Heel idiootquote:Op maandag 19 juni 2006 14:39 schreef Belana het volgende:
ach, maakt het uit
jongens, nog ff en ik ga onderweg voor mijn echo, ik ben echt nerveus, idioot niet?
Getverrrrr, sterkte joh!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:58 schreef nanalune het volgende:
yupblaasontsteking..
Wat ben ik toch een doos geweest , dat ik krom door de winkel liep was dus niet zómaar![]()
Balen zeg! Maar hopelijk gaat het nu snel over (ik neem aan dat je antibiotica hebt gekregen? Dat helpt meestal al heel snel).quote:Op maandag 19 juni 2006 14:58 schreef nanalune het volgende:
yupblaasontsteking..
Wat ben ik toch een doos geweest , dat ik krom door de winkel liep was dus niet zómaar![]()
Sugar!quote:Op maandag 19 juni 2006 12:45 schreef Sugar het volgende:
Ik vergat nog een paar dingen van mijn bevallingsplan:
Foto’s: graag meteen bij geboorte plaatjes schieten van kindje en mij en mijn vriend. Niet van mij tijdens puffen / persen of wat dan ook Ik wil bij een eventuele ks een horizontale snede en echt, echt, echt liever geen verticale!
Dat laatste doen ze bijna nooit, maar ik wilde het gezegd hebben.![]()
quote:
idd, doos die je er bentquote:Op maandag 19 juni 2006 16:06 schreef Belana het volgende:
[..]vergeet ik dat nog te vragen, jezus wat een doos ben ik!!
![]()
ik was zo gefixeerd op de ligging!
en ja owlet, ik zat er erg mee... een KS leek me echt helemaal niks.... ook zo'n gevoel van falen ofzo...slaat nergens op, maar dat zou ik hebben gehad.
quote:Op maandag 19 juni 2006 16:17 schreef Belana het volgende:
nanalune, je doet mij na bij de vorige keer, toen had ik ook een paar dagen voor mijn bevalling nog ff een blaasontsteking. ik moest tijdens de bevalling eigenlijk nog antibiotica slikken, maar was dat natuurlijk vergetenDus wie weet.... over een paar daagjes
heej ladySwel vriendelijk blijven he
ik zou het misschien nog wel kunnen vragen, maar ach, die paar weken nog, ik zal het wel zien. volgens de pendel werd het een meisje
BE, opletten, dit was uit bevallingsplan van Mariaaaahaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:
Ja, maar ik dacht dat je dat nu weer integraal gekopieerd had.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:33 schreef Sugar het volgende:
BE, opletten, dit was uit bevallingsplan van Mariaaaahaaaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
Gefeliciteerd met je zusje Coolbabe!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:10 schreef coolbabe het volgende:
Goed nieuws Belana!
Ik ben vanmorgen meegeweest met mijn zusje voor de echoZo lief
Ze is trouwens 27 december uitgerekend, mag ze erbij in het lijstje?
Neuk! wat ga je hard joh...quote:Op maandag 19 juni 2006 17:17 schreef Neuk het volgende:
Ik heb over een week of 5-6 een afspraak voor een 3d echo. Ik ben dan 26 wk zwanger en ik kan nu al bijna niet wachten![]()
oja de 27e heb ik mijn ietwat verlate 20 wk echo. Ook hartstikke leuk
Fijn he? En mensen hebben altijd wel iets te zeurenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:11 schreef owlet het volgende:
Soms voel ik me zo'n nietsnut he... terwijl het doodnormaal is om zo aan het eind van een zwangerschap niet veel meer te kunnen. Maar om het ook echt uit handen te geven is een tweede!
En als er dan ergens iemand weer zeurt dat "zwangeren het wel makkelijk hebben met zoveel weken verlof" en dergelijke dan kan ik wel uit mijn (toch al gabarsten...jeee.... striae....) vel barsten.
Op de een of andere manier is het nooit goed. De een wil dat je je rustig houdt, de ander vind dta je je aanstelt omdat je "maar zwanger bent".
![]()
Zo.
Dat is er uit!
Wil ik zowiezo wel ff gaan vragen volgende week. Maar ook al ben je drager dan nog kunnen ze weinig doen om besmetting te voorkomen. Alleen als je in de risico groep behoort krijg je als voorzorgs maatregel een anti biotica infuus (4 uur voordat je gaat bevallen , dus neem aan dat je in dat geval ook ingeleid word).quote:Xanthe, misschien is het dan verstandig om een uitstrijkje te laten maken? Dat is toch de manier waarop er op strept. gecontroleerd kan worden? Al was het alleen maar om je eigen gemoed te sussen!
Hé dat was 1 keertje!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:14 schreef sjak het volgende:
Dutchie, Sterkte. Ik heb zo'n vermoeden...Maar ja, Dutchie heeft hier wel eens vaker de boel in verwarring gebracht.
Spannend!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:49 schreef dutchie het volgende:
Hé dat was 1 keertje!![]()
Maar dit keer niet hoor.
En toch hè... kan ik het nog steeds bijna niet geloven dat het nu echt gaat gebeuren.![]()
ik heb er de ballen verstand van , maar ik zou als ik jou was wel de tijd opnemen ertussen en ze zeggen altijd: 'als het weeen zijn dat wéét je dat ... met mijn mierige hoeveelheid info lijkt het me serieus voorwerk.. wachten maar denk ik...quote:Op maandag 19 juni 2006 18:38 schreef CrazyMoon het volgende:
wie weet of mijn pijnlijke steken en krampen weeën kunnen zijn??
hoe voelen die eigenlijk?? voel je dat over je hele buik of alleen onderin.
want ik weet niet wat het anders kan zijn.. het komt en gaat maar ik hoef niet te puffen. het doet alleen ongelooflijk veel pijn!!!
ff gaan klokken CMquote:Op maandag 19 juni 2006 18:38 schreef CrazyMoon het volgende:
wie weet of mijn pijnlijke steken en krampen weeën kunnen zijn??
hoe voelen die eigenlijk?? voel je dat over je hele buik of alleen onderin.
want ik weet niet wat het anders kan zijn.. het komt en gaat maar ik hoef niet te puffen. het doet alleen ongelooflijk veel pijn!!!
1 ding, je moet wel ontspannen blijven.. douchje? kruikje? even liggen oid.. en toch proberen te timen tussendoor.. ik zou ook niet weten wanneer ik mijn man moest bellen, hij wil dat ik bel als ze gestructureerd terugkomen ( krampen/weeen).. vanaf nu duurt het zowieso nog úúren dus w.s heeft hij nog alle tijd.. maar goed, nu leef ik me even in, ik denk dat ik het zo zou doen..quote:Op maandag 19 juni 2006 18:49 schreef CrazyMoon het volgende:
ik heb er dus ook de ballen verstand van... hihi
het wordt heel erg, dan minder, maar ik blijf wel steeds wat pijn voelen in mijn onderbuik. Het gaat nooit helemaal weg. Dus ja.. weet nu niet wat het is..
En mijn vriend is nu in Amsterdam en weet niet of ik hem moet bellen dat hij maar alvast naar huis moet komen :S
OMG, eh, zwangerschapsdementie. Wacht, ik pas het aanquote:
Dat van die dingen uit handen geven.... straks ben ik dus ook zo'n beetje hoogzwanger en dan moeten we verhuizen.... ik kan er niet tegen dat ik dan niet mee kan doen. Ik mag enkel en alleen de koffie en thee zetten!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:11 schreef owlet het volgende:
Soms voel ik me zo'n nietsnut he... terwijl het doodnormaal is om zo aan het eind van een zwangerschap niet veel meer te kunnen. Maar om het ook echt uit handen te geven is een tweede!
En als er dan ergens iemand weer zeurt dat "zwangeren het wel makkelijk hebben met zoveel weken verlof" en dergelijke dan kan ik wel uit mijn (toch al gabarsten...jeee.... striae....) vel barsten.
Op de een of andere manier is het nooit goed. De een wil dat je je rustig houdt, de ander vind dta je je aanstelt omdat je "maar zwanger bent".
![]()
Zo.
Dat is er uit!
Xanthe, misschien is het dan verstandig om een uitstrijkje te laten maken? Dat is toch de manier waarop er op strept. gecontroleerd kan worden? Al was het alleen maar om je eigen gemoed te sussen!
mmmm quote ik mezelf ipv te editten. Het gaat echt niet goed hier geloof ikquote:Op maandag 19 juni 2006 19:12 schreef snoopy het volgende:
Ik denk een jongetje voor Dutch.
Vannacht om 2.55.
Edit: ik denk dat de naam Ruben wordt!
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:13 schreef MarMar het volgende:
Oeh! Ductchie en CM, sterkte meiden!!!
en dan nu *tromgeroffel* de beloofde foto's!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*Even uit lurkmodus schiet*quote:Op maandag 19 juni 2006 19:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat van die dingen uit handen geven.... straks ben ik dus ook zo'n beetje hoogzwanger en dan moeten we verhuizen.... ik kan er niet tegen dat ik dan niet mee kan doen. Ik mag enkel en alleen de koffie en thee zetten!![]()
toch niet he?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:09 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg net een sms;je.. mijn voorspelling van 23.01 gaat 't niet worden
Nou ja, je weet niet. Het kan natuurlijk ook ineens snel gaan!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:09 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg net een sms;je.. mijn voorspelling van 23.01 gaat 't niet worden
Het blijft spannend dusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:29 schreef Belana het volgende:
goedemorgen, ik heb nog geen sms van dutchie.... dus we moeten nog even geduldig zijn
ben bang dat je het in dit geval als een eerste bevalling moet zien... het geboortekanaal is nog niet "gebruikt" zeg maar...quote:Op maandag 19 juni 2006 22:30 schreef E.T. het volgende:
Wat ik me nu ineens afvraag.. Ze zeggen altijd dat een tweede bevalling sneller gaat (en makkelijker is) maar hoe werkt dit nou bij dutchie bijv. Als de eerste een ks was? Je weet niet hoe de eerste geweest zou zijn natuurlijk.. maar toch..
Haha! Goeiemorgen van mij dan maar!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:53 schreef PM-girl het volgende:
Vol verwachting kom ik uit bed gesprongen, nog niets.....! Tenminste niet bekend.
Spannend nog!!
Oe! Er is wel een statusrapport...1 cm...maar het gaat niet altijd via het keurige grafiekje 1cm/uur he. Hoop dat ze m/r al vastheeft!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:56 schreef Belana het volgende:
sms van dutch:
"sinds 2 uur ih zh met om de 5 minuten weeën. pas vanaf 5 uur 1 cm ontsluiting...wacht nu op ctg en verdere plan van aanpak. verder gaat het tussendoor best goed."
onze bikkel
we denken aan je meid!!
ja heel vreemd. Het zit ook onderin waar het litteken zit (niet in de baarmoeder, maar in de buikwand) Nou ja, morgen weer gyn en dan zal ik het nog eens goed na laten kijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:39 schreef Belana het volgende:
vreemd het ladyS dan die pijn? en ze konden er niks van zeggen wat het zou kunnen zijn?
fijn dat je lekker geslapen hebt, dat scheelt altijd enorm vind ik, ik heb zelf ook lekker geslapen en dan voel je je meteen beter
Ik heb begrepen van de gyn dat wanneer je wel algehele ontsluiting hebt gehad je het gewoon als een 2e bevalling kunt zien ook al is het kindje er niet door gekomen. Als je geen ontsluiting hebt gehad was het gewoon een 1e bevalling.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:43 schreef Belana het volgende:
[..]
ben bang dat je het in dit geval als een eerste bevalling moet zien... het geboortekanaal is nog niet "gebruikt" zeg maar...
Zou het misschien het litteken weefsel kunnen zijn van je buik? Dat schijnt nl. aan de binnenkant te kunnen verkleven aan iets anders en als dat nu groeit of trekt kan dat natuurlijk ook aan het litteken weesel trekken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:14 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja heel vreemd. Het zit ook onderin waar het litteken zit (niet in de baarmoeder, maar in de buikwand) Nou ja, morgen weer gyn en dan zal ik het nog eens goed na laten kijken
Ze zei alleen dat het misschien wel het litteken kon zijn, daar die al een tijdje onder druk staat. Maar ze vond het ook vreemd dat het zo plotseling begonnen was, volgens mij.
De weeige "pijn" die ik zondag de hele dag had zou een beginnetje kunnen zijn, zei ze maar met nadruk op kunnen
ja klopt, in die zin dat je dus in principe maar 5,5 uur per dag krijgt en er simpelweg geen tijd is om voor de peuter te zorgen, maar het behoort ook echt niet meer tot hun takenpakket. er wordt van je verwacht dat je mantelzorg regelt....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:44 schreef Catootje het volgende:
is het zo dat de kraamzorg nu alleen geldt voor baby en moeder en niet voor de anderen kind(eren?)
Toot, ik wil je ook nog even feliciteren met je nieuwe larf in wordingquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:44 schreef Catootje het volgende:
is het zo dat de kraamzorg nu alleen geldt voor baby en moeder en niet voor de anderen kind(eren?)
En pa kan toch 's nachts ook wel eens z'n bed uit mag ik aannemen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:39 schreef E.T. het volgende:
Er wordt gewoon van je verwacht dat de vader vrij neemt van z'n werk.
Alles lief leuk en aardig , maar die neemt dus pas vrij als de kraamzorg weg isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:39 schreef E.T. het volgende:
In normale situaties wel , in onze situatie dus nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En pa kan toch 's nachts ook wel eens z'n bed uit mag ik aannemen...
Is dat dan echt niet mogelijk?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:46 schreef Xanthe het volgende:
In normale situaties wel , in onze situatie dus niet![]()
Ik heb je verhaal gevolgd en kan me voorstellen dat er wat haken en ogen zijn. Maar mss moet je je dan toch wat meer open gaan stellen voor de hulp die wel aangeboden word maar die je liever niet wil. Anders kan het wel eens heel zwaar gaan worden na de bevalling.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:50 schreef Xanthe het volgende:
Het is idd. een keuze geweest. Maar ook in de toekomst zou dit niet mogelijk zijn. Als je wilt weten van hoe wat mag mailen , maar niet zo'n zin om het onder deze naam hier op en open forum te plaatsen.
Dat zou dan mijn schoonmoeder wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb je verhaal gevolgd en kan me voorstellen dat er wat haken en ogen zijn. Maar mss moet je je dan toch wat meer open gaan stellen voor de hulp die wel aangeboden word maar die je liever niet wil. Anders kan het wel eens heel zwaar gaan worden na de bevalling.
Als dat bij instanties bekend is kan ik me voorstellen dat daar wel rekening mee gehouden wordt, maar over het algemeen zijn ze volgens mij vrij streng. Dus ik zou als ik jou was wel nu al gaan informeren naar een en ander.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Xanthe het volgende:
Er spelen bij ons natuurlijk nog wat persoonlijke factoren waardoor dit de afspraak is die we binnen het gezin hebben gemaakt.
Hij kan toch ook halve dagen vrij nemen? Als je bijv 5 uur per dag aan zorg krijgt is dat ook een halve dag. Zo hebben wij dat gedaan. In de kraamweek heeft hij halve dagen gewerkt, hoewel hij de eerste 2 dagen wel heel de dag vrij was. Daarna heeft hij wat meer vrijgenomen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:45 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Alles lief leuk en aardig , maar die neemt dus pas vrij als de kraamzorg weg is
Anders ontloopt ie het huis toch omdat hij het maar niks vind dat er een "vreemde" rond loopt en heeft ie dus niks zinnigs gedaan met zijn vrije dagen. Er spelen bij ons natuurlijk nog wat persoonlijke factoren waardoor dit de afspraak is die we binnen het gezin hebben gemaakt.
Na de KS moest mijn vrouw 4 dagen in het ziekenhuis blijven en werden er dus 22 uur van afgetrokken...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:30 schreef Belana het volgende:
nou ik ben gebeld hoor, in principe krijg je tegenwoordig dus 44 uur kraamzorg verdeeld over 8 dagen... punt... eventueel wordt dat herbekeken na je bevalling.
dus 5,5 uur per dag. nou ja, dat wist ik al...
Nick neemt lekker vrij de eerste 2 weken, dus dat komt wel goed allemaal
Ik heb een flexibele werkgever waardoor ik 4 weken thuis was (gisteren pas weer begonnen), maar dat lukt ook niet bij iedereen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:39 schreef E.T. het volgende:
Heb al geinformeerd bij de kraamzorg toen ze belden om door te geven dat we aangemeld waren. (Heb hetzelfde kraambureau als bij Isis) we krijgen vanwege onze situatie ook gewoon weer thuis een intake inplaats van telefonisch zoals ze normaal doen als je voor de 2e keer bij hun komt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als dat bij instanties bekend is kan ik me voorstellen dat daar wel rekening mee gehouden wordt, maar over het algemeen zijn ze volgens mij vrij streng. Dus ik zou als ik jou was wel nu al gaan informeren naar een en ander.
Hoort het doen van de was van moeder en kind bij de zorg voor moeder en kind? Ik zou zelf logisch vinden van wel, maar ik weet niet of dat zo is. Dan zou je kunnen vragen of -mits alles netjes voorgesorteerd klaar ligt- de andere was ook even kan worden meegenomen. Ik kan me voorstellen dat de zorg voor Isis er toch niet standaard onder valt; dat zou ik dan idd bij de intake bespreken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:48 schreef Xanthe het volgende:
Ik hoop alleen dat ze naast mij en de baby verzorgen de was voor me zou willen doen (als ik een keizersnede zou krijgen tenminste) en ook Isis zou willen verzorgen. Badderen van Isis kan ook s'avonds dus kan papa ook doen , vind hij zelfs leuk
Ik heb het vorige week bij de VK aangekaart. En ze was enigzins verbaasd dat ik er over begon. Ze vroeg of er een noodzaak was (b.v. al klachten zoals heel veel blaasontstekingen) , anders is het niet gebruikelijk. Ze zouden je goed in de gaten houden, dus was er geen apart onderzoek nodig. Ook zou het onderzoekje een tijdopname zijn die wellicht tegen de bevalling aan niet meer actueel hoeft te zijn. Ik zei ook dat het in omringende landen standaard is, maar dat kwam omdat ze daar klinischer zijn (thuisbevalling is ook vaak uit den bozen) en blijkbaar is er geen volksgezondheids reden hier in NL. Op zich doen ze er hier dus niets mee, zelfs niet als je het zelf aankaartquote:Op maandag 19 juni 2006 17:05 schreef Xanthe het volgende:
Op de een of andere manier begin ik me toch een beetje zorgen te maken over de streptokokken.
De kans dat ik drager ben is zeer groot en blijkbaar de kans dat ik bij de risicogroep hoor ook (vroeggeboorte). Volgende week maandag heb ik weer een afspraak bij de verloskundige dus meteen even vragen van hoe en wat.
Ja, dat hoort er bij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoort het doen van de was van moeder en kind bij de zorg voor moeder en kind? Ik zou zelf logisch vinden van wel, maar ik weet niet of dat zo is. Dan zou je kunnen vragen of -mits alles netjes voorgesorteerd klaar ligt- de andere was ook even kan worden meegenomen. Ik kan me voorstellen dat de zorg voor Isis er toch niet standaard onder valt; dat zou ik dan idd bij de intake bespreken.
Heel technisch ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:54 schreef owlet het volgende:
Ik denk alleen dat in het geval van Xanthe er geen reden is tot het krijgen van meer zorg aangezien mantelzorg technisch gezien wel mogelijk is.
Of het wenselijk is laten we maar even in het midden
Ik moet het direct aankaarten als ik bij de gyn kom en vragen of ze een kweek willen nemen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:54 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week bij de VK aangekaart. En ze was enigzins verbaasd dat ik er over begon. Ze vroeg of er een noodzaak was (b.v. al klachten zoals heel veel blaasontstekingen) , anders is het niet gebruikelijk. Ze zouden je goed in de gaten houden, dus was er geen apart onderzoek nodig. Ook zou het onderzoekje een tijdopname zijn die wellicht tegen de bevalling aan niet meer actueel hoeft te zijn. Ik zei ook dat het in omringende landen standaard is, maar dat kwam omdat ze daar klinischer zijn (thuisbevalling is ook vaak uit den bozen) en blijkbaar is er geen volksgezondheids reden hier in NL. Op zich doen ze er hier dus niets mee, zelfs niet als je het zelf aankaart![]()
Naja ik weet nu wel een beetje waar ik op moet letten, en heb nog nooit een blaasontsteking gehad (gelukkig). Maar als ik die nu tijdens de zwangerschap zou hebben zou ik het zeker laten testen!
Verder tijdens de bevalling opletten (evt het vriendje) of ik koort heb. En misschien toch wat minder zorgen maken...
nou ja, dat moet natuurlijk allemaal makkelijk lukken. dat redde mijn vorige kraam op d'r sokken. hadden we nog tijd om lekker te kletsen ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:02 schreef owlet het volgende:
[..]
Ja, dat hoort er bij.
Net als de zorg voor de directe leefomgeving van moeder en kind en eigenlijk ook de voeding van moeder en kind.
Dus je kan.mag ook rekenen op het verschonen van het kraambed/de wieg en het stofzuigen/stoffen/luchten van de kraamkamer/babykamer en het schoonhouden van het sanitair.
Maar alleen als daar voldoende tijd voor is, de grootste prioriteit ligt bij de medische controles, de voeding van de baby, etc. Als er dan nog tijd is kan het sanitair gedaan worden, is er dan nog tijd dan wordt het bed meegenomen, etc.
Dat was dus al de bedoeling , maar begin september beginnen de scholen net weerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:59 schreef poemojn het volgende:
Xanthe, kun je anders niet een meisje uit je kennissenkring inschakelen (jaar of 15-18 zegmaar) die dan bij wijze van bijbaantje tegen betaling wat dingen komt doen? Met Isis spelen, de was draaien/strijken, zulke dingetjes?
Leuk foto's ! wat een lekker bol toetje.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:13 schreef MarMar het volgende:
en dan nu *tromgeroffel* de beloofde foto's!!!
Oke, dat is netjes. Bij jou zijn er dus wel op in gegaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:07 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik moet het direct aankaarten als ik bij de gyn kom en vragen of ze een kweek willen nemen.
Als ik een keizersnede krijg is de kans op besmetting zeer klein , word het toch een vaginale bevalling (sta er een heel klein beetje voor open) dan ligt het dus aan die kweek of ik wel of geen antibiotica krijg. Wel houden ze naar alle waarschijnlijkheid de kleine extra goed in de gaten.
Week 36/37 en dan staat het nog ongeveer een week op kweek begreep ik. Ik word met 36 weken overgedragen aan de gyn dus dan ook direct even aankaarten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:15 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Oke, dat is netjes. Bij jou zijn er dus wel op in gegaan.
Ben benieuwd of je ook daadwerkelijk die kweek krijgt en wanneer (36wk dacht is het beste)
ik zit al de hele tijd naar m'n telefoon te staren in de hoop dat ie daardoor gaat..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:23 schreef snoopy het volgende:
Wanneer komen die babietjes nou eens tevoorschijn?
Hup meiden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou Xanthe ik zou er echt voor gaan met haar, klinkt mij alsof jullie heel erg bij elkaar passenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:02 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Heel technisch ja.
Kon het niet laten en heb dr even gebeld om te vragen (nadat ze zelf al meerdere keren had gezegd er te willen zijn tijdens de kraamperiode) hoe ze dat voor ogen had om hier te komen.
Ze dacht dat ik haar dan smorgens wel kon halen en smiddags weer thuis brengen... Zal niet mogelijk zijn als a) ik een keizersnede zou hebben gehad en b) hub naar zijn werk is met de auto.
Dan moest hij haar ophalen en brengen , maar ze is geen ochtend mens en dus was ze ook niet van plan (gelukkig) om al om 6 uur klaar te staan in de ochtend en dan pas na half 4 weer naar huis gebracht te kunnen worden.
Bus? De halte is te ver lopen.... De fiets wil ik daar niet neer zetten want dan word die vast gestolen...
Met de fiets? Dat is te ver en als ik dan tegen wind heb bla bla bla....
Met als eind resultaat dat ze zelf al zei dat het toch wel erg moeilijk was om hier heen te komen en ze thuis ook nog zoveel te doen had.
Valt hier vies tegen , overbuurmeisje zit van half 9 tot 4 op school en dan nog een ruim half uur fietsen erbij. Maar na de geboorte van Isis deed ik ook al vrij snel weer dingen in huis zoals de afwas en de was (al op de dag dat ik thuis kwam uit het ziekenhuis). Misschien wel iets te snel , maar het was mogelijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:11 schreef poemojn het volgende:
Voortgezet onderwijs heeft vaak wel leuke lesroosters, misschien kan het toch. En anders moet je maar op de herfstvakantie wachten.
Ja joh super gezellig met drquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nou Xanthe ik zou er echt voor gaan met haar, klinkt mij alsof jullie heel erg bij elkaar passen![]()
Xanthe, ik zou zeggen laat die was en afwas dan lekker staan tot je man thuis is. Een paar weekjes moet hij dat toch wel kunnen doen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:32 schreef Xanthe het volgende:
...Alleen in de avond uren kan ik dus terug vallen op mijn man en sommige dagen ook op mijn ouders (mijn vader werkt erg veel zowel overdag als s'avonds)....
Hij doet ook wel dingen straks , alleen wil ik de was niet laten verprutsen , dus het uitzoeken moet ik toch zelf doen. En hij kan heerlijk kokenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:36 schreef snoopy het volgende:
[..]
Xanthe, ik zou zeggen laat die was en afwas dan lekker staan tot je man thuis is. Een paar weekjes moet hij dat toch wel kunnen doen lijkt me.
mmtja, misschien is haar telefoon uit oid.. we moeten maar positief blijven , denk ik.. vaak heeft zoiets wel een simpele redenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:20 schreef Belana het volgende:
Ik maak me wel een beetje zorgen om dutchienog steeds geen sms
ja, natuurlijk, weet ik wel, en ze overleeft het ook welquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:22 schreef nanalune het volgende:
[..]
mmtja, misschien is haar telefoon uit oid.. we moeten maar positief blijven , denk ik.. vaak heeft zoiets wel een simpele reden![]()
? ik kreeg na de KS toch nog 44 uurquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:36 schreef Tazz het volgende:
[..]
Na de KS moest mijn vrouw 4 dagen in het ziekenhuis blijven en werden er dus 22 uur van afgetrokken...
[..]
Ik heb een flexibele werkgever waardoor ik 4 weken thuis was (gisteren pas weer begonnen), maar dat lukt ook niet bij iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |