Het blijft spannend dusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:29 schreef Belana het volgende:
goedemorgen, ik heb nog geen sms van dutchie.... dus we moeten nog even geduldig zijn
ben bang dat je het in dit geval als een eerste bevalling moet zien... het geboortekanaal is nog niet "gebruikt" zeg maar...quote:Op maandag 19 juni 2006 22:30 schreef E.T. het volgende:
Wat ik me nu ineens afvraag.. Ze zeggen altijd dat een tweede bevalling sneller gaat (en makkelijker is) maar hoe werkt dit nou bij dutchie bijv. Als de eerste een ks was? Je weet niet hoe de eerste geweest zou zijn natuurlijk.. maar toch..
Haha! Goeiemorgen van mij dan maar!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:53 schreef PM-girl het volgende:
Vol verwachting kom ik uit bed gesprongen, nog niets.....! Tenminste niet bekend.
Spannend nog!!
Oe! Er is wel een statusrapport...1 cm...maar het gaat niet altijd via het keurige grafiekje 1cm/uur he. Hoop dat ze m/r al vastheeft!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:56 schreef Belana het volgende:
sms van dutch:
"sinds 2 uur ih zh met om de 5 minuten weeën. pas vanaf 5 uur 1 cm ontsluiting...wacht nu op ctg en verdere plan van aanpak. verder gaat het tussendoor best goed."
onze bikkel
we denken aan je meid!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |