abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juni 2006 @ 16:03:58 #26
24188 Belana
kloon van belana
pi_39005188
weten jullie dat ik gewoon echt ervan kan huilen dat alles ok is
stormy waters...
sailin'
pi_39005190
Wat fijn Belana, want je zat er toch best wel mee heb ik het idee!
  maandag 19 juni 2006 @ 16:04:26 #28
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_39005198
En weet je nu wat het wordt, belana?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 19 juni 2006 @ 16:06:47 #29
24188 Belana
kloon van belana
pi_39005262
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:04 schreef LadyS het volgende:
En weet je nu wat het wordt, belana?
vergeet ik dat nog te vragen, jezus wat een doos ben ik!!
ik was zo gefixeerd op de ligging!
en ja owlet, ik zat er erg mee... een KS leek me echt helemaal niks.... ook zo'n gevoel van falen ofzo...slaat nergens op, maar dat zou ik hebben gehad.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 16:09:42 #30
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_39005340
CrazyMoon het gaat hoe dan ook nu opschieten voor jullie. Wel fijn dat het voor de rest goed gaat met je en hopelijk krijg je zeer binnenkort zulke duidelijke signalen dat je je niet meer hoeft af te vragen of het nou begonnen is

Belana wat een supernieuws en ik ben zo blij voor je dat horlepiepje mooi luistert naar mama. En als je even moet huilen gewoon doen hoor. Hier zijn genoeg schouders om even op uit te huilen van opluchting
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 19 juni 2006 @ 16:13:25 #31
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_39005479
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:06 schreef Belana het volgende:

[..]

vergeet ik dat nog te vragen, jezus wat een doos ben ik!!
ik was zo gefixeerd op de ligging!
en ja owlet, ik zat er erg mee... een KS leek me echt helemaal niks.... ook zo'n gevoel van falen ofzo...slaat nergens op, maar dat zou ik hebben gehad.
idd, doos die je er bent
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 19 juni 2006 @ 16:13:32 #32
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_39005487
Fijn Belana! wat een opluchting voor je! Als je het geslacht alsnog wilt weten kun je het toch nog navragen?

CM, Hoop voor je dat het toch snel doorzet! je stelt je er toch een beetje op in, lijkt me , als je zoveel vocht verliest ach joh, misschien zetten je krampjes nu wel door..

Ik heb er nooit bij stilgestaan dat het zoveel energie kost, dat opletten op alle pijntjes en dingetjes... ik wist echt niet dat het wel eens wéééken kon duren..

Heb net een penicilinekuurtje gekregen voor de blaasontsteking, zal wel snel over zijn inderdaad.
  maandag 19 juni 2006 @ 16:17:18 #33
24188 Belana
kloon van belana
pi_39005592
nanalune, je doet mij na bij de vorige keer, toen had ik ook een paar dagen voor mijn bevalling nog ff een blaasontsteking. ik moest tijdens de bevalling eigenlijk nog antibiotica slikken, maar was dat natuurlijk vergeten Dus wie weet.... over een paar daagjes

heej ladyS wel vriendelijk blijven he
ik zou het misschien nog wel kunnen vragen, maar ach, die paar weken nog, ik zal het wel zien. volgens de pendel werd het een meisje
stormy waters...
sailin'
  maandag 19 juni 2006 @ 16:23:26 #34
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_39005760
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:17 schreef Belana het volgende:
nanalune, je doet mij na bij de vorige keer, toen had ik ook een paar dagen voor mijn bevalling nog ff een blaasontsteking. ik moest tijdens de bevalling eigenlijk nog antibiotica slikken, maar was dat natuurlijk vergeten Dus wie weet.... over een paar daagjes

heej ladyS wel vriendelijk blijven he
ik zou het misschien nog wel kunnen vragen, maar ach, die paar weken nog, ik zal het wel zien. volgens de pendel werd het een meisje
Tja, en dan willen alle 'Op springen-dames ' ook blaasontsteking.. of antibiotica ..
Ik vond het al zo fijn dat ik geen medicatie of pijnstilling heb geslikt tijdens de zwangerschap, wilde dat zoveel mogelijk vermijden en nu net op de valreep!
  maandag 19 juni 2006 @ 16:33:08 #35
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39006000
Nana, wat rot! Goed dat je het weet idd, maar wel rot, blaasontsteking.

Belana joechei.
Maar wel ook ei-ei, want dat ben je wel, hoor. Vergeten te vragen....
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sugar!
BE, opletten, dit was uit bevallingsplan van Mariaaaahaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 19 juni 2006 @ 16:49:03 #36
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39006433
Even heel snel op mijn werk bijgelezen....

MarMar, een meid!
Gefeliciteerd!
Mila, prachtige naam!
Mijn kat waar ik zwaar allergisch voor was heet ook zo. En ik heb zelfs eraan gedacht om een evt. dochter ook zo te noemen...

Catootje, welkom! Ook gefeliciteerd!

Dames met blaasontsteking (Nana en CM als ik het goed onthouden heb...) veel sterkte. Wat rot zeg, zo net op de valreep...

Harde buiken PM.... Ik heb al eerder gezegd, ik heb ze ook veel en vaak en al heel lang. Bij mijn laatste tussendoorcontrole (vrijdag) zei de dienstdoende gyn dat ik het echt rustiger aan moest doen. Mijn eigen gyn had dat niet gezegd. Dus weekend echt super rustig aan gedaan, en ja, het scheelt echt. Nu op mijn werk ook. Ik blijf veel zitten. Tillen en bukken doe ik sowieso niet meer. Traplopen beperk ik zo veel mogelijk. En als ik een half uurtje in mijn nieuwe huis gepoetst heb moet ik van mijn lief een half uur gaan liggen. Voelt heel gek, maar lijkt wel te helpen....

Nou, woensdag als het goed is eindelijk weer thuis i-net. Kan ik weer wat meer meelullen!

Enne, zet hem op Dutch en CM!!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_39006599
Fijn belana!
pi_39006618
Belana, huil maar lekker. Goed nieuws
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 19 juni 2006 @ 16:59:30 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39006722
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:33 schreef Sugar het volgende:
BE, opletten, dit was uit bevallingsplan van Mariaaaahaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Ja, maar ik dacht dat je dat nu weer integraal gekopieerd had.
pi_39006866
Belana goed nieuws

Op de een of andere manier begin ik me toch een beetje zorgen te maken over de streptokokken.
De kans dat ik drager ben is zeer groot en blijkbaar de kans dat ik bij de risicogroep hoor ook (vroeggeboorte). Volgende week maandag heb ik weer een afspraak bij de verloskundige dus meteen even vragen van hoe en wat.
  maandag 19 juni 2006 @ 17:10:00 #41
30488 coolbabe
My little pwny
pi_39006960
Goed nieuws Belana!
Ik ben vanmorgen meegeweest met mijn zusje voor de echo Zo lief
Ze is trouwens 27 december uitgerekend, mag ze erbij in het lijstje?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_39007004
Soms voel ik me zo'n nietsnut he... terwijl het doodnormaal is om zo aan het eind van een zwangerschap niet veel meer te kunnen. Maar om het ook echt uit handen te geven is een tweede!
En als er dan ergens iemand weer zeurt dat "zwangeren het wel makkelijk hebben met zoveel weken verlof" en dergelijke dan kan ik wel uit mijn (toch al gabarsten...jeee.... striae....) vel barsten.
Op de een of andere manier is het nooit goed. De een wil dat je je rustig houdt, de ander vind dta je je aanstelt omdat je "maar zwanger bent".

Zo.
Dat is er uit!

Xanthe, misschien is het dan verstandig om een uitstrijkje te laten maken? Dat is toch de manier waarop er op strept. gecontroleerd kan worden? Al was het alleen maar om je eigen gemoed te sussen!
  maandag 19 juni 2006 @ 17:14:19 #43
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39007065
Wat een heerlijk nieuws Belana!!! Nog een paar dagen en we mogen!
Ik moet wel om je lachen hoor, ben je gewoon vergeten te vragen of ze willen kijken. Het moet gewoon zo zijn, deze blijft een verrassing tot het einde toe! Echt super!

Dutchie, Sterkte. Ik heb zo'n vermoeden... Maar ja, Dutchie heeft hier wel eens vaker de boel in verwarring gebracht.
Balen Nanalune, gelukkig helpt de AB vaak wel snel en ben je er zo vanaf. Jammer dat je op de valreep nog wat medicijnen moet nemen maar de baby is al zo groot, die kan dat nu wel aan.

CM ook veel sterkte. Laat het maar lekker gebeuren. Het komt vanzelf en anders met wat hulp. Het rommelt in ieder geval wel wat en dat lijkt me ook al fijn.
Lekker douchen!
  maandag 19 juni 2006 @ 17:15:12 #44
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39007093
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:10 schreef coolbabe het volgende:
Goed nieuws Belana!
Ik ben vanmorgen meegeweest met mijn zusje voor de echo Zo lief
Ze is trouwens 27 december uitgerekend, mag ze erbij in het lijstje?
Gefeliciteerd met je zusje Coolbabe!
Gaat ze ook gezellig meeposten?
Lekker douchen!
  maandag 19 juni 2006 @ 17:17:22 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_39007144
dankjulliewel allemaal ik heb ff lekker zitten grienen

dutchie heeft me niet gesms'd, dus nog geen nieuws denk ik hoor
wie ga jij sms'en om ons op de hoogte te houden sjak?
ik sms lois uiteraard en als ik dat niet doe dan doet Nick dat wel

pinkelmeisje had hier al gepost toch?
leuk is dat coolbabe dat je mee was, moet bijzonder voelen ik heb dat al met mijn broer, ik vind dat heel bijzonder
stormy waters...
sailin'
  maandag 19 juni 2006 @ 17:17:49 #46
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39007153
Ik heb over een week of 5-6 een afspraak voor een 3d echo. Ik ben dan 26 wk zwanger en ik kan nu al bijna niet wachten

oja de 27e heb ik mijn ietwat verlate 20 wk echo. Ook hartstikke leuk
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 19 juni 2006 @ 17:20:08 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39007214
Jeetje Neuk, jij ook al weer zo ver! Wat gaat dat toch hard!
pi_39007268
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:17 schreef Neuk het volgende:
Ik heb over een week of 5-6 een afspraak voor een 3d echo. Ik ben dan 26 wk zwanger en ik kan nu al bijna niet wachten

oja de 27e heb ik mijn ietwat verlate 20 wk echo. Ook hartstikke leuk
Neuk! wat ga je hard joh...
pi_39007290
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:11 schreef owlet het volgende:
Soms voel ik me zo'n nietsnut he... terwijl het doodnormaal is om zo aan het eind van een zwangerschap niet veel meer te kunnen. Maar om het ook echt uit handen te geven is een tweede!
En als er dan ergens iemand weer zeurt dat "zwangeren het wel makkelijk hebben met zoveel weken verlof" en dergelijke dan kan ik wel uit mijn (toch al gabarsten...jeee.... striae....) vel barsten.
Op de een of andere manier is het nooit goed. De een wil dat je je rustig houdt, de ander vind dta je je aanstelt omdat je "maar zwanger bent".

Zo.
Dat is er uit!
Fijn he? En mensen hebben altijd wel iets te zeuren
quote:
Xanthe, misschien is het dan verstandig om een uitstrijkje te laten maken? Dat is toch de manier waarop er op strept. gecontroleerd kan worden? Al was het alleen maar om je eigen gemoed te sussen!
Wil ik zowiezo wel ff gaan vragen volgende week. Maar ook al ben je drager dan nog kunnen ze weinig doen om besmetting te voorkomen. Alleen als je in de risico groep behoort krijg je als voorzorgs maatregel een anti biotica infuus (4 uur voordat je gaat bevallen , dus neem aan dat je in dat geval ook ingeleid word).
  maandag 19 juni 2006 @ 17:31:34 #50
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39007444
Euh, wie ik ga sms-en? Wat moet ik dan sms-en. Ik denk eigenlijk dat Schanulleke jullie wel op de hoogte kan houden.

Ik had jullie nog een echo beloofd van vorige week. Gisteren heb ik 'm aan mijn nichtjes laten zien, die vonden wel dat de baby erg grote lippen en een grote neus had. Je kan ook duidelijk zien dat het hoofd wat ingedeukt is door mijn bekken.

Echt grappig zo'n "grote" baby op de echo:
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')