quote:
idd, doos die je er bentquote:Op maandag 19 juni 2006 16:06 schreef Belana het volgende:
[..]vergeet ik dat nog te vragen, jezus wat een doos ben ik!!
![]()
ik was zo gefixeerd op de ligging!
en ja owlet, ik zat er erg mee... een KS leek me echt helemaal niks.... ook zo'n gevoel van falen ofzo...slaat nergens op, maar dat zou ik hebben gehad.
quote:Op maandag 19 juni 2006 16:17 schreef Belana het volgende:
nanalune, je doet mij na bij de vorige keer, toen had ik ook een paar dagen voor mijn bevalling nog ff een blaasontsteking. ik moest tijdens de bevalling eigenlijk nog antibiotica slikken, maar was dat natuurlijk vergetenDus wie weet.... over een paar daagjes
heej ladySwel vriendelijk blijven he
ik zou het misschien nog wel kunnen vragen, maar ach, die paar weken nog, ik zal het wel zien. volgens de pendel werd het een meisje
BE, opletten, dit was uit bevallingsplan van Mariaaaahaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:
Ja, maar ik dacht dat je dat nu weer integraal gekopieerd had.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:33 schreef Sugar het volgende:
BE, opletten, dit was uit bevallingsplan van Mariaaaahaaaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
Gefeliciteerd met je zusje Coolbabe!quote:Op maandag 19 juni 2006 17:10 schreef coolbabe het volgende:
Goed nieuws Belana!
Ik ben vanmorgen meegeweest met mijn zusje voor de echoZo lief
Ze is trouwens 27 december uitgerekend, mag ze erbij in het lijstje?
Neuk! wat ga je hard joh...quote:Op maandag 19 juni 2006 17:17 schreef Neuk het volgende:
Ik heb over een week of 5-6 een afspraak voor een 3d echo. Ik ben dan 26 wk zwanger en ik kan nu al bijna niet wachten![]()
oja de 27e heb ik mijn ietwat verlate 20 wk echo. Ook hartstikke leuk
Fijn he? En mensen hebben altijd wel iets te zeurenquote:Op maandag 19 juni 2006 17:11 schreef owlet het volgende:
Soms voel ik me zo'n nietsnut he... terwijl het doodnormaal is om zo aan het eind van een zwangerschap niet veel meer te kunnen. Maar om het ook echt uit handen te geven is een tweede!
En als er dan ergens iemand weer zeurt dat "zwangeren het wel makkelijk hebben met zoveel weken verlof" en dergelijke dan kan ik wel uit mijn (toch al gabarsten...jeee.... striae....) vel barsten.
Op de een of andere manier is het nooit goed. De een wil dat je je rustig houdt, de ander vind dta je je aanstelt omdat je "maar zwanger bent".
![]()
Zo.
Dat is er uit!
Wil ik zowiezo wel ff gaan vragen volgende week. Maar ook al ben je drager dan nog kunnen ze weinig doen om besmetting te voorkomen. Alleen als je in de risico groep behoort krijg je als voorzorgs maatregel een anti biotica infuus (4 uur voordat je gaat bevallen , dus neem aan dat je in dat geval ook ingeleid word).quote:Xanthe, misschien is het dan verstandig om een uitstrijkje te laten maken? Dat is toch de manier waarop er op strept. gecontroleerd kan worden? Al was het alleen maar om je eigen gemoed te sussen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |