRO in the Volvo Ocean Race 2005-2006 into TEAM ABN AMRO Ocean Racing.
Jammer dat ze niet meedoen de volgende race. Vind eigenlijk dat ze het niet kunnen maken, maar ja. Wel vreemd dat ze de naam aangepast hebben en dat ze zelfs vervangers hebben aangetrokken. En Mike als schipper van beide boten, kan me niet voorstellen dat hij niet wil deelnemen aan de volgende race. Zou dit een jaartje overbrugging zijn voor de mannen of zou het kunnen dat AAB alsnog besluit mee te doen?quote:What happened to everybody?
mike sanderson – stays in the TEAM as the skipper of both boats, leading all crew
sébastien Josse – will be sailing with the TEAM in specific races
tony mutter, Dave endean, simon Fisher, Luke molloy and andrew Lewis – have joined the Swedish America’s Cup team Victory Challenge.
scott Beavis, nick Bice, George Peet, sidney Gavignet, Justin slattery, rob Greenhalgh, and Brad Jackson – will go on sailing for the TEAM.
stan Honey – has been working on a Disney sailing movie and working on a navigation project for the US Navy, and will eventually be sailing with the TEAM again.
Jan Dekker – has joined the Swiss America’s Cup team Alinghi.
mark Christensen – has decided to dedicate his time to his family and probably won’t be sailing long distance races anymore.
simeon tienpont – is back to in Rotterdam to get his MBA in Business Administration and will eventually be sailing with the TEAM.
Gerd Jan Poortman – has joined North Sails Benelux as an Account Manager.
Lucas Brun – has joined North Sails Italy.
emma sanderson, one of the best Volvo Open 60 skippers and Mike Sanderson’s wife, together with Phil Harmer and Charlotte Kootstra, both from Brunel, have joined the wet TEAM.
tom touber, neil Cox, Ben Wright, matt stechmann, Ferry van der Vouw, and rob de Boer from the shore crew remained in the TEAM.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:15 schreef Sandworm het volgende:
Net Potc2 gekeken... Disney had Movistar moeten sponsoren.....![]()
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			een van die bootjes die in de vijver van het hoofdkantoor van ABN dreven?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:36 schreef WEST het volgende:
ik krijg mischien een miniatuur van de black betty![]()
![]()
 
			 
			
			
			Die miniaturen zijn nu gewoon bij de Nauticring-watersportzaak te koop, plus een hele zooi andere dingen van team ABN AMRO. Flink afgeprijsd iig, dat miniatuur kost iets van 9,95. Heb er ook al 1quote:
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Auw, dit doet pijn..... Weet nog niet of dat slaat op Black Betty of eertse plaats van Brunel....quote:Op woensdag 27 december 2006 09:43 schreef Farr40 het volgende:
[afbeelding]
toch niet helemaal onsloopbaar..
De oude Brunel (nu Ichi ban) staat nu eerste op handicap in de sydney hobart
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Vooral etappe 7, wat een afstand. Ben benieuwd of veel mensen daar blij mee zijn.quote:THE RACE
(a) The Volvo Ocean Race 2008 – 2009 will consist of 11 ocean Legs, 8 Inshore Races
and 8 Pro-Am Races. The total distance for the Race is approximately 39,000 miles.
(b) The Race will start with an In Port Race on Saturday 4 October 2008 in the port of
Alicante, Spain. Leg 1 will start at 1400 on 11 October 2008 from Alicante, Spain.
(c) The finish will be in the Baltic Sea on or about 20 June 2009.
(d) The 11 ocean Legs will consist of:
Leg 1: Alicante to South Africa, an approximate distance of 6,500 n.m., leaving the
Archipelago of Fernando de Noronha, which shall be a scoring waypoint, to port.
Leg 2: South Africa to the Middle East, an approximate distance of 5,000 n.m. starting
16 November 2008. There will be scoring waypoint at the latitude of 20 degrees South.
Leg 3: Middle East to India, an approximate distance of 1,600 n.m., and starting 20
December 2008.
Leg 4: India to Indonesia, an approximate distance of 2000 n.m., leaving the island of
Palau Weh, Indonesia, which will be a scoring waypoint to starboard and starting 3
January 2009
Leg 5: Indonesia to China (port 1), an approximate distance of 2,200 n.m. and starting
24 January 2009.
Leg 6: China (port 1) to China (port 2), an approximate distance of 300 n.m. and
starting 08 February 2009.
Leg 7: China (port 2) to Brasil, an approximate distance of 12,000 n.m. with a scoring
waypoint at the latitude of 36 degrees South, leaving Cape Horn, which shall be a
scoring waypoint to port and starting 22 February 2009. The course may include
provision to reduce the risk of sailing through areas of significant ice.
Leg 8: Brasil to the North East United States, an approximate distance of 4800 n.m.
leaving the Archipelago of Fernando de Noronha to port, which shall be a scoring
waypoint and starting 18 March 2009.
Leg 9: North East United States to Western Europe an approximate distance of 2500
n.m. and starting 16 May 2009. There will be a scoring waypoint on the longitude of St
John, Newfoundland.
Leg 10: Western Europe to Sweden an approximate distance of 1500 n.m. and starting
6 June 2009..
Leg 11: Sweden to Finish an approximate distance of 250 n.m on a flexi-course
(specific course will be detailed in the Sailing Instructions) and starting 19 June 2009
(e) The following Ports are designated as Pit Stops: China (Port 1)
 
			 
			
			
			Klopt, als een tijdje stond op de site dat die 2 januari offline zou gaan. Wat er nog aan info is staat nu hier: http://www.abnamro.com/com/about/sponsor_vor.jspquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:01 schreef Sandworm het volgende:
Hé, is http://team.abnamro.com/ uit de lucht?
Wordt doorgelinked naar planet...![]()
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Bron: nu.nlquote:Sint Petersburg is de laatste halte van de Volvo Ocean Race 2008-2009. Het is voor het eerst in de 34-jarige historie van het fameuze zeilevenement dat de deelnemende jachten een Russische havenstad aandoen.
ANP
"Eindigen in een stad zo vol cultureel erfgoed en intrigerende geschiedenis betekent een spectaculaire finale'', zei gouverneur Valentina Matvienko maandag bij de bekendmaking van de finishplaats.
Deelname
Rusland doet voor het eerst ook zelf mee aan de Ocean Race rond de wereld. Oleg Zjerevtsov, een zakenman uit Sint Petersburg, financiert een boot. De vloot, die tot dusver in elk geval zes jachten telt, wacht bij de volgende editie een zeereis van ruim 39.000 mijl langs waarschijnlijk twaalf havens.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Met AAB1 als schip... En Ger O'Rourke aanboord.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:40 schreef NY_Giant het volgende:
 
			 
			
			
			Ben echt benieuwd of dat wat word, kan het me met zo'n korte voorbereiding bijna niet voorstellen, maar wie weetquote:Friday, September 5, 2008
Dutch backing puts O'Rourke on board again
DAVID O'BRIEN
SAILING OCEAN RACE: IN ANY yacht race, if the wind changes direction anything can happen. The last few months have been like that for Ger O'Rourke, chasing his dream of entering next month's Volvo Ocean Race. It's an against-all-the-odds story, and that's even before the race begins.
The Limerick sailor confounded pundits when news of the last-minute bid broke in this column on May 30th, but by July O'Rourke's bid was sinking before it left the dock due to lack of sponsorship.
The news this week that he has secured sponsorship at the 11th hour puts him back on course for his entry in sailing's most gruelling race round the world in 29 days.
An official announcement is due next week.
Many scoffed at his chances of making the line at all. O'Rourke's low-cost approach was dismissed as a backmarker and his bid was on the rocks within months of its announcement. By late July he was ready to pull the plug on a ¤4 million project because much-needed sponsorship vanished when capital markets nosedived.
Now, after a gap of 20 years since Ireland last had an entry, the news that Delta Lloyd, a Dutch financial services provider, has backed O'Rourke will underpin his 39,000-mile voyage around the world. It also gives Ireland two of the seven teams in the 2008/09 race.
The Galway-backed Green Dragon team are already at the race start in Spain making final preparations.
O'Rourke has been cast as underdog since he dared square up to the other round-the-world campaigns, some spending as much as ¤40 million.
But from a similar position O'Rourke previously shot to prominence in his 50-footer Chieftain, bringing home some of the biggest trophies in world offshore sailing, including a class win in the 2006 Sydney-Hobart, and the overall win in last year's Fastnet race.
In April, he bought the old ABN/Amro One boat which won the 2005/06 race, and spent the summer bringing it up to 2008 standard.
The boat wiped the eye of the rest of the fleet in that race, and O'Rourke was quick to realise that, even after all the development work carried out by teams over the past two years, it remained the benchmark for all new designs entered in the current race.
But having missed the Round Ireland race in July after a high-profile exit, when the boat was holed in harbour, the campaign started to take on water when it did not attract sponsorship in spite of substantial support from McConnells Advertising.
The boat, now in Limerick docks completing a refit, has undergone costly modifications to bring it up to the required VOR Version 2 rule, including rewiring electronics, fairing and deck work, plus new engines and a modified keel.
To his credit, substantial work has been completed from a standing start, including the assembly of a professional crew who have agreed to put their salaries into the campaign, resulting in what O'Rourke says is the lowest-cost VOR project with a reasonable chance to make its mark.
O'Rourke would not comment on the sponsorship yesterday; he is, however, scheduled to make an official announcement next Wednesday. Delta Lloyd is a supporter of Dutch sailing and it is expected part of the deal will include O'Rourke taking two Dutch sailors as part of his 11 crew.
O'Rourke is yet to complete the compulsory, 2,000-mile qualification passage, and it's expected this will be the delivery trip from Foynes to Alicante in the next week.
His crew line-up includes Stu Wilson, a Kiwi veteran with four round-the-world races under his belt who is understood to be the number one watch leader. Another New Zealander, Stu Molloy, will be another watch-leader.
O'Rourke is also taking with him crew from his Chieftain campaign, including boat captain Mark Tighe, Edward O'Connor and Brian Heuston. The navigator position is yet to be filled.
When O'Rourke crosses the line it will be a significant achievement in itself. How will he fare against the might of the big entries? As any ocean racer will tell you, at sea just about anything can happen.
© 2008 The Irish Times
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ik dacht dat Ericsson dat schip had gekocht voor trainingsdoeleinden. Ondertussen heeft Ericsson 4 schepen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:53 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Met AAB1 als schip... En Ger O'Rourke aanboord.
quote:Ericsson 2 started life as ABN Amro One and was the decisive winner of the 2005-2006 Volvo Ocean Race.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Hmmm... dus hij is niet met een solo-tocht van een jaar bezig zodat media-contact niet mogelijk? Ik hoopte daar op stiekem...quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:20 schreef JoStro het volgende:
Verder wordt Hans Bouscholte als media-specialist genoemd door ZEILEN.
 
			 
			
			
			 
 The Independentquote:Volvo race entrants dispute design rules
By Stuart Alexander
Friday, 12 September 2008
As an eighth boat announced its entry into the Volvo round the world race, storm clouds were gathering yesterday over the participation of the two leading contenders backed by the Swedish communications company Ericsson.
A long-standing row over the interpretation of the design rules, which could blow a major hole in the race, is coming to a head as the first inshore contest of a race that takes the fleet round the world on a new route, is due to be staged off Alicante four weeks tomorrow.
The stand-off is between the Ericsson design team, headed by Britain's America's Cup challenge designer Juan Kouyoumdjian, and the rule management group appointed by the Fareham-based Volvo Ocean Race. It concerns the construction of the keel and whether hollows in the fin can still meet the description of solid. The rules managers, headed by James Dadd, have so far refused to sanction the Ericsson design for its latest boat.
"We are waiting for their response," said Ericsson team boss Richard Brisius yesterday. "We are confident that our keel complies with the rules."
"We will only issue valid certificates to boats that are in full compliance with the class rules," said Dadd.
The late entry of Ger O'Rourke into the fray follows the confirmation in Amsterdam yesterday of title sponsorship by Delta Lloyd. They are believed to be putting ¤1.5m. behind O'Rourke's bid to squeeze modern-day competitive performance out of the boat which, as ABN Amro 1, won the last race in the hands of Mike Sanderson.
O'Rourke will skipper the boat himself, but not for all the legs, and has yet to announce a full crew.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			mwah, ABN boodt met haar 2e boot de kans aan veel talent, dat is ook wat waard!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef NY_Giant het volgende:
Toch vind ik het op een of andere manier niet leuk die teams met twee boten... Eigenlijk zou er gewoon een veld met tien verschillende boten moeten zijn.
 
			 
			
			
			Ben ik op zich met je eens, maar kennelijk zijn er niet meer teams, of beter gezegd sponsors wereldwijd die geld willen steken in zo'n project....anders dan in de 70's en 80's toen er wel tig (en ook verschillende) typen schepen meevoeren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef NY_Giant het volgende:
Toch vind ik het op een of andere manier niet leuk die teams met twee boten... Eigenlijk zou er gewoon een veld met tien verschillende boten moeten zijn.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Nee, zit het net te proberen, maar alleen een hoop info over hetgeen ik met die VS allemaal kan doen, maar nog geen downloadlink....zal wel komen als ze los gaan....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:13 schreef Sandworm het volgende:
Ik zie hier weer een hoop oude bekenden! Ik heb er weer zin in. Is het al iemand gelukt de Virtual Spectator te downloaden op volvooceanrace.org? Ik krijg alleen maar een pagina met HTML code te zien.
 
			 
			
			
			De 2D versie zou ook in niet windows/ en mac systemen te zien moeten zijn. Las ik ergens, ik ben benieuwd...quote:No download required!. The latest Virtual Spectator product runs in your web browser and you can use the raceviewer on PC or Mac.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Er valt ook niets te viewen, data zal pas op 11 oktober komen wanneer de eerste leg start. (met updates elke 3 uur, ipv de oude 6.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:42 schreef Coelho het volgende:
viewer doet nog steeds niks, ik vind althans geen link om 'm te starten
 
			 
			
			
			Ik dacht de inport ook te kunnen bekijken, live via gps signalen zeg maarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:46 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Er valt ook niets te viewen, data zal pas op 11 oktober komen wanneer de eerste leg start. (met updates elke 3 uur, ipv de oude 6.
Hopelijk is de date makkelijk van de site te halen...
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Waaro zijn het nu weer boeven?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:36 schreef JoStro het volgende:
Wat vonden we ervan?
Team Russia: boeven zijn het...prutsers ook
 
			 
			
			
			je hebt gelijk, dat was wat te 'ruw' geformuleerd. Ik bedoelde eigenlijk:quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:57 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Waaro zijn het nu weer boeven?
* SevenWonders kent de navigator nog van vroegah ;-)
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Je zit mis, het is een webapp (in je browser), geen los zelf te moeten installeren programma. Maar voor de rest met je eensquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:57 schreef WEST het volgende:
een paar dagen voor de start moet VS toch eens een keer ter download worden aangeboden of zit ik nu mis.
anyway ik heb er weer zin in
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 ben benieuwd hoe die uit gaan pakken
 ben benieuwd hoe die uit gaan pakken  
											 
			 
			
			
			
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |