mwah, ABN boodt met haar 2e boot de kans aan veel talent, dat is ook wat waard!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef NY_Giant het volgende:
Toch vind ik het op een of andere manier niet leuk die teams met twee boten... Eigenlijk zou er gewoon een veld met tien verschillende boten moeten zijn.
Ben ik op zich met je eens, maar kennelijk zijn er niet meer teams, of beter gezegd sponsors wereldwijd die geld willen steken in zo'n project....anders dan in de 70's en 80's toen er wel tig (en ook verschillende) typen schepen meevoeren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef NY_Giant het volgende:
Toch vind ik het op een of andere manier niet leuk die teams met twee boten... Eigenlijk zou er gewoon een veld met tien verschillende boten moeten zijn.
Nee, zit het net te proberen, maar alleen een hoop info over hetgeen ik met die VS allemaal kan doen, maar nog geen downloadlink....zal wel komen als ze los gaan....quote:Op donderdag 25 september 2008 13:13 schreef Sandworm het volgende:
Ik zie hier weer een hoop oude bekenden! Ik heb er weer zin in. Is het al iemand gelukt de Virtual Spectator te downloaden op volvooceanrace.org? Ik krijg alleen maar een pagina met HTML code te zien.
De 2D versie zou ook in niet windows/ en mac systemen te zien moeten zijn. Las ik ergens, ik ben benieuwd...quote:No download required!. The latest Virtual Spectator product runs in your web browser and you can use the raceviewer on PC or Mac.
Er valt ook niets te viewen, data zal pas op 11 oktober komen wanneer de eerste leg start. (met updates elke 3 uur, ipv de oude 6.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:42 schreef Coelho het volgende:
viewer doet nog steeds niks, ik vind althans geen link om 'm te starten
Ik dacht de inport ook te kunnen bekijken, live via gps signalen zeg maarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:46 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Er valt ook niets te viewen, data zal pas op 11 oktober komen wanneer de eerste leg start. (met updates elke 3 uur, ipv de oude 6.
Hopelijk is de date makkelijk van de site te halen...
Waaro zijn het nu weer boeven?quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:36 schreef JoStro het volgende:
Wat vonden we ervan?
Team Russia: boeven zijn het...prutsers ook
je hebt gelijk, dat was wat te 'ruw' geformuleerd. Ik bedoelde eigenlijk:quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:57 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Waaro zijn het nu weer boeven?
* SevenWonders kent de navigator nog van vroegah ;-)
Je zit mis, het is een webapp (in je browser), geen los zelf te moeten installeren programma. Maar voor de rest met je eensquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:57 schreef WEST het volgende:
een paar dagen voor de start moet VS toch eens een keer ter download worden aangeboden of zit ik nu mis.
anyway ik heb er weer zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |